Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-04-2005, 11:25
sdekivit
sdekivit is offline
dat zei die leraar echt tegen me ..... (maar ja --> wat verw8 je van een demente leraar die vraagt waar ie zijn koffertje laat terwijl ie hem altijd bij de deur neerzette)

--> daarom kreeg ik altijd 'lagere' cijfers in de 6e. Ging van een 8 naar een 6 ofzo
Advertentie
Oud 28-04-2005, 22:38
Louisa
Louisa is offline
Citaat:
Multilot schreef op 27-04-2005 @ 17:35 :
Ik kan er gewoon niet bij met mn hoofd... Over het algemeen wil iedere leerkracht dat jij slaagt voor je examen, het gaat tenslotte om de naam van de school en niet om de persoonlijke verhoudingen tussen leerkracht en leerling.

Ik heb zelf toen ik in de 5e zat ook een brief naar de examencommissie gestuurd en daar is wel degelijk wat mee gebeurd. Ik heb mijn gelijk gekregen en daarmee het cijfer waar ik recht op had.

En als dat zo is dat iedereen de hand boven elkaars hoofd houdt, dan stap je toch naar de inspectie.
Als je er echt iets aan wilt doen (en dan niet alleen jou cijfer, maar over het algemeen) zul je toch meer moeten doen dan alleen een second opinion vragen
Je hebt absoluut gelijk. Maar zo werkt het helaas niet op iedere school. Als men voortdurend de handen boven elkaars hoofd houdt, wordt je daar als leerling behoorlijk moedeloos van. Het lijkt gewoon niet aan te komen. Inderdaad voor de inspectie is men 'bang' maar soms duurt dat gewoon veel te lang. In sommige gevallen loont het de moeite niet (ik loop nu ook met iets, geen cijferprobleem, bij de inspectie en het duurt lang...ik ben bijna 4 maanden verder). Dan kan ik mij voorstellen dat je daar de zin niet van in ziet.

Toch denk ik dat je in dit geval misschien beter eerst een second opinion aan moet vragen voordat je verder gaat, je kunt het iig eerst proberen...
Oud 28-04-2005, 23:59
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
Ik had eens op een examen van Burotica (webdesign enzo) op een oefening 13/14 terwijl ik eigenlijk maar een 4/14 verdiende...in al mijn eerlijkheid heb ik dat gezegd en die man vond het zo leuk dat ik eerlijk was dat die de punten gewoon heeft laten staan!

Wat heeft dit nu met jouw verhaal te maken?


NIETS



Want ik snap jullie systeem niet lol
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Het huidige FB systeem
Verwijderd
419 15-01-2013 16:19
Huiswerkvragen: Exacte vakken [WI] Hulp van een 3 havo (of hoger) student gezocht!
Yasminalove
6 01-07-2010 07:50
Levensbeschouwing & Filosofie moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands
malaika
5 28-09-2005 21:36
HAVO Nederlands
Duplo - Dos
485 21-06-2005 16:35
Levensbeschouwing & Filosofie Als God ons een vrije wil gaf...
Verwijderd
166 17-03-2004 19:05
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Problemen met Engels
Nolita
17 11-10-2003 11:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:27.