Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-05-2005, 18:20
Verwijderd
Mogen jullie eten meenemen??? En drinken?? Of krijgen jullie drinken?? Bij mij op school krijgt iedereen bij elk examen een pakje Capri Sonne
Advertentie
Oud 29-05-2005, 18:45
Verwijderd
Bij mij op school krijgt ook iedereen een pakje Carpi Son (of hoe je dat schrijft .. Kan je vooraf meenemen de zaal in dus geen gezeik met wil je koffie of thee
Oud 29-05-2005, 18:46
Alkyone
Avatar van Alkyone
Alkyone is offline
pffff neej wij krijge helemaal nix...maaar we moge zelf wel ete en drinke meeneme...zolang het maar ni te veel kraakt
__________________
IjsVogel ... Geliefde van Keyx, dochter van Aiolos, God van de Winden, Deed zich voor als Hera, werd veranderd in Ijsvogel. Punt.
Oud 29-05-2005, 18:46
Verwijderd
Wij mochten eten en drinken meenemen, maar niet al te krakerig of sissend spul. We kregen ook koffie of thee halverwege.
Oud 29-05-2005, 18:48
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Wij krijgen koffie of thee en je mag zelf ook wat meenemen als het maar niet kraakt idd.
__________________
Tumtiedum hups.
Oud 29-05-2005, 18:52
V!n
V!n is offline
Citaat:
cookie16 schreef op 29-05-2005 @ 19:48 :
Wij krijgen koffie of thee en je mag zelf ook wat meenemen als het maar niet kraakt idd.
__________________
--- Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol ---
Oud 29-05-2005, 18:53
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Je mag drinken meenemen en er is water, koffie en thee. Eten mag niet, behalve winegums, kauwgum e.d. met het oog op eventuele overlast.
__________________
En toch heb ik gelijk.
Oud 29-05-2005, 18:56
Verwijderd
Citaat:
underthabridge schreef op 29-05-2005 @ 19:53 :
Je mag drinken meenemen en er is water, koffie en thee. Eten mag niet, behalve winegums, kauwgum e.d. met het oog op eventuele overlast.
Ik hoorde van m'n vriend dat er bij hem op de universiteit soms mensen een McDonalds menu'tje hadden gehaald voor een belangrijk examen en dat gingen eten tijdens 't examen. Dat gaat wat te ver, lijkt me

Bij mijn examens at een enkeling brood, meestal waren 't idd dropjes, winegums, kauwgum of heel misschien een sultana. Ik at vooral dextro-druivensuiker
Oud 29-05-2005, 19:03
*-Maartje-*
Avatar van *-Maartje-*
*-Maartje-* is offline
Wij krijgen koffie of thee en toen t vorige week zo warm was konden we ook water krijgen. Jee!
Verder neem ik t zelf gewoon mee, dubbel fris ofzo en zo'n koek met appel..
Oud 29-05-2005, 19:14
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Wat is dat? Capri Sonne?

Wij kregen thee of koffie en bij kleine examens (zoals maatschappijleer 2 en ckv2) kregen we van de conciërge een stroopwafel
Verder mocht je meenemen wat je wilde. Sommigen kwamen met hele lunchpakketten aan...
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 29-05-2005, 20:35
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Vrijdag kreeg ik voor het eerst een bekertje water koffie of thee kennen ze niet bij mij op school.
Oh en we kregen na het natuurkunde examen een ijsje.

K neem zelf flesje sap mee en hero fruitontbijt dat kraakt knerpt en sist niet en t vult wel.
__________________
That ís a tasty burger!
Oud 29-05-2005, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 29-05-2005 @ 20:14 :
Wat is dat? Capri Sonne?
[...]
Zo'n folie-achtig-zakje drinken, geloof ik. Met een rietje
Oud 29-05-2005, 20:40
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Wij mogen pakjes drinken pakken..

Ik neem een koetjesreep mee, een flesje drinken ofzoiets en een boterham.
__________________
Oud 29-05-2005, 20:43
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Bij ons komen ze langs met koffie en thee, en dat is kut, het leidt me alleen maar af en drinken is echt niet iets waar ik tijdens een examen op zit te wachten.
Oud 29-05-2005, 20:47
Verwijderd
Ze komen wel elk examen langs met koffie en thee, maar zelf heb ik sowieso een flesje water (eventueel nog iets van AA) en een pakje dextro bij me.
Oud 29-05-2005, 20:51
koelieboelie
koelieboelie is offline
wij mogen kiezen uit een blikje cola, fanta, 7up, fernandes of jus d'orange of appelsap en nog koud ook !
Oud 29-05-2005, 20:54
para siempre
para siempre is offline
Ze komen elk examen langs met koffie / thee.
Koffie is beker rechtop, thee is beker op z'n kop...
Afgelopen vrijdag met die hitte kregen we ook nog een beker appelsientje (ja de echte).

Verder mogen we zelf meenemen wat we willen maar het mag niet kraken (dus geen chips ).

Ik neem een flesje drinken mee (ik had eerst 4 flesjes cola, deze doe ik nu met siroop).

En koekjes.. en een snicker of kitkat-chunky..

Maar je ziet van alles op school. Autodrop. Brood. Een halve rol koekjes. Liga. Enz. Enz.
Oud 29-05-2005, 21:50
Verwijderd
We krijgen van school drinken. Je kunt kiezen uit bronwater, sinaasappelsap, cola en nog wat frisdranken. Eten mag je meenemen, als het maar niet overdreven veel is (niet meer dan een boterham) en geen lawaai maakt. Het drinken moet je voor de examens pakken.
Ads door Google
Oud 29-05-2005, 22:23
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
we mogen alles meenemen, zolang het non-alcoholisch is en niet teveel geluid maakt (geen blikjes dus of een zakje chips)
We krijgen daar ook drinken, koffie, thee of cola.
Oud 29-05-2005, 22:49
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
we mogen zelf eten en drinken meenemen mits het niet te veel geluid maakt en dus storend is. we krijgen ook koffie/thee.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Oud 30-05-2005, 06:43
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 29-05-2005 @ 21:37 :
Zo'n folie-achtig-zakje drinken, geloof ik. Met een rietje
juh, en je krijgt het als het meezit gekoeld, in de smaken multivitamine, appel/kers of sinassappelsap..
Oud 30-05-2005, 08:06
waves
Avatar van waves
waves is offline
we moeten zelf meenemen.
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Oud 30-05-2005, 08:17
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
wij mogen zelf eten en drinken mee nemen en we krijgen van school halverwege thee of koffie.
Zelf neem ik altijd nog een flesje water mee en iets van liga ofzo, haal het van te voren uit de verpakking om de rest mijn gekraak te besparen
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 30-05-2005, 08:20
jet
Avatar van jet
jet is offline
ze komen halverwege langs met een dienblad.. en dan vragen ze aan iedereen 'koffie of thee'

niet echt handig dus
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 30-05-2005, 08:27
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
We krijgen 's morgens koffie/thee, en 's middags frisdrank. De conciërges komen tijdens de examens langs met hele grote dienbladen met bekertjes erop.
We mogen zelf ook eten meenemen, als het idd maar niet te veel kraakt. Sommige nemen echt vanalles mee
En we nemen allemaal ons doosje rozijntjes mee, dat brengt geluk en energie namelijk (volgens een van de docenten Engels) ...
__________________
Kun je het lezen???
Advertentie
Oud 30-05-2005, 09:13
black pear!
Avatar van black pear!
black pear! is offline
wij krijgen koffie of thee aangeboden tijdens het examen. Voor de rest mag je gewoon drinken en eten mee nemen. Maakt niet uit wat, maar niemand neemt chips en andere kraak dingen mee.
__________________
so... are you gay or straight
Oud 30-05-2005, 10:20
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Wij krijgen koffie en thee en we mogen zelf wat meenemen. Maar ik heb zelf eigenlijk nog nooit wat meegenomen.
Sommigen nemen echt heel veel eten en en drinken mee dat snap ik niet zo, maar goed moeten zij weten.
__________________
■▲■▲■▲
Oud 30-05-2005, 10:36
para siempre
para siempre is offline
Citaat:
jet schreef op 30-05-2005 @ 09:20 :
ze komen halverwege langs met een dienblad.. en dan vragen ze aan iedereen 'koffie of thee'

niet echt handig dus
Vertel ze over ons geweldige systeem:

Beker omgedraaid = thee.

Beker rechtop = koffie.

Zo gaat alles snel en hoeft er niet gepraat te worden..
Oud 30-05-2005, 11:52
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
Citaat:
para siempre schreef op 30-05-2005 @ 11:36 :
Vertel ze over ons geweldige systeem:

Beker omgedraaid = thee.

Beker rechtop = koffie.

Zo gaat alles snel en hoeft er niet gepraat te worden..
wij moeten gewoon thee of koffie op het kaartje schrijven wat op je tafel ligt .

En 's middags kan je voor de examens beginnen een bekertje frisdrank pakken. En verder mag je zelf ook eten en drinken meenemen.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Oud 30-05-2005, 12:16
love-THE-world
Avatar van love-THE-world
love-THE-world is offline
wij krijgen appelsap of sinaasappelsap
zelf mag je ook drinken meenemen.
geen eten.
__________________
zo,
Oud 30-05-2005, 12:37
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Wij mogen alles, maar ik neem meestal alleen drinken mee. Ik ben meestal toch in minder dan twee uur klaar en dan heb ik niet echt behoefte aan eten.

En we krijgen thee.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 30-05-2005, 13:39
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
We mogen het zelf meenemen, en na een uur of anderhalf krijgen we koffie of thee, maar dat hoef ik toch niet en ik vind het alleen maar irritant.
Oud 30-05-2005, 14:50
para siempre
para siempre is offline
Citaat:
Breg schreef op 30-05-2005 @ 12:52 :
wij moeten gewoon thee of koffie op het kaartje schrijven wat op je tafel ligt .

En 's middags kan je voor de examens beginnen een bekertje frisdrank pakken. En verder mag je zelf ook eten en drinken meenemen.
Kaartje?
Oud 30-05-2005, 14:51
Verwijderd
Citaat:
para siempre schreef op 30-05-2005 @ 15:50 :
Kaartje?
Zo'n stukje papier waar je iets op kan schrijven.
Oud 30-05-2005, 14:54
para siempre
para siempre is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 30-05-2005 @ 15:51 :
Zo'n stukje papier waar je iets op kan schrijven.
wij hebben alleen maar een vel kladpapier, de examenboekjes en een antwoordvel..
Oud 30-05-2005, 14:55
Verwijderd
Citaat:
para siempre schreef op 30-05-2005 @ 15:54 :
wij hebben alleen maar een vel kladpapier, de examenboekjes en een antwoordvel..
Sommige scholen leggen een bekertje, melkpoeder en suiker op tafel neer én een kaartje. Dan kan je aangeven wat je wil drinken.
Ads door Google
Oud 30-05-2005, 15:21
fractuur
fractuur is offline
Wij moeten op een kaartje schrijven wat we willen. De hele week schrijf ik niet s op eht kaartje, moffel ik het weg, vallen ze me alsnog lastig met allerlei vragen over koffie of thee. Schrijf ik vrijdag heel groot water op het kaartje, krijg ik niets.

Verder kan je zelf gewoon eten meenemen. Ik hou het bij een blikje, wat eten vind ik onhandig.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 30-05-2005, 16:20
Codaz
Codaz is offline
Wij hebben zelf van die kaartjes K T of F.
Er is niet eens een kaartje met IK WIL NIETS erop
Oud 30-05-2005, 16:23
para siempre
para siempre is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 30-05-2005 @ 15:55 :
Sommige scholen leggen een bekertje, melkpoeder en suiker op tafel neer én een kaartje. Dan kan je aangeven wat je wil drinken.
bij ons is het gewoon bekertje, melkpoeder, suiker, roerstaafje...
we hanteren het op de kop/rechtop systeem, werkt goed, snel, stil en goedkoop..
Oud 30-05-2005, 16:25
Verwijderd
Citaat:
marrel schreef op 30-05-2005 @ 09:17 :
wij mogen zelf eten en drinken mee nemen en we krijgen van school halverwege thee of koffie.
Zelf neem ik altijd nog een flesje water mee en iets van koekjes ofzo, haal het van te voren uit de verpakking om de rest mijn gekraak te besparen
Oud 30-05-2005, 16:32
broodjekroket
Avatar van broodjekroket
broodjekroket is offline
Citaat:
jet schreef op 30-05-2005 @ 09:20 :
ze komen halverwege langs met een dienblad.. en dan vragen ze aan iedereen 'koffie of thee'

niet echt handig dus
nee idd, wij moeten op een briefje van te voren aangeven wat je wilt en met hoeveel klontjes suiker. Verder doen ze heel zachtjes dus je hebt echt nergens last van. Inene staat er gewoon thee op je tafeltje
Oud 30-05-2005, 18:07
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Bij ons mag iedereen eten en drinken meenemen. Er wordt niet rondgegaan met drinken ofzo. Je neemt zelf wat mee.. Aan het begin van het examen hebben we het zogenaamde *blikjesmoment* Alles wat lawaai maakt moet dan opengemaakt worden..

Meestal heb ik wat drinken mee. Maar bij 3 examens heb ik gwn uitgebreid zitten lunchen
Oud 30-05-2005, 18:37
American*Dream
Avatar van American*Dream
American*Dream is offline
bij ons komen ze -op blote stinkvoeten ivm - langs met koffie en thee, verder eet ik de hele week al Liga en druivensuiker
__________________
If there was no hate, there would never have been love
Oud 30-05-2005, 19:28
Ndimension
Ndimension is offline
Wij krijgen koffie of thee.
Maar ik neem gewoon een flesje water mee, is meer dan genoeg.
__________________
© Ndimension
Oud 30-05-2005, 19:35
Baka˛
Avatar van Baka˛
Baka˛ is offline
we krijgen niets...
ik neem telkens een pak vruchtendrank mee ofzo... en koekjes
Oud 30-05-2005, 20:47
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Bij ons krijg je van die ronde pakjes Appelsientje of Dubbelfris ofzo. Maarja, ze zijn niet koud en je krijgt er alleen maar meer dorst van.

Ik drink niks tijdens de examens, dan ben ik bang dat ik naar de wc kan Verder eet ik een paar zuurtjes, maar 3 uur zonder eten overleef ik echt wel. Ik ontbijt/lunch gewoon goed.
Oud 30-05-2005, 20:56
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
van eten raak ik afgeleid
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 30-05-2005, 21:14
fleety girl
Avatar van fleety girl
fleety girl is offline
Citaat:
Nomen Est Omen schreef op 30-05-2005 @ 21:47 :
Bij ons krijg je van die ronde pakjes Appelsientje of Dubbelfris ofzo. Maarja, ze zijn niet koud en je krijgt er alleen maar meer dorst van.

Ik drink niks tijdens de examens, dan ben ik bang dat ik naar de wc kan Verder eet ik een paar zuurtjes, maar 3 uur zonder eten overleef ik echt wel. Ik ontbijt/lunch gewoon goed.
Je mag gewoon naar de wc (is wel melig, loopt zo'n vent met je mee ).
Oud 30-05-2005, 22:06
Verwijderd
Citaat:
fleety girl schreef op 30-05-2005 @ 22:14 :
Je mag gewoon naar de wc (is wel melig, loopt zo'n vent met je mee ).
ik kan dan echt niet plassen hoor, wanneer er zo'n vent op me staat te wachten...
Oud 31-05-2005, 09:10
Verwijderd
Citaat:
fleety girl schreef op 30-05-2005 @ 22:14 :
Je mag gewoon naar de wc (is wel melig, loopt zo'n vent met je mee ).
Bij ons mag je niet naar de toilet. Ze komen bij ons nog in de aula voor het examen en dan zeggen ze van: Als je nog naar de toilet moet ga nu want straks kan het niet!!. Maar ja ik ga nooit naar de toilet op school
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Voeding, Gewicht & Gezondheidtopic #26
Balance
500 08-09-2012 18:00
Eten & Drinken Wat eet & drink je vaak als je film kijkt
Orlygirl66
4 28-03-2004 13:11
Films, TV & Radio Buffy & Angel dag - From Beneath You...
x-spekkie-x
43 20-06-2003 18:38
Verhalen & Gedichten Liefde
Valentijn
3 22-05-2003 14:44
Eten & Drinken Het Eten & Drinken topic
Hardcore
5 23-04-2003 15:21
Beleidszaken Eten & Drinken moet blijven!!!
Chill
35 16-04-2003 16:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:45.