Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-11-2005, 00:48
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Met andere woorden:
Je slaap/wakkerword-LifeStyle.

Hoe laat ga je gemiddeld slapen? Hoe lang slaap je? Heb je een heel vast ritme of is het elke nacht anders? Sta je makkelijk op 's ochtends, of slaap je geregeld door je wekker heen? Sta je vijf minuten nadat je wakker wordt al onder de douche of blijf je nog twee uur liggen? Word je meerdere keren per nacht wakker of slaap je als een baby? Vertel het botulism en je zult (onder voorbehoud) binnen twee weken een stuk fijner, efficiënter en rustiger slapen!

Botulism zal het jullie zelf morgen pas vertellen, want hij gaat nu SLAPEN.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2005, 00:50
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik werk laat, dus ik slaap ook laat. En dan sta ik pas na 12 uur des middags op. En ik slaap graag, dus als ik eenmaal slaap kom ik liever mijn bed ook niet meer uit. Dat ik de hele nacht door slaap komt trouwens wel weinig voor, maar alleen maar liggen vind ik al goed genoeg.
En als ik ooit eens mijn wekker moet zetten doe ik dat altijd een half uur voordat ik eruit moet, omdat ik er niet meteen uit kan.

Maar ik ga nu ook slapen, want ik heb nu nog maar 10 uur over.
Weltrusten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 00:52
Gary X
Avatar van Gary X
Gary X is offline
ik ben nog aan het cruisen op myspace en aan het e-borrelen met maffe Amerikanen.
__________________
"I can get more women than a passenger train can hold." - Jimmie Rodgers
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 00:52
Verwijderd
Ik maak huiswerk, AND THAT'S SICK!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 00:57
Frostbite
Avatar van Frostbite
Frostbite is offline
Hoe laat ga je gemiddeld slapen?
2 uur

Hoe lang slaap je?
8 tot 12 uur momenteel omdat ik 's ochtends nergens naartoe moet. Als ik om 7 uur op moet staan verandert dat niets aan de tijd dat ik ga slapen dus dan slaap ik iets korter.

Heb je een heel vast ritme of is het elke nacht anders?
Elke nacht anders.

Sta je makkelijk op 's ochtends, of slaap je geregeld door je wekker heen?
Ik sta moeilijk op als ik door een wekker wakker word, maar ik sta wel op.

Sta je vijf minuten nadat je wakker wordt al onder de douche of blijf je nog twee uur liggen?
Als ik blijf liggen val ik weer in slaap.

Word je meerdere keren per nacht wakker of slaap je als een baby?
Ik ben een blok.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 00:59
Verwijderd
ik ben bezig slacken tot een kunstvorm te verheffen dus ik kom vaak niet voor 12:00 m'n bed uit met als resultaat dat ik 's nachts niet moe ben.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 01:06
Verwijderd
Ik heb net mijn kamer opgeruimd na mijn feestje en nu ben ik nog even foto's aan het bekijken
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 01:07
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Meestal tegen 3 uur, en dan half 8 weer eruit.

Slaap gemiddeld 4 ā 5 uur per nacht, en leef op caffeīne.
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 07:24
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Soms vroeg, soms laat.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 07:38
Jolene
Avatar van Jolene
Jolene is offline
Ik ga meestal half twaalf, twaalf uur naar bed.Vroeg naar bed gaan kan ik gewoon niet want dan lig ik toch een beetje naar het plafond te staren.Vroeg opstaan kan ik ook niet,zet altijd mn wekker uit die om half zeven gaat en val dan weer in slaap tot 8 uur om vervolgens 2 uur te chillen en dan een paar uur te laat op school te komen.In het weekend slaap ik meestal rond 4 uur half vijf ligt eraan wat ik ga doen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 08:11
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
ik ga meestal tussen twaalf en een uur naar bed, eerder kan ik echt niet slapen ook al moet ik vroeg op de volgende dag. gemiddeld slaap ik iets van 6 uur, soms langer als ik uit kan slapen maar dat is niet vaak.
en ik sta niet makkelijk op, meestal zet ik dan ook de wekker een half uur te vroeg omdat ik weet dat ik altijd nog in bed blijf liggen.
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 08:56
Verwijderd
Ik ga altijd laat naar bed, meestal om een uur of een. Ook als ik vroeg op moet. Net als wat Rockaholic zegt, ik kan eerder echt niet slapen. Meestal slaap ik wel als een roosje, maar soms heb ik van die onrustige nachten dat je elk uur zwetend wakker word, en dat is . Oja, en ik zeg altijd een tijd tegen me zelf dat ik wakker wil worden en meestal word ik dan een kwartier daarvoor wakker.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 09:22
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ga meestal rond 11/12 uur naar bed doordeweeks en s'ochtend moet ik meestal nergens heen en ben ik rond 9/10 wakker
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 09:25
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Ik slaap best onregelmatig en dat is natuurlijk niet zo goed voor mijn lichaam. Ben wel een nachtmens en ga niet voor 1 uur slapen ook al moet ik vroeg op 's ochtends.
Ik kom het liefst na 11 uur mijn bed uit maar soms MOET ik vroeg weg en dan sta ik op met veel pijn en moeite. Anders stel ik het zo lang mogelijk uit, vooral in het weekend kan ik tot 1 uur in bed liggen.
Oh en ik slaap zo'n 6-7 uur gem per nacht en in het weekend ga ik langer door omdat ik 's ochtends geen verplichtingen heb meestal.
En wat wekkers betreft ben ik vreselijk ik ga dan nog zeker 15 min extra in bed liggen ook al zie ik dat ik eigenlijk te laat zal zijn.
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 09:32
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Vroegah sliep ik jarenlang zes uur per nacht, maar de laatste twee maanden heb ik plotseling last van insomnia, dus dit is een uitgelezen topic voor mij. . Ik slaap tussen de 0 en 4 uur en het leuke is dat ik niet aan een stuk door slaap, maar vaak na een uur slaap wakker word, vervolgens vier uur de slaap niet kan vatten en dat ik dan alsnog een uurtje slaap verkrijg. Daarna gaat de (biologische) wekker, . Dat breekt me aardig op, dus ik lijd nu dan ook aan het zogenaamde Broedersyndroom - het apathisch en lamlendige aanschouwen van de dag, , , .
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 09:59
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
.

Ik heb niet echt een vaste tijd waarop ik ga slapen. Doorgaans is het ergens tussen 01.00 en 03.00 uur, maar soms vergeet ik het ook wel eens door forummers, isketch, DOS-computerspelletjes of treinen die je op het station van Alkmaar achterlaten . Tegenwoordig heb ik INSLAPERTJES, maar die zijn nu even op. Dat is wel naar. Zo rond 06.00 uur word ik meestal alweer wakker de laatste week, maar gelukkig is er dan de Power Juicer op tv om me aan te vergapen .
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 10:02
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Soms val ik overdag ook wel eens om, dus dan ga ik gelijk maar even DUTTEN, want dan lig je immers toch al .
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 10:04
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ik slaap altijd, zzzz.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-11-2005, 10:05
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ohnee, behalve met volle maan, dan speelt mijn adhd op.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 10:06
Verwijderd
ik probeer om 00.00 in bed te liggen en om 07.00 van bed te gaan, omdat ik vaaaak zo MOE ben, maar meestal word van 01.00 tot 09.00

jaaaaa
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 10:14
Verwijderd
Ik slaap meestal rond een uurtje of 2, 3 en ik word wakker rond een uurtje of 11,12. Veel te laat en ik vind het zelf ook vervelend want ik ben de hele dag moe, en tegen de avond krijg ik pas energie.
Soms hou ik het een paar dagen vol om eerder te gaan slapen&opstaan maar daarna heb ik er weer geen zin meer in.
Nachten zijn veel relaxter dan ochtenden.

Ik kan meestal wel makkelijk inslapen, tenzij ik de nacht ervoor te lang heb geslapen. Op zondagavond kan ik dus ook nooit slapen, verneukt ritme. Erg tof als je maandagochtend vroeg moet opstaan.

Ohja en middagdutjes doe ik tegenwoordig ook regelmatig.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 10:16
Verwijderd
Ohja en als ik vergeet een wekker te zetten slaap ik rustig 12 uur aan één stuk door.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 10:20
jimi
Avatar van jimi
jimi is offline
ik sta op tussen half 7 en half 8 (ligt eraan of ik van amsterdam naar arnhem moet, of van arnhem naar arnhem)
meestal ga ik slapen rond 11 uur, en als ik nog bezig ben met huiswerk iets later.
in het weekend word ik meestal vanzelf om half 10 wakker en ga ik rond 1 uur slapen.
de weinige keren dat ik ga rocken slaap ik tot 12 uur uit.
en meestal slaap ik als een roosje, behalve soms als mijn tjikkie in de weg ligt.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 10:27
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Hey pisflikkers, deze thread ging niet over slaapgedrag.
ONTOPIC PLZ


PSSSH PHSSSSHJJJJJ
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 10:29
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Volgens mij klinkt een liposuctie net zo .
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2005, 10:30
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
Broeder schreef op 24-11-2005 @ 11:29 :
Volgens mij klinkt een liposuctie net zo .
Nee, niet exact.
Ik kan het wel nadoen maar niet goed uittypen.
Als ik een microfoon had gehad had ik dit topic wat opgesierd met een geluiddssample.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 10:32
Broeder
Avatar van Broeder
Broeder is offline
Dat is nu jammer . Ik ga me wel weer met teleurgesteld kijkende emoticons identificeren .
__________________
ENIGSINDS WANNEER?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 10:36
Elisabeth.
Avatar van Elisabeth.
Elisabeth. is offline
Ikprobeer om toch wel uiterlijk half 2 in mn bedje te liggen, aangezien ik er altijd om 7 uur uit moet. Maar zo nu endan ben ik té doods om mn bed uit te komen, zoals vandaag, en slaap ik tot 11 uur ofzo.
Meestal slaap ik wel aan 1 stuk door 's nachts, maar dan moet ik wel eerst in slaap gevallen zijn ^^.
__________________
for where your treasure is your heart will also be.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 10:39
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
HenkMul schreef op 24-11-2005 @ 10:32 :
Vroegah sliep ik jarenlang zes uur per nacht, maar de laatste twee maanden heb ik plotseling last van insomnia, dus dit is een uitgelezen topic voor mij. . Ik slaap tussen de 0 en 4 uur en het leuke is dat ik niet aan een stuk door slaap, maar vaak na een uur slaap wakker word, vervolgens vier uur de slaap niet kan vatten en dat ik dan alsnog een uurtje slaap verkrijg. Daarna gaat de (biologische) wekker, . Dat breekt me aardig op, dus ik lijd nu dan ook aan het zogenaamde Broedersyndroom - het apathisch en lamlendige aanschouwen van de dag, , , .
Omg's al die smilies! Er is iets geknapt. Arme drommel, .

Ik slaap normaliter gemiddeld 8 uur maar ik probeer nu te wennen aan minder. Maar het lukt voor geen meter want dan ben ik moe op mijn werk en als ik dan uit kan slapen, zoals vandaag, slaap ik 10 uur(!) waaruit duidelijk wordt dat ik nog wat in te halen had.

Verder slaap ik als een ROOSJE. Ik ben ook blij dat ik niet snurk of praat in mijn slaap al schijn ik een keer 'UHUH' te hebben gezegd.

Wat ik verder mis aan dit topic zijn enerverende slaapwandelverhalen, .
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 10:41
jimi
Avatar van jimi
jimi is offline
ik las in een krant (kan ook de spits of de metro geweest zijn), dat mensen die gemiddeld langer dan 8 uur slapen, minder lang leven dan mensen die tussen de 6,7 en 7,5 uur slapen per nacht.

Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 10:42
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Heb ik ook gelezen. Maar dan heb je dus wel kans dat je dood gaat voor je dertigste. I agree with her that's rock 'n roll.
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 10:45
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
YEA dertigers zijn losers
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 10:45
jimi
Avatar van jimi
jimi is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 24-11-2005 @ 11:42 :
Heb ik ook gelezen. Maar dan heb je dus wel kans dat je dood gaat voor je dertigste. I agree with her that's rock 'n roll.
wanneer heb je kans dat je doodgaat voor je dertigste. tom ik snap je niet je doet zo vaag!
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 10:46
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
WIST JE dat het slapen naast een asbak ook bijzonder slecht voor je is ?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 10:46
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
Citaat:
jimi schreef op 24-11-2005 @ 11:45 :
wanneer heb je kans dat je doodgaat voor je dertigste. tom ik snap je niet je doet zo vaag!
als je meer dan 8 uur slaapt zz
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 10:48
jimi
Avatar van jimi
jimi is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 24-11-2005 @ 11:46 :
WIST JE dat het slapen naast een asbak ook bijzonder slecht voor je is ?
ligt eraan of hij leeg is of niet. zz
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-11-2005, 10:49
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
Back Door Man schreef op 24-11-2005 @ 11:45 :
YEA dertigers zijn losers
U TELL 'EM, JOB. Ik vind het leuk als iemand uit BOZ los komt, .

Jimi: Volgens mij is de kans klein maar I CAN DREAM, RITE?
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 10:49
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
spreekt dat niet voor zich ?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 10:51
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Ik zal jou eens voor zich laten spreken.
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 10:53
jimi
Avatar van jimi
jimi is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 24-11-2005 @ 11:51 :
Ik zal jou eens voor zich laten spreken.
tom ik heb vannacht naast een pakje sigaretten geslapen, ga ik nu dood?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 10:55
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Tom Violence schreef op 24-11-2005 @ 11:39 :


Wat ik verder mis aan dit topic zijn enerverende slaapwandelverhalen, .
Toen ik jong was denk 6 moest ik een keertje 's nachts heel erg naar de wc en ik sta op en ik loop naar de keuken en ik doe de koelkast deur open en ik zet mijn voet in de koelkast en denk eeeh brrrrrrr wat is het koud laat maar zitten en vervolgens laat ik de deur open en ga slapen en 's ochtends was mijn ma niet zo blij maar als ik in de koelkast had gepist vast nog minder blij
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 10:57
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
Citaat:
jimi schreef op 24-11-2005 @ 11:53 :
tom ik heb vannacht naast een pakje sigaretten geslapen, ga ik nu dood?
Ik moet eigenlijk mijn eigen subforum hebben voor al die levensvragen, . Maar Jimi, als je er twee keer op klopt dan verklein je de kans met maar liefst 50 procent! .
__________________
sup birdie.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 11:10
Verwijderd
ik was altijd een nachtuiltje, nu niet meer
Ik kan nog steeds 9 van de 10 keer niet fatsoenlijk in slaap vallen want ik a. denk te veel na b. heb jeuk 3. heb hele erge hoofdpijn en dat is heel irritant.
Ik slaap wel heel diep want ik doe soms rare dingen en heb gesprekken in mn slaap waar ik de volgende ochtend niets meer van weet. Zelfs als ik de wekker niet in mn bed heb, klim ik er in mn slaap uit (hoogslaper) om m uit te doen en slaap ik lekker verder dus ik heb altijd iemand anders nodig om me te wekken.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 11:11
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Meestal kruip ik tussen half een en half twee in mijn bed. Mijn wekker loopt af rond 7 uur, en die staat op Studio Brussel, en hun muziek en gezever is zo ergerlijk dat ik hem dan keer op keer op snooze mep. Om 8 uur gaat mijn tweede wekker, en ook op die wekker reageer ik vreselijk traag.

Al bij al slaap ik dus van 1u tot 8u, en dan slaap ik ook echt als een roos. Van een biologische wekker merk ik al jaren niks meer. Slapen doe ik als ik mijn ogen dichtdoe. Wakker worden is een paniekreactie door aanhoudend lawaai.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 11:34
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Rond 5 uur snachts duik ik me nest is in.
om 9 uur ben ik weer klaarwakker
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 11:39
infamous
Avatar van infamous
infamous is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 24-11-2005 @ 12:34 :
Rond 5 uur snachts duik ik me nest is in.
om 9 uur ben ik weer klaarwakker
ik wou dat ik dat had
meer tijd fvoor dingen
__________________
www.optech-dnb.com, live dnb+abstract visuals
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 11:47
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Hoe laat ga je gemiddeld slapen?

vaak pas na 12 uur.

Hoe lang slaap je?

Doordeweeks gemiddeld 5 a 6 uur per nacht.

Heb je een heel vast ritme of is het elke nacht anders?

Meestal wel.

Sta je makkelijk op 's ochtends, of slaap je geregeld door je wekker heen?

Ik ben een ramp met opstaan.

Sta je vijf minuten nadat je wakker wordt al onder de douche of blijf je nog twee uur liggen?

als ik blijf liggen dan slaap ik door; als ik opsta dan is het linea-recta naar de douche.

Word je meerdere keren per nacht wakker of slaap je als een baby?

Ik slaap meestal wel goed.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence

Laatst gewijzigd op 24-11-2005 om 11:50.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 12:02
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
Roxane schreef op 24-11-2005 @ 12:10 :
ik was altijd een nachtuiltje, nu niet meer
Ik kan nog steeds 9 van de 10 keer niet fatsoenlijk in slaap vallen want ik a. denk te veel na. heb hele erge hoofdpijn en dat is heel irritant.
Ja, ik ook.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 12:11
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
slaap tussen 1 en 2 uur.
en word om half 8 wakker.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 12:25
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Ik ga door de weeks gemiddeld rond half12 pitten zodat ik nog wel aardig wat uurtjes kan slapen voordat ik weer opmoet om half 7. De laatste tijd komt daar alleen weinig van omdat ik een hele leuke huisgenoot heb gekregen met wie ik het de hele avond gezellig mee heb en dan slaap ik pas rond half2.
Ik sta echt kut op sochtends. Ik zet me wekker een half uur voordat ik echt uit bed moet zodat ik nog even kan blijven liggen want dat is echt noodzakelijk. Ik gooi dan als ik geen tijd heb om te douchen koud water over mn gezicht heen en drink voordat ik naar de les moet koffie.
Ik slaap over het algemeen best okee maar meestal word ik meerdere keren snachts wakker. wanneer ik wel heerlijk slaap is als ik sex heb voordat ik ga slapen want verrassend genoeg slaap ik dan aan een stuk door en word ik fris wakker..?..

dat was het een beetje...ik vind het zelf eigenlijk helemaal niet zo interessant
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42.