Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-06-2004, 09:48
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Ik heb heel erge last van haar uitval. Ik heb al wel andere shampo gebruikt enzo. Maar weet iemand misschien wat ik er aan kan doen, het lijkt steeds erger te worden..
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 09:57
Redhair
Redhair is offline
ik ken het. ik heb er ook erg last van, onder de douche komt het er met plukken uit. ik weet ook niet wat je eraan kan doen, erg irri
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 10:08
rampenstamper
Avatar van rampenstamper
rampenstamper is offline
Hoe lang heb je er al last van? Ik heb er namelijk zelf ook wel last van, maar dat is normaal. Als het warmer weer wordt kan het ook erger worden. Gewoon een soort verharen denk ik.
__________________
Monty Python is briljant
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 10:10
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Ik heb het al heel lang eigenlijk, soms wel meer dan anders. Maar ja als ik m'n haar was of als ik het gewoon kam, komt er echt heeel veel uit.
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 11:15
xoxsweetyxox
Avatar van xoxsweetyxox
xoxsweetyxox is offline
kan ook komen door te weinig eten.. maja...
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 11:23
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Kan komen doordat je bepaalde vitamines niet binnenkrijgt ofzo,

Een vriendin van mij heeft dit ook gehad, en is ermee naar de dokter geweest. Deze heeft haar 3 maanden lang speciale haarversterkers-pilletjes voorgeschreven, en deze hebben echt geholpen als je wilt, kan ik wel eens vragen hoe die pilletjes heten?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 11:30
D-sire
Avatar van D-sire
D-sire is offline
Gebruik je Fructis shampoo? Mijn haar ging daar heel erg van uitvallen. Hoorde ook dat dat een soort laagje op je hoofdhuid vormt waardoor je haarwortels niet genoeg zuurstof krijgen en je haar dus uitvalt. Ben maar weer overgestapt naar Pantène om die reden
__________________
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 11:31
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Kan best veel oorzaken hebben...

Bijvoorbeeld als je veel stress hebt (of hebt gehad) kan je haar uitvallen... maar inderdaad kan het ook zo zijn dat je een bepaalde vitamine niet genoeg binnenkrijgt (ik dacht B... mjah dat moet je maar even aan je huisarts vragen )
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 11:43
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Citaat:
Dreamzy schreef op 12-06-2004 @ 12:30 :
Gebruik je Fructis shampoo? Mijn haar ging daar heel erg van uitvallen. Hoorde ook dat dat een soort laagje op je hoofdhuid vormt waardoor je haarwortels niet genoeg zuurstof krijgen en je haar dus uitvalt. Ben maar weer overgestapt naar Pantène om die reden
Offtopic: Mijn kapper heeft trouwes gezegd dat dit ook niet zo'n goede shampoo is, doordat er veel siliconen inzitten, die je haar zwaarder gaan maken (net als bij head& shoulders.. ), en als je je haar wilt kleuren heb je een grotere kans dat het mislukt ofzoiets

Ontopic : maar op een andere shampoo overstappen zou ook altijd kunnen helpen idd..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 14:15
excess access
excess access is offline
Neem vitamine B12 supplementen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 14:22
anjali
anjali is offline
Misschien moet je je haar als je lang haar hebt knippen. (Niet alleen de dode punten, maar bijv 5 cm er af)

Heb ik ook eergisteren gedaan, nu valt er bijna niets meer. Terwijl voorheen mijn haar ernstig uitviel.

Trouwens geen zorgen maken, want veel mensen hebben dit.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 15:26
Verwijderd
Citaat:
anjali schreef op 12-06-2004 @ 15:22 :


Trouwens geen zorgen maken, want veel mensen hebben dit.
klopt sinds kort krijg ik van die inhammetjes bij mijn voorhoofd
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 17:41
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Heb je je haar vaak geverfd?
Ik had een tijdje ook best wel haaruitval, vooral toen ik het zwart had geverfd.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Met citaat reageren
Oud 12-06-2004, 18:43
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Haaruitval kan ook van een bepaald soort anticonceptiepil komen
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 11:57
ssjpan
Avatar van ssjpan
ssjpan is offline
Citaat:
Lilything schreef op 12-06-2004 @ 19:43 :
Haaruitval kan ook van een bepaald soort anticonceptiepil komen
Dat zou misschien kunnen ja

Ik heb m'n haar wel gekleurd maar dat is al een paar maanden geleden..
__________________
■▲■▲■▲
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 13:31
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Dzjes schreef op 12-06-2004 @ 12:43 :
Offtopic: Mijn kapper heeft trouwes gezegd dat dit ook niet zo'n goede shampoo is, doordat er veel siliconen inzitten, die je haar zwaarder gaan maken (net als bij head& shoulders.. ), en als je je haar wilt kleuren heb je een grotere kans dat het mislukt ofzoiets
Ja, de mijne ook. Maar hij raadde verder alleen maar Wella aan en dat vindt mijn moeder te duur.. heeft jouw kapper gezegd wat wel goed was?

Ontopic: Haaruitval kan door vanalles komen.. Ook door ongezonde voeding, stress, en dat soort dingen.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 18:25
Vampia
Vampia is offline
Hey, ik heb ook enorm last gehad van haaruitval en gebruikte twee verschillende (dure!) shampoos tegen haaruitval en twee verschillende vitaminenkuren maar niets hielp.
Toen ik vlees en vis (die veel eiwit bevat) begon te eten, begon het alsmaar beter te worden dus misschien is dat ook een tip voor je?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 18:40
Emilia
Emilia is offline
Ik heb dat ook!!
Ik heb redelijk veel haar, maar mocht mijn haar nu eens niet uitvallen, dan zou ik nogal een pak haar hebben!
Ik kam het enkel als ik het was (onder andere om die reden).
Bij mij ligt dat roostertje in de douche toch altijd goed vol en valt er nog eens dubbel zoveel uit als ik het kam.
Dus tips zijn welkom.
__________________
Ernst ist das Leben, heiter ist die Kunst.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2004, 20:11
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Citaat:
luchtballon schreef op 13-06-2004 @ 14:31 :
Ja, de mijne ook. Maar hij raadde verder alleen maar Wella aan en dat vindt mijn moeder te duur.. heeft jouw kapper gezegd wat wel goed was?

Ontopic: Haaruitval kan door vanalles komen.. Ook door ongezonde voeding, stress, en dat soort dingen.
Jah, de mijne raadde palmolive aan.. en garnier shampoo's zoals ultra doux enzo.. omdat deze fijne, doorzichtige shampoos zijn. Bij Pantène en Head & Shoulders heb je zo een dikke,witte shampoo,bij palmolive en de rest is dit niet het geval althans..dit werd mij verteld..

Mss kan je es opzoeken welke producten heel goed zijn voor je haar..? Je kan ook eens een maskertje doen op je haar ofzoiets,dat het haar erg voedt..
bvb : 1 lepeltje olijfolie+ 2eieren..
Het klinkt vies, maar als je dit op je haar doet,en daarna je haar gewoon uitwast met shampoo glanst het al heel gezond..
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 14:08
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Ik heb het ook een tijdje gehad, bij mij was het (achteraf gezien) denk ik stress.

Het kan inderdaad ook aan een tekort aan vitamine-B liggen, biergisttabletten willen ook wel eens helpen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 18:43
ratonita7
Avatar van ratonita7
ratonita7 is offline
Volgens mijn dermatologe begint je haar uit te vallen twee maanden nadat je een stressperiode doorgemaakt hebt . Bij mij was dat dus vooral in augustus, 2 maanden na de juni-examens. Veel kun je er niet aan doen. Vooral niet teveel in je haar zitten prutsen want dan breekt het nog meer af.
__________________
Grow up! What for?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 19:09
Verwijderd
ik heb dat ook heel erg gehad, bij mij kwam het waarschijnlijk door narcoses en andere medicijnen troep. mja, een jaar geleden had ik het weer, niet zo heel erg, maar toch. en waar dat dan van kwam??? ik weet het niet. stress, of verkeerde voeding, of haarverven ofzoiets.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2004, 21:27
Emilia
Emilia is offline
Citaat:
ratonita7 schreef op 14-06-2004 @ 19:43 :
Volgens mijn dermatologe begint je haar uit te vallen twee maanden nadat je een stressperiode doorgemaakt hebt . Bij mij was dat dus vooral in augustus, 2 maanden na de juni-examens. Veel kun je er niet aan doen. Vooral niet teveel in je haar zitten prutsen want dan breekt het nog meer af.
Oeieoei, dat belooft.
__________________
Ernst ist das Leben, heiter ist die Kunst.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit wat vinden jullie van homo's?
-MBI-
500 03-11-2008 20:33
Verhalen & Gedichten [VERHAAL] Tou-Fe en haar verboden liefde
ook hallo
0 19-12-2005 19:42
Lichaam & Gezondheid Alopecia
phink
17 01-06-2005 21:15
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic # 17
Verwijderd
250 09-11-2003 18:16
Lichaam & Gezondheid gespleten haar
black tiger
9 05-11-2002 21:34
Lichaam & Gezondheid Bikinibroekje aan, haartjes weg!
sofie3
32 06-06-2002 20:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:02.