Oud 25-10-2002, 22:00
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
en dan bedoel ik niet die misselijkheid en de zere borsten maar wat voel je in begin (de eerste maanden) psies in je buik? graag serieuze reacties want ik ben er heel benieuwd naar!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 06:56
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ben jij ook al zwanger? Is dat een nieuwe trend?
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 01:59
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef:
Ben jij ook al zwanger? Is dat een nieuwe trend?
Ze wil gewoon vantevoren al weten hoe het ongeveer is.
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2002, 12:11
Verwijderd
als je net zwanger bent, voel je je net alsof je ongesteld gaat worden. Misschien een zeurderige pijn in je rug en buik, of je bent wat sneller geirriteerd. Je kan ook een soort "zenuwachtig" gevoel hebben onderin je buik. Verder zul je waarschijnlijk moe zijn, kouwelijk en je moet veel plassen.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2002, 12:38
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
chupacabra schreef:
als je net zwanger bent, voel je je net alsof je ongesteld gaat worden. Misschien een zeurderige pijn in je rug en buik, of je bent wat sneller geirriteerd. Je kan ook een soort "zenuwachtig" gevoel hebben onderin je buik. Verder zul je waarschijnlijk moe zijn, kouwelijk en je moet veel plassen.
dank je wel voor je reactie ik ben namelijk bang dak zwanger ben kben laatste tijd heel erg moe regelmatig misselijk en geirriteerd ook al tot ergernis van me vriend kslaap heel moeilijk omdat ik een heel vreemd gevoel in mn buik heb misschien is dat dat zenuwachtige gevoel waar jij t overhebt ik kan t namelijk niet echt thuisbrengen.. ik heb vorige week een test gedaan van de etos...daar stond dus 1 streepje niet zwanger 2 wel zwanger... ik zag dus meteen al 1 licht streepje en een donker streepje... de eerste reactie was: o dat lichte streepje zal wel altijd zichtbaar zijn ook als je niet zwanger bent (omdat die andere heel donker was van kleur) maar ik las er in de bijsluiter nergens iets over, en ik heb ooit eerder een test gedaan en toen was er echt maar 1 streepje...dus nu denk ik toch dat ik wel degelijk zwanger ben want ik heb me nog nooit zo gevoeld net als nu...dus ik ga vanmiddag nog maar een test halen....
Met citaat reageren
Oud 29-10-2002, 22:22
Verwijderd
Ik denk dat je inderdaad zwanger bent. Je ziet namelijk absoluut geen tweede streepje als je niet zwanger bent. Dat streepje reageert op het HCG hormoon en dat zit alleen in je bloed als je zwanger bent.
Heb je al een tweede test gedaan?
Ben je er wel blij mee als je zwanger bent of wil je geen baby?
succes ermee...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 00:02
Destrøyer
Avatar van Destrøyer
Destrøyer is offline
overtijdbehandeling/abortus misschien een optie?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 00:04
Doelloos
Avatar van Doelloos
Doelloos is offline
vraag het je moeder zou ik zo zeggen.......
__________________
:|:|:|:| Wat een forum zeg.. kijk wat ik hierboven schrijf!!:Svreemd wel:|
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 07:18
Verwijderd
Citaat:
chupacabra schreef:
Ik denk dat je inderdaad zwanger bent. Je ziet namelijk absoluut geen tweede streepje als je niet zwanger bent. Dat streepje reageert op het HCG hormoon en dat zit alleen in je bloed als je zwanger bent.
Heb je al een tweede test gedaan?
Ben je er wel blij mee als je zwanger bent of wil je geen baby?
succes ermee...
is normaal hoor dat bij een zwangerschapstest een 2e streepje lichterlijk komt, iig bij clear blue en nog een merk meen ik maar die bleven maar een paar tellen en t uiteindelijke uitslag na 1 minuut is de goeie.

en ik had niet echt buikpijn toen,ik had wel t gevoel dat er iets gebeurde in mijn buik, het was ook iets gevoeliger, en sex voelde ook wat anders aan.
En ik had veel mer behoefte aan dat mijn vriend bij me lag, ik had zin om uren te knuffelen(heb ik normaal ook maar niet zo overdreven veel als toen)

Laatst gewijzigd op 30-10-2002 om 07:24.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 10:37
Verwijderd
ze schreef niet dat het vage streepje weer verdween. Naar mijn weten is een streepje (hoe vaag ook) een streepje en heb je dan in ieder geval het HCG hormoon in je lijf en ben je waarschijnlijk zwanger...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 12:07
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
chupacabra schreef:
ze schreef niet dat het vage streepje weer verdween. Naar mijn weten is een streepje (hoe vaag ook) een streepje en heb je dan in ieder geval het HCG hormoon in je lijf en ben je waarschijnlijk zwanger...
ja dat dacht ik dus ook en ik heb voor ik de tweede test deed navraag gedaan en er werd gezegd dat ook het tweede lichte streepje zei dat ik zwanger zou zijn...eigenlijk was ik er best blij mee en had ik t al n beetje helemaal in mn hoofd wat er geregeld moest worden...en hoe ik het aan mn moeder zou vertellen... s avonds dus nog een test gedaan van een ander merk en er verscheen maar 1 streepje ik snap er niks van want ik heb de laatste weken wel degelijk rare gevoelens in mn buik en meer van die klachten..welke test klopt nou? zou het kunnen dat de ene test in een vroeger stadium kan aantonen dat ik zwanger ben en dat de tweede dat echt pas uitwijst nadat ik echt overtijd ben????
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 12:08
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
chupacabra schreef:
Ik denk dat je inderdaad zwanger bent. Je ziet namelijk absoluut geen tweede streepje als je niet zwanger bent. Dat streepje reageert op het HCG hormoon en dat zit alleen in je bloed als je zwanger bent.
Heb je al een tweede test gedaan?
Ben je er wel blij mee als je zwanger bent of wil je geen baby?
succes ermee...
en ja ik zou er inderdaad erg blij mee zijn daarom is t nu dus een beetje n teleurstelling dat ik niet zwanger ben maar ik snap t gewoon niet want ik heb echt zon raar gevoel van binnen
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 12:48
Verwijderd
misschien is dat raar gevoel gewoon zenuwen ? ik heb ook eens gedacht dat ik zwanger was en ik had ook een raar gevoel maar ik denk dat dat gewoon is omdat je er de hele tijd mee bezig bent en eraandenkt en er op let enzo
niet?

-xxx-
Met citaat reageren
Oud 30-10-2002, 13:47
Verwijderd
missbi@tch, wanneer zou je ongesteld moeten worden?
Ik zou voor de zekerheid (hoe moeilijk dat ook is en geloof me, ik weet er alles van) wachten tot je zeker een halve tot een hele week overtijd bent en dan opnieuw testen. Niet alleen is dat voor de kosten beter, die testkrengen zijn gigaduur, maar ook heb je dan meer duidelijkheid..
succes ermee
als je meer wil weten, mag je me toevoegen op msn, adres staat in mn profiel
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 11:58
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
chupacabra schreef:
missbi@tch, wanneer zou je ongesteld moeten worden?
Ik zou voor de zekerheid (hoe moeilijk dat ook is en geloof me, ik weet er alles van) wachten tot je zeker een halve tot een hele week overtijd bent en dan opnieuw testen. Niet alleen is dat voor de kosten beter, die testkrengen zijn gigaduur, maar ook heb je dan meer duidelijkheid..
succes ermee
als je meer wil weten, mag je me toevoegen op msn, adres staat in mn profiel
ik moet eigenlijk maandag ongesteld worden..maar ik slik wel gewoon de pil en kweet niet of dat invloed heeft op ongesteldheid ik heb nl ook weer gelezen dat je dan sowieso gewoon ongesteld kunt worden lekker handig dus..maar ik wacht sowieso ff mn ongesteldheid af jah! thanx anyway!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2002, 16:08
Ascona Cruiser
Ascona Cruiser is offline
alvast gefeliciteerd, fantastisch toch.. zo'n nieuw leven
__________________
Check the world in a love embrace...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2002, 00:36
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
MazeMouse schreef:
Ze wil gewoon vantevoren al weten hoe het ongeveer is.
Ja! Niets mis mee, toch? Ze mag toch wel nieuwsgierig zijn?

Ripper
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 14:24
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
damn ik twijfel nog steeds zeg, ik heb de pil doorgeslikt omdat ik na die 2e test dacht dat het geen kwaad zou kunnen, maar ik vraag me nu toch n beetje af of ik wel of niet zwanger ben ik heb steeds n raar gevoel maar weer zon test kost weer keiveel geld zou het zo kunnen zijn dat je echt pas na een paar weken overtijd duidelijkheid hebt en dat die eerste test het toevallig wel aan kon geven in een vroeger stadium? damn ik raak hier echt van in de war! o en dat tweede streepje bij de eerste test verdween niet!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 14:35
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
damn ik twijfel nog steeds zeg, ik heb de pil doorgeslikt omdat ik na die 2e test dacht dat het geen kwaad zou kunnen, maar ik vraag me nu toch n beetje af of ik wel of niet zwanger ben ik heb steeds n raar gevoel maar weer zon test kost weer keiveel geld zou het zo kunnen zijn dat je echt pas na een paar weken overtijd duidelijkheid hebt en dat die eerste test het toevallig wel aan kon geven in een vroeger stadium? damn ik raak hier echt van in de war! o en dat tweede streepje bij de eerste test verdween niet!
Laat een test door de huisarts doen. En als je zwanger ben en tussen de 14 en 18 dagen overtijd kun je nog een overtijdsbheandeling laten doen, minder ingrijpend dan een abortus.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 14:54
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Laat een test door de huisarts doen. En als je zwanger ben en tussen de 14 en 18 dagen overtijd kun je nog een overtijdsbheandeling laten doen, minder ingrijpend dan een abortus.
ik zou het niet weg laten halen mn vriend wil dat ook niet, we zouden alleen wel goed moeten bekijken hoe het financiele gedeelte opgelost zou moeten worden maar ik zou het zeker niet weg laten halen! en ze zeggen altijd dat een test die je zelf bij de drogist kunt kopen even betrouwbaar is als een van de huisarts, dus ik neem aan dat dat waar is, en ik wil naar mn huisarts gaan zo lang mogelijk uitstellen omdat hij me nooit serieus neemt dus mocht het wel loos alarm zijn zeg mar dan neemt ie me helemaal niet meer serieus!
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 15:17
hieperdepiep
hieperdepiep is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Laat een test door de huisarts doen. En als je zwanger ben en tussen de 14 en 18 dagen overtijd kun je nog een overtijdsbheandeling laten doen, minder ingrijpend dan een abortus.
Wat houdt dat precies in dan? Zo'n overtijdsbehandeling?
__________________
Adoreer mij.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 15:22
Destrøyer
Avatar van Destrøyer
Destrøyer is offline
Citaat:
hieperdepiep schreef:
Wat houdt dat precies in dan? Zo'n overtijdsbehandeling?
met een slangetje naar binnen en de baarmoeder leegzuigen. beetje pijnlijk maar idd niet zo'n gedoe als een abortus.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 15:27
wondersbestaan
Avatar van wondersbestaan
wondersbestaan is offline
[QUOTE]en ik wil naar mn huisarts gaan zo lang mogelijk uitstellen omdat hij me nooit serieus neemt dus mocht het wel loos alarm zijn zeg mar dan neemt ie me helemaal niet meer serieus![/ QUOTE]

Dus als ik het goed begrijp, heb je nog steeds geen zekerheid?? Dat lijkt me wel heel verveld. Maar wat kwam er uit de test die je zelf gedaan hebt dan? Of moet je nog een test doen?

Wel een slechte huisarts trouwens, als hij jou nooit serieus neemt. Ik zou dan echt een andere huisarts nemen. Ik vind het zelf heel belangrijk, dat je een 'goed' contact hebt met je huisarts, want anders zou ik me echt niet prettig bij hem voelen.
__________________
~~Ik hoef jou niets uit te leggen, het ligt hier open tussenin. En ik maak een laatste buiging, voor altijd~~
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 18:04
Verwijderd
heb je een dirkx drogist in je buurt? de testen daar kosten maar 6 euro en werken perfect.
succes
Met citaat reageren
Oud 19-11-2002, 19:44
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Huisarts is gewoon het betrouwbaarste resultaat. je geeft zelf aan dat je twijfelt of die test klopte e.d. Ben je wel of niet ongesteld geworden? Het ongesteld worden komt namelijk bij uitzonderingen voor als ze zwanger zijn en is zeker niet de normaalste zaak van de wereld.

Mijn tip: Huisarts!
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 20:34
sterre
Avatar van sterre
sterre is offline
bij een normale zwangerschapstest is het zo dat je moet wachten tot 2 weken dat je normaal je regels had moeten hebben. het gebeurt ook vaak dat een zwangerschapstest zegt dat je zwanger bent en het niet bent en omgekeerd. het enige dat je kan doen om zeker te zijn is naar de dokter gaan! ik weet dat dat heeeeeel lastig is, ik heb het zelf nl ook moeten doen, maar dan ben je eindelijk verlost van het idee 'ben ik nou dikker, ben ik nu misselijk of nie'.. ik wens je heel veel succes....
__________________
zeester met koffie... *life's a bitch, so fuck her!*
Met citaat reageren
Oud 20-11-2002, 22:21
Verwijderd
Citaat:
MissBi@tch schreef:
ik zou het niet weg laten halen mn vriend wil dat ook niet, we zouden alleen wel goed moeten bekijken hoe het financiele gedeelte opgelost zou moeten worden maar ik zou het zeker niet weg laten halen! en ze zeggen altijd dat een test die je zelf bij de drogist kunt kopen even betrouwbaar is als een van de huisarts, dus ik neem aan dat dat waar is, en ik wil naar mn huisarts gaan zo lang mogelijk uitstellen omdat hij me nooit serieus neemt dus mocht het wel loos alarm zijn zeg mar dan neemt ie me helemaal niet meer serieus!
een goede huisarts moet je serieus nemen, en als je denkt zwanger te zijn en een test te laten doen moet ie dat,hij krijgt honderden vrouwe per jaar die denken zwnger te zijn en t niet zijn. alleen de testen bij de huisarts kosten evenveel geld als bij de drogist
Met citaat reageren
Oud 21-11-2002, 15:20
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
allereerst over mn huisarts.. die neemt me echt niet serieus zegt standaard gaat wel over... ik wil ook een andere nemen maar ik heb nog niet psies nagevraagd over hoe en wat omdat ik nog via mn moeder verzekerd ben en heb weinig zin om zelf te betalen zolang het nog niet hoeft...

ik heb dus wel een tweede test gedaan een paar dagen na die eerste met het lichte tweede streepje. mar die tweede test was dus van een ander merk (DA) en de eerste van ETOS. ik ben nu dus een paar weken verder en moet eigenlijk maandag ongesteld worden maar mrg heb ik een mri scan voor mn knie en daar staat bij vermeld dat je t moet melden als je zwanger bent dus ik denk dat ik zometeen een test ga halen zodat ik toch zekerder van mn zaak ben. ik twijfel nu alleen welke test ik moet halen. moet ik weer een ander merk nemen of toch maar dezelfde? ze zijn namelijk best duur en die van DA was t goedkoopste mar 7euro ofzo maar ja die van ETOS gaf t tweede streepje... als iemand me effe zsm nu advies zou kunnen geven zou heel fijn zijn!!! THANX
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 09:45
wondersbestaan
Avatar van wondersbestaan
wondersbestaan is offline
volgens mij maakt het niet zo heel erg veel uit welke test je neemt......ze zijn allemaal ongeveer even betrouwbaar. Je zou het ook aan één van de verkoopsters kunnen vragen wat zij adviseerd. Heel veel succes ermee!!!
__________________
~~Ik hoef jou niets uit te leggen, het ligt hier open tussenin. En ik maak een laatste buiging, voor altijd~~
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 09:53
wondersbestaan
Avatar van wondersbestaan
wondersbestaan is offline
ik zou iig zeker wel een test doen, want dan heb je misschien wat zekerheid.....als daar uitkomt dat je zwanger bent, zou ik een afspraak maken bij de huisarts en vragen of hij nog een test wil doen, dan heb je echt zekerheid. Ik denk dat je daar nu eindelijk wel eens aan toe bent. Als je het nog niet zeker weet vóór de scan, zou ik gewoon aangeven dat het zou kunnen dat je zwanger bent, dan kunnen ze er hoe dan ook rekening mee houden.
__________________
~~Ik hoef jou niets uit te leggen, het ligt hier open tussenin. En ik maak een laatste buiging, voor altijd~~
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 09:55
wondersbestaan
Avatar van wondersbestaan
wondersbestaan is offline
en nog even iest, als er nu uit de test komt dat je niet zwanger bent, zou ik evengoed ook een afspraak bij de huisarts maken. Die kan dan alsnog een test doen en heb je dus echt zekerheid.

Was ik net even vergeten te melden
__________________
~~Ik hoef jou niets uit te leggen, het ligt hier open tussenin. En ik maak een laatste buiging, voor altijd~~
Met citaat reageren
Oud 22-11-2002, 19:27
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Even gewoon uit nieuwsgierigheid. Waarom zou je in hemelsnaam een kind willen op deze leeftijd?
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 26-11-2002, 14:16
shaya
Avatar van shaya
shaya is offline
best wel lastig al die testen. volgensmij ben ik ook een slachtoffer. tenminste als je ut zo kan noemen. maar ik zou dus echt nog geen kind willen, omdat ik nog teveel wil doen met me leven voordat ik zelfs nog maar ga samenwonen ofzo
__________________
zodra kikker tikkel wordt, dan weet dat ut fout zit
Met citaat reageren
Oud 01-12-2002, 14:15
Verwijderd
ik dacht dat je een tijdje moest stoppen met de pil nemen alvorens een zwangerschapstest te doen, omdat de pil die test beïnvloedt
(in de pil zit een bepaald hormoon dat je lichaam ook aanmaakt als je zwanger bent, waardoor je menstruatie uitblijft...)


xxx
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 18:24
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
en al wat meer zekerheid??
je had bij je scan ook kunnen zeggen dat er een mogelijke zwangerschap is maar dat je gek wordt van die testen

*ps een dokter heeft de zelfde test als die in een winkel verkrijgbaar is, althans bij mijn vriendin en zelfs die vent moest nog kijken welk streepje het was bij een zwangerschap*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 18:36
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 02-01-2005 @ 18:24 :
en al wat meer zekerheid??
je had bij je scan ook kunnen zeggen dat er een mogelijke zwangerschap is maar dat je gek wordt van die testen

*ps een dokter heeft de zelfde test als die in een winkel verkrijgbaar is, althans bij mijn vriendin en zelfs die vent moest nog kijken welk streepje het was bij een zwangerschap*
Jezus wat een up
En dan nog vragen of er al meer zekerheid is, ja DOH. Die zwangerschap stelt zichzelf heus niet uit hoor
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 18:46
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Nou die toch geupt is, wat kost een gemiddeld test? Zit er veel kwaliteitsverschil? Zijn ze allemaal betrouwbaar?
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 21:09
Verwijderd
Waarom is dit geupt.
En hoe is het afgelopen, eigenlijk?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 22:04
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Mushu schreef op 02-01-2005 @ 21:09 :
Waarom is dit geupt.
En hoe is het afgelopen, eigenlijk?
ja ik ben ook wel beniewd eigelijk
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 22:08
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mushu schreef op 02-01-2005 @ 21:09 :
Waarom is dit geupt.
En hoe is het afgelopen, eigenlijk?
ja dat bedoel ik dus eigenlijk...beetje rot verwoord/gevraagd..
ik wilde alleen weten hoe het er nu voorstond
en daarnaast heb ik vrij scheel gekeken
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 00:38
devilcat
devilcat is offline
kan je je test niet even SCANNEN? of een FOTO maken?

dan kunnen wij kijken hoe dat tweede streepje eruitziet!!!


SUCCES!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 02:26
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
devilcat schreef op 04-01-2005 @ 00:38 :
kan je je test niet even SCANNEN? of een FOTO maken?

dan kunnen wij kijken hoe dat tweede streepje eruitziet!!!


SUCCES!
Ik denk dat de test inmiddels wel meegenomen is het met vuilnis...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 23:02
Moonlight fairy
Moonlight fairy is offline
2002... man das wel erg lang geleden... dat kind was nu al 2 geweest...
__________________
Don't let the world miss out on you......
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 23:05
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Moonlight fairy schreef op 04-01-2005 @ 23:02 :
2002... man das wel erg lang geleden... dat kind was nu al 2 geweest...
zoals ik al zei ik ben scheel
en heb nystagmus *telt dat *
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 04-01-2005 om 23:08.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:21.