Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2005, 18:17
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Eerised schreef op 23-05-2005 @ 19:04 :
dat de cijfers op verschillende sites verschillen van elkaar
Ik ben maar een goede tegengekomen, www.eindexamen.nu die laat zien welk cijfer je bij welke normering hebt...
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Advertentie
Oud 23-05-2005, 18:31
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 23-05-2005 @ 19:17 :
Ik ben maar een goede tegengekomen, www.eindexamen.nu die laat zien welk cijfer je bij welke normering hebt...
En diezelfde cijfers staan ook op cito.nl, dus die zullen wel kloppen lijkt me..
__________________
Keep on rockin'
Oud 23-05-2005, 18:41
Verwijderd
ik stoorde me echt nergens aan, fijn zitten werken, wij hebben ook van die papiertjes met koffie of thee , en wij zitten gewoon in lokalen, ik zat in een lokaal met 10 personen lekker rustig ook top.
Oud 23-05-2005, 19:46
Spoonie
Avatar van Spoonie
Spoonie is offline
in lokalen wat een luxe, net pww

IK GA KLAGEN OVER MENSEN DIE HOESTEN
HET ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN
__________________
Het leven van een student bestaat uit vaak en vakkunding weekend vieren met soms een college tussendoor.......één twee, klik klik, go go ...ACTIE!!!!
Oud 23-05-2005, 19:47
Poesket
Poesket is offline
Ik wil weten waar je kunt zien hoeveel mensen er al geklaagd hebben voor een vak, waarom kan dat niet?
__________________
einde
Oud 24-05-2005, 08:37
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
Sneaksie Thief schreef op 23-05-2005 @ 17:38 :
Nou die surveillanten liepen bij ons ook rond... vreselijk irritant...
En 2 x kwam onze concierge langs met koffie en thee (nouja, 1 x per examen, dus voor mij 2 x). Maar vind het wel storend, dan hoor je telkens ''met suiker?'' ''koffie, thee?'' omg..
bij ons moest je als je binnen kwam een beker pakken, koffie waren zwarte bekers, thee blauwe ofzo, dus dat hoefde niet gevraagt te worden

verder op een rondwandelende leraar met rinkelende sleutels aan zijn broek niks ernstigs eigelijk
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 24-05-2005, 08:48
*-Maartje-*
Avatar van *-Maartje-*
*-Maartje-* is offline
Telefoons die afgingen van leraren/cameramannen die dus geen examen doen, mogen ze nog wel rekening houden met ons!
Oud 24-05-2005, 09:24
Duplo - Dos
Avatar van Duplo - Dos
Duplo - Dos is offline
Citaat:
*-Maartje-* schreef op 24-05-2005 @ 09:48 :
Telefoons die afgingen van leraren/cameramannen die dus geen examen doen, mogen ze nog wel rekening houden met ons!
nee, dan bij ons het brandalarm..
__________________
Zeeuwse meziek: sitterdags luuster ik meziek, sondags draai ik meziek en smeandags meld ik meziek. || Aôles op z'n tied, zei Prediker
Oud 24-05-2005, 09:30
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
Fishy schreef op 23-05-2005 @ 19:41 :
ik stoorde me echt nergens aan, fijn zitten werken, wij hebben ook van die papiertjes met koffie of thee , en wij zitten gewoon in lokalen, ik zat in een lokaal met 10 personen lekker rustig ook top.
dat is zo chill ik vraag me af waarom de meeste scholen dat niet doen want volgens mij scheelt het wel in cijfers
Oud 24-05-2005, 09:35
*RooSs*
*RooSs* is offline
Citaat:
Eerised schreef op 23-05-2005 @ 20:47 :
Ik wil weten waar je kunt zien hoeveel mensen er al geklaagd hebben voor een vak, waarom kan dat niet?
http://www.eindexamen.nu/laks/stats/
Oud 24-05-2005, 09:37
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
9 klachten over engels terwijl engels maandag is( of dinsdag lang leve roosters leren)
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 24-05-2005, 10:12
*RooSs*
*RooSs* is offline
Citaat:
marrel schreef op 24-05-2005 @ 10:37 :
9 klachten over engels terwijl engels maandag is( of dinsdag lang leve roosters leren)
Ja maar dat hoeft niet eens over het examen zelf te gaan natuurlijk, maar misschien problemen met iets op school ofzoiets..
Oud 24-05-2005, 11:29
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
nou ik heb ook wel een paar klachten...

Ten eerste zouden alle straten in de buurt van school afgezet moeten worden want ik stoor me zelfs aan voorbij rijdende auto's.
Ontopic: - waarom was er om 10 uur plotseling geen leraar of toezichthouder meer in het lokaal?????
- en waar we met de hele zaal gek van werden: een paar mensen waren hun honden aan het uitlaten, voor de school. Wat als gevolg had dat toen die mensen elkaar tegenkwamen, die honden elkaar helemaal gingen afslachten. Een kwartier lang blaffende, krijsende honden: alsof ze levend geslacht werden. Niemand kon zich meer concentreren tijden het examen en ging dus maar wat naar buiten kijken om te zien wat er met die beesten aan de hand was. Bleken die beesten idd in een behoorlijk gevecht te zitten, hun baasjes waren niet sterk genoeg om ze aan de lijn mee te slepen.

Mja, Duits was mijn enige examenvak. Ik heb het dik gehaald en nu kan ik naar de hotelschool. Succes verder allemaal.
__________________
Como se dice..
Oud 24-05-2005, 11:54
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik zat vanmorgen in de gymzaal en er waren allemaal onderbouwers aan het buiten gymmen, waarbij ze vét veel lawaai maakten en schreeuwden enzo. De surveillant is toen gaan vragen of ze naar de achterste sportvelden wilden gaan en dat deden ze dan ook
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 24-05-2005, 12:51
Meartje
Avatar van Meartje
Meartje is offline
gister allemaal gillende keukenbruggers in de kelder. ze bleven krijsen waardoor ik me echt niet meer kon concentreren in de gymzaal. even later liep ik de kelder in (uiteraard al gefinisht) en stonden ze nog steeds...bah...

__________________
Bidden... laat het afwachten maar aan anderen over [mother Theresa]
Oud 24-05-2005, 13:09
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Mijn tafel kraakte..als ik maar heel iets mn arm bewoog kraakte het heel erg.
De maag van de surveillant
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 24-05-2005, 13:17
Codaz
Codaz is offline
Die tyfus surveillanten die 6x vragen of je wat wilt drinken terwijl je je briefjes omgedraait op tafel hebt liggen.
Ze lopen VEEL te veel.

Als er 6 surveillanten zijn wisselen ze om het half uur met andere personeelsleden.

Die kutdeur van mensen die om de 5 min naar de plee gaan (LEUK ALS JE MET 100 MAN IN ZO'N KUT GYMZAAL ZIT)

Die kuthakken van de vrouwen de hele tijd langs je tafel af.
Een telefoon die afging, mensen die hun bekertje laten vallen, altijd irritant.

Maar het toppunt, het verkeerde examen uitgedeeld krijgen (gelukkig al na 1 minuut hersteld, maar toch nog een kwartier vertraging, die overigens ook opgelost is )

En owja een wiebelende tafel, waarvoor ik een extra blaadje moest vragen, wat ik weer dubbel moest vouwen en dat eronder moest schuiven, waardoor ik WEER 3 minuten verder was.

Laatst gewijzigd op 24-05-2005 om 13:19.
Oud 24-05-2005, 13:35
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Citaat:
Da_mark schreef op 23-05-2005 @ 12:48 :
Beetje weinig ruimte bij Duits voor de open vragen
Hihi.. ja inderdaad.. vooral mijn mijn olifanten grote handschrift
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Oud 24-05-2005, 13:44
Meartje
Avatar van Meartje
Meartje is offline
mensen die naar de wc gaan!!! en ook nog eens mensen die de bodem uit hun bekertje roeren!!
langs die ribbels aan de binnekant van zo'n bekertje en dan maar blijven roeren...bah
__________________
Bidden... laat het afwachten maar aan anderen over [mother Theresa]
Oud 24-05-2005, 14:40
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Of een surveillant die met papieren zit te kloten en ze dan vervolgens in zn koffer op de grond smijt *die vloer hoeft dr niet door*.
Die vent heeft ook nog zon huppelig loopje en dan gaat ie papiertjeso phalen enz.....
hoowwww zoo vervelend maja.
oja klopte de vraagstelling van vraag 1 wel? ik heb iets ingevuld over de huisnijverheid maar nou hoorde ik net dat t over iets anders moest gaan..snap t nie helemaal.
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 24-05-2005, 14:59
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 23-05-2005 @ 18:36 :
Economie..onze leraar heeft altijd gezegt dat we de lorenzcurve niet hoeven kunnen te tekenen...wat moet op t examen..dat ding tekenen
magoed kan t examen nie veel aandoen.
maar over dat soort dingen mag je juist wel klagen. Dan neemt het laks namelijk contact op met je school om te vragen of dat klopt en om aanwijzingen te geven voor volgend jaar, zodat de mensen van volgend jaar dat probleem niet hebben.

Dit jaar hebben ze bij mijn oude school ook een aantal 6v'ers gevraagd om (een paar weken van te voren) te luisteren of ze de TL-balken vonden piepen, omdat daar vorig jaar over geklaagd was bij het LAKS. Best goed dat ze daar ook echt wat aan doen

Citaat:
_Moby_ schreef op 24-05-2005 @ 12:29 :
Ten eerste zouden alle straten in de buurt van school afgezet moeten worden want ik stoor me zelfs aan voorbij rijdende auto's.
omg, dat vind ik wel redelijk bizar
Normaal bij toetsen ed. hoor je die auto's toch ook?
Onze gymzaal zat langs een spoorbaan, maar ik had d'r eigenlijk geen last van als de trein langs reed. Tja, ik merkte hem even op, maar ging daarna weer verder met werken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 24-05-2005, 15:11
Twanos
Avatar van Twanos
Twanos is offline
Wat een gezeik over piepende deuren en hoestende mensen.

Als je geconcentreerd bezig bent merk je daar toch niks van.
__________________
Alright Brain, you don't like me, and I don't like you. But lets just do this, and I can get back to killing you with beer.
Oud 24-05-2005, 15:19
love-THE-world
Avatar van love-THE-world
love-THE-world is offline
idd ik heb helemaal niks gehoord van andere mensen!
behalve toen de leraar iets zei tegen mij natuurlijk

maar nederlands was wel erg lang examen!
__________________
zo,
Oud 24-05-2005, 16:55
Verwijderd
De geschiedenisexamenklas leek een zaal vol zwangere vrouwen die om de 20 minuten naar het toilet moesten, het werd op een gegeven moment heel vervelend. En buiten vlogen tijdens de pauze allemaal van die meeuwen te krijsen, dat was ook wel irritant, maar geen ramp.
Oud 24-05-2005, 17:14
~*~*SwEeTgUrLiE
~*~*SwEeTgUrLiE is offline
bij ons moest je eerst een uur wachten vanaf dat t examen was begonnen en dan mocht je om het kwartier weg..

bij ons viel het eigenlijk wel mee met lawaai, behalve dan
van die opgevoerde brommers die het niet kunnen laten naast t lokaal te staan en alsmaar gas geven..
__________________
Friends, like flowers, are picked specially by hand..
Oud 24-05-2005, 17:20
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
iemand of niemand schreef op 24-05-2005 @ 17:55 :
De geschiedenisexamenklas leek een zaal vol zwangere vrouwen die om de 20 minuten naar het toilet moesten, het werd op een gegeven moment heel vervelend. En buiten vlogen tijdens de pauze allemaal van die meeuwen te krijsen, dat was ook wel irritant, maar geen ramp.
zit je toevallig bij mij op school? . Ik ben namelijk 1 van die zwangere vrouwen die elk examen naar de wc moet. Tja het zijn de zenuwen, ik kan er ook niks aan doen, moet nou eenmaal veel naar de wc als ik hard werk.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 24-05-2005, 17:56
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
de 2de leerling die door zijn stoel heen zakt maar eigelijk was dat ook wel grappig met als gevolg dat iedereen de volgende 10 minuten in de slappe lach zat

en de overbekende telefoon van de surveilant die af ging -_-' hoeveel mensen kunnen er tegelijkertijd zuchten
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 24-05-2005, 18:00
deurwaarder
deurwaarder is offline
waar ik schijtziek van werd: OPGAVEN BOEKJES IN LOSSE BLAADJES VORM.

knal 2 nietjes in die dingen gvd! heel de tijd die bladeren verschuiven. het was gewoon vervelend omdat je 2 boekjes had met losse blaadjes. werd er niet goed van. liet ik 1x ook nog heel zo'n boekje vallen. kon ik weer op 4 verschillende plekken het boekje bij elkaar plukken. het klinkt niet ernsitg, maar onder een examen will ik dat soort geintjes niet

btw, als ik zo lees wordt er gecontroleerd op mobieltjes. dat hebeurd bij ons niet. lijkt me ook niet nodig. alsof je even makelijk vraag kan smsen.
Oud 24-05-2005, 18:02
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Citaat:
deurwaarder schreef op 24-05-2005 @ 19:00 :
waar ik schijtziek van werd: OPGAVEN BOEKJES IN LOSSE BLAADJES VORM.

knal 2 nietjes in die dingen gvd! heel de tijd die bladeren verschuiven. het was gewoon vervelend omdat je 2 boekjes had met losse blaadjes. werd er niet goed van. liet ik 1x ook nog heel zo'n boekje vallen. kon ik weer op 4 verschillende plekken het boekje bij elkaar plukken. het klinkt niet ernsitg, maar onder een examen will ik dat soort geintjes niet

btw, als ik zo lees wordt er gecontroleerd op mobieltjes. dat hebeurd bij ons niet. lijkt me ook niet nodig. alsof je even makelijk vraag kan smsen.
juh maar ook al vraag je iedereen die dingen uit te zetten, het gebeurd bijna elk examen dat er 1tje af gaat, en dat is dus echt heel iritant
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 24-05-2005, 18:03
Verwijderd
GODVER, die tekst gaat over de sweetheid roken terwijl ik net gestopt ben! (maar ik heb em wel goed gemaakt )
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Plagisaai: Saai saai saai the boat #1818
Verwijderd
500 23-04-2013 21:31
Algemene schoolzaken Aanvaring met leraar
idiot---boy
11 16-07-2011 19:35
Liefde & Relatie Het grote Anti-liefde topic!
Verwijderd
40 18-09-2010 13:21
De Kantine Ik haaaaaaat upc!!!
Rabbi Daniel
18 02-05-2002 18:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:44.