Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2006, 19:04
juno
Avatar van juno
juno is offline
Zeker in een vorig leven kat geweest.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 19:06
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Juno
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 07-09-2006, 20:33
Verwijderd
kruimel wat verwacht je dan met zo'n onderwerp kom op zeg
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 11:53
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ik had verwacht dat je ontopic zou blijven als ik dat vroeg in plaats van je uiterste best te doen dit topic te verzieken. Je volgende offtopic post betekent een ban, houd je er dan liever buiten.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 12:00
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Nou, er zijn heus wel jongens die beffen opwindend vinden als de vrouw ongesteld is. De geur van haar vagina is dan eens zo sterk, en da's voor vele mannen toch wel een opwindende geur, niet? (mits alles proper is, niet bij een vrouw die zich daar nooit wast)
Met citaat reageren
Oud 08-09-2006, 12:25
Taliesin
Avatar van Taliesin
Taliesin is offline
wauw ze zijn streng hier...teveel offtopic en je loopt kans op een ban

verder ontopci:
ik ben het wel eens met wat muchacha zegt. sommige mannen vinden zoiets heel erg opwindend. ikzelf hou er niet zo vaan maar ieder zn smaak natuurlijk geef mij mar het liefst alles lekker schoon. kaal, bosje, maakt me dan nog niet eens ozveel uit zolang het maar schoon is
__________________
By the time you're done reading this, you realize you have wasted 5seconds of your life
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 13:00
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
een tikkie pijn (als in knijpen, krabben e.d.) vind ik prima.

Maar bloed, nee dankjewel.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 13:03
Verwijderd
Citaat:
DeltaOne schreef op 08-09-2006 @ 14:36 :
Euhm, de geur van ongesteld zijn opwindend? Ben ik nou echt zo achterlijk ... is dat dan gewoon een versterking van de normale geur?

*Mijn ex was aan de prikpil en dus nooit echt ongesteld...sorry
Ik vind het vooral een beetje naar bloed ruiken, dat bloed, lekker metalig. Niet echt opwindend, vind ik >_>
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 13:15
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Morgan schreef op 09-09-2006 @ 14:03 :
Ik vind het vooral een beetje naar bloed ruiken, dat bloed, lekker metalig. Niet echt opwindend, vind ik >_>
Inderdaad. Mijn vriend kan het wel altijd aan mij ruiken waar ik in mijn cyclus zit, omdat het hormoongehalte natuurlijk verschilt en hij dat blijkbaar kan ruiken. Niet daaronder, maar gewoon in mijn hals. Dan ruik ik vrouwelijker of vruchtbaarder dan anders. En dat vind hij meestal wel opwindend. Maar het ongesteld-zijn zelf niet hoor.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 13:33
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 09-09-2006 @ 14:15 :
Inderdaad. Mijn vriend kan het wel altijd aan mij ruiken waar ik in mijn cyclus zit, omdat het hormoongehalte natuurlijk verschilt en hij dat blijkbaar kan ruiken. Niet daaronder, maar gewoon in mijn hals. Dan ruik ik vrouwelijker of vruchtbaarder dan anders. En dat vind hij meestal wel opwindend. Maar het ongesteld-zijn zelf niet hoor.
Dat had mijn ex ook Was ik ongesteld geworden zonder dat ie dat wist, rook ie in mijn nek en zei hij "hmmm, je ruikt heerlijk". Cool Biologisch is dat trouwens totaaaal niet te verklaren, want als je ongesteld bent, ben je niet vruchtbaar, dus waarom zou je dan aantrekkelijk moeten ruiken
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 20:58
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 09-09-2006 @ 14:33 :
Dat had mijn ex ook Was ik ongesteld geworden zonder dat ie dat wist, rook ie in mijn nek en zei hij "hmmm, je ruikt heerlijk". Cool Biologisch is dat trouwens totaaaal niet te verklaren, want als je ongesteld bent, ben je niet vruchtbaar, dus waarom zou je dan aantrekkelijk moeten ruiken
Misschien door het afscheiden van feromonen, die toevallig meekomen ofzo...? Kan.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 09-09-2006, 23:10
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 09-09-2006 @ 21:58 :
Misschien door het afscheiden van feromonen, die toevallig meekomen ofzo...? Kan.
Net zoals je het kunt ruiken wanneer je partner sex heeft gehad
Dat had ik toen ik mijn vriend nét had leren kennen, en we hadden afgesproken met nog paar anderen en k gaf hem een zoen op zn wang en zeg prompt: "Jij hebt sex gehad!" whahaha hij ontkennen!
Maar ik had wel gelijk bleek later
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2006, 16:42
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 10-09-2006 @ 00:10 :
Net zoals je het kunt ruiken wanneer je partner sex heeft gehad
Dat had ik toen ik mijn vriend nét had leren kennen, en we hadden afgesproken met nog paar anderen en k gaf hem een zoen op zn wang en zeg prompt: "Jij hebt sex gehad!" whahaha hij ontkennen!
Maar ik had wel gelijk bleek later
cool, dat lijkt me wel hip als je dat kan
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 11-09-2006, 08:50
Taliesin
Avatar van Taliesin
Taliesin is offline
t schijnt inderdaad tekunnen ja lache hoor
__________________
By the time you're done reading this, you realize you have wasted 5seconds of your life
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 21:58
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Heb me een poosje met BDSM bezig gehouden, met de nodige expiritmenten. Ik kan het pijn gedeelte goed begrijpen, maar voor mij bestaat dat alleen als er een dominant is. Elkaar pijnigen zou voor mij niets zijn. Dit zou voor mij ook nooit in het voorspel passen, maar pas later. Ik vind bloed ook niet echt opwindend. Vind het erg lekker smaken, dus als er toch een wondje is meld ik me aan, maar niet omdat het me opwind. Ik vind dta ijzerige smaakje gewoon relaxt. Ben een vampiertje .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 13-09-2006, 21:59
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
XQseMe2 schreef op 10-09-2006 @ 00:10 :
Net zoals je het kunt ruiken wanneer je partner sex heeft gehad
Dat had ik toen ik mijn vriend nét had leren kennen, en we hadden afgesproken met nog paar anderen en k gaf hem een zoen op zn wang en zeg prompt: "Jij hebt sex gehad!" whahaha hij ontkennen!
Maar ik had wel gelijk bleek later
Mijn zorgavder kan het ruiken als ik de dag ervoor gemasturbeerd heb(of deze dag, maar dat doet er ff neit toe). En hij kan het aan zichzelf en mijn moeder nog 3 dagen ruiken als ze seks hebben gehad. Hij ruikt ook of we ongesteld zijn. God zij dank heb ik daar toch al geen geheimen voor hem. Anders zou het een genante vertoning worden.

Het is wel naar voor hem, hij heeft veel vriendinnen. Zij zegt dan bijv. "hè, ik ben zo onhandig vandaag!" En hij heeft dan de neigeing te zeggen dat dat logisch is, ze is tenslotte ongesteld! Maar dat "hoort" hij helemaal niet te weten...
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 14-09-2006, 20:46
Schranktür
Schranktür is offline
Citaat:
Meadow schreef op 13-09-2006 @ 22:59 :
Mijn zorgavder kan het ruiken als ik de dag ervoor gemasturbeerd heb(of deze dag, maar dat doet er ff neit toe). En hij kan het aan zichzelf en mijn moeder nog 3 dagen ruiken als ze seks hebben gehad. Hij ruikt ook of we ongesteld zijn. God zij dank heb ik daar toch al geen geheimen voor hem. Anders zou het een genante vertoning worden.

Het is wel naar voor hem, hij heeft veel vriendinnen. Zij zegt dan bijv. "hè, ik ben zo onhandig vandaag!" En hij heeft dan de neigeing te zeggen dat dat logisch is, ze is tenslotte ongesteld! Maar dat "hoort" hij helemaal niet te weten...
Hûûûû...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 18:04
XQseMe2
Avatar van XQseMe2
XQseMe2 is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 14-09-2006 @ 22:58 :
Leuk, liefde op het eerste gezicht .. en geur.
__________________
Alles is irrelevant. Het is maar net hoeveel waarde je er zelf aan hecht.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2006, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 09-09-2006 @ 14:15 :
Inderdaad. Mijn vriend kan het wel altijd aan mij ruiken waar ik in mijn cyclus zit, omdat het hormoongehalte natuurlijk verschilt en hij dat blijkbaar kan ruiken. Niet daaronder, maar gewoon in mijn hals. Dan ruik ik vrouwelijker of vruchtbaarder dan anders. En dat vind hij meestal wel opwindend. Maar het ongesteld-zijn zelf niet hoor.
Als vrouwen lange tijd samen doorbrengen en geen anticonceptie gebruiken (kostscholen, kloosters) gaan ze ook langzaam maar zeker tegelijk menstrueren. Dat schijnt het lichaam dan ook te bepalen aan de hand van de geur van de andere vrouwen. Maar waarom het lichaam dat doet weet niemand.

oh ontopic: ik vind bloed niet echt opwindend. Maar ik kan me wel voorstellen dat andere mensen dat vinden.

Laatst gewijzigd op 15-09-2006 om 18:12.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Waaromis er nog geen nieuwe HOI#1860?
bloodyb
500 22-04-2016 19:03
De Kantine Saaiks met dikke kleine kinderen #1589
Uice
500 28-07-2011 10:30
De Kantine Dit of dat #2
Little Phoebe
384 06-03-2011 17:11
De Kantine Yet another boring topic. #297
Dark Phoenix
500 01-08-2008 22:03
Lichaam & Gezondheid bloedend geval vanonder :S
blueeyes_jochie
16 23-05-2005 14:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:50.