Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2002, 12:25
Make Yourself
Make Yourself is offline
Ik werd vanochtend wakker, redelijk chagrijnig. Khad gedoucht en daarna voelde ik me redelijk goed, ja waz wel vrolijk ensow. Wel un beetje hyper maar dat was niet zo errug. Zit ik un tijdje te internetten word ik opeenz weer heel erg chagrijnig, lusteloos etc. Vandaag was dat hyperactieve niet zo errug, maar soms is het gwoon irritant, ook voor de mense om me heen..
Ik weet gwoon niet hoe ik hier meej om moet gaan, mu ouderz ensow snappen niet waarom ik soms opeenz chagrijnig ben..
Heeft iemand hier un idee wat ik er tegen kan doen, of heeft misschien iemand hier hetzelfde?
__________________
-An angelface smiles to me, under a headline of tragedy. That smile used to give me warmth. Farewell - no words to say...- *KuZ* foor SevenLayersDeep!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-02-2002, 12:29
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Kan te maken hebben met je hormonen,als je bv. ongesteld moet worden.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 12:32
Make Yourself
Make Yourself is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Kan te maken hebben met je hormonen,als je bv. ongesteld moet worden.


tzou kunnen, maar ik ben al heel erg lang niet meer ongesteld gweest (kan dat zijn als je (te) weinig eet?)
En het is ook echt altijd.. niet 1 keer in de maand ofsow..
__________________
-An angelface smiles to me, under a headline of tragedy. That smile used to give me warmth. Farewell - no words to say...- *KuZ* foor SevenLayersDeep!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 12:33
Candysuck
Avatar van Candysuck
Candysuck is offline
Ken ik wel

Vooral als ik ga internetten heb ik ut... Dan ga ik met un best goed humeur achter de pc zitten en op n begeven moment ga ik me enorm kut voelen... Leeg enzow (kzoek al zow lang naar n omschrijving daarvan, heb nog steeds geen ander woord voor dat gevoel)
__________________
Tear me open Glass can't bleed
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 12:35
Make Yourself
Make Yourself is offline
Citaat:
Candysuck schreef:
Ken ik wel

Vooral als ik ga internetten heb ik ut... Dan ga ik met un best goed humeur achter de pc zitten en op n begeven moment ga ik me enorm kut voelen... Leeg enzow (kzoek al zow lang naar n omschrijving daarvan, heb nog steeds geen ander woord voor dat gevoel)

ja met internet ook.. maar niet alleen daar bij..
voel ik beetje owkeej slaat ut gwoon op un gegeven moment om
en dan kannut ook nog zijn da'k helemaal hyper ben, mu mond nie kan houwe, en de gekste onzin uitkraam.. da'k heel ut huis un paar keer rond loop alsik nie weet wa'k moe doen..
__________________
-An angelface smiles to me, under a headline of tragedy. That smile used to give me warmth. Farewell - no words to say...- *KuZ* foor SevenLayersDeep!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 12:36
Verwijderd
Dat heb ik soms ook, ben ik 's ochtends niet echt vrolijk. Ga ik me douchen, ben ik écht vrolijk... vervolgens zegt iemand iets (gewoon, een opmerking) en dan is mijn hele dag verknalt omdat ik weer helemaal verrot ben...

Volgens mij zijn het de hormonen..
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 12:45
Make Yourself
Make Yourself is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Dat heb ik soms ook, ben ik 's ochtends niet echt vrolijk. Ga ik me douchen, ben ik écht vrolijk... vervolgens zegt iemand iets (gewoon, een opmerking) en dan is mijn hele dag verknalt omdat ik weer helemaal verrot ben...

Volgens mij zijn het de hormonen..

mja.. laten we de hormonen maar de schuld geve.. kdenk ut ook..
__________________
-An angelface smiles to me, under a headline of tragedy. That smile used to give me warmth. Farewell - no words to say...- *KuZ* foor SevenLayersDeep!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 12:54
~tHe OnE aNd OnLy~
~tHe OnE aNd OnLy~ is offline
ja inderdaad.. maar bij mij ligt het ook wel aan het weer... als ik wakker word en de zon schijnt ben ik super blij en gaat het dan regenen kan ik iedereen wel schieten...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 12:55
Make Yourself
Make Yourself is offline
Citaat:
~tHe OnE aNd OnLy~ schreef:
ja inderdaad.. maar bij mij ligt het ook wel aan het weer... als ik wakker word en de zon schijnt ben ik super blij en gaat het dan regenen kan ik iedereen wel schieten...
khou van de regen maar tis soms ook wel lekker als de zon schijnt en ik zonder jas naar buiten kan maar da verschilt weer.. de ene keer vinnik regen gweldig de andere keer weer niet, zo ook met de zon..
__________________
-An angelface smiles to me, under a headline of tragedy. That smile used to give me warmth. Farewell - no words to say...- *KuZ* foor SevenLayersDeep!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2002, 17:56
Make Yourself
Make Yourself is offline
Citaat:
testout.com schreef:
Als je te weinig eet kan je idd niet meer ongesteld worden. En dit kan leiden tot euhm, hoe heet dat ook alweer. Iig dat je geen kinderen meer kan krijgen. Dus pas beetje op

(Jaja ik lees medische tijdschriften )
ow daz nie echt fijn... kinders willik tog nie, maar daar kan ik later anderz over gaan denke.. duz daz wel kut.. majah.. hmm
__________________
-An angelface smiles to me, under a headline of tragedy. That smile used to give me warmth. Farewell - no words to say...- *KuZ* foor SevenLayersDeep!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:45.