Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-04-2005, 20:30
wiskunde
wiskunde is offline
Citaat:
Rosalien schreef op 12-04-2005 @ 17:23 :
waarom????voor in t schoolboekje voor t volgende jaar??
Geen idee..... gelukkig hebben ze dat er niet bij verteld
Advertentie
Oud 12-04-2005, 21:38
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
op de mavo hadden we toen een hele irritante surveillant die met van die stomme hakken heen en weer aan het lopen was en die surveillanten die op je briefje mee zitten te lezen....

En dat je opeens in een ander lokaal examen hebt dan op je briefje staat is ook altijd leuk.
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 13-04-2005, 13:55
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Mestkever schreef op 12-04-2005 @ 19:59 :
Jullie zijn echt te zielig, met jullie examenstress en ergenissen.
als je zo zenuwachtig bent hoef je dat hier niet af te reageren en net doen of je dat niet bent..anders zat je hier waarschijnlijk niet
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 13-04-2005, 14:23
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
ik had gister een examen in de mediatheek.

Eerst waren de examens kwijt. Geen enkele leraar had ze gezien, iedereen in paniek, zoeken en bellen want de coordinator was op de andere vestiging... Na een half uur waren ze er eindelijk, de coordinator had ze in een verkeerd lerarenvakje gelegd...

Nou zaten we eindelijk... net 5 minuten aan de gang, vliegt er een duif naar binnen... dat beest tekeer, iedereen schrok zich rot. Duifie vloog constant tegen de ruiten, overal veertjes. Iedereen zat ondertussen bij elkaar op schoot of liep rond. Naja toen heeft een jongen die duif maar gevangen, heel karwei maar goed...

Was het weer 5 minuten rustig, begeeft mijn computer het... Gelukkig had ik dat kleine beetje allemaal opgeslagen. Ik een nieuwe compu opgezocht maar de begaf het ook na een kwartier...

Toen zat ik achter de 3e computer en naast me zat een jongen de hele tijd zijn neus zat op te halen.... zo irritant.

Naja volgens mij heb ik mijn examen wel goed gedaan...
__________________
Dromendief
Oud 13-04-2005, 14:58
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
'k erger me dood aan mezelf:
2 -10 min werken, 5 min. rondkijken, 2-10 min werken, 5 min. rondkijken. Dan is trouwens wel ubergrappig om sommige docenten te zien pitten enzo
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Oud 13-04-2005, 15:12
black pear!
Avatar van black pear!
black pear! is offline
Citaat:
wiskunde schreef op 12-04-2005 @ 16:12 :
Als ze foto's gaan maken vanuit alle hoeken van de (gym)zaal met een gigantische flits erop
Dat had ik ook. Heb die foto's nooit terug gezien
__________________
so... are you gay or straight
Oud 13-04-2005, 15:31
Mestkever
Avatar van Mestkever
Mestkever is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 13-04-2005 @ 14:55 :
als je zo zenuwachtig bent hoef je dat hier niet af te reageren en net doen of je dat niet bent..anders zat je hier waarschijnlijk niet
Ik heb 5 jaar geleden al examen gedaan. DUS
Oud 13-04-2005, 15:51
black pear!
Avatar van black pear!
black pear! is offline
Citaat:
Mestkever schreef op 13-04-2005 @ 16:31 :
Ik heb 5 jaar geleden al examen gedaan. DUS
wat moet je hier dan
__________________
so... are you gay or straight
Oud 13-04-2005, 16:18
Orpa
Orpa is offline
-Surveillanten die niets met het vak te maken hebben (en dus ook niet uit kunnen leggen wat er met een opgave bedoeld word)

-Mensen die een half uur telaat binnenkomen

-Mensen die spullen vergeten

-De leraar Nederlands die na 3 dagen nog niet door heeft dat er in zijn lokaal DT's worden gehouden en dus iedere dag binnenkomt lopen, een (metalen) kast opendoet, uitgebreid gaat lopen zoeken, de helft op de grond flikkerd, alles er weer in propt, de deur op slot doet, wegloopt, 5 min later terug komt, deur van de kast weer opendoet (waardoor dus alles wat hij erin had gepropt er weer uit flikkerd) en dan luid sorry brullend het lokaal verlaat

-Bruggers die hun bek niet kunnen houden op de gang

-Docenten die vergeten dat ze een toets hadden moeten maken

-Mensen die hele samenvattingen uit hun atlas laten flikkeren, waarvoor dus alle mensen die eromheen zitten ook een 1 krijgen

-Toetsopgaves waar op staat 'zie bijlage' en dan de docenten die vergeten zijn de bijlage erbij te doen.

-Met 4 soorten wiskunde (A1, A12, B1, B12 voor de slimmeriken onder ons) bij elkaar in een lokaal zitten, de surveillant die een fout ontdekt in de toets van B12, dat eerst luidkaals verkondigt, en het dan nog een keertje (mét bijpassend piepkrijtje) op het bord schrijft

-Mensen die weg geroepen worden tijdens een toets

Laten we hopen dat de examens beter gaan
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Oud 13-04-2005, 16:28
Droomvlucht
Avatar van Droomvlucht
Droomvlucht is offline
- Leraren die even over je schouder meekijken als je dit niet doorhebt, en je nogal schrikt als je ineens zo'n hoofd in je nekt hebt hijgen..

- Snoep/Drankautomaten die nog aan staan en daardoor een bromgeluid blijven maken

- Als leerlingen voortijdig weggaan en er op de gang allemaal kwakende leerlingen staan, die je telkens hoort als de deur opengaat

- Piepende schoenen

- Krakende stoelen

En nog wel meer dingen, maar geluidsirritatie komt bij mij door m'n concentratieproblemen denk ik (kan me slecht concentreren op een tekst als het niet bijna muisstil is)
__________________
Ik vertelde de psychiater dat ik stemmen hoorde. Hij zei mij dat ik goede oren had. - Herman Finkers
Oud 13-04-2005, 17:02
Mestkever
Avatar van Mestkever
Mestkever is offline
Citaat:
black pear! schreef op 13-04-2005 @ 16:51 :
wat moet je hier dan
Lachen om die examen onzin van jullie.
Oud 13-04-2005, 17:07
black pear!
Avatar van black pear!
black pear! is offline
Citaat:
Mestkever schreef op 13-04-2005 @ 18:02 :
Lachen om die examen onzin van jullie.
owh...
__________________
so... are you gay or straight
Oud 13-04-2005, 17:30
Syzygy
Avatar van Syzygy
Syzygy is offline
Ik ergerde me nogal aan mijn leraar Duits die tijdens de luistertoets heel luidruchtig zijn met folie verpakte brood uit aan het pakken was, en heel erg zat te wiebelen op zijn kraakstoel.
__________________
Ha ! I laugh at danger and drop ice cubes down the vest of fear.
Oud 14-04-2005, 12:58
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
Orpa schreef op 13-04-2005 @ 17:18 :
-Surveillanten die niets met het vak te maken hebben (en dus ook niet uit kunnen leggen wat er met een opgave bedoeld word)

-Mensen die een half uur telaat binnenkomen


Laten we hopen dat de examens beter gaan
- Bij de examens mogen ze je niks uitleggen

- Als je meer dan 30 min. te laat bent, mag je 't examen niet meer maken
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 14-04-2005, 13:24
pino123
pino123 is offline
Waar ik me echt aan kan irriteren, dat is aan die rotbruggertjes die zo hyperactief op de gang aan het weet-ik-veel wat aan het doen zijn, en dat de docent tot overmaat van ramp niets doet
__________________
Jacob lovesss you
Oud 14-04-2005, 17:26
Orpa
Orpa is offline
Citaat:
Femic schreef op 14-04-2005 @ 13:58 :
- Bij de examens mogen ze je niks uitleggen

- Als je meer dan 30 min. te laat bent, mag je 't examen niet meer maken
Maar bij een DT wel, en ze mogen ook wel uitleggen daar wat er met een opgeve bedoeld word, HOE je het moet maken zeg maar.

En bij ons mag je rustig een uur telaat komen om een DT en dan mag je het nogsteeds maken en krijg je zelfs de voledige tijd.
__________________
I Love Ducks!!!!!! A girl is ALWAYS allowed to change her mind!
Oud 14-04-2005, 18:09
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Daarom had ik in de quote ook de zin 'Laten we hopen dat de examens beter gaan' laten staan Daar hoef je dus niet bang voor te zijn tijdens de examens.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 14-04-2005, 18:31
-(L)-
Aan als de surveillant te laat komt. En dat komt helaas wel eens voor bij een SE.
Oud 14-04-2005, 22:15
Verwijderd
ik kan gvd nie tegen de stilte en dat is echt het kutste wat er is
Oud 15-04-2005, 13:42
piepje
piepje is offline
Aan een surveillant die tijdens een pw uit zn pakje gaat drinken en die vervolgens helemaal leeg wil drinken waardoor je op het eind zo'n verschrikkelijk slurp geluid krijgt.

aan mensen die met potlood schrijven en dan niks onder hun papier leggen krijg je zo'n irritant tikkend geluid..

Of als iemand constant met zn been beweegt
Oud 15-04-2005, 13:52
Verwijderd
Nou vandaag had ik een SE maatschappijleer.
Zit er zo'n doos (het moest een lerares voorstellen) en ze zegt:
jullie moeten eerst je naam op het blaadje schrijven. Heeft iedereen dat, en dan versie, als je niet versie a hebt heb je versie b. Dan nummeren jullie allemaal 1 tot 5, 5 tot tien enzo naast elkaar, dan zijn er maar vijf regeltjes verspild.
en als je nu nog praat, dan zet ik PRAAT op je blaadje en gaat er een punt vanaf.

kortom, het kwam er op neer snappen jullie dat?!!
of we dom zijn ofzo sarcastisch deed ze, maarja dat heb je als je op het VMBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO zit.
Oud 16-04-2005, 14:53
Andora
Avatar van Andora
Andora is offline
surveillanten die met elkaar gaan lopen praten voor in de zaal
roeren in een koffiekopje
klakkende schoenen
meisjes die hun broek te laag hebben hangen zodat je de bilspleet ziet
Oud 16-04-2005, 19:53
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Jaa!!!!
Daar kan ik me ook écht aan ergeren! Gadver, op de één of andere manier kan je dan je ogen er niet vanaf houden..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 18-04-2005, 12:16
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Over het algemeen kan ik me goed concentreren, maar toen een surveillant tijdens een luistertoets ging uitleggen hoe het vragenboekje werkte (!), was ik toch wel even geïrriteerd.
__________________
Dear enemy, may your head fall off at an akward moment.
Oud 18-04-2005, 15:00
Duplo - Dos
Avatar van Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
-docenten/surveillanten die zonodig in en uit het lokaal moeten om dingen te pakken.

-piepende deuren..

-surveillanten die van gekkigheid niet weten wat ze moeten doen
__________________
Zeeuwse meziek: sitterdags luuster ik meziek, sondags draai ik meziek en smeandags meld ik meziek. || Aôles op z'n tied, zei Prediker
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:30.