Oud 23-08-2003, 13:21
Prea|K
Avatar van Prea|K
Prea|K is offline
Nou werd ik me vannacht toch onzedelijk betast!

Komt er een meisje naar me toe gelopen en ze vraagt of ik haar op til (ik stond op het podium) dus ik gaf haar graag een handje en tilde haar op waarop ze me opeens bij mijn kruis grijpt (niet hard knijpen,gelukkig ) en daarna wegloopt alsof er niks aan de hand is.

10 minuten later, komt ze nietsvermoedend achter me langsgelopen en knijpt ze me in me kont, ik was al een beetje gaar dus eer ik me omdraaide was ze al 5 meter verder..

Ik schat dat ze 17/18 ofzo was,blond haar,1.75 ofzo.. ze zag er niet verkeerd uit alleen op deze manier had ze het niet moeten doen.

Plot van het verhaal; ook een jongen kan onzedig betast worden..
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:32
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
hahahahah
omfg, geweldig
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:40
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
was jij dat?!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:43
Verwijderd
ja ach, het went
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:45
Demiurge
Avatar van Demiurge
Demiurge is offline
Maar vond je het lekker?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:49
Verwijderd
Ja, dit land gaat naar de klote meneer, als een gezonde Hollandse boerenknul niet eens meer veilig over straat kan zonder door geile blondines aangeraakt te worden
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 13:50
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-08-2003 @ 13:49:
Ja, dit land gaat naar de klote meneer, als een gezonde Hollandse boerenknul niet eens meer veilig over straat kan zonder door geile blondines aangeraakt te worden
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Ja, dit land gaat naar de klote meneer, als een gezonde Hollandse boerenknul niet eens meer veilig over straat kan zonder door geile blondines aangeraakt te worden


Eigenlijk snap ik zn probleem niet, ik denk dat de meeste gezonde jongens helemaal zouden beginne te kwijlen
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 14:20
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
[serieuzezeurmode] toch eigenlijk belachelijk dat er op zo'n manier gereageerd wordt als het over een jongen gaat. Had een meisje een soortgelijk verhaal gepost was het vast serieuzer genomen. Misschien is dit wel grappig bedoeld, maar dit soort reacties zijn wel een reden dat het voor jongens nóg moeilijker is om te vertellen dat ze aangerand of verkracht zijn. [/serieuzezeurmode]
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 14:22
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Bij ons in de discotheek hebben ze zon RnB zaaltje, waar je echt letterlijk op elkaar staat, daar word ik altijd van achter bij mn middel gegrepen of in mn kont geknepen

Dont touch my ass!!

Laatst gewijzigd op 23-08-2003 om 14:27.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 14:26
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 23-08-2003 @ 14:22:


Dont fucking tough my ass!!
niet neukend stevig mijn reet?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 14:26
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 23-08-2003 @ 14:26:
niet neukend stevig mijn reet?
Edit typo
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 23-08-2003 @ 14:22:
Bij ons in de discotheek hebben ze zon RnB zaaltje, waar je echt letterlijk op elkaar staat, daar word ik altijd van achter bij mn middel gegrepen of in mn kont geknepen

Dont touch my ass!!
En dan denk je nog dat meiden je niet aantrekkelijk vinden? Geesh, alsof ze dat zouden doen bij iemand die ze niet heel lekker vonden...
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 18:45
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef op 23-08-2003 @ 14:20:
[serieuzezeurmode] toch eigenlijk belachelijk dat er op zo'n manier gereageerd wordt als het over een jongen gaat. Had een meisje een soortgelijk verhaal gepost was het vast serieuzer genomen. Misschien is dit wel grappig bedoeld, maar dit soort reacties zijn wel een reden dat het voor jongens nóg moeilijker is om te vertellen dat ze aangerand of verkracht zijn. [/serieuzezeurmode]
Maar is het niet zo dat je als meisje meestal soortgelijke dingen meerder keren per avond overkomt?! (ok dan misschien niet in het kruis maarja)

Dat meisje had wel lef trouwens!
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 23-08-2003 @ 16:53:
En dan denk je nog dat meiden je niet aantrekkelijk vinden? Geesh, alsof ze dat zouden doen bij iemand die ze niet heel lekker vonden...
[offtopic] het gaat er niet alleen om dat hij vind dat hij lelijk is maar het meisje in kwestie was naar zijn mening waarschijnlijk ook lelijk. Daarom wil hij niet dat ze aan zijn kont komt [\offtopic]

Voor Prea|k vind ik het wel erg. Onverwacht in je kruis gegrepen worden is waarschijnlijk alles behalve geil. Vooral vanwege de eerste reactie: "WTF gebeurt mij nou?"
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 18:49
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef op 23-08-2003 @ 14:20:
[serieuzezeurmode] toch eigenlijk belachelijk dat er op zo'n manier gereageerd wordt als het over een jongen gaat. Had een meisje een soortgelijk verhaal gepost was het vast serieuzer genomen. Misschien is dit wel grappig bedoeld, maar dit soort reacties zijn wel een reden dat het voor jongens nóg moeilijker is om te vertellen dat ze aangerand of verkracht zijn. [/serieuzezeurmode]
ben t met jou eens!
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 18:58
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Zo'n type moet je gelijk heel hard slaan.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:14
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 23-08-2003 @ 18:58:
Zo'n type moet je gelijk heel hard slaan.
Een vent slaat geen vrouwen
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:24
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Another Way schreef op 23-08-2003 @ 19:14:
Een vent slaat geen vrouwen
Ik ben geen vent, ik ben een klootzak

Ik houd er niet van om aangeraakt te worden. Al helemaal niet door mensen die ik niet ken. De manier waarop het dan gebeurt maakt het dan nog eens erger. Op zo'n moment sla ik minimaal je hand weg en bijt ik je toe dat je je poten thuis moet houden.
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:29
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Nou ik doe niks, 'als je het weer doet duw ik je weg' is mn filisofie.
Maar slaan, nee dat doe ik niet
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 19:52
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Another Way schreef op 23-08-2003 @ 19:29:
Nou ik doe niks, 'als je het weer doet duw ik je weg' is mn filisofie.
Maar slaan, nee dat doe ik niet
Zou ik ook niet doen als ik jou was. Als ik jou moet geloven moet je blij zijn als er iemand in je kont knijpt. Hoort in jouw geval je ego te strelen.


Ontopic op topicstarter...
She likes you
Oke, ze had het wat taktischer kunnen brengen... Zou het zelf ook niet echt prettig vinden op die manier, maar lijkt mij dat je dat ook gewoon even tegen haar kan zeggen, dat als ze iets met je wil, dat ze het anders aan moet pakken... Het liefst helemaal niets pakken vooral...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 21:00
Verwijderd
Citaat:
toch eigenlijk belachelijk dat er op zo'n manier gereageerd wordt als het over een jongen gaat. Had een meisje een soortgelijk verhaal gepost was het vast serieuzer genomen. Misschien is dit wel grappig bedoeld, maar dit soort reacties zijn wel een reden dat het voor jongens nóg moeilijker is om te vertellen dat ze aangerand of verkracht zijn.
Das waar. Een vrouw had vast al aangifte van aanranding gedaan, maar een man die dat overkomt word niet serieus genomen. Sorry Prea|K
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 21:09
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 23-08-2003 @ 21:00:
Das waar. Een vrouw had vast al aangifte van aanranding gedaan, maar een man die dat overkomt word niet serieus genomen. Sorry Prea|K
Nou nee, denk ik niet... Een vrouw is voorbereid op dit soort situaties als ze uitgaat. Dus doet ze geen aangifte want ze weet van te voren dat het gebeurt of dat er een grote kans is dat het gebeurt... Als je dat net wil als vrouw zijnde, moet je daar wegblijven. Daarbij versta ik onder aanranding net even iets anders.. Namelijk dat ze ook echt in je broek proberen te komen...Letterlijk
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 21:49
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 23-08-2003 @ 16:53:
En dan denk je nog dat meiden je niet aantrekkelijk vinden? Geesh, alsof ze dat zouden doen bij iemand die ze niet heel lekker vonden...
misschien trekt hij wel die jongens aan
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 21:52
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Havock schreef op 23-08-2003 @ 21:49:
misschien trekt hij wel die jongens aan
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 21:55
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 23-08-2003 @ 21:52:
je zei nergens dat het om meisjes ging.
dus misschien werd je betast door jongens.

daar zou ik me ook niet prettig bij voelen
ik denk dat dat geldt voor de meeste jongens hier
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 22:06
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
het waren wel meisjes hoor

Een jongen die an me zit krijgt een ros op zn bakkes
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 00:39
Verwijderd
Citaat:
Nou nee, denk ik niet... Een vrouw is voorbereid op dit soort situaties als ze uitgaat. Dus doet ze geen aangifte want ze weet van te voren dat het gebeurt of dat er een grote kans is dat het gebeurt... Als je dat net wil als vrouw zijnde, moet je daar wegblijven. Daarbij versta ik onder aanranding net even iets anders.. Namelijk dat ze ook echt in je broek proberen te komen...Letterlijk
Ik versta er persoonlijk ook iets anders onder, maar er zijn mensen die in zo n geval gelijk gaan roepen dat ze aangerand zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 23-08-2003 @ 22:06:
het waren wel meisjes hoor

Een jongen die an me zit krijgt een ros op zn bakkes
ok, dan is het goed

idd, zo denk ik er ook over
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 10:41
Thomas
Thomas is offline
Komende stapavond zal ze er vast weer zijn. Good hunting.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 18:48
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 23-08-2003 @ 21:09:
Nou nee, denk ik niet... Een vrouw is voorbereid op dit soort situaties als ze uitgaat. Dus doet ze geen aangifte want ze weet van te voren dat het gebeurt of dat er een grote kans is dat het gebeurt... Als je dat net wil als vrouw zijnde, moet je daar wegblijven. Daarbij versta ik onder aanranding net even iets anders.. Namelijk dat ze ook echt in je broek proberen te komen...Letterlijk
Dus je moet maar denken: 'ik ben een meisje, als jongens aan mij zitten terwijl ik dat helemaal niet wil, had ik maar niet uit moeten gaan'? wat een onzin..
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 21:12
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 23-08-2003 @ 13:21:
Komt ePlot van het verhaal; ook een jongen kan onzedig betast worden..
En dat gebeurt vaker dan je denkt.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 21:37
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik snap je punt niet helemaal.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 21:58
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
ik sla ook geen vrouwen, maar als ik erover nadenken, zou ik bijna het gevoel krijgen dat ik het toch zou moeten doen.
a) vrouwen zijng e-amancipeerd
b) als een man een vrouw onzedelijk betast mag hij een klap krijgen
c) vica verca ineens niet? ... mja niet hard ofzo...maarja toch maar duw dan..hehe maar rationeel is het niet uit te leggen
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 22:09
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Waarom niet Vice Versa? Omdat je het zwakkere geslacht gewoonweg niet slaat, bovendien is het zielig
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 22:22
Seven-Eleven
Avatar van Seven-Eleven
Seven-Eleven is offline
En wat nauw als ik jou sla?
Goed hard met me vuist op je kaak.
En daarna nog een keer.
Zou je me niet een klap terug verkopen?
__________________
Go play your music, play it so loud that nobody can sleep. Noisemakerrrr
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 22:32
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Seven-Eleven schreef op 24-08-2003 @ 22:22:
En wat nauw als ik jou sla?
Goed hard met me vuist op je kaak.
En daarna nog een keer.
Zou je me niet een klap terug verkopen?
dan wel, maar het is nog steeds zielig zon huilend meisje

Laatst gewijzigd op 24-08-2003 om 22:35.
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 22:34
Seven-Eleven
Avatar van Seven-Eleven
Seven-Eleven is offline
Net zo zielig voor jou als voor mij
__________________
Go play your music, play it so loud that nobody can sleep. Noisemakerrrr
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 23:17
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
als het maar niet door een vent is.


eh ik werd met carnaval serieus te ver betast.

ik had een kilt aan zij was zat (en ver in de 30) en zij dacht dat ik 25 was. toen zat ze met haar hand halverwege mijn binnendijbeen. nog 15 cm en ze zat aan de familie juwelen
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 24-08-2003, 23:17
very drunk driver
Avatar van very drunk driver
very drunk driver is offline
kwou liever de dochter die zag er beter uit en was van mijn leeftijd
__________________
haast je niet, we komen toch allemaal tegelijk aan bij nieuwjaar
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 00:06
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Seven-Eleven schreef op 24-08-2003 @ 22:22:
En wat nauw als ik jou sla?
Goed hard met me vuist op je kaak.
En daarna nog een keer.
Zou je me niet een klap terug verkopen?
en toch hebben vrouwen gemiddeld 1/3e minder kracht dan mannen. Ze zijn kleiner, dus raken moeilijker het hoofd. En je hoort gewoon geen meisjes te slaan. Ik vind ook niet dat meisjes jongens moeten slaan trouwens.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 00:09
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
de ijsprinses schreef op 24-08-2003 @ 18:48:
Dus je moet maar denken: 'ik ben een meisje, als jongens aan mij zitten terwijl ik dat helemaal niet wil, had ik maar niet uit moeten gaan'? wat een onzin..
nee, natuurlijk niet, maar elk meisje dat uitgaat weet wel dan bij dit soort gelegenheden de kans groot is dat het gebeurt en weet van zich af te bijten zonder meteen aangifte te doen van aanranding terwijl ze eigenlijk niet eens aangerand zijn...
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 00:13
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
als ze het nog een keer doet.....gewoon teruggrijpen Of als je dr ziet een volgende keer.....of per ongeluk je drankje over haar heen knoeien.....of per ongeluk een ijsklontje op haar barkruk laten vallen...
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 00:43
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Another Way schreef op 24-08-2003 @ 22:09:
Waarom niet Vice Versa? Omdat je het zwakkere geslacht gewoonweg niet slaat, bovendien is het zielig
hmm je vindt vrouwen dus zwakker? die jaren van vrouwen-emancipatie hebben dus niet hun werk gedaan.

en je "bovendien is het zeilig" is ongeargumenteerd en dus onzin.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 00:45
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 25-08-2003 @ 00:06:
en toch hebben vrouwen gemiddeld 1/3e minder kracht dan mannen. Ze zijn kleiner, dus raken moeilijker het hoofd. En je hoort gewoon geen meisjes te slaan. Ik vind ook niet dat meisjes jongens moeten slaan trouwens.
dan kun je gepaste kracht gebruiken. JE hoeft toch neit meteen vol uit te halen?

Daarbijs is ook jouw "je hoort gewoon gene meisjes te slaan" gebaseerd op redenatie van voor de vrouwenamencipatie en zonder verdere argumentatie dus onzin.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 01:19
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 25-08-2003 @ 00:45:
dan kun je gepaste kracht gebruiken. JE hoeft toch neit meteen vol uit te halen?

Daarbijs is ook jouw "je hoort gewoon gene meisjes te slaan" gebaseerd op redenatie van voor de vrouwenamencipatie en zonder verdere argumentatie dus onzin.
Dus jij beweert dat je vrouwen mag slaan. Nou fijne kerel ben je. Het is juist wel ge-emancipeerd als je vrouwen niet slaat. Kijk naar de islamitische landen. Daar is het slaan van vrouwen wel toegestaan wanneer ze in jouw ogen iets fout heeft gedaan. Tadaaaaa daar is jouw argumentatie.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 01:51
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 25-08-2003 @ 01:19:
Dus jij beweert dat je vrouwen mag slaan. Nou fijne kerel ben je. Het is juist wel ge-emancipeerd als je vrouwen niet slaat. Kijk naar de islamitische landen. Daar is het slaan van vrouwen wel toegestaan wanneer ze in jouw ogen iets fout heeft gedaan. Tadaaaaa daar is jouw argumentatie.
Als je vrouwe-emancipatie met islamitische landen vergelijkt, dan ben je echt fout bezig. Daar zijn vrouwen juist ondergeschikt. Dus dat klopt totaaaal niet. Tadaa weg zogenaamd "mijn argumentatie".

Ik beweer tevens niet dat je vrouwen mag slaan, ik kan alleen geen goede argumentatie vinden, waarom een man een vrouw niet mag slaan en wel vica verca in exact dezelfde situatie. En jij blijkbaar ook niet behalve "fijne kerel ben je"
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 21:30
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
hmmz nou dit wil nog niet direct zeggen dat ze je probeerde te versieren,sommige vrouwen vinden het zooo frustrerend dat het constant bij hen gebeurt dat ze een beetje 'wraak' willen,en de jongens willen laten zien hoe het nu voelt om simpelweg alleen als lust-object gezien te worden natuurlijk is het onterecht dat ze dat dan bij 'slachtoffers' doen die niks verkeerd deden das waar,maar uiteindelijk vind ik het toch maar stom als jongens heel gechoqueerd zijn als er op een dag een meid in hun kont knijpt,wij maken dat wel meerdere keren op een dag mee,ik geef toe dat ik lang geleden op een dag er ook zo boos om werd (was op een feesje na een paar oneerbare voorstellen,tientallen keren in je kont genepen te worden,paar keer een hand in je decolleté gehad te hebben en paar sukkels die tegen je op willen rijden krijg je toch wel een houding van 'all men are piggs' en ga je ze zelf zo gaan behandelen) ik vind dat het voor beide geslachten ongepast is om dit te doen,en ja een jongen krijgt onmiddelijk een mep of een schop of een stoot in z'n ribben als ze zomaar denken dat ze zich alles kunnen permiteren.zoals laatst nam een kerel gewoon m'n beste vriendin dr polsen vast,hield ze op dr rug met z'n ene hand en ging met de andere dr t-shirt in,vraag me echt af waar ze het lef halen om dat te doen
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 21:36
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 25-08-2003 @ 00:43:
hmm je vindt vrouwen dus zwakker? die jaren van vrouwen-emancipatie hebben dus niet hun werk gedaan.
Lichaamlijk wel ja

Een vrouw mag blij zijn als ze bij mn hoofd kan
Met citaat reageren
Oud 25-08-2003, 21:54
debieltje nr 1
debieltje nr 1 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 25-08-2003 @ 21:36:
Lichaamlijk wel ja

Een vrouw mag blij zijn als ze bij mn hoofd kan
hmmz er is nog zo'n plekje een beetje lager,waar we wel allemaal heel goed bijkunnen...
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine weerwolfspel #32
Eye of Sauron
345 15-04-2007 22:09
Liefde & Relatie hots for teacher
Orpheo
41 27-04-2006 16:59
Psychologie ben ik aangerand???
rabecca
24 26-08-2002 02:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:38.