Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2003, 19:49
SSER
Avatar van SSER
SSER is offline
Wat vinden jullie van zwervers? Geven jullie weleeens geld of kopen jullie wel eens een krantje?
Is bedelen in Nederland wel nodig..?
__________________
nee ik geen ss'er is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2003, 19:51
Veenbes
Avatar van Veenbes
Veenbes is offline
Ik geef ze alleen geld als ze niet lijken te roken, soms koop ik de daklozenkrant.
__________________
Wat eenzaam leeft is levend dood.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 19:54
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
geef geen geld en koop geen krant, wtf moet ik met die krant?
__________________
hoi, ik ben een signature
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 19:54
Edithjuh
Avatar van Edithjuh
Edithjuh is offline
ik geef altijd geld.
__________________
I wanna get close to you...
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 19:55
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Tja, het zijn mensen. Jammer dat ze zo moeten
leven, mja, het is zo. Weet niet wat de reden is,
kan er ook weinig over zeggen.

Koop nooit zo'n krantje, geef ook geen geld.
Heb zelf al een geldtekort, en met 1/2 cent muntjes
strooien wil ik ze niet aan doen.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 19:55
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Ik geef ze niets. Iedere Nederlander kan een uitkering krijgen.

Als je ze wel wat geeft, gaat het op aan drank of drugs. Ik help die mensen liever niet nog verder de put in. Hoe minder drugs en drank ze kunnen kopen, hoe beter het voor ze is.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 19:55
qghp
qghp is offline
hobo - I'm hobophobic So what AH AH AH
Scared of bums
Not just because they stink bad
Not just because they're crackers
From drinking too much lysol

Let them be
Just don't get fuckin' near me
Scared of bums AH AH AH

Infested with microscopic bugs
Endocrine systematic doo doo
Why don't they get a job

Let them be
Just don't get fuckin' near me
Scared of bums AH AH AH
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 19:57
Thomas
Thomas is offline
Hier ben ik het mee eens.

Citaat:
Unexplained schreef op 13-05-2003 @ 20:55:
Ik geef ze niets. Iedere Nederlander kan een uitkering krijgen.

Als je ze wel wat geeft, gaat het op aan drank of drugs. Ik help die mensen liever niet nog verder de put in. Hoe minder drugs en drank ze kunnen kopen, hoe beter het voor ze is.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 19:59
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Hmm, hier in het oosten is dat bedelen niet zo erg geloof ik. Ook kun je nergens een krantje kopen. Ik geef zelf nooit geld. Daar zit geen argumentatie achter ofzo.
M'n ouders kopen in duitsland wel regelmatig een krantje..
Ik vind het zelf maar rare vieze dingen (misschien aanstellen, maar zo voelt het voor mij)
__________________
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 19:59
SSER
Avatar van SSER
SSER is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 13-05-2003 @ 20:55:
Ik geef ze niets. Iedere Nederlander kan een uitkering krijgen.
Zonder woonadres geen uitkering..
__________________
nee ik geen ss'er is.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 20:00
No return
No return is offline
ik geef ze bijna nooit geld maar soms koop ik een broodje voor die lui
__________________
Forever Bound To Chaos! Inhale Exhale
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 20:12
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
ik zie hier nooit zwervers en als ik ze eens ergens anders zie geef ik niet iets.
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 20:15
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
SSER schreef op 13-05-2003 @ 20:59:
Zonder woonadres geen uitkering..
Dat is een linkse mythe: je kunt een uitkering aanvragen en daarbij het adres opgeven van het leger des heils. Zo kun je je post ophalen bij het leger des heils, mocht je geen vaste verblijfplaats hebben. En ja, dat is toegestaan.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 20:20
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
ik kom altijd alleen maar nepperds tegen.

HAAJ!!! IK BEN DAKLOOS JA EN IK HEB EEN HUISSIE NODIG! Heb je voor mijn wat klein geld?

(hoppa splinternieuwe kleren aan) jaa daag
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 20:27
the tourist
the tourist is offline
Ik zie ze niet vaak, maar als ik ze zie geef ik ze geen geld. (ik twijfel er altijd over, aan de ene kant wil ik ze wel geld geven, maar ik doe het eigenlijk nooit)
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 20:29
SSER
Avatar van SSER
SSER is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 13-05-2003 @ 21:15:
Dat is een linkse mythe: je kunt een uitkering aanvragen en daarbij het adres opgeven van het leger des heils. Zo kun je je post ophalen bij het leger des heils, mocht je geen vaste verblijfplaats hebben. En ja, dat is toegestaan.
Vraagje: Als het allemaal werkelijk zo simpel was, waarom zijn er dan nog zwervers?
Ze doen het voor hun plezier zeker
__________________
nee ik geen ss'er is.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 20:32
BBEM
BBEM is offline
ik ben niet social en daarom geef ik ze ook niets
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 20:38
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef op 13-05-2003 @ 21:20:
ik kom altijd alleen maar nepperds tegen.

HAAJ!!! IK BEN DAKLOOS JA EN IK HEB EEN HUISSIE NODIG! Heb je voor mijn wat klein geld?

(hoppa splinternieuwe kleren aan) jaa daag


Ik heb ook wel eens een arme, bedelende man gezien, die ineens op een splinternieuw horloge keek hoe laat het was...

Ook vreemd: een kerel die met een bordje zat "Need food, I'm starving!", en dan wel z'n haar netjes in model met gel erin... jaja...
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-05-2003, 20:39
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
Citaat:
Ze doen het voor hun plezier zeker

soms wel
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 20:46
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
Citaat:
M@rco schreef op 13-05-2003 @ 21:38:


Ik heb ook wel eens een arme, bedelende man gezien, die ineens op een splinternieuw horloge keek hoe laat het was...

Ook vreemd: een kerel die met een bordje zat "Need food, I'm starving!", en dan wel z'n haar netjes in model met gel erin... jaja...
idd.. doe het dan goed weet je

ik gaf laatst 1 kleine vrouw ze was ook zwerver 1 euro zegt ze ineens IK WIL 2.50

ik zeg: flikker eens gauw op..

sjees ondankbaar mens. nou geef ik dus niks meer he
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 20:52
SSER
Avatar van SSER
SSER is offline
Citaat:
Krystman schreef op 13-05-2003 @ 21:39:
soms wel
Uitzonderingen zijn er altijd
__________________
nee ik geen ss'er is.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 20:53
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef op 13-05-2003 @ 21:46:
idd.. doe het dan goed weet je

ik gaf laatst 1 kleine vrouw ze was ook zwerver 1 euro zegt ze ineens IK WIL 2.50

ik zeg: flikker eens gauw op..

sjees ondankbaar mens. nou geef ik dus niks meer he
Wahaha... eerst zinken ze zo diep dat ze op straat hun hand op zitten te houden en vervolgens nog een grote muil ook.

Ik geef die lui echt nooit wat, als je dat één keer doet dan komen ze dadelijk de volgende keer weer. Alleen m'n ma koopt altijd een straatkrant, nou ja, moet ze zelf weten... maar die mensen doen tenminste nog íets voor hun geld. Alles beter dan met een smerige lege McDonalds beker anderen geld af te troggelen (vaak ook nog met een klein kind erbij om het extra zielig te maken).

Ik snap trouwens niet dat die mensen dat überhaupt kunnen, ik zou het zelf namelijk nóóit kunnen, mijn hand ophouden bij wildvreemden. Dan ga ik wel wc's schoonmaken of bij de plantsoenendienst werken, dan kan ik i.i.g. zeggen dat dat beetje geld wat ik dan heb, zélf verdiend heb.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 21:05
Verwijderd
bij ons in de buurt zitten ze niet
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 21:07
DutchGirl
Avatar van DutchGirl
DutchGirl is offline
Citaat:
M@rco schreef op 13-05-2003 @ 21:53:
Wahaha... eerst zinken ze zo diep dat ze op straat hun hand op zitten te houden en vervolgens nog een grote muil ook.

Ik geef die lui echt nooit wat, als je dat één keer doet dan komen ze dadelijk de volgende keer weer. Alleen m'n ma koopt altijd een straatkrant, nou ja, moet ze zelf weten... maar die mensen doen tenminste nog íets voor hun geld. Alles beter dan met een smerige lege McDonalds beker anderen geld af te troggelen (vaak ook nog met een klein kind erbij om het extra zielig te maken).

Ik snap trouwens niet dat die mensen dat überhaupt kunnen, ik zou het zelf namelijk nóóit kunnen, mijn hand ophouden bij wildvreemden. Dan ga ik wel wc's schoonmaken of bij de plantsoenendienst werken, dan kan ik i.i.g. zeggen dat dat beetje geld wat ik dan heb, zélf verdiend heb.
nou geen woord meer aan toe te voegen
__________________
| Pannekoeketrut | Je bent, en je hebt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 21:10
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
SSER schreef op 13-05-2003 @ 21:29:
Vraagje: Als het allemaal werkelijk zo simpel was, waarom zijn er dan nog zwervers?
Ze doen het voor hun plezier zeker
Omdat ze bijvoorbeeld psychisch in de war zijn en/of verslaafd. Of omdat ze illegaal zijn. (illegalen krijgen inderdaad geen uitkering, maar moeten het land uit)

Er zijn legio redenen, maar jouw argument dat je zonder woonadres geen uitkering krijgt is daarbij volstrekt niet relevant.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-05-2003, 21:14
No return
No return is offline
Citaat:
BBEM schreef op 13-05-2003 @ 21:32:
ik ben niet social en daarom geef ik ze ook niets


STIERB
__________________
Forever Bound To Chaos! Inhale Exhale
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 21:23
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
ik zeg altijd netjes 'Nee'
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 21:26
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Er zijn ook zwervers die ut vrije wil besluiten te gaan zwerven. Deze zwervers zijn geen junkies of alcoholverslaafden, en ze bedelen ook nauwelijks, maar zijn wél dakloos. Tot vorig jaar hadden we hier een 'buurtzwerver' die zo was. Hij leefde in een stukje bos hier in de buurt en maakte om de zoveel tijd een wandelingetje naar de stad. Als 'buurtbekende' kreeg hij van alles toegestopt. Helaas is de winter hem vorig jaar teveel geworden en is hij overleden

In Heerlen geef ik geen enkele zwerver iets. Daar weet ik zeker bij dat het opgaat aan drank of drugs. Je kan vrij makkelijk zien of iemand het waard is: als iemand enorm stinkt, zich heel lang niet geschoren heeft (baard) en kleren aanheeft die zowat van zijn lijf vallen, dan kan je er vrij zeker van zijn dat ie niet voor zijn lol om geld vraagt..
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 21:30
No return
No return is offline
vrienden van mij die in een kraakpand wonen hebben ook onderdak gegeven aan zwerver in de kelder en dan speelt die gast altijd saxofoon enzo is wel cool
__________________
Forever Bound To Chaos! Inhale Exhale
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 21:32
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
akumabito, je woont toevallig in Zaltbommel?

Zo nee, in Zaltbommel is de buurtzwerver ook overleden.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 21:45
akumabito
Avatar van akumabito
akumabito is offline
Nee Unexplained, niet in Zaltbommel, ik woon net iets buiten Heerlen.
__________________
On my Journey, Destinations are Optional, and not Always Desirable.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 21:48
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 13-05-2003 @ 20:55:
Ik geef ze niets. Iedere Nederlander kan een uitkering krijgen.

Als je ze wel wat geeft, gaat het op aan drank of drugs. Ik help die mensen liever niet nog verder de put in. Hoe minder drugs en drank ze kunnen kopen, hoe beter het voor ze is.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 22:06
charly not
Avatar van charly not
charly not is offline
ik geef nooit wat eigenlijk. Ik zeg altijd maar dat ik geen kleingeld heb. uuhm, ja m'n moeder koopt weleens zo'n straatkrantje...
__________________
whine whine whine, to be or not to be...I'm dead
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 22:07
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nee ik geef nix, in elk welvarend lang leven ook hele arme mensen, dus die motten bedelen, iig beter dan stelen etc. maar velen daarvan zullen dat ook wel doen als ze niet te veel geld krijgen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 22:09
Briseďs
Avatar van Briseďs
Briseďs is offline
Ik zie nooit zwervers.
__________________
Hela världen är sĺ underbar
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 22:27
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef op 13-05-2003 @ 22:10:
Omdat ze bijvoorbeeld psychisch in de war zijn en/of verslaafd. Of omdat ze illegaal zijn. (illegalen krijgen inderdaad geen uitkering, maar moeten het land uit)
Met name de eerste categorie is schrijnend, vaak zwerven ze omdat er te weinig hulp voor ze is om ze te helpen. Psychisch gestoorde zwervers zijn eng, je weet nooit wat ze gaan doen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-05-2003, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Briseďs schreef op 13-05-2003 @ 23:09:
Ik zie nooit zwervers.
Je komt nooit in een grote stad???
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 22:53
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ik heb er geen last van.
sommigen doen het ook uit overtuiging (afkeer van de maatschappij) dus moet je dat respecteren.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 23:09
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
benchMarc schreef op 14-05-2003 @ 00:02:
Nix moet. Ik geef ze verder ook nooit iets. Ze komen alleen maar schooien met een brutale bek. Ik maak er in Eindhoven alleen maar grappen om. Komt er bijv. weer een aan gelopen: "Heb je wat geld?". Dan zeg ik gewoon: "Heeft je moeder je nooit geleerd dat je "alsjeblief" moet vragen?".
- "Heb je alsjeblief wat geld?".
"Nee, jammer, nu heb je je kans verspeeld, probeer het maar bij de volgende [afbeelding]"
haha wat ben jij een grappig dingie zeg
ik kom niet meer bij
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 23:10
SSER
Avatar van SSER
SSER is offline
Citaat:
benchMarc schreef op 14-05-2003 @ 00:02:
Nix moet. Ik geef ze verder ook nooit iets. Ze komen alleen maar schooien met een brutale bek. Ik maak er in Eindhoven alleen maar grappen om. Komt er bijv. weer een aan gelopen: "Heb je wat geld?". Dan zeg ik gewoon: "Heeft je moeder je nooit geleerd dat je "alsjeblief" moet vragen?".
- "Heb je alsjeblief wat geld?".
"Nee, jammer, nu heb je je kans verspeeld, probeer het maar bij de volgende [afbeelding]"
Echt stoer man, dat ga ik ook doen
__________________
nee ik geen ss'er is.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 23:16
Big Brother
Avatar van Big Brother
Big Brother is offline
Citaat:
Pannekoeketrut schreef op 13-05-2003 @ 21:20:
ik kom altijd alleen maar nepperds tegen.

HAAJ!!! IK BEN DAKLOOS JA EN IK HEB EEN HUISSIE NODIG! Heb je voor mijn wat klein geld?

(hoppa splinternieuwe kleren aan) jaa daag
ja dat had ik ook laatst hehe die kerel was zo wanhopig dat hij zijn kleren had gescheurd en zijn haar door de war had gedaan en zelfs modder op zijn gezicht!
ik zeg ja daaaag carnaval is voorbij die zakenmannen van tegenwoordig gaan steeds verder met dat soort dingen
__________________
hoi, ik ben een signature
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 23:40
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
benchMarc schreef op 14-05-2003 @ 00:02:
Nix moet. Ik geef ze verder ook nooit iets. Ze komen alleen maar schooien met een brutale bek. Ik maak er in Eindhoven alleen maar grappen om. Komt er bijv. weer een aan gelopen: "Heb je wat geld?". Dan zeg ik gewoon: "Heeft je moeder je nooit geleerd dat je "alsjeblief" moet vragen?".
- "Heb je alsjeblief wat geld?".
"Nee, jammer, nu heb je je kans verspeeld, probeer het maar bij de volgende [afbeelding]"
ik kom niet meer bij
ik zou 't geweldig vinden als er eentje z'n kalmte zou verliezen en je flink op je muil zou poeieren.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 23:44
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
ik geef sommigen meestal wel, er is er een die ik ken en vaak 'n praatje mee maak, die wil vaak geen geld meer van me aannemen.
Als ik soms hoor (en ziet) hoe ongelofelijk kortzichtig en vertiefd mensen op zwervers kunnen reageren, dan schaam ik me voor m'n medemens... voor zover ik dat toch al niet doe.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 23:57
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
SSER schreef op 13-05-2003 @ 20:49:
Wat vinden jullie van zwervers? Geven jullie weleeens geld of kopen jullie wel eens een krantje?
Is bedelen in Nederland wel nodig..?
ik koop vaak wel een krantje. ik geef nooit geld aan bedelaars of krantenverkopers(zonder die krant dus echt te kopen), dat voelt voor mij niet goed.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 08:46
SSER
Avatar van SSER
SSER is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 13-05-2003 @ 22:10:
Omdat ze bijvoorbeeld psychisch in de war zijn en/of verslaafd.
En hoeveel % is dat van álle zwervers?
__________________
nee ik geen ss'er is.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 08:48
checko
Avatar van checko
checko is offline
nope...geen geld niks.....wordt er doodmoe van op het station en in de trein.....en hoe meer je geft, hoe er langs gaan komen...maybe niet echt sociaal op dit punt maarja...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 08:49
Upke
Upke is offline
Ik ga altijd samen met hun opzoek naar slaapplaatsen, hahaa das kei leuk.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 10:22
Verwijderd
Citaat:
cHa0s schreef op 14-05-2003 @ 00:44:
ik geef sommigen meestal wel, er is er een die ik ken en vaak 'n praatje mee maak, die wil vaak geen geld meer van me aannemen.
Als ik soms hoor (en ziet) hoe ongelofelijk kortzichtig en vertiefd mensen op zwervers kunnen reageren, dan schaam ik me voor m'n medemens... voor zover ik dat toch al niet doe.
Ik denk dat het negatieve beeld vooral komt door de psychisch gestoorde zwervers, die komen er steeds meer en zorgen voor veel overlast. De overheid moet daar eens wat aan doen door te zorgen voor fatsoenlijke psychiatrische inrichtingen.
In Hoog Catharijne heb je die gelukkig vrij weinig. Ik heb eigenlijk nooit contant geld op zak, dus koop niet zo vaak het Strrrrraaatnieuws.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 12:18
Verwijderd
in de trein delft/schiedam/rotterdam zit altijd dezelfde zwerver. Hele toespraak:


"Goede avond dames en heren ik ben Siebe (geloof ik) en ik woon op straat. Ik heb zoals u ziet hard een douche nodig en iets te eten zou ook niet verkeerd zijn. Ik zou u willen vragen of u misschien iets voor mij over heeft. Ik mag er dan zo uitzien maar ik bijt echt niet..alstublieft dames en heren..."
En dan gaat hij de hele trein door.
Maar ja. Als ik genoeg geld had gehad zou ik niet met de trein reizen.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2003, 12:23
Dominique24!
Avatar van Dominique24!
Dominique24! is offline
Heleboel zwervers/daklozen hebben gewoon een uitkering maar kiezen ervoor om op straat te leven.
__________________
Love is a drug (Brian Ferry)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Let niet op de zwerver (poging tot kortverhaal)
writersblock
0 07-02-2011 10:34
De Kantine Geld geven aan zwervers
0-Z0n3
118 11-01-2005 21:15
De Kantine Help jij zwervers?
Phileine
91 25-06-2003 14:48
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap zwervers in de stad
Juliet85
14 04-04-2003 13:45
Verhalen & Gedichten De zwerver
Hippielove
5 25-07-2002 21:20
Verhalen & Gedichten Zwerver
berteltje
8 25-04-2002 20:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38.