Oud 06-09-2003, 18:43
Rieju RS2
Avatar van Rieju RS2
Rieju RS2 is offline
Ik ben zwanger :-D

Echt ik wilde dit echt heel graag. Me ouders weten dit ook al. Alleen hun zijn er niet zo blij mee. Ze vinden me te jong (ik ben 16 jaar). Ze willen niet dat ik een slecht leven krijg, maar dat krijg ik ook niet want ik wilde dit heel graag om me leven compleet te maken. Me vriend weet niet dat ik zwanger van hem ben, maar ik ga het hem morgen vertellen.

Hoe kan ik het hem het beste vertellen?
__________________
Wie niet rijden wil, moet maar ROESTEN !?!
Advertentie
Oud 06-09-2003, 18:46
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
Vreselijk!! Je hebt geen idee waar je aan begonnen bent! Je hebt nu echt geen leven meer, ik snap niet hoe je zo stom kunt zijn om op die leeftijd zwanger te geraken.
Je vriend zal er waarschijnlijk echt niet blij mee zijn!
__________________
Como se dice..
Oud 06-09-2003, 18:47
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
Ik neem trouwens aan dat je nog naar school gaat, hoe wil je je kind dan opvoeden??? Of laat je het opvoeden aan je ouders over??
__________________
Como se dice..
Oud 06-09-2003, 18:47
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Wat, zeker expres de pil vergeten ofzo ? En nog blij zijn ook

Als ik zon vriendin had, zou ik haar dumpen
Oud 06-09-2003, 18:48
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Als haar vriend er niet blij mee is, is het zijn eigen schuld. Als hij geen kinderen wilde, had ie maar veilig moeten vrijen...!!!

Je moet het hem gewoon zeggen. Ik denk niet dat er een beste manier voor bestaat... Ik neem aan dat je vriend wel weet dat jij nu al kinderen wilt?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 06-09-2003, 18:48
Verwijderd
Hoe dom kun je zijn
Je bent vast express zwanger geworden, maar realiseer je dat je eigen jeugd kapot maakt, en ook nog eens die van je vriend.
Dom kind
Oud 06-09-2003, 18:48
Verwijderd
16 en zwanger? dat kan je niet menen! je bent zelf nog een kind! denk je dat je zo'n kind een toekomst kan bieden? je zal vast wel goed zijn voor je kind, maar t is absoluut geen goede leeftijd om een kind te krijgen. je vergooit alles. denk aan je school, je vrijheid, je vrienden, je baantjes.

blijf helder denken.

hoe je het je vriend moet vertellen? niet moeilijk:

lieverd, ik ben zwanger...van jou, ja.
Oud 06-09-2003, 18:49
doggie
doggie is offline
hoi meissie,

gefeliciteerd!! leuk hoor dat je zwanger bent.
k zou nie wachten tot morgen om het je vriend te vertellen, k zou vragen of ie langs kwam en het hem dan vertellen.k zou gewoon gelijk zeggen : '' ik ben zwanger'' geen hele lulverhalen maar gewoon gelijk zeggen wat er is!!

liefs doggie
Oud 06-09-2003, 18:50
RSManiak
Avatar van RSManiak
RSManiak is offline
Wat, hoe kun je dat je vriend aandoen. ?????
__________________
Racing is bad ReAL bad, But I Love To Do IT
Oud 06-09-2003, 18:53
Angeles
Angeles is offline
Heb je wel enig idee waar je mee bezig bent en hoe zwaar het is om de verantwoordelijkheid voor een kind te dragen? Een kind is niet alleen maar leuk en schattig, het is geen levende pop, een kind is kei- en keihard werken. Heel veel van jezelf inleveren. Nooit meer echt vrij. Nooit meer echt tijd voor jezelf. Geen jeugd meer.

Natuurlijk lijkt zo'n baby leuk om te knuffelen en om een leuk, schattig pakje aan te trekken en te pronken bij je vriendinnen en in de wagen op straat. Een baby is meer dan dat. Een baby betekent een superstrak schema, weinig slaap, vaak verschonen, vaak omkleden, vaak voeden, veel bezighouden, veel troosten (wat niet altijd makkelijk lukt), en dan ben je er nog niet. Een baby kan ook ziek worden. Je kunt ook een huilbaby krijgen (enig idee hoe intensief dát is). Je hebt geen garantie dat je kind gezond ter wereld komt.

Natuurlijk is niemand op het ergste voorbereid, maar als je zestien bent kun je de verantwoordelijkheid voor een kind sowieso nog niet dragen. Wat verwacht je van andere mensen? Verwacht je dat je ouders het wel van je over zullen nemen als het je te veel wordt? Vind je dat je het recht hebt om ze dat in de maag te splitsen? Waarschijnlijk zullen ze je niet in de steek laten omdat je hun kind bent, maar besef wel dat het iets is waar jij ze zomaar mee opzadelt. Jij beslist niet alleen voor jezelf, maar ook voor anderen. Je kind, je ouders, je vriend.

Ik vind het ook heel erg van je dat je dit zomaar achter de rug van je vriend hebt gedaan. Heeft hij hier geen zeggenschap over? Wordt het soms niet zijn kind?

Meid, waar bén je mee bezig. Sorry, en ik vrees dat er weinig felicitaties zullen volgen in dit topic.
__________________
Susan

Laatst gewijzigd op 06-09-2003 om 19:09.
Oud 06-09-2003, 18:55
Rieju RS2
Avatar van Rieju RS2
Rieju RS2 is offline
Citaat:
doggie schreef op 06-09-2003 @ 18:49:
hoi meissie,

gefeliciteerd!! leuk hoor dat je zwanger bent.
k zou nie wachten tot morgen om het je vriend te vertellen, k zou vragen of ie langs kwam en het hem dan vertellen.k zou gewoon gelijk zeggen : '' ik ben zwanger'' geen hele lulverhalen maar gewoon gelijk zeggen wat er is!!

liefs doggie
-------

Dankjewel

Teminste 1 iemand die me begrijpt en me feliciteerd. echt super bedankt.

Ik heb de pil vergeten en het condoom kapot je scheurt. Ik weet het, het is dom maar zo was het de enige manier om zwanger te worden.

Ik ben nu ongeveer 4 maanden zwanger. Tot nu toe is alles goed verlopen. Ik ben zo zenuwachtig voor morgen.
__________________
Wie niet rijden wil, moet maar ROESTEN !?!
Oud 06-09-2003, 18:59
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Rieju RS2 schreef op 06-09-2003 @ 18:55:
-------

Dankjewel

Teminste 1 iemand die me begrijpt en me feliciteerd. echt super bedankt.

Ik heb de pil vergeten en het condoom kapot je scheurt. Ik weet het, het is dom maar zo was het de enige manier om zwanger te worden.

Ik ben nu ongeveer 4 maanden zwanger. Tot nu toe is alles goed verlopen. Ik ben zo zenuwachtig voor morgen.
Jeetje, wat ben jij een troela zeg! Beetje achter de rug van je vriend om zwanger worden en dat op zo'n leeftijd! Kinderen krijgen doe je met zijn 2en, zo iets belangrijks beslis je niet alleen! En hoe kun je zo iets nou 4 maanden voor hem verzwijgen???

Ben benieuwd hoe je dat kind gaat onderhouden... waarschijnlijk in je eentje?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 06-09-2003, 18:59
doggie
doggie is offline
hoi meis,

nou k vind de reacties allemaal erg lullig hoor!!

logisch toch dat je zenuwachtig bent voor morgen!!

suc-6 he

voeg me anders ff toe op msn, kunnen we ff chatten!! gezellig!!!

meissie15@planet.nl

liefs doggie
Oud 06-09-2003, 19:02
DeGexxte
Avatar van DeGexxte
DeGexxte is offline
Ik kan ook wel gaan roepen dat het misschien niet zo slim is, maar het nu weg laten halen is ook niet slim

Ik zou het je vriend z.s.m vertellen en het kindje een geweldig leven prberen te geven. Zo goed als mogelijk. Het zal niet altijd makkelijk zijn.

Maar goed, het heeft het geluk in een mooi land te wonen! Het heeft geluk dat het een moeder heeft die (waarschijnlijk) veel liefde zal geven. Of hij ook een happy 'papa' krijgt moeten we nog zien...

Maar ik wens je het beste!
__________________
Geen engelen, ook geen hand in hand. Boeruh zijn kampioen van Nederland!
Oud 06-09-2003, 19:03
Verwijderd
Persoonlijk vind ik het heel dom van je. Je bent nogmaar 16 jaar en ik denk niet dat je de verantwoordelijkheid kunt dragen.
Maar wanneer je denkt dat het je lukt, vind ik je ongelooflijk knap daarin.
Veel succes met het vertellen aan je vriend dan.
Oud 06-09-2003, 19:05
Rieju RS2
Avatar van Rieju RS2
Rieju RS2 is offline
Me vriend is op msn. ik heb gevraagt of hij vanavond bij me wil komen. Ik laat jullie alles weten ik ga me nu klaarmaken voor vanavond. tot morgen
__________________
Wie niet rijden wil, moet maar ROESTEN !?!
Oud 06-09-2003, 19:06
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
ik weet het, mijn reacties zijn lullig, maar wel de waarheid

Je vriend moet toch wel heel erg veel van je houden, als hij niet kwaad wordt dat je het 4 maanden te laat hebt verteld
__________________
Como se dice..
Oud 06-09-2003, 19:06
Verwijderd
Citaat:
Rieju RS2 schreef op 06-09-2003 @ 19:05:
Me vriend is op msn. ik heb gevraagt of hij vanavond bij me wil komen. Ik laat jullie alles weten ik ga me nu klaarmaken voor vanavond. tot morgen
Succes?
Ads door Google
Oud 06-09-2003, 19:07
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
Citaat:
Rieju RS2 schreef op 06-09-2003 @ 19:05:
Me vriend is op msn. ik heb gevraagt of hij vanavond bij me wil komen. Ik laat jullie alles weten ik ga me nu klaarmaken voor vanavond. tot morgen
Succes, dan maar
__________________
Como se dice..
Oud 06-09-2003, 19:07
Rissie
Avatar van Rissie
Rissie is offline
Ik zouw oowk niet zow blijh zijn hoor
__________________
!Neej DAH!
Oud 06-09-2003, 19:08
Spacemonkey
Avatar van Spacemonkey
Spacemonkey is offline
ik snap best wel dat je er heel blij mee bent, en je hebt vast ook wel over alle gevolgen nagedacht.

Maar er is 1 dingetje wat me mega dwars zit. Die jongen, die heb je er wel ingeluisd. Hij wilt dit mizz. helemaal niet. en is straks wel verantwoordelijk en moet financiele steun geven enz.

Het si ook zijn kind en ook hij moet er toch een keuze over krijgen. Dat is nu niet het geval.

Ik weet niet hoe hij gaat reageren. Ik hoop echt voor je dat ie het mega leuk vind, en niet heel teleurgesteld.
Wil ehet graar weten als je het vertelt heb. Je kan mijn msn ook toevoegen, wil er best wel eens met je over praten.

ex_beugelbekkie@hotmail.com
__________________
Why can't they see. It's complete insanity to argue with the man who is the judge of right en wrong.
Oud 06-09-2003, 19:08
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Nou... gefeliciteerd met de kleine dan maar
Al een naam in gedachten?


Ben alleen wel benieuwd of je het na de geboorte nog steeds zo leuk vind (lees: nachtelijke huilpartijen, commentaar op school etc)
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Oud 06-09-2003, 19:10
Angeles
Angeles is offline
Voor het kind hoop ik dat je vriend het accepteert en dat je zo veel mogelijk steun krijgt van de mensen om je heen.
__________________
Susan
Oud 06-09-2003, 19:11
Demo
Demo is offline
Ik vind dat iedereen hier nogal negatief reageerd.
Ze heeft het heus niet 'zomaar' genomen omdat ze het leuk of schattig vind. Ik weet zeker dat ze er goed en lang over nagedacht heeft. En dat je de verantwoordelijkheid voor een kind op je 16e niet kunt dragen vind ik onzin. Ieder mens is anders en als ze hulp van haar ouders krijgt, lukt het haar heus wel..

~Dem
Oud 06-09-2003, 19:11
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
kgloof dr geen fuck van
__________________
I need your love...So Fuck you All
Advertentie
Oud 06-09-2003, 19:12
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Gefeliciteerd! (aangezien jij er blij mee bent)...

Snap niet waarom je er blij mee bent, je leven veranderd zo erg.. Nu ben nergens echt verantwoordelijk voor en straks ben je verantwoordelijk voor een baby, die heel veel verzorging nodig heeft => niets zal meer hetzelfde zijn... Zonde, zonde van je eigen jeugd....

Hoop dat je er van te voren goed over hebt nagedacht toen je besloot het te houden...

Maar goed hoe is het met je vriend gegaan?
Oud 06-09-2003, 19:12
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Demo schreef op 06-09-2003 @ 19:11:
Ik vind dat iedereen hier nogal negatief reageerd.
Ze heeft het heus niet 'zomaar' genomen omdat ze het leuk of schattig vind. Ik weet zeker dat ze er goed en lang over nagedacht heeft. En dat je de verantwoordelijkheid voor een kind op je 16e niet kunt dragen vind ik onzin. Ieder mens is anders en als ze hulp van haar ouders krijgt, lukt het haar heus wel..

~Dem
Tuurlijk en daarom doet ze het achter de rug van dr vriend om. Daaruit blijkt echt dat ze er goed over nagedacht heeft, zeg!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 06-09-2003, 19:12
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Nu even serieus antwoorden: Hoe ga je voor je kind zorgen, je moet immers nog naar school...

Wat als je vriend heel erg pissed word op jou? Gaat je dat verbazen?

Vind je het normaal om je ouders in te zetten voor de opvoeding van het kind mocht dat nodig zijn?
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Oud 06-09-2003, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Demo schreef op 06-09-2003 @ 19:11:
Ik vind dat iedereen hier nogal negatief reageerd.
Ze heeft het heus niet 'zomaar' genomen omdat ze het leuk of schattig vind. Ik weet zeker dat ze er goed en lang over nagedacht heeft. En dat je de verantwoordelijkheid voor een kind op je 16e niet kunt dragen vind ik onzin. Ieder mens is anders en als ze hulp van haar ouders krijgt, lukt het haar heus wel..

~Dem

Dat denk ik niet. SOrry, je bent naief.
Oud 06-09-2003, 19:13
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Another Way schreef op 06-09-2003 @ 18:47:
Wat, zeker expres de pil vergeten ofzo ? En nog blij zijn ook

Als ik zon vriendin had, zou ik haar dumpen
Als jij er ooit 1 krijgt
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 06-09-2003, 19:14
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Demo schreef op 06-09-2003 @ 19:11:
Ik vind dat iedereen hier nogal negatief reageerd.
Ze heeft het heus niet 'zomaar' genomen omdat ze het leuk of schattig vind. Ik weet zeker dat ze er goed en lang over nagedacht heeft. En dat je de verantwoordelijkheid voor een kind op je 16e niet kunt dragen vind ik onzin. Ieder mens is anders en als ze hulp van haar ouders krijgt, lukt het haar heus wel..

~Dem
Iemand van zestien is zelf nog een kind en is nog niet eens zelfstandig (inkomen, woonruimte, enzovoort), maar ook al zou het bij hoge uitzondering zo zijn dat ze toe is aan een kind, vind je dan zelf niet dat haar vriend op z'n minst het recht heeft om bij die beslissing betrokken te worden?

Zelfs al zou het niet gepland zijn, dan nog...verzwijg je zoiets dan vier maanden voor degene die de vader wordt van je baby?
__________________
Susan
Oud 06-09-2003, 19:15
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
Demo schreef op 06-09-2003 @ 19:11:
Ik vind dat iedereen hier nogal negatief reageerd.
Ze heeft het heus niet 'zomaar' genomen omdat ze het leuk of schattig vind. Ik weet zeker dat ze er goed en lang over nagedacht heeft. En dat je de verantwoordelijkheid voor een kind op je 16e niet kunt dragen vind ik onzin. Ieder mens is anders en als ze hulp van haar ouders krijgt, lukt het haar heus wel..

~Dem
Zegt iemand van 14 ... Een kind hebben is echt een hele zorg, je hebt zowat geen moment voor jezelf meer.. Als je 16 ben ben je nog helemaal niet volwassen je bent nog bezig met jezelf te ontwikkelen.. Je gaat nog naar school, of bent al klaar maar hebt geen verder opleiding... Je zegt zelf dat ze hulp van ouders nodig heeft, dat kan iemand van 16 dus niet zelf de verantwoordlijkheid aan ....
Oud 06-09-2003, 19:17
Verwijderd
felicondoleerd
Oud 06-09-2003, 19:17
Kadaver
Kadaver is offline
Gefeliciteerd,

Maar weet je ook wie de/je echte vader is?

Volksmeisjes, een bron van vermaak.
Oud 06-09-2003, 19:19
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Als je serieus op je 16de opzettelijk de pil niet slikt en het condoom kapot maakt om buiten medeweten van je vriend zwanger te raken, dan moet je toch heel snel onder behandeling van een psychiater.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 06-09-2003, 19:19
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Je bent de pil expres vergreten en hebt het condoom gescheurd?? OMG wat een klote wijf ben je dan

Zoiets vedient niet eens om moeder te worden
Ads door Google
Oud 06-09-2003, 19:20
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 06-09-2003 @ 19:19:
Als je serieus op je 16de opzettelijk de pil niet slikt en het condoom kapot maakt om buiten medeweten van je vriend zwanger te raken, dan moet je toch heel snel onder behandeling van een psychiater.
Dat misschien niet, maar wees indachtig dat je je vriend echt wel klem hebt gezet nu!
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Oud 06-09-2003, 19:20
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Parallel schreef op 06-09-2003 @ 19:13:
Als jij er ooit 1 krijgt
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Oud 06-09-2003, 19:20
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Wrom, die vriend kan het gewoon uitmaken, en dan kan z zelf voor dat kind zorgen. hij heeft ALLE recht om dat te doen
Oud 06-09-2003, 19:21
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Ik zou als ik jou was nog een paar jaar gewacht hebben. Hoe graag je ook kinderen wilt. Niet alleen je eigen jeugd is voorbij maar ook die van je vriend.

Maar verder wens ik je veel succes en hoop dat het zo word als je verwachtte.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 06-09-2003, 19:22
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Hoog tijd dan voor een reflectieve abortus (wat volgens sommigen niet meer mogelijk isbij personen van ouder dan 8 jaar, maar ik rek het begrip graag op).

Wil je m'n serieuze standpunt weten? Kijk maar in de kantine, bij het topic "in wat voor tijd zou je willen leven"..
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Oud 06-09-2003, 19:22
Droyd
Avatar van Droyd
Droyd is offline
Citaat:
Another Way schreef op 06-09-2003 @ 19:20:
Wrom, die vriend kan het gewoon uitmaken, en dan kan z zelf voor dat kind zorgen. hij heeft ALLE recht om dat te doen
Tja...vind ik eigenlijk ook, maar zo denkt niet iedereen erover, en wat als je dan nog van het meisje in kwestie houd, ondanks alles?
__________________
And fall on my face on somebody's new-mown lawn
Oud 06-09-2003, 19:23
Jampot
Avatar van Jampot
Jampot is offline
fokking lijpo!

achter de rug van je vriend om?!?

dat is echt neit te geloven.. ik denk ook niet dat hij dit zomaar zal pikken.. hoe oud is je vriend?

sterkte.. zal je nodig hebben O_O
Oud 06-09-2003, 19:25
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Droyd schreef op 06-09-2003 @ 19:22:
wat als je dan nog van het meisje in kwestie houd, ondanks alles?
Dat zou wel heel erg dom zijn. Als je kijkt wat ze hem nou al flikt dan kan je er van uitgaan dat ze hem nog meer zal flikken in zijn leven. Ik snap niet hoe je een relatie kan hebben met iemand die volledig niet te vertrouwen is.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Oud 06-09-2003, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Demo schreef op 06-09-2003 @ 19:11:
Ik vind dat iedereen hier nogal negatief reageerd.
Ze heeft het heus niet 'zomaar' genomen omdat ze het leuk of schattig vind. Ik weet zeker dat ze er goed en lang over nagedacht heeft. En dat je de verantwoordelijkheid voor een kind op je 16e niet kunt dragen vind ik onzin. Ieder mens is anders en als ze hulp van haar ouders krijgt, lukt het haar heus wel..

~Dem
Als ze er goed over nagedacht had, had ze het van tevoren met haar vriend overlegd.
Oud 06-09-2003, 19:26
Demo
Demo is offline
Citaat:
*sunrise1986* schreef op 06-09-2003 @ 19:15:
Zegt iemand van 14 ... Een kind hebben is echt een hele zorg, je hebt zowat geen moment voor jezelf meer.. Als je 16 ben ben je nog helemaal niet volwassen je bent nog bezig met jezelf te ontwikkelen.. Je gaat nog naar school, of bent al klaar maar hebt geen verder opleiding... Je zegt zelf dat ze hulp van ouders nodig heeft, dat kan iemand van 16 dus niet zelf de verantwoordlijkheid aan ....
Oh, ik heb geen recht op een mening omdat ik 14 ben? Daarom tel ik ook niet. En jij bent wel 3 hele jaren ouder... *zucht* Ik mag dan misschien wel niet weten wat het inhoud, jij ook niet.

~Dem
Oud 06-09-2003, 19:26
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Citaat:
Another Way schreef op 06-09-2003 @ 19:20:
Wrom, die vriend kan het gewoon uitmaken, en dan kan z zelf voor dat kind zorgen. hij heeft ALLE recht om dat te doen

Ze is niet zomaar zwanger geworden. Hij heeft er toch ook aandeel in, al is het dan niet bewust. En al heeft ze de pil expres niet gepakt, ze is zwanger, door hem.

Ik zeg wel niet dat ik het er mee eens ben, maar het is gewoon zo, of niet.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 06-09-2003, 19:30
wdekreij
wdekreij is offline
Citaat:
metallica schreef op 06-09-2003 @ 19:26:
Ze is niet zomaar zwanger geworden. Hij heeft er toch ook aandeel in, al is het dan niet bewust. En al heeft ze de pil expres niet gepakt, ze is zwanger, door hem.

Ik zeg wel niet dat ik het er mee eens ben, maar het is gewoon zo, of niet.
Dus volgens jou mag je alleen met je vriendin naar bed gaan, terwijl je weet dat je een condoom om hebt, en zij de pil slikt. Je bent er dus zeker van dat ze niet zwanger word.. Dan mag je toch wel met iemand naar bed, ook al zou je nog niet voor een kind klaar zijn (daarvoor zijn er immers voorbehoedsmiddelen)..

Als je vriendin die voorbehoedsmiddelen dan gaat SABOTTEREN.. tja.. dan kan hij er niets aan doen vind ik...

Ik wens je iig heel veel succes in je verdere leven, het is je eigen keuze, maar het zou mijn keuze iig niet zijn.. Als ik nu te horen zou krijgen dat ik pa zou worden, zou ik niet weten wat ik moet doen, maar ik weet wel dat ik nog lang niet klaar ben voor een kind...
Oud 06-09-2003, 19:31
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Kom op zeg... de flauwe kul druipt er vanaf...
__________________
Ik heb trek in wat lekkers
Oud 06-09-2003, 19:32
Verwijderd
hahahahahahahaha ik zou er goud voor geven om erbij te zijn als ze het haar vriend verteld!!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Overtijd maar toch niet zwanger
XQseMe2
19 15-10-2006 17:33
Lichaam & Gezondheid Pijn in mijn buik e.d.
Giovanna
8 25-08-2004 16:40
De Kantine Jongetje zwanger van tweelingbroer
Defenderzzz
57 06-05-2003 16:32
Psychologie Het geef-jezelf-een-compliment-topic
Eend
65 08-01-2003 19:49
Seksualiteit hoe zouden jou ouders reageren als....
Kimmzzie4u
52 11-08-2002 05:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01.