Oud 03-05-2003, 15:30
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik weet niet of dit hier hoort maar okay.

op 4 mei is het dus weer dodenherdenking.
dan zijn er 2 minuten stilte.
ik zou wel eens willen weten, denk jij echt twee minuten aan de oorlog en de soldaten die voor ons gevallen zijn. Hoe voel je je dan? en daarna? of ben je alleen stil uit beleefdheid? of doe je er zelfs helemaal niet aan?

-xxx-
wendy
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2003, 15:53
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
aangezien ik die hele tijd niet heb meegemaakt, en de meeste van jullie ook niet neem ik aan , kan ik me niet duidelijk voorstellen hoe en wie er voor ons "gevallen" zijn

ik ben stil en kijk meestal uit het raam en denk aan ehm wat voor weer het de dag erna zou gaan worden ofzo.. ik weet het niet
__________________
hoi, ik ben een signature
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 15:58
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
nee okay, dat kan ik me voorstellen.
denk je ook niet van, gohh, anders hadden we nu misschien duits gesproken? als ze het hadden gelaten hoe het was.
denk je niet, hoe we anders, misschien onder een dictatuur geleefd zouden hebben?
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 16:22
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
... schreef op 03-05-2003 @ 15:58:
nee okay, dat kan ik me voorstellen.
denk je ook niet van, gohh, anders hadden we nu misschien duits gesproken? als ze het hadden gelaten hoe het was.
denk je niet, hoe we anders, misschien onder een dictatuur geleefd zouden hebben?
ja misschien nu wel, zit me niet van die enge verhalen in te praten joh
__________________
hoi, ik ben een signature
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 16:26
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Big Brother schreef op 03-05-2003 @ 16:22:
ja misschien nu wel, zit me niet van die enge verhalen in te praten joh
ghehe, dat probeer ik ook niet hoor....
dat is gewoon hoe ik denk af en toe (maar ik = gek)
vraag me af hoe anderen erover nadenken.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 17:48
lovetear
Avatar van lovetear
lovetear is offline
Ik ben met dodenherdenking wel altijd die twee minuten stil, maar om nou te zeggen dat ik me dan van alles afvraag, van alles herdenk dat met de tweede wereldoorlog te maken heeft...

Ik vind die stilte trouwens wel indrukkwekkend altijd.
__________________
Dat heb je soms...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 17:56
Verwijderd
ik ben wel altijd 2 minuten stil, maar ik ga meestal aan andere dingen denken, vaak wel aan mensen die overleden zijn ofzo.. en absoluut niet aan de WOII, heb ik eigenlijk ook nooit gedaan.. meestal ga ik ook uit het raam zitten staren ofzo.., me zitten te bedenken dat ik eigenlijk nog huiswerk heb of een toets moet leren ofzo.. misschien een beetje oneerbiedig, maar ik heb niet zo heel erg veel met de dodenherdenking..
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 18:11
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Charlie1704 schreef op 03-05-2003 @ 17:56:
ik ben wel altijd 2 minuten stil, maar ik ga meestal aan andere dingen denken, vaak wel aan mensen die overleden zijn ofzo.. en absoluut niet aan de WOII, heb ik eigenlijk ook nooit gedaan.. meestal ga ik ook uit het raam zitten staren ofzo.., me zitten te bedenken dat ik eigenlijk nog huiswerk heb of een toets moet leren ofzo.. misschien een beetje oneerbiedig, maar ik heb niet zo heel erg veel met de dodenherdenking..
zo oneerbiedig vind ik het niet hoor.
je bent stil, dus hebt respect voor de mensen die wel na willen denken. ik denk ook niet echt aan woII, hooguit aan wat de gevolgen hadden kunnen zijn. En dan ook niet specifiek op dodenherdenking hoor...
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 19:05
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Natuurlijk denk ik op dat moment niet aan de gesneuvelden aan wie ik mijn vrijheid dank, [gepaste-smiley]. Dat weet ik inmiddels wel dondersgoed. En natuurlijk ben ik wel die volle twee minuten stil, ik vind het ook goed dat die twee minuten er zijn (en stiekem herdenk ik niet alleen de slachtoffers van de tweede wereldoorlog, maar ook de slachtoffers van onze slavernij).
Ik zie het als een herinnering. Een memo.
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 19:17
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik ben stil uit respect voor de mensen die de oorlog nog wel hebben meegemaakt en weten waaraan ze denken.
Als het zo stil is, denk ik wel na over hoe verschrikkelijk het moet zijn geweest en hoe gelukkig ik mag zijn dat ik in een tijd van "vrede" leef...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 19:17
Verwijderd
Ik ben zeker twee minuten stil, vind het niet meer dan normaal ed. En ik denk wel aan de tweede wereldoorlog ed en aan andere oorlogen, maar dat doe ik ook buiten die twee minuten regelmatig. Tijdens en na die twee minuten vind ik het vaak oa raar dat er zo iets nodig schijnt te zijn om mensen bij dingen als oorlog stil te laten staan.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 19:29
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
wie heeft hem naar psych verplaatst?
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 19:29
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Jah, ik vind het sowiezo een raar iets...Ik respecteer elke dag dat we in een democratie leven! Vooral als ik terugdenk aan de beelden op tv van Irak...

Ik ben ook stil, uit respect en omdat ik het toch wel heel mooi vind...Moet je je voorstellen dat het (bijna) overal in nderland stil is! Dat vind ik toch wel heel mooi!

Ik weet niet precies meer waar ik aan denk...Niet aan de 2e WO...Waaraan dan wel...Tjah, weet ik zo echt niet...

Hoe ik me voel? Kan ik niet echt beschrijven...Heel raar dat wel...
Voor de 2 minuten voel ik niets bijzonders maar dat komt altijd na die 2 minuten...

@ Wen; mooie vraag btw!
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 19:38
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
dankje san...
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 19:38
Verwijderd
Citaat:
... schreef op 03-05-2003 @ 19:29:
wie heeft hem naar psych verplaatst?
Waar komt ie dan vandaan? Ik vond het al vreemd, een topic die ik niet gezien had met zoveel posts.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 19:40
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
hij komt van F&L
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 19:53
Wiltine
Avatar van Wiltine
Wiltine is offline
hey Wen

k heb net dodenherdenking gehad...
normaal denk ik eigenlijk wel een beetje aan al die slachtoffers, maar meer aan doden die ik gekend heb, m'n buurjongen, neef, enz. alleen, dit keer niet, want er stond een heel klein jongetje achter me, en die was aan het lachen, en weglopen, en dan z'n vader er weer achteraan... duzz, ik was eigenlijk een beetje expres aan andere dingen te denken om niet met een smile op m'n gezicht te staan... (staat ook niet zo netjes)
maar nu ben ik dus net thuis, en heb dit gelezen, denk ik veel meer aan de doden... mja, eigenlijk zegt het me ook niet zoveel, k heb ze niet gekend, dus..
__________________
-
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 19:58
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Wiltine schreef op 03-05-2003 @ 19:53:
hey Wen

k heb net dodenherdenking gehad...
normaal denk ik eigenlijk wel een beetje aan al die slachtoffers, maar meer aan doden die ik gekend heb, m'n buurjongen, neef, enz. alleen, dit keer niet, want er stond een heel klein jongetje achter me, en die was aan het lachen, en weglopen, en dan z'n vader er weer achteraan... duzz, ik was eigenlijk een beetje expres aan andere dingen te denken om niet met een smile op m'n gezicht te staan... (staat ook niet zo netjes)
maar nu ben ik dus net thuis, en heb dit gelezen, denk ik veel meer aan de doden... mja, eigenlijk zegt het me ook niet zoveel, k heb ze niet gekend, dus..
eey wiltine!

neej, het gaat ook niet specifiek of je aan de doden denkt.
maar denk je wel eens hoe het had kunnen zijn.
dat nederland bijv. onder een dictatuur had geleefd...
... dat we nu duits zouden spreken misschien?
dus, denk je wel eens hoe het gelopen had kunnen zijn, als er geen mensen bereid waren geweest hun leven voor ons te geven?

-xxx-
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-05-2003, 20:12
Verwijderd
Door de jaren heen is het sterk veranderd hoe ik die 2 minuten doorbreng.. Als klein kind ben je natuurlijk puur stil uit beleefdheid, je bent je nog helemaal niet bewust van het begrip oorlog.. Vorig jaar bracht ik ze door met: "blijven staan blijven staan" (gezien de enige keer dat ik ooit ben flauwgevallen tijdens die 2 minuten stilte was, vorig jaar dus)..

Maar over het algemeen denk ik tegenwoordig aan de excursie naar Ieper waarop ik ben geweest. We hebben daar loopgraven bezichtigd, zijn in een museum geweest en hebben graven bezocht. Dat heeft toen wel een diepe indruk gemaakt en me veel meer bewust gemaakt van wat zo'n oorlog nu eigenlijk inhoud. Ik denk er tegenwoordig dus wel écht aan, maar dan d.m.v. die excursie.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 20:59
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
ik doe er niks aan. ik vind het nogal hypocriet omdat er elke dag mensen ongelukkig doodgaan
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 21:01
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
dyfusica schreef op 03-05-2003 @ 20:59:
ik doe er niks aan. ik vind het nogal hypocriet omdat er elke dag mensen ongelukkig doodgaan
je zou ook aan die mensen kunnen denken tijdens dodenherdenking?!!
*begrijp me goed, ik respecteer je mening hoor, ik probeer je nergens toe aan te zetten verder*
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 21:35
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Ja ik ben wel 2 minuten stil, en denk ook echt wel aan al die mensen die dood zijn gegaan voor mij vrijheid. Hun dood opzich doet mij niet veel als ik er aan denk, wel als ik bv een flim kijk die er over gaat
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 09:45
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Another Way schreef op 03-05-2003 @ 21:35:
Ja ik ben wel 2 minuten stil, en denk ook echt wel aan al die mensen die dood zijn gegaan voor mij vrijheid. Hun dood opzich doet mij niet veel als ik er aan denk, wel als ik bv een flim kijk die er over gaat
dat kan ook.
ik heb (gelukkig) nog niemand gehoord die weigert zn mond twee minuten dicht te houden?!
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 09:51
Margriet
Avatar van Margriet
Margriet is offline
Uhm. ik ben sowieso twee minuten stil, manier van respect..waar ik aan denk,,uhm hoelang het nog duurt ofzo...Ik denk aan de mensen die het moeilijk hebben enzo
__________________
~... Ik heb van je gedroomd vannacht. En we speelden dat we alles deelden...~
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 10:25
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Nou, om eerlijk te zijn...ik kan dr gewoon niet aan denken, ik wil het niet. Ik wil mezelf niet ellendig gaan voelen om iets, waar ik eigenlijk niks mee te maken heb. Dat de slachtoffers het nodig hebben, kan ik wel begrijpen, dus daarom hou ik dan wel mijn mond, maar nee...ik ga dan wel aan andere dingen denken, want anders ga ik me kut voelen en dat gun ik mezelf niet.
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-05-2003, 11:44
Verwijderd
Ik ben wel de twee minuten stil, maar ik denk aan vanalles. Het begint meestal met WOII, dan ga ik over naar andere doden en dan dwaal ik meestal van het onderwerp af. Of dan luister ik twee minuten naar de vogeltjes die buiten fluiten, of naar de regen die zachtjes tegen het zolderraam tikt. De dodenherdenking is meer een waarschuwing, iets dat je een beetje alert houdt (alhoewel ik betwijfel of het helpt als er een tweede Hitler opstaat)
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 15:15
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
ik vind het stom dat sommige overledenen elk jaar weer veel aandacht krijgen terwijl er veel anderen in de vergetelheid raken.
ik doe er dus niets aan.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 15:17
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
wallflower schreef op 04-05-2003 @ 15:15:
ik vind het stom dat sommige overledenen elk jaar weer veel aandacht krijgen terwijl er veel anderen in de vergetelheid raken.
ik doe er dus niets aan.
en met andere mensen bedoel je?!!
mensen die jezelf heb gekent en anderen niet?
het zou gek zijn als heel nederland die ging herdenken.
maar in principe kan je dat zelf wel doen.
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 15:30
LiQuiDzzz
Avatar van LiQuiDzzz
LiQuiDzzz is offline
Ik ben alleen stil uit beleefdheid...
Je kan niet zeggen dat als die mensen niet gesneuveld waren, dat we hier allemaal duits zouden spreken, want dat weet je helemaal niet...

Je kan er wel bij stil staan... maar 2 minuten vind ik erg lang. Iedereen die overlijdt heeft evenveel eer nodig, vind ik.
__________________
Mensen die altijd liegen zijn leugenaars. zegt gij echter dat gij een leugenaar bent, wat bent gij dan?
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 15:49
Miss Helena
Avatar van Miss Helena
Miss Helena is offline
Ik ben stil uit respect...
__________________
We'll meet again... Love you
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 15:51
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
LiQuiDzzz schreef op 04-05-2003 @ 15:30:
Ik ben alleen stil uit beleefdheid...
Je kan niet zeggen dat als die mensen niet gesneuveld waren, dat we hier allemaal duits zouden spreken, want dat weet je helemaal niet...

Je kan er wel bij stil staan... maar 2 minuten vind ik erg lang. Iedereen die overlijdt heeft evenveel eer nodig, vind ik.
ik zeg ook niet dat ik het weet dat we duits zouden spreken.
ik zeg alleen dat je erbij na zou kunnen denken wat er gebeurd zou zijn als niemand Hiler en zijn nazi's had gestopt en dat er een mogelijkheid zou zijn dat we allemaal duits zouden spreken en onder een monarchie zouden leven.
that's all
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 17:17
Verwijderd
ik doe dr wel aan... en ik denk dan niet alleen aan de oorlog, maar aan alle mensen die zijn gestorven door zinloos geweld...
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 17:39
Verwijderd
ik denk aan de kuttijd in de oorlog en dat er niet alleen oorlog is waarvan je t hoort maar ook veel burgeroorlogen zijn in Afrika die allang geen nieuws meer zijn (en ook niemand iets kan schelen want daar is geen olie).
en ik doe het altijd want je moet eerst zien dat het niet normaal is om vrij te zijn ( 4 mei) om het daarna te vieren (5 mei)
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 17:46
Caelis
Caelis is offline
Citaat:
... schreef op 04-05-2003 @ 15:51:
ik zeg ook niet dat ik het weet dat we duits zouden spreken.
ik zeg alleen dat je erbij na zou kunnen denken wat er gebeurd zou zijn als niemand Hiler en zijn nazi's had gestopt en dat er een mogelijkheid zou zijn dat we allemaal duits zouden spreken en onder een monarchie zouden leven.
that's all
We hebben hier al een monarchie, love

....'Dictatuur' is volgens mij wat je bedoelde
__________________
Nee dank u, ik hoef geen applaus.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Caelis schreef op 04-05-2003 @ 17:46:
We hebben hier al een monarchie, love

....'Dictatuur' is volgens mij wat je bedoelde
We hebben een parlementaire monarchie, love.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 19:06
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Para! schreef op 04-05-2003 @ 18:14:
We hebben een parlementaire monarchie, love.
geheh
ik bedoelde dictatuur
maar ik was zo bezig met de PVF... dat ik het verkeerde woord opschreef, foutje *love*
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-05-2003, 19:22
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
Para! schreef op 04-05-2003 @ 18:14:
We hebben een parlementaire monarchie, love.
Fout, we hebben als regeringsvorm een parlementaire democratie en Nederland is een constitutionele monarchie.
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 19:31
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 04-05-2003 @ 19:22:
Fout, we hebben als regeringsvorm een parlementaire democratie en Nederland is een constitutionele monarchie.
uhh, ontopic please...
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 21:50
sublime
Avatar van sublime
sublime is offline
ik denk meestal aan niets of aan het feit dat een groot deel van nl op datzelfde moment met mij uit respect 2 minuten stil is voor die mensen die voor onze vrijheid gestorven zijn

vroeger, toen ik klein was, ging ik wel denken aan mensen die gestorven zijn tijdens de oorlog, ik dacht dat dat zo hoorde. maar nu sta ik dus vooral stil bij de vrijheid en de maatschappij zoals die nu is. in hoeverre we nu over vrijheid kunnen spreken enzo. tja weet eigenlijk niet... maar ik sta er wel altijd echt bij stil. zelfs als ik op dat moment nergens aan denk
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 22:13
Verwijderd
Citaat:
... schreef op 03-05-2003 @ 18:11:
zo oneerbiedig vind ik het niet hoor.
je bent stil, dus hebt respect voor de mensen die wel na willen denken. ik denk ook niet echt aan woII, hooguit aan wat de gevolgen hadden kunnen zijn. En dan ook niet specifiek op dodenherdenking hoor...
gelukkig dat je het niet oneerbiedig vind
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 22:31
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Hmm, interessant topic. Ikzelf doe het gewoon omdat het hoort (beleefdheid), maar ik heb er totaal geen gevoel bij. Van mij mag het ook best afgeschaft worden.
BTW ik doe ook niet echt aan bevrijdingsdag
__________________
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 22:59
Verwijderd
mm i kdenk dan aan geile sletjes , drugs , sex , en martial arts,
Met citaat reageren
Oud 04-05-2003, 23:55
Verwijderd
Citaat:
... schreef op 03-05-2003 @ 15:30:
ik zou wel eens willen weten, denk jij echt twee minuten aan de oorlog en de soldaten die voor ons gevallen zijn. Hoe voel je je dan? en daarna? of ben je alleen stil uit beleefdheid? of doe je er zelfs helemaal niet aan?

-xxx-
wendy
ik ben stil omdat ik het belangrijk voor mezelf is, en uit beleefdheid. als ik 2 minuten stil ben denk ik aan het feit dat we onze vrijheid te danken hebben aan mensen die hun leven hebben gegeven, maar ook aan wat voor zieke ideologie de nazi's hadden en dat zoiets nooit meer mag gebeuren.
erna voel ik me meestal vreemd.

ik heb de laatste 2 jaar elk jaar na de dodenherdenking met m'n 2 broers een fles wodka opgedronken, ik heb geen idee waaroml, maar het is een een of andere manier om te vieren dat we in vrijheid te leven ofzo
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 09:30
Verwijderd
Ik weet niet precies wat ik in die 2 minuten gedaan heb. Volgens mij was ik pizza aan het eten, maar dat weet ik niet zeker

Kortom: ik doe er niet aan.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 11:34
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
******** schreef op 05-05-2003 @ 09:30:
Ik weet niet precies wat ik in die 2 minuten gedaan heb. Volgens mij was ik pizza aan het eten, maar dat weet ik niet zeker

Kortom: ik doe er niet aan.
maar je hebt toch zeker niet gepraat tijdens het pizza eten?!!
want dan

- praat je met je mond vol (foei)
- toon je geen respect voor de mensen die wel na willen denken, vind ik dan.... (nogmaals; foei!)
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 12:35
idmind
Avatar van idmind
idmind is offline
Ik denk niet aan de doden maar ik sta stil bij de levenden.
__________________
"We don't see the things as they are, we see them as we are"
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 16:39
Wiltine
Avatar van Wiltine
Wiltine is offline
Citaat:
... schreef op 03-05-2003 @ 19:58:
eey wiltine!

neej, het gaat ook niet specifiek of je aan de doden denkt.
maar denk je wel eens hoe het had kunnen zijn.
dat nederland bijv. onder een dictatuur had geleefd...
... dat we nu duits zouden spreken misschien?
dus, denk je wel eens hoe het gelopen had kunnen zijn, als er geen mensen bereid waren geweest hun leven voor ons te geven?

-xxx-
nee, eigenlijk nooit, maar nu je 't zegt, dat zou best wel eens kunnen, ja
maar eigenlijk denk ik dat het ook niet zoveel zin heeft om daar over na te denken, (al is het wel leuk)t is toch voorbij, ik heb sowieso al niet zo veel op met de oorlog, te lang geleden denk ik...
volgens mij kun je beter aan de doden die je gekend hebt denken.
maar ja, dat is mijn mening...

kusje, Wiltine
__________________
-
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 17:27
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Wiltine schreef op 05-05-2003 @ 16:39:
nee, eigenlijk nooit, maar nu je 't zegt, dat zou best wel eens kunnen, ja
maar eigenlijk denk ik dat het ook niet zoveel zin heeft om daar over na te denken, (al is het wel leuk)t is toch voorbij, ik heb sowieso al niet zo veel op met de oorlog, te lang geleden denk ik...
volgens mij kun je beter aan de doden die je gekend hebt denken.
maar ja, dat is mijn mening...

kusje, Wiltine
aan de doden die ik gekend heb denk ik sowieso ook wel....
ook tijdens de 2 minuten, maar ook veel vaker
en ook vaker dan ik aan WOII denk, mja...
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 17:38
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
ik doe er niets aan eigenlijk
het is heel jammer van die mensen dat ze dood zijn gegaan enzo, maar voor de WO2 zijn er nog veel meer mensen doodgegaan op weet ik veel wat voor manier en voor wat voor doelen, vind het een beetje... tja, onwerkelijk om alleen maar die mensen te herdenken, niet dat je ze niet moet herdenken, maar ja... krijg er beetje ongemakkelijk gevoel van: beetje van, en al die anderen dan?? maar ja, is mijn mening dan
__________________
No love for myself... and no love for another... The heart, the soul, the life, the passion ...I don't need that shit...
Met citaat reageren
Oud 05-05-2003, 23:03
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
ABrules schreef op 05-05-2003 @ 17:38:
maar ja, is mijn mening dan
en het was ook de bedoeling dat je JOU mening ook geeft
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap "De Dodenherdenking verwatert"
ganralph
60 14-05-2011 19:17
De Kantine Casino's open op 4 mei.
Missy
27 25-04-2008 15:10
Beleidszaken [4 mei] 2 minuten forumstilte
Verwijderd
156 07-05-2007 16:23
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap naast dodenherdenking ook "pim-herdenking"
GroteOneindig
70 18-05-2003 13:34
Vrije tijd KNVB: ´Sluit 4 mei kantines om 18.00´
Quantes
6 05-05-2003 22:15
De Kantine Datas van het jaar...
diamondvoodoo
47 27-04-2003 18:08


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:27.