Oud 04-03-2018, 23:55
Verwijderd
Ik wil heel graag een Kelly dildo, omdat die heel fijn aanvoelt (ooit eens met een vriendinnetje geprobeerd) maar ik lees dat daar giftige stoffen etcci zitten. Kunnen jullie mij advies geven?
Met citaat reageren
Oud 04-03-2018, 23:58
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dekaloog, naamzoek, jij kunt hier vast advies over geven.

Goed dat je je bewust bent van het risico van bepaalde soorten seksspeeltjes
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-03-2018, 00:22
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
In een jelly dildo zitten inderdaad bizar veel weekmakers. De stof is ook niet stabiel: hij breekt af in zonlicht, krijgt een olieachtig laagje, dat soort griezelig. De oppervlakte is ook poreus wat betekent dat er bacterien in blijven zitten als je niet oppast. Er is een geweldig topic over geweest:

https://forum.scholieren.com/showthr...ight=seksspeel

Er zijn wel siliconensoorten die erg voelen zoals jelly (andere siliconen voelen meer als huid). Inderdaad heel goed dat je hier aandachtig mee omgaat!
Met citaat reageren
Oud 05-03-2018, 03:07
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Precies wat Fizzle zegt!

Niets aan toe te voegen. <3
Met citaat reageren
Oud 05-03-2018, 03:16
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Oh, of misschien toch!

Er is een Nederlandse vrouw die seksspeeltjes test. Ze heeft jarenlange ervaring met werken in seksshops, en haar website is Tess Tesst. Ik weet zo gauw geen merk dat jelly-achtige dildo's maakt van veilige stoffen, maar zij misschien wel! Je kunt haar hier een berichtje sturen. Ze is heel vriendelijk.

Als je antwoord krijgt, laat je ons 't dan ook weten?
Met citaat reageren
Oud 05-03-2018, 19:22
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
condoom er omheen doen
Met citaat reageren
Oud 05-03-2018, 22:05
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
condoom er omheen doen
Als het de textuur van de dildo is die ze fijn vindt, dan doet een condoom die natuurlijk teniet, wat zonde is!
Met citaat reageren
Oud 06-03-2018, 00:38
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
En mensen die gevoelig zijn voor giftige weekmakers zeggen dat een condoom niet 100% helpt tegen het branderige gevoel.

Dus er lijkt sowieso iets doorheen te lekken.

Laatst gewijzigd op 06-03-2018 om 01:21.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2018, 01:21
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Heb even gegoogled.

http://dangerouslilly.com/2016/03/sh...with-a-condom/

Citaat:
For as long as I’ve known about porous and toxic sex toys I’ve heard the old “cover it with a condom and you’re fine” mantra. It’s an oft-used phrase to make buying a toxic or porous toy seem more “safe” than it is and I am starting to get really cranky about how easily this is bandied about. I can understand how someone came up with this idea – a condom is a great barrier against STI’s and pregnancy, so shouldn’t it work in this situation? Well, that depends on a number of factors, like the situation and the condom material. It’s true, not all condoms are created equal for these purposes – and bad news: the condoms that are right for these situations are probably not the condoms you already have in your drawer. So if you’re going to use, or recommend to others the use of, a condom on a sex toy please make sure that it’s the right condom otherwise you’ll end up with sad toys or mad genitals.
Normale latexcondooms worden kennelijk aangetast door de olie die vrijkomt bij goedkope jelly-speeltjes. Daardoor lekken er toch giftige stoffen door.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2018, 07:57
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Heb even gegoogled.

http://dangerouslilly.com/2016/03/sh...with-a-condom/



Normale latexcondooms worden kennelijk aangetast door de olie die vrijkomt bij goedkope jelly-speeltjes. Daardoor lekken er toch giftige stoffen door.
Goed om te weten dat wist ik niet
Met citaat reageren
Oud 06-03-2018, 07:58
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Als het de textuur van de dildo is die ze fijn vindt, dan doet een condoom die natuurlijk teniet, wat zonde is!
Dat zeggen ze ook als mensen geen veilige seks willen doen 😇
Met citaat reageren
Oud 06-03-2018, 10:11
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat zeggen ze ook als mensen geen veilige seks willen doen 😇
Klopt, daarom bestaan er ook dingen als de pil enzo. Anyway, hoewel een condoom goed beschermt tegen soa's en zwangerschap, dus toch niet tegen giftige weekmakers!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2018, 18:18
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Zag vandaag iemand klagen over dat de 'soft' van dit dildomerk te zacht is. Hun speeltjes zijn van siliconen, en ik zie in de firmness guide dat sommige modellen zo zacht zijn dat ze niet rechtop blijven staan. Dus misschien is het wel geschikt voor jelly-liefhebbers?

Alleen wel duur, en je moet van drakendildo's houden.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2018, 18:26
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Zag vandaag iemand klagen over dat de 'soft' van dit dildomerk te zacht is. Hun speeltjes zijn van siliconen, en ik zie in de firmness guide dat sommige modellen zo zacht zijn dat ze niet rechtop blijven staan. Dus misschien is het wel geschikt voor jelly-liefhebbers?

Alleen wel duur, en je moet van drakendildo's houden.
nice weet je wat de verzend kosten zijn?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2018, 18:29
Verwijderd
Citaat:
nice weet je wat de verzend kosten zijn?
Doe gewoon een order en kijk? Dan breek je de order af op het allerlaatste moment?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 12:14
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Doe gewoon een order en kijk? Dan breek je de order af op het allerlaatste moment?
Moet ik alle sjit in voeren maar ze doen al moeilijk met douaneformulier..
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 12:36
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ja, gedoe met verzenden en douanekosten is een dingetje bij dit merk.

Toen ik er zelf ooit probeerde te bestellen voor een vriend, kwam ik geloof ik uit 25,- verzenden plus 25,- geschatte importkosten (?). Ik heb er toen vanaf gezien, ook omdat het een verjaardagscadeautje was en ik negatieve verhalen had gehoord over de levertijd. Maar er zijn wel mensen in Nederland die zo'n ding hebben. En hun spullen zijn mooi genoeg om een beetje gedoe waard te zijn, en waar vind je anders een veilige jelly-achtige tentakel, bijvoorbeeld? Dus als ik de tijd en 't budget had, dan zou ik 't er misschien op wagen.

Misschien kun je kijken of een beetje 'n sympathieke seksshop (Mail & Female, Laced-Up, oid) hem kan bestellen voor je?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Moet ik alle sjit in voeren maar ze doen al moeilijk met douaneformulier..
Ik kijk straks wel even. Meestal niet meer dan zeven dollar in mijn ervaring. Duurt wel een eeuwigheid voor je het hebt.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 21:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik kijk straks wel even. Meestal niet meer dan zeven dollar in mijn ervaring. Duurt wel een eeuwigheid voor je het hebt.
Waar ligt het aan dat de verzendkosten bij Dekaloog vijf keer zo hoog lagen?
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 22:03
Verwijderd
Citaat:
Waar ligt het aan dat de verzendkosten bij Dekaloog vijf keer zo hoog lagen?
Geen idee, ik uit mijn ervaring met de gemiddelde Amerikaanse webshop (inclusief diegene die het vanuit warenhuizen in China verzenden). Daar is dat bedrag buitengewoon gemiddeld. Alleen Australië en Nieuw-Zeeland en gevaarlijke gebieden kosten nog echt relatief veel geld. Náár Europa is gewoon redelijk goed te doen, beter dan de VS nog. De douane-unie maakt alles zoveel makkelijker. Stel dat Suriname de banden met NL verbreekt want Bouterse, dan wordt verzenden naar hier niet duurder, omdat ze dan simpelweg via Frans-Guyana zouden gaan en/of Frankrijk. Vijf keer zo hoog is in mijn ervaring wél doodnormaal als je het snel wil hebben! Ik heb nu een koffiemok vanuit de VS onderweg en volgens tracking is hij nu na een week net in de haven aangekomen. Kostte $19,98 en verzendkosten $6,99. Gewicht zal ongeveer hetzelfde zijn, afmetingen waarschijnlijk net iets anders maar soortgelijk volume.

Maar het kan natuurlijk áltijd afwijken! Zo rekent Amazon in bepaalde gevallen helemaal geen verzendkosten en heb ik inderdaad ook wel eens 20 dollar meegemaakt voor een T-shirt van 15,98
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 22:08
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Bedankt voor de uitgebreide reactie!
Met citaat reageren
Oud 20-03-2018, 22:10
Verwijderd
Hahaha, ze doen alleen UPS Expedited. Fedex Standard Worldwide is echt een vijfde daarvan En UPS Worldwide Standard ook trouwens.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2018, 18:02
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Ik kijk straks wel even. Meestal niet meer dan zeven dollar in mijn ervaring. Duurt wel een eeuwigheid voor je het hebt.
Import kosten boven 21 euro is veel...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Spookverhalen!
Cocosmeisje
53 03-12-2011 00:46
De Kantine Picknicken in de lentesaai #1402
Verwijderd
500 10-06-2011 18:58
De Kantine Super Saaien #1079
Verwijderd
500 16-08-2010 12:49
Seksualiteit mastrubeer opties
Tessing
29 23-03-2008 22:26
Seksualiteit welke dildo?
Hannahnas
55 19-07-2004 23:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12.