Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2005, 16:16
MB
Avatar van MB
MB is offline
Ik ben vandaag begonnen en het moet lukken. IK ga voor de 7.8 morgen
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Advertentie
Oud 22-05-2005, 16:37
Baka²
Avatar van Baka²
Baka² is offline
economie ben ik vandaag serieus aan begonnen. ik moet een 4,9 halen

Maar ik heb al vorige week een oefenexamen gedaan waar ik een 5,9 voor had, en vandaag serieus geleerd en ga straks weer een oefenexamen doen (hebben ook nog per katern wat kennis/waar-niet waar vragen gehad waar ik een 7,3 voor heb)...

ik maak me daar niet zo'n zorgen over... moet trouwens ook nog wat duits doen (moet een 5,8 halen) en geschiedenis: Lancashire wat beter kennen. Vietnam heb ik in m'n kop gestampt!

Alleen heb ik nog niets gedaan aan M&O, die ik vrijdag heb
En daar moet ik een 5,2 voor halen (ben daar niet zo goed in...
Oud 22-05-2005, 16:44
timajax
timajax is offline
Vandaag begonnen. Ik ga voor de 8.4 morgen om zo een 9 op me diploma te staan
__________________
en zo geschiede het...
Oud 22-05-2005, 16:45
K-elli-e
Avatar van K-elli-e
K-elli-e is offline
Jeej ik snap economie..op naar de 5.2!
__________________
Bouwen begint aan de top!
Oud 22-05-2005, 20:45
Graph
Avatar van Graph
Graph is offline
ikke!
en heb dinsdag mn eerste examen
maar heb ma2 al wel geleerd en nederlands oefenexamen gemaakt (A)
Oud 22-05-2005, 22:02
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Alleen economie (ben ik wel goed in) nog niet begonnen en Grieks nog niet heel veel. En verder ben ik nog met geen één vak klaar (ja NL's wel, niet zo veel te doen..) maar geschiedenis komt goed dinsdag! Vind het wel lekker dat ik morgen nog niks heb..
Oh Engels heb ik ook nog niks voor gedaan, ga denk ik even nog proefexamen maken deze week, zodat ik er weer een beetje in zit.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 23-05-2005, 11:10
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
Heeft het eigenlijk wel zin om bijv. de laatste twee uren snel alles door te nemen? Is dat wetenschappelijk bewezen dat dat geen nut heeft? Of je daar juist alleen maar onzekerder van wordt en chaotischer gaat denken?
Oud 23-05-2005, 12:40
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Dat laatste is iig wel zo...
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 23-05-2005, 12:57
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Het schijnt weinig zin te hebben volgens de wetenschap.
Ik doe het echter altijd wel, ik leer iets en dan kan ik het 1 middagje reproduceren daarna ben ik het weer in grote lijnen vergeten.
Dus ik heb gewoon veel geleerd en ga voor de toets nog ff flink leren, alles op halen zeg maar, en dan knallen
__________________
WOEi !
Oud 23-05-2005, 13:04
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik, maar ik heb dan ook Wiskunde. Daar kan je niet echt voor leren, hoogstens wat oefenen.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 23-05-2005, 16:55
deurwaarder
deurwaarder is offline
- geschiedenis: boek door gelezen (1 x ieder dus). en van ieder een niet zelfgemaakte samenvatting gelezen.

- NL: al die opdrachten uit examenbundel gemaakt (die in het begin staan). teksten geoefend en ook samenvattingen. 1 x intensief een tekst + samenvatting gemaakt. daaruit komt naar voren dat ik minimaal 2 uur nodig heb.

- Wiskunde: 4 van de 5 onderdelen geleerd. de 5e haal ik niet nml: rijen en diff vergelijkingen. nu moet ik nog alles herhalen om mn gheugen weer op te frissen en oude examens maken.

- eco: beetje geleerd. ik kan weer overweg met elasticiteiten

- AK: dalijk aan beginnen

- Engels: Gaap...mja, gaap tijd van engels heb ik nodig voor economie en wiskunde! zo belangrijk :"(

ik heb steeds gemengde gevoelens. " ja ik ken het, fuck nee, ja nee. ok nl wel, maar wiskunde niet . nee..etc" als ik kijk in het examenbundel van wiskunde denk ik: WTF! zo moeilijk te herkennen wat je moet toepassen!

bwah, gaat gewoon lukken
Oud 23-05-2005, 17:02
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
deurwaarder schreef op 23-05-2005 @ 17:55 :
- Wiskunde: 4 van de 5 onderdelen geleerd. de 5e haal ik niet nml: rijen en diff vergelijkingen. nu moet ik nog alles herhalen om mn gheugen weer op te frissen en oude examens maken.
Doe je Wis A of B? Want bij B hoef je diff. vergelijkingen niet te kennen.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 23-05-2005, 18:12
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Femic schreef op 23-05-2005 @ 18:02 :
Doe je Wis A of B? Want bij B hoef je diff. vergelijkingen niet te kennen.
Dat dacht je...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 23-05-2005, 19:55
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Dat weet ik.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 24-05-2005, 18:54
deurwaarder
deurwaarder is offline
Citaat:
Femic schreef op 23-05-2005 @ 18:02 :
Doe je Wis A of B? Want bij B hoef je diff. vergelijkingen niet te kennen.
WA 1,2

morgen is de grote dag. bah. ben ff vershillende hoofdstukken aan het overkijken en beetje herhalen om te zorgen dat mn geheugen er weer bij is met de stof en of ik echt wel weet hoe het moet.

zo belangrijk morgen
Oud 24-05-2005, 18:56
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik heb nog niet echt wiskunde geleerd. Ik ben nu aan het proberen om een examen te maken, maar die vragen stellen ze heel erg wazig. Krijg je eerst zo'n heel verhaal en dan slaat die vraag weer helemaal nergens op. Ik moet nog hard gaan leren voor morgen maar ik heb geen zin
Oud 24-05-2005, 19:09
Verwijderd
Ik ben ook nog niet echt begonnen voor Wiskunde, ik heb alleen 1 proefexamen gemaakt. Gelukkig is het examen morgen pas om half 2, dus 's morgens nog tijd om te leren he.
Oud 24-05-2005, 19:10
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Fernand0^T0rres schreef op 24-05-2005 @ 20:09 :
Ik ben ook nog niet echt begonnen voor Wiskunde, ik heb alleen 1 proefexamen gemaakt. Gelukkig is het examen morgen pas om half 2, dus 's morgens nog tijd om te leren he.
Dat moet dan maar. Eigenlijk wilde ik vanavond nog een proefexamen doen, maar dat haal ik denk ik niet meer.
Oud 24-05-2005, 19:26
Verwijderd
Engels niet, maar dat gebeurt ook niet want voor Nederlands had ik het ook niet geleerd en dat ging prima. Grieks heb ik ook nog heel weinig aan gedaan, maar dat is pas volgende week donderdag.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Wie heeft er een leuke stageplek?
TimOosterwijk
1 14-12-2015 22:30
Psychologie ik weet het niet meer....
Mandii--xx
6 28-01-2010 21:32
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Eindexamens 2004 Wie heeft van de school de CE stofomschrijving gehad?
Autolycus
14 06-05-2004 11:35
Muziek wie wil er een absoluut gehoor? :)
McMotion
43 29-10-2003 15:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:08.