Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2005, 17:17
OceanEye
Avatar van OceanEye
OceanEye is offline
Apres Ski. Sneeuwkanon op het schoolplein en mensen verkleed als Yeti´s. Daartegenover ook weer mensen in bikini met fohn en al om ons te ontdooien
__________________
Ik ben pas dood als niemand meer aan mij denkt.
Advertentie
Oud 10-04-2005, 17:34
MB
Avatar van MB
MB is offline
Bij ons is het dan feest op de laatste schooldag. En dan worden er altijd van die opblaasdingen gezet op het sportveld en met water geknoeid enzo. Meestal hebben de eindexamenmensen ook van die supersoaker-dingen bij zich en dan krijgen alle andere leerlingen de volle laag

Maar omdat er de afgelopen 3 jaar met meer dan water is gespoten (bier, aanmaaklimonade, olijfolie en zelfs urine) mogen wij nu niet meer het schoolplein op met waterdingen enzo. Ook mogen we pas na het 4e uur (als alle leerlingen vrij zijn) het schoolterrein op.

Dus niet echt een stunt, dat hebben de vorige klassen voor ons verneukt

Oja, er is ook echt geen mogelijkheid voor het 4e uur op school te komen, want de politie is zelfs ingeschakeld

YESSSSSSSSSSSSSSSSSSs

Bedankt voorgaande klassen, zijn we heel blij mee
__________________
As finishing touch, God created the dutch

Laatst gewijzigd op 10-04-2005 om 17:37.
Oud 10-04-2005, 19:32
Verwijderd
Pfffffffff, echt balen voor veel mensen dat vorige klassen de hele sfeer al verpest hebben. Gelukkig is het bij ons nog nooit zo ver gekomen, maar ik zou er in ieder geval flink van balen dan!
Oud 19-04-2005, 07:45
having-fun?
having-fun? is offline
Onze laatste lesdag en dus stuntdag is op de 13de... handig.!?

Iedereen is echt vet veel bezig met examenstunts maar ik vindt dat je je wel aan een paar regeltjesmoet houden... verpest je het tenminste ook niet voor de examenklassen van volgend jaar!

1. veroorzaak geen schade
2. veroorzaakt geen kosten voor de school (schoonmaken e.d.)
3. houdt t voor iedereen leuk!

maarja, ik heb eigenlijk ook nog niet veel leuks kunnen verzinnen... Het zal wel weer het aloude slagroomspuiten worden...
__________________
can't deny, I like 2 fly, very high :)
Oud 19-04-2005, 13:28
Lelle_*
Avatar van Lelle_*
Lelle_* is offline
Wij doen iets met filmpjes opnemen over de leraren. En ze dan gewoon in de aula daarmee flink voor lul zetten. Sommige filmpjes zijn echt supergrappig! Kben benieuwd!
__________________
Van sommige mensen kun je niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
Oud 19-04-2005, 20:13
love-THE-world
Avatar van love-THE-world
love-THE-world is offline
wij mogen niet
__________________
zo,
Oud 22-04-2005, 12:57
nanette
Avatar van nanette
nanette is offline
Wij gaan een mega grote bbq houde en natuurlijk nog wat er bij
Oud 22-04-2005, 14:47
MokuMarc
MokuMarc is offline
Wij doen ook geen niks geloof ik
Maar s'avonds gelijk examenfeest dat wordt flink pilsen
Oud 23-04-2005, 22:39
Codaz
Codaz is offline
Wij hebben aankomende week al onze stunt, wordt vetjuhhhs hopelijk....
Oud 24-04-2005, 16:11
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik wil wel ies organiseren.Kan iemand mij uiteleggen hier of PM wat een examenstund precies inhoudt Kan ik meteen iets organiseren ofzo

Thanks alvast
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 24-04-2005, 17:34
saturday
saturday is offline
We hadden bij de ingang van de school een bak met water, waar iedereen doorheen moest om in school te komen. Maar liep een beetje uit de hand
Oud 25-04-2005, 18:04
Roodkopje
Avatar van Roodkopje
Roodkopje is offline
Whaa bij ons dan
Heeft iemand een bevrucht kippenei bij de verwarming gelegd in de mediatheek
haha komt dr dalijk zon kuiken door de boekenkast lopen
__________________
Hard to say what caught my attention..
Oud 26-04-2005, 09:25
CoolJessy
CoolJessy is offline
Bij ons was het ook traditie...totdat een ander een bepaalde belangrijke functie kreeg en besloot dat ze op school geen last mochten hebben van ons... Beetje jammer...

Nu hebben we vanavond eindexamenfeest (wat ook helemaal misloopt: zaal die we huurden was te duur en nu gaan we dus ergens anders heen = kleiner, de kaarten vonden mensen te duur dus er zijn er te weinig verkocht...enz...) Maarja dan mogen de eindexamenleerlingen en leraren dus 2 uur eerder komen voor activiteiten om de leraren voor schut te zetten enzo....

En het enige wat de rest van de school merkt: ze hebben morgen de 1e twee uur vrij...
__________________
Tja...ik kan er ook niks aan doen!
Oud 26-04-2005, 16:45
Aristidis
Avatar van Aristidis
Aristidis is offline
onze examenstunt is net geweest en heeft zelfs de voorpagina van de krant gehaald:

www.nhd.nl
Oud 26-04-2005, 17:21
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Aristidis schreef op 26-04-2005 @ 17:45 :
onze examenstunt is net geweest en heeft zelfs de voorpagina van de krant gehaald:

www.nhd.nl
School verbiedt stripdanseres als examenstunt
Van onze verslaggever
enkhuizen-De Regionale Scholengemeenschap in Enkhuizen heeft gisteren het optreden van een stripdanseres in de aula van de school verboden. De act maakte deel uit van de eindexamenstunt van vwo en havo. De leerlingen die de stunt hadden georganiseerd hadden de schoolleiding vooraf in grote lijnen ingelicht over het programma.

Vijftien docenten waren 's nachts in hun slaap gewekt en getrakteerd op een favoriete maaltijd en op olympische wijze gehuldigd. 's Morgens werden in alle vroegte de ingangen van de school gebarricadeerd met kuubkisten. Op het schoolplein konden leerlingen zich uitleven op een springkussen.

Over de hoofdact, de strippende danseres, had de organisatie de schoolleiding niets verteld. Rector Bram Sluis, die kort voor het optreden werd ingelicht, twijfelde geen moment en legde direct een verbod op. ,,We hebben leerlingen van twaalf tot en met achttien jaar. Een stripteaseact vind ik niet geschikt voor de jongste kinderen'', aldus Sluis. Als schrale troost sprong de vrouw een tijdje met een groepje jongeren mee op het kussen.


Deze?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 26-04-2005, 18:10
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
wij schijnen ook een kolderdag commissie te hebben op school
maar wie der in zitten, waarom, wanneer en hoelaat: werkelijk niemand die n idee heeft geloof 'k

maar ik heb opgevangen dat het 13 mei of 20 mei word. Zal wel een of andere flauw quasi-grappig 'leraren voor lul' zetten op een 'orginele' manier worden. voorgaande jaren hebben we al een
lerarenidols
lerarenontvoering
en lerarenrechtbank gehad
jippieii
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 26-04-2005, 18:21
Codaz
Codaz is offline
Mja bij ons wordt het vet, maar ik vind het ongelofelijk saai als er maar weinig mensen komen. Lessen gaan namelijk niet door, dus veel mensen blijven gewoon thuis in hun nest rotten
Staan wij daar ook voor jan lul.
Oud 26-04-2005, 18:45
Verwijderd
Citaat:
marrel schreef op 01-04-2005 @ 13:19 :

laatste les dag heeft bij ons altijd een thema en daaromheen worden spelletjes georganiseerd, waarbij we wat leraren proberen te pakken en voor ons zelf gewoon flink lol maken enzo. Dit jaar is het thema op de boerderij. Ze willen een rodeostier laten komen etc, verder weet ik het ook niet allemaal precies. Niet echt een grote stunt dus maar wel veel gezelligheid.

Dingen als brandblussers, meel en verf zijn verboden
ja dat weet ik ook wel, maar dat is niet echt een stunt he?!?

nu hoorden we vandaag wel dat er een stunt was, maar die mochten we niet weten. en nee marrel, dat zijn activiteiten en zo en GEEN stunt hoor !?!
Oud 27-04-2005, 15:08
Sandersss
Sandersss is offline
Bij ons is het ook altijd met water knoeien

Is ook geen donder aan, kun je beter een spijkergeweer meenemen als een waterpistool

Of in de koffie automaat laxeer-middel doen
Oud 27-04-2005, 19:12
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Bij ons gingen ze de mediatheek bezetten, maar daar werden de leraren heel kwaad om. T sloeg nergens op.
__________________
I'll find you.
Oud 27-04-2005, 20:45
Aristidis
Avatar van Aristidis
Aristidis is offline
Citaat:
Roos schreef op 26-04-2005 @ 18:21 :
School verbiedt stripdanseres als examenstunt
Van onze verslaggever
enkhuizen-De Regionale Scholengemeenschap in Enkhuizen heeft gisteren het optreden van een stripdanseres in de aula van de school verboden. De act maakte deel uit van de eindexamenstunt van vwo en havo. De leerlingen die de stunt hadden georganiseerd hadden de schoolleiding vooraf in grote lijnen ingelicht over het programma.

Vijftien docenten waren 's nachts in hun slaap gewekt en getrakteerd op een favoriete maaltijd en op olympische wijze gehuldigd. 's Morgens werden in alle vroegte de ingangen van de school gebarricadeerd met kuubkisten. Op het schoolplein konden leerlingen zich uitleven op een springkussen.

Over de hoofdact, de strippende danseres, had de organisatie de schoolleiding niets verteld. Rector Bram Sluis, die kort voor het optreden werd ingelicht, twijfelde geen moment en legde direct een verbod op. ,,We hebben leerlingen van twaalf tot en met achttien jaar. Een stripteaseact vind ik niet geschikt voor de jongste kinderen'', aldus Sluis. Als schrale troost sprong de vrouw een tijdje met een groepje jongeren mee op het kussen.


Deze?
ja, klopt
Oud 27-04-2005, 21:04
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
bij ons zal het alleen maar blijven bij geruchten over de hal vol schuim spuiten vrees ik.
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Oud 28-04-2005, 14:22
Verwijderd
Docenten paroderen is altijd leuk.
Oud 29-04-2005, 14:34
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Bij ons is het verboden sinds ze een paar jaar terug met rotte eieren gingen gooien.

Ik vind het niet erg
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 30-04-2005, 12:35
Jannekie
Avatar van Jannekie
Jannekie is offline
Wij hebben gister onze stunt gehad, was echt supermelig . Thema: Western, dus iedereen liep rond met cowboyhoeden en indianenveren. En met supersoakers, zoals elk jaar .
__________________
A woman always has the last word in an argument. Anything the man says after that, is the beginning of a new argument.

Laatst gewijzigd op 30-04-2005 om 12:39.
Oud 03-05-2005, 15:46
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline


ze zijn nu al bezig met voorzorgsmaatregelen
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 03-05-2005, 16:21
JCL
JCL is offline
Wij hebben als thema superhelden, ik ga zelf als Romijnse god, heerlijk fout dus met lauerkrand en sandalen, doe eronder denk ik alleen een zwembroek oid.

DE grap wordt bij ons ook leraar vragen waar we heb 's nachts voor wakker kunnen maken, dit doen en filmen. Overdag alle fietsen van de leraren jatten en op het dak zetten.

Jullie schrijven over"uit de hand gelopen" wat is er dan zoal gebeurt? ben namelijk wel benieuwd wat de schoolleidingen van NL niet pikken en onder "uit de hand lopen' verstaan.
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 04-05-2005, 11:13
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Bij ons een paar duizend euro schoonmaakkosten en rectrix uitgegleden op de trap over de groene zeep/meelprut
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded
Oud 09-05-2005, 15:32
whatshername
Avatar van whatshername
whatshername is offline
Ik heb aankomende donderdag examenstunt. We hebben alleen een onderwerp waarbij ik echt helemaal niet weet wat ik moet doen. 't is boer en boerin....ik kan zelf veel betere thema's bedenken, maar er is hier voor gekozen. Heeft iemand een idee wat voor een soort kleren ik kan aantrekken. Ik heb zelf al wel wat bedacht, maar dat is helemaal niet orgineel. Het gaat natuurlijk maar voor een klein deel om de kleding, maar toch..
__________________
The Impossible is only the untried
Oud 09-05-2005, 16:06
Sneaksie Thief
Avatar van Sneaksie Thief
Sneaksie Thief is offline
Citaat:
whatshername schreef op 09-05-2005 @ 16:32 :
Ik heb aankomende donderdag examenstunt. We hebben alleen een onderwerp waarbij ik echt helemaal niet weet wat ik moet doen. 't is boer en boerin....ik kan zelf veel betere thema's bedenken, maar er is hier voor gekozen. Heeft iemand een idee wat voor een soort kleren ik kan aantrekken. Ik heb zelf al wel wat bedacht, maar dat is helemaal niet orgineel. Het gaat natuurlijk maar voor een klein deel om de kleding, maar toch..
Inderdaad een stom onderwerp zeg maar wat betreft de kleren, gewoon iets met aardkleuren; bruin, donkergeel, bruin, wit, bruin, zwart.. en heel losjes en zwerverachtig...

Wij weten trouwens niks van de examenstunt helemaal nix...
__________________
''Yous stinksie human! Go washies yousselves...''
Oud 09-05-2005, 18:38
Radiokopf
Avatar van Radiokopf
Radiokopf is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 01-04-2005 @ 11:41 :
heeeeeej, bij het eindexamenjaar hoort een eindexamenstunt... toch?! of bij jullie school niet.
Vind jij zoiets leuk? organiseer je het? ga je heen? of vind je het totaal niks? En weet je al wat jullie gaan doen als eindexamenstunt?

xxx
Ik organiseer het ook
We gaan proberen de school te gijzelen.. soort van
Met water enzo. Morgen gaan we kijken of het haalbaar is
Iederen opsluiten in de aula
Oud 09-05-2005, 19:08
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
leucomelas schreef op 01-04-2005 @ 12:07 :
hummmz... nog geen idee.... maar zeker wel doen.... willie's kantoortje volspuiten met foam door het sleutelgat? dat zoiezo iig...
zo'n niveau hadden wij vorig jaar ook was erg leuk
Oud 10-05-2005, 10:22
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Citaat:
IdioLogic schreef op 01-04-2005 @ 15:53 :
Vossius
Ja

Oud- Vossiaan?
__________________
That ís a tasty burger!
Oud 10-05-2005, 12:59
Verwijderd
Ze hadden bij een school hier in de buurt de auto van de rector laten wegslepen. En er was een school waarbij ze alle sloten van de auto's in de straat met tien-seconden-lijm hadden volgespoten. Wij hebben de stunt vrijdag, maar weet nog niet wat ze gaan doen, alleen heb ik niet het idee dat het bijster leuk zal worden.
Oud 10-05-2005, 16:51
black pear!
Avatar van black pear!
black pear! is offline
Morgen heb ik stunt. God mag weten wat er gaat gebeuren. We hebben een paar weken geleden een brief gehad met wat niet mag en hoe we der die dag uit moeten zien.
__________________
so... are you gay or straight
Oud 11-05-2005, 14:50
Ivo
Ivo is offline
Vrijdag is het dan zo ver.

Ik zit in de stuntcommissie en alles is zo'n beetje rond (EINDELIJK!!!)

Leraren voor schut zetten natuurlijk (we hebben er al een aantal 's nachts uit hun bed gehaalt en op video gezet).
Verder komt Elize optreden en komt TMF ook nog een item maken. (Uitgezonden tussen 16.00 en 17.00 ur aanstaande vrijdag!)

Vooral veel spectakel dus. Met de goede contacten is een heleboel haalbaar!
Oud 11-05-2005, 15:08
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Foto's, iemand?!
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 11-05-2005, 19:48
Hannelap
Avatar van Hannelap
Hannelap is offline
Ik heb bij mij op school een examenstunt georganiseerd; we hebben (met 2 6vwo klassen) de school grotendeels gevuld met ballonnen Er hebben in totaal maar een stuk of 25 mensen geholpen, en dat verspreid over 2 dagen, maar zelfs dát schijnt al een wonder te zijn op mijn school. Het was de eerste stunt in 10 jaar
We hebben nu alleen nog zo'n 40.000 ballonnen over, dus als iemand nog ballonnen nodig heeft moet ie me maar pm-en.
Foto's volgen nog
Oud 12-05-2005, 07:10
Juturna
Avatar van Juturna
Juturna is offline
Ik geloof dat die van ons vandaag is, na het 6de. Het 6de hebben de examenklassen controle van de schoolexamen cijfers en dan zijn we allemaal op school. Ik dacht dat we iets a la Kopspijkers gingen doen en we gingen de pilaren bekladden met onze handafdrukken ofzo.

Zoiets.
Oud 12-05-2005, 12:49
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Wij hebben 's ochtends een soort tocht door de kelder..
En 's Middags schuimpartyyyy
en zeepbanen enzo..
Ons thema is vrijadg de 13e (we hebben het morgen)
doen het een beetje in de halloween-stijl aankleden..

Heb er zin in!
__________________
I dream of you tonight, tomorrow you'll be gone..
Oud 12-05-2005, 12:50
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Citaat:
Ivo schreef op 11-05-2005 @ 15:50 :

Verder komt Elize optreden en komt TMF ook nog een item maken. (Uitgezonden tussen 16.00 en 17.00 ur aanstaande vrijdag!)

Elize.... En dat is grappig?
__________________
I dream of you tonight, tomorrow you'll be gone..
Oud 12-05-2005, 14:59
GDAer
Avatar van GDAer
GDAer is offline
Bij ons hadden ze in de nacht van zondag op maandag het schoolplein onder gekalkt met verf. Er stonden alleen dingen die nergens op sloegen. De volgende dag moesten ze alles er weer afhalen met hogerukspuit. Toen zonden ze goed voor lul
__________________
*Come on FCHBU and GDA* GDA veilig :P
Oud 12-05-2005, 17:33
AlCoHoLLiC
AlCoHoLLiC is offline
Tsjah morgen voor ons is het zover, we hebben dit jaar iets bedacht in de zin van Kopspijkers, we noemen het dan alleen schoolzeikers en beperken ons tot het deel met het slaan op het houten blok, we hebben veel filmpjes met vragen en een aantal leraren ijzersterk gepersifleerd in de filmpjes.. Ook zal er morgen tijdens de stunt een aantal persiflages als "Jury" erbij zitten om het geheel wat grappiger te maken..

Daarna na Borrellen met de leraren tot een uurtje of 5



Volgens mij wel redelijk origineel
__________________
<<<<<<??BieRtJe??>>>>>>
Oud 13-05-2005, 10:07
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
de tering
onze examenstunt was een idee met vla ofzo
iets met piraten
vannacht en vanmorgen was de bedoeling dat het plaatsvond
ware het niet dat:
-er een idioot was die normaal nooit drinkt een hele fles drank achterover kantelt en zo dus op de intensive care in het ziekenhuis belandde.
-er een idioot was die wel ns het effect van een lawinepijl op een prullenbak wou zien: prullenbak naar de tering
dit was ammel vannacht gebeurd, nu ging de stunt overdag dus niet door.

ook hadden we, en dat vond ik dan wel weer humor, het halve plein leeggehaald qua stenen en al die stoeptegels in rijtjes voor de deur gezet Daar kopnden de leraren nog wel om lachen dan
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 13-05-2005, 10:57
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
We hebben gisteravond onze examenstunt gedaan.
We hebben een gedeelte van het plein geverfd, elke vwo leerling zijn/haar eigen tegel met daaronder zijn/haar naam. Het is helemaal mooi geworden, met betonverf die als het goed is 20-30 jaar blijft zitten .
De school vond het goed, ze vonden het zelfs zo'n leuk idee dat ze alle verf hebben gekocht voor ons (vrij duur, iets meer dan 400€).
Vandaag overdag hebben ze ook nog wat gedaan, maar ik ben niet wezen kijken, ik had autorijles .
__________________
WOEi !
Oud 14-05-2005, 16:40
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
kalinho schreef op 13-05-2005 @ 11:07 :
de tering
onze examenstunt was een idee met vla ofzo
iets met piraten
vannacht en vanmorgen was de bedoeling dat het plaatsvond
ware het niet dat:
-er een idioot was die normaal nooit drinkt een hele fles drank achterover kantelt en zo dus op de intensive care in het ziekenhuis belandde.
-er een idioot was die wel ns het effect van een lawinepijl op een prullenbak wou zien: prullenbak naar de tering
dit was ammel vannacht gebeurd, nu ging de stunt overdag dus niet door.

ook hadden we, en dat vond ik dan wel weer humor, het halve plein leeggehaald qua stenen en al die stoeptegels in rijtjes voor de deur gezet Daar kopnden de leraren nog wel om lachen dan


__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 15-05-2005, 19:46
JCL
JCL is offline
Zo, gehad! Wat een dag zeg. Al om 7 uur aanwezen, school beklad met stoepkrijt etc. Rond 11 uur alle fietsen op het dak gezet van alle docenten, stuk of 20. Heerlijk lol gehad. Ze waren pissed off tot tokyo geweldig gewoon, maar wel ff alles netjes terug gezet. Daarna dronken geworden en heel erg gek gedaan tot even in de avond. Om half 11 gaan slapen, het tennis competitie daarna. Mocht er iemand uit Wierden hebben gespeeld tegen iemand van Park Braband in Schalkaar afgelopen zaterdag, zondag comp mix tot 17 jaar, je hebt verloren van iemand met een kater (beetje een eikel die tegenstander...)
__________________
Doei JCL "Life is not the amounts of breath you take, it's about the moments that take your breath away" Alax Hitchens
Oud 17-05-2005, 11:12
MB
Avatar van MB
MB is offline
Wij mochten niks, wij hebben afgelopen woensdag nacht op het schoolterrein 'ingebroken' en met witte verf iets op het sportveld geklad. Was vooral leuk en spannend om te doen, maar het resultaat was niet spectaculair ofzo

En afgelopen vrijdag was het LSD dus ontbijt en dan watergezeik en van die opblaasdingen, was ook wel leuk...
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 17-05-2005, 15:49
lil' DD
lil' DD is offline
vrijdag is de examenstunt op mijn school
ben benieuwd hoe het word
Oud 17-05-2005, 16:31
Verwijderd
wij hebben 2 examenstunts gedaan; de 3e volgt nog. de 1e was niet echt een stunt, aangezien de leraren het geweldiiig vonden: we hebben een muurschildering in het, net gebouwde, havo/vwo gedeelte gemaakt. een soort boedha, met groeiend planten om zich heen en cirkels achter zijn hoofd. echt super mooi!
de 2e: gisteravond hebben we een grooote zandhoop voor de ingang van de school neergekwakt met 2 bordjes erop: "Ja, daar sta je dan" en "hier liggen al onze herinneringen begraven". en aangezien er verbouwd wordt, moest iedereen nu een flink stuk omlopen
de 3e: op het eindexamenfeest organiseren we een danscontest tussen de leraren van onze afdeling (met jury en een prijs)
achteraf gezien waren het niet echt stunten, aangezien de leraren het toch wel erg leuk vonden allemaal, maargoed.. het was iig leuk om te doen
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Examencommissie
Fluff-Ball
19 04-10-2004 13:47
Algemene schoolzaken examenstunt!!!
stuntvrouw
38 07-09-2004 08:28
Seksualiteit trio?
blauwpotlood
52 03-06-2004 19:07
Algemene schoolzaken Eindexamenklapperrrr
amz
36 18-03-2004 15:30
Algemene schoolzaken Examenstunt
Angelx86
26 22-02-2003 17:27
De Kantine EXaMeNsTuNt!!!!
Foxy_oud
2 26-04-2002 12:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:20.