Oud 01-04-2006, 23:02
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Estar schreef op 29-03-2006 @ 21:05 :
Wat heeft dat nou met afhankelijk te maken? Moet jij over koemne dat je onafhankelijk bent?

Zo' n houding van jou kan ook negatieve dingen betekenen hoor.
Of je maakt overal ruzie en je ouders durven zich niet met jou daar te vertonen. Of je schaamt je voor je ouders, zoveel dingen die je kan verzinnen.
Uhm.. ik moet je teleurstellen; ik vind zo'n selectiedag vergelijkbaar met een solliciatiegesprek waar je ook je ouders niet mee naar toe neemt, dus het heeft niks met die negatieve dingen te maken die jij hebt opgenoemd. Als dit wel zo was, dan zou ik dat gewoon zeggen ..
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Advertentie
Oud 02-04-2006, 11:14
Verwijderd
Ten eerste zijn je 'rolleyes' enorm irritant en dragen niet echt bij aan je post, dus kap daar maar mooi mee .

En ten tweede bedoel ik met provocerend dat je heel nadrukkelijk/geforceerd wil proberen te laten merken hoe enorm onafhankelijk je wel niet bent. En dat dat ook op andere manieren kan, dan door je ouders thuis te laten. Dit is namelijk naar mijn mening irrelevant maargoed, ieder z'n mening .
Oud 02-04-2006, 12:18
Juda[NL]
Avatar van Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
]ules schreef op 17-01-2006 @ 17:33 :
Is het nu wel of niet verplicht om 'veel' horeca ervaring te hebben?

17 februari heb ik namelijk selectiedag in Maastricht, en horeca ervaring... die heb ik niet echt veel
Naar mijn weten vinden ze dat een plus-punt, maar geen verplichting
__________________
- the owl asks, but never answers -
Oud 02-04-2006, 12:20
Juda[NL]
Avatar van Juda[NL]
Juda[NL] is offline
Citaat:
nOuka schreef op 09-03-2006 @ 13:45 :
Hoi allemaal

ik ben afgewezen voor Hotelschool Den Haag vestiging Amsterdam. Het is een opleiding die ik ontzettend graag wil doen en ga het daarom proberen bij Hoge Hotelschool Maastricht. Den Haag vond mij niet echt ongeschikt maar er ontbrak wat bij de motivatie. Wat is volgens jullie nou een goede motivatie voor de hotelschool? Buiten dat de gastvrijheidsector je aanspreekt, je er van houdt de gasten het naar de zin te maken en dat een leidinggevende functie je uitdagend en afwisselend lijkt?
ik hoop dat iemand die is aangenomen, of de studie al doet mij hierover wat meer kan vertellen

Ciaoo xx Anouk
Doe gewoon net als ik uiteindelijk heb besloten MBO-hotelschool. Kan je het rustig aan doen, en via fast-track kan je sneller instromen in Den Haag oid
__________________
- the owl asks, but never answers -
Oud 02-04-2006, 17:02
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 02-04-2006 @ 11:14 :
Ten eerste zijn je 'rolleyes' enorm irritant en dragen niet echt bij aan je post, dus kap daar maar mooi mee .

En ten tweede bedoel ik met provocerend dat je heel nadrukkelijk/geforceerd wil proberen te laten merken hoe enorm onafhankelijk je wel niet bent. En dat dat ook op andere manieren kan, dan door je ouders thuis te laten. Dit is namelijk naar mijn mening irrelevant maargoed, ieder z'n mening .
Uhm.. jij wil voor mij bepalen wat ik wel en niet mag ?! OMG wat lachwekkend !!

En ik wil helemaal niet laten zien dat ik zo onafhankelijk ben, dit ''begrip'' is naar boven komen drijven door de vraag die jij stelde waarmee de hele discussie is begonnen.
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 02-04-2006, 18:22
Verwijderd
never mind dit is een nutteloze discussie (geworden).
Oud 02-04-2006, 19:09
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 02-04-2006 @ 18:22 :
never mind dit is een nutteloze discussie (geworden).
Ik ben het een keer met je eens .
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 19-04-2006, 16:24
joyceh20
joyceh20 is offline
Citaat:
daar schreef op 10-03-2006 @ 15:53 :
Ik ben toegelaten!
x 100000
Heej welke HHS ben je toegelaten, maastricht??
Oud 19-04-2006, 16:26
joyceh20
joyceh20 is offline
Citaat:
Juda[NL] schreef op 02-04-2006 @ 12:18 :
Naar mijn weten vinden ze dat een plus-punt, maar geen verplichting
Heej ben je toegelaten??
groetjes Joyce
Oud 19-04-2006, 16:56
daar
daar is offline
Citaat:
joyceh20 schreef op 19-04-2006 @ 16:24 :
Heej welke HHS ben je toegelaten, maastricht??
Ja in Maastricht, joehoe! Waar ben jij toegelaten?
Oud 19-04-2006, 16:59
daar
daar is offline
Hoe denken jullie trouwens over die studentenverenigingen? (met name Amphytrion)
Oud 19-04-2006, 17:16
Jahney
Jahney is offline
aangenomen in Leeuwarden
__________________
With Love ~
Oud 19-04-2006, 17:24
]ules
]ules is offline
Citaat:
daar schreef op 19-04-2006 @ 16:59 :
Hoe denken jullie trouwens over die studentenverenigingen? (met name Amphytrion)
Mij lijkt 't wel tof om daar bij te horen, alleen m'n ouders zijn bang dat m'n studie er dan onder gaat lijden. Dusja, kmoet nog maar eens goed nadenken wat ik doe, want tis gewoon een kwestie van discipline. Wat doen jullie?
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 19-04-2006, 18:41
joyceh20
joyceh20 is offline
heej! Amphitryon lijkt me supergezellig en handig om er studiepunten mee te behalen, groetjes joyce, wanneer ben jij op selectie geweest?
Oud 19-04-2006, 18:44
joyceh20
joyceh20 is offline
Citaat:
daar schreef op 19-04-2006 @ 16:56 :
Ja in Maastricht, joehoe! Waar ben jij toegelaten?
Ik ben in Maastricht op selectie geweest, maar ik weet nog niet of ik ben toegelaten. Ik hoor het vrijdag of zaterdag als het goed is. Maar ik ben best wel bang voor de uitslag. Jij trouwens gefeliciteerd, hoelang heb je op je brief moeten wachten? Langer dan twee weken?
Oud 19-04-2006, 19:00
daar
daar is offline
oja je spelt het als amphitryon

Ik heb geloof ik 17 februari selectiedag gehad en ik wist het 3 weken later, met zelfs de carnavalsweek er tussenin. Succes met de uitslag! Toen ik thuiskwam scheurde ik die brief helemaal open met mijn jas nog aan en schooltas nog om, hihi.
Oud 20-04-2006, 10:15
joyceh20
joyceh20 is offline
Citaat:
daar schreef op 19-04-2006 @ 19:00 :
oja je spelt het als amphitryon

Ik heb geloof ik 17 februari selectiedag gehad en ik wist het 3 weken later, met zelfs de carnavalsweek er tussenin. Succes met de uitslag! Toen ik thuiskwam scheurde ik die brief helemaal open met mijn jas nog aan en schooltas nog om, hihi.

Ja bij mij zit Pasen ertussen, maar ik weet niet hoelang ze daar vakantie voor nemen. Volgens mij durf ik die brief niet open te scheuren haha, kdurf hem niet eens te openen, zenuwen... haha
Oud 20-04-2006, 10:27
lili1988
lili1988 is offline
Citaat:
]ules schreef op 19-04-2006 @ 17:24 :
Mij lijkt 't wel tof om daar bij te horen, alleen m'n ouders zijn bang dat m'n studie er dan onder gaat lijden. Dusja, kmoet nog maar eens goed nadenken wat ik doe, want tis gewoon een kwestie van discipline. Wat doen jullie?
Hoezo, t leven bestaat nie alleen uit school toch? ik denk dat t voor wat afleiding echt super gezellig is! mijn vriend studeert nu in delft en hij zit ook bij een studentenvereniging. gaat nog steeds goed met zn studie, dus ik zie niet in wrom je er niet bij zou moeten gaan. gwoon doen!
Oud 21-04-2006, 19:42
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
joyceh20 schreef op 19-04-2006 @ 18:41 :
heej! Amphitryon lijkt me supergezellig en handig om er studiepunten mee te behalen, groetjes joyce, wanneer ben jij op selectie geweest?
Hoe wilde je studiepunten gaan halen met Amphitryon als ik vragen mag?
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 22-04-2006, 15:15
Verwijderd
ik vind het een beetje vaag dat ze nu al allemaal brieven gaan sturen enzo of je mee doet met hun intro.
ik ga niet mee doen met die intro, want ik heb nog helemaal niets gezien van andere verenigingen.
het lijkt mij juist wel leuk om bij een vereniging buiten de hotelschool te zitten zodat je ook veel andere mensen leert kennen.

daarbij komt dat ik heb gehoord dat amph. veel van die verplichtingen heeft en dat die ontgroening vrij KUT is en daar heb ik al geen zin in
Oud 24-04-2006, 20:43
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 22-04-2006 @ 15:15 :
ik vind het een beetje vaag dat ze nu al allemaal brieven gaan sturen enzo of je mee doet met hun intro.
ik ga niet mee doen met die intro, want ik heb nog helemaal niets gezien van andere verenigingen.
het lijkt mij juist wel leuk om bij een vereniging buiten de hotelschool te zitten zodat je ook veel andere mensen leert kennen.

daarbij komt dat ik heb gehoord dat amph. veel van die verplichtingen heeft en dat die ontgroening vrij KUT is en daar heb ik al geen zin in
De enige verplichtingen die je hebt zijn dat je 3 keer moet jobben voor de vereniging, dat betekent dat je op 3 van hun evenementen achter de bar moet staan, of moet helpen opbouwen. En dat is alleen maar leuk. Verder moet je in het eerste half jaar een paar keer naar de vergaderingen komen en moet je een keer in een week 3 keer achter de bar staan. En als je verder niks wilt doen, dan hoeft dat niet. Je kunt zeggen wat je wilt, maar dit zijn niet veel verplichtingen voor een lidmaatschap wat in principe minstens 4 jaar duurt.

Mijns inziens heeft elke fatsoenlijke vereniging wat verplichtingen, anders krijg je allemaal van die halfzachte leden die wel willen profiteren van bijvoorbeeld de lage drankprijs in de bar of de leuke evenementen, maar er niets voor willen doen om dat zo te houden. Door die paar verplichtingen krijg je wel een verbintenis en leer je de vereniging goed kennen (vandaar ook dat het in het eerste half jaar is).

Het is trouwens echt een INTRODUCTIE en geen ontgroening, bij een ontgroening moet je mijns inziens dingen doen (of wordt het iig van je verwacht) die je echt niet wilt, dat is helemaal niet zo.

Ik zou als ik jou was lekker naar de inkom gaan en daar van alle verenigingen de smaak te proeven en dan de vereniging te kiezen die het beste bij je past. Het is ook een beetje triest om deze vereniging al meteen weg te strepen, want ook van deze weet je nog niets af behalve dan dat het alleen voor hotelschoolstudenten is (wat zowel voor- als nadelen heeft).

Je moet trouwens sowieso gewoon naar de inkom komen, want dat is gewoon een groot feest, of je het nou met Amphitryon viert of met een andere vereniging!
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 25-04-2006, 00:15
]ules
]ules is offline
Juist!
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 01-05-2006, 10:13
Verwijderd
Citaat:
MB schreef op 24-04-2006 @ 20:43 :
De enige verplichtingen die je hebt zijn dat je 3 keer moet jobben voor de vereniging, dat betekent dat je op 3 van hun evenementen achter de bar moet staan, of moet helpen opbouwen. En dat is alleen maar leuk. Verder moet je in het eerste half jaar een paar keer naar de vergaderingen komen en moet je een keer in een week 3 keer achter de bar staan. En als je verder niks wilt doen, dan hoeft dat niet. Je kunt zeggen wat je wilt, maar dit zijn niet veel verplichtingen voor een lidmaatschap wat in principe minstens 4 jaar duurt.

Mijns inziens heeft elke fatsoenlijke vereniging wat verplichtingen, anders krijg je allemaal van die halfzachte leden die wel willen profiteren van bijvoorbeeld de lage drankprijs in de bar of de leuke evenementen, maar er niets voor willen doen om dat zo te houden. Door die paar verplichtingen krijg je wel een verbintenis en leer je de vereniging goed kennen (vandaar ook dat het in het eerste half jaar is).

Het is trouwens echt een INTRODUCTIE en geen ontgroening, bij een ontgroening moet je mijns inziens dingen doen (of wordt het iig van je verwacht) die je echt niet wilt, dat is helemaal niet zo.

Ik zou als ik jou was lekker naar de inkom gaan en daar van alle verenigingen de smaak te proeven en dan de vereniging te kiezen die het beste bij je past. Het is ook een beetje triest om deze vereniging al meteen weg te strepen, want ook van deze weet je nog niets af behalve dan dat het alleen voor hotelschoolstudenten is (wat zowel voor- als nadelen heeft).

Je moet trouwens sowieso gewoon naar de inkom komen, want dat is gewoon een groot feest, of je het nou met Amphitryon viert of met een andere vereniging!
Ja, de in kom van maastricht is toch iets anders dan de intro van Amphitryon?
je hebt toch een intro van de hotelschool zelf en een van maastricht?
en dan die van amphitryon?

nouja.
doe mij die eerste twee maar.


maar ik snap je comment hoor. hehe
Oud 01-05-2006, 14:22
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 01-05-2006 @ 10:13 :
Ja, de in kom van maastricht is toch iets anders dan de intro van Amphitryon?
je hebt toch een intro van de hotelschool zelf en een van maastricht?
en dan die van amphitryon?

nouja.
doe mij die eerste twee maar.


maar ik snap je comment hoor. hehe
Je hebt eerst de inkom, dan heb je de introductie van amphitryon en dan heb je de intro van de school, maar de intro van de school is grotendeels introductie op de lessen (en een ardennendagje). De inkom en de introductie van amphitryon zijn gewoon vet.

Grootste voordeel wat ik zelf trouwens vond was dat je al 2 derde van de 1e jaars kende na de intro van amphitryon en dat je zo toch al wel een voorsprong had op de rest. De eerste paar weken/maanden waren voor mij veel leuker als voor de mensen die iedereen nog moest leren kennen. Bovendien was ik niet beperkt tot het leren kennen van mijn gang of klas, maar heb je ook veel meer contact met anderen waarme eje dat anders in principe niet zo snel gehad had. Op zo'n introductie leer je elkaar namelijk best goed kennen al.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 01-05-2006, 20:34
lili1988
lili1988 is offline
Afgelopen vrijdag hadden we een voorlichting van de hhs Maastricht, met een jongen die daar nu ook op school zit, Bouke/Bauke (a.k.a. Boppe, voor degene die nu al in Maastricht zitten) Maar goed, het is heel informatief geweest, vooral heel leuk dat hij 's avonds ook nog bij ons op gala is geweest! Hij heeft me verteld (lees: gesmeekt) dat ik bij Amphitrion moet komen, want het is zo enorm gezellig. Ik hoor van mijn vriend, die op Delft op school zit, dat ze daar van die enorm lullige ontgroeningen hebben, maar ik hoor dat dat bij Amphitrion niet zo is. Sociale opleiding he Ook al weet ik verder nog niet van andere studentenverenigingen, Amphitrion lijkt me echt enorm gezellig!!
Oud 02-05-2006, 12:11
MB
Avatar van MB
MB is offline
Deed jij vrijdag selectie? Toen stond ik achter de bar bij le coin... Die lange kerel met zwart haar.

Bouke? Die blonde 'flinke' kerel met een kuiltje in zijn wang?

Moet iemand uit delft trouwens iets zeggen over lullige ontgroeningen, hahaha...
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 04-05-2006, 12:19
lili1988
lili1988 is offline
Citaat:
MB schreef op 02-05-2006 @ 12:11 :
Deed jij vrijdag selectie? Toen stond ik achter de bar bij le coin... Die lange kerel met zwart haar.

Bouke? Die blonde 'flinke' kerel met een kuiltje in zijn wang?

Moet iemand uit delft trouwens iets zeggen over lullige ontgroeningen, hahaha...
Nee, hij kwam bij ons op school in Assen, heb al selectie gedaan, ben al door. Maar dat is inderdaad Bouke En voor de rest... Ik weet niet hoe dat zit met die ontgroeningen hoor schijt me verder niet zoveel ook Ik ga maar weer ns in het zonnetje zitten. Doeg!
Oud 19-05-2006, 12:31
RamonS
RamonS is offline
Net brief ontvangen van de Hoge Hotelschool Maastricht, de eerste zin die ik las was "Je hebt de selectie, waaraan je hebt deelgenomen, met goed resultaat afgelegd."

Ik ben er echt blij mee, ik had het gevoel dat ik het gesprek helemaal had verprutst.. Maar toch een redelijk resultaat vind ik, alleen beetje jammer van de vijfjes:


Cognitief niveau 5/5
Sociale vaardigheden 3/5
Resultaatgerichtheid en verantwoordelijkheid 5/5
Innovatie en ondernemerschap 4/5
Zelfbeheersing 4/5

Openheid voor ervaring 5/10
Een persoon met deze score heeft niet echt de behoefte aan uitdagingen in de zin van nieuwe werkmethoden. Hij zal die nieuwe methoden, als ze zich aandienen, echter niet uit de weg gaan.

Presentatiemotivatie 10/10
Een persoon met deze score is een echte doorzetter die kost wat kost zijn doel wil bereiken. Hij stelt zichzelf hoge doelen, is een harde werker en streeft naar het behalen van maximale competentie in het werk.

Sociale invloed 5/10
Een persoon met deze score neemt liever geen leidinggevende taken op zich. Hij doet meestal weinig of geen moeite om andere mensen te overtuigen en neemt liever geen grote beslissingen voor anderen.

Sociabiliteit 5/10
Een persoon met deze score vindt het geen probleem met anderen samen te werken, maar werkt net zo lief alleen. Hij toont geen bovenmatige interesse in collega's en voelt in mindere mate de behoefte deel uit te maken van een team.

Stabiliteit 8/10
Deze score is hoger dan gemiddeld. Deze persoon is behoorlijk stabiel en weet zich goed te handhaven in stressvolle en veranderende situaties. Hij laat zich niet snel van de wijs brengen en benadert zaken op een rationale manier.

Gewetensvolheid 9/10
Een persoon met deze score is zeer gedisciplineerd, eerlijk en betrouwbaar. Hij werk ordeijk en gestructureerd. Deze persoon heeft geen enkel probleem met het accepteren van gedragsregels en autoriteit.

Autonomie 9/10
Eeb persoon met deze score kan goed autonoom werken. Hij heeft weinig behoefte aan supervisie en volgt graag het zelf uitgestippelde pad om doelen in het werk te bereiken.

Gemiddelde (eerste deel omgerekend naar ../10) : 7.75
Oud 20-05-2006, 19:00
MB
Avatar van MB
MB is offline
Is dat alles wat je tegenwoordig krijgt? Geen heel rapport meer van 20 pagina's ofzo?
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 20-05-2006, 20:25
RamonS
RamonS is offline
Zaten wel meer blaadjes bij over andere dingen (aanmeld formulier etc), maar het rapport zelf is inderdaad geen 20 pagina's lang.. Wel jammer eigenlijk, dat had ik namelijk wel verwacht.

Wat stonden er bij jou dan op al die bladzijdes? Meer dan alleen de behaalde scores?
Oud 02-06-2006, 23:19
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
RamonS schreef op 20-05-2006 @ 20:25 :
Zaten wel meer blaadjes bij over andere dingen (aanmeld formulier etc), maar het rapport zelf is inderdaad geen 20 pagina's lang.. Wel jammer eigenlijk, dat had ik namelijk wel verwacht.

Wat stonden er bij jou dan op al die bladzijdes? Meer dan alleen de behaalde scores?
Bij mij stond mijn hele persoonlijkheid beschreven met al mijn plus en min punten en waar ik allemaal aan moest werken en wat ik allemaal al kon etc etc. Echt heel uitgebreid.
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Oud 22-06-2006, 08:57
lili1988
lili1988 is offline
Wat jammer dat dat er nu niet meer bij zit.. Nu heb je puur informatie en jij kon er echt aan werken!! Was wel handig geweest...
Oud 07-07-2006, 15:52
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Hoi allemaal,

Ik ben (gelukkig) ook toegelaten op de Hoge Hotelschool Maastricht

Behalve dat ik een ontzagwekkende lading met allemaal informatie, facturen (denk aan kleding, messensets ect) heb gekregen, heb ik ook een info pakket van SV Ampytrion ontvangen... Zo ook vandaag, met als opdracht een liedje te schrijven met twee coupletten en een refrein over een SOA hahahaha... Omdat ik zag dat er al wat meer ervaren mensen hier zijn die studeren aan de Hoge Hotelschool, vroeg ik mij af, wat is het nut hiervan? Wat wordt met al die info gedaan?
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 08-07-2006, 04:31
Ik Will
Avatar van Ik Will
Ik Will is offline
Heej,

Ik heb afgelopen 11 november selectie gedaan bij Hotelschool Leeuwarden. * Ik zag dat er nog iemand was die op diezelfde dag daar was *

Ik heb voor Leeuwarden gekozen omdat ik me er "thuis" voelde, Maastricht trekt me zowieso al helemaal niet * geen idee waarom eigenlijk * en in den Haag zou ik me altijd "vreemd" blijven voelen.

De kwaliteit van de scholen is vast en zeker van gelijk niveau, en het is natuurlijk altijd leuk om iets of iemand af te zeiken

Degene die ook naar Leeuwarden gaan; Gaan jullie ook bij Io Vivat?
__________________
“I have a simple taste, only the best"
Oud 13-07-2006, 02:42
Ik Will
Avatar van Ik Will
Ik Will is offline
Sinds vandaag is alles definitief rond, ik ga naar Hallam University Sheffield om Hospitality Management te studeren!!

Eindelijk mijn vriend weer zien, mijn oom, tante, neefjes en nichtje!!! I'm off to England!!!!!
__________________
“I have a simple taste, only the best"
Oud 13-07-2006, 12:12
Verwijderd
hola amigos die ook naar hoge hotelschool maastricht gaan,

doen jullie ook allemaal mee met de inkom van maastricht?
Oud 15-07-2006, 10:39
lili1988
lili1988 is offline
Zucht... Zo jammer dat ik volgend jaar pas ga.. Maar aan de andere kant ga ik volgende week zondag voor een jaar naar de States is ook leuk..
Oud 17-07-2006, 12:16
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 13-07-2006 @ 12:12 :
hola amigos die ook naar hoge hotelschool maastricht gaan,

doen jullie ook allemaal mee met de inkom van maastricht?
Zeker zeker

Ik heb op de HHS alleen geen campuskamer De campus was vol en ik mocht niet op campus omdat ik al in Limburg woon ofzo.. Ik kan makkelijker reizen denk ik
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 17-07-2006, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Roeper schreef op 17-07-2006 @ 12:16 :
Zeker zeker

Ik heb op de HHS alleen geen campuskamer De campus was vol en ik mocht niet op campus omdat ik al in Limburg woon ofzo.. Ik kan makkelijker reizen denk ik
huhh das vaag
Oud 17-07-2006, 17:00
lili1988
lili1988 is offline
Er mogen toch alleen maar het aantal mensen op school komen als dat er kamers op de campus waren? Dat begreep ik tenminste...
Oud 17-07-2006, 22:18
Verwijderd
en, OMG wat een pakket

ik zit in klas b
haha
Oud 18-07-2006, 13:37
daar
daar is offline
Ik zit in klas D
Oud 18-07-2006, 18:26
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 17-07-2006 @ 22:18 :
en, OMG wat een pakket

ik zit in klas b
haha
Ja, ik dacht ook dat alleen mensen daar mogen komen als er campuskamers zijn Blijkbaar ben ik niet de enige extern ^^

Ik zit ook in klas B ---> Roeper, de TPJ (Roepnaam: Thomas)
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 19-07-2006, 13:49
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Wahaha, nou Sanne, dan gaan wij in ieder geval samen naar de Ardennen

Weet jij hoe die boeken nu precies werken? Moet je ze allemaal bestellen afhankelijk van je talenkeuze?

Je hebt btw dezelfde talen, FA en SA, dus welke boeken zijn nodig?
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 19-07-2006, 15:18
]ules
]ules is offline
net terug van vakantie, zie ik ook die klapper liggen

maar goed, ik zit ook in B ( Hagen, JWJ van der (Jules))

tja, en nu maar gaan lezen
__________________
..Sic erat in Fatis..
Oud 19-07-2006, 16:14
Verwijderd
Ja ik heb alle boeken aangevinkt, behalve de boeken voor Duits dus.

Bij alles staat bijv: "nodig in module 4" oid, dus ik denk dat ze allemaal wel nodig zijn..

En we gaan indd samen vlotten bouwen haha can't wait, ik ben gek op dat soort dingen
Oud 19-07-2006, 18:32
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Citaat:
S/-\nne schreef op 19-07-2006 @ 16:14 :
Ja ik heb alle boeken aangevinkt, behalve de boeken voor Duits dus.

Bij alles staat bijv: "nodig in module 4" oid, dus ik denk dat ze allemaal wel nodig zijn..

En we gaan indd samen vlotten bouwen haha can't wait, ik ben gek op dat soort dingen
Zeker weten Haha, nog een klas B erbij ^^ Wordt nog gezellig We maken er een vette survivaltrip van in de Ardennen

En ja, de boeken vink ik ook maar ff aan dan
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 19-07-2006, 18:34
Roeper
Avatar van Roeper
Roeper is offline
Trouwens, er stonden etiquette voorschriften over haren en snor etc etc.. Ik heb een kaal hoofd (Gilette Mach 3 ) maar ik wil hier niet echt een statement mee maken (denk aan gabbers cq skinheads) Mag een kaal hoofd dan evengoed?

Bij het gesprek zeiden ze dat het leraar afhankelijk is of het al dan niet mag...

Zo, en nu terrassen in Roermond
__________________
Bravely bold Sir Robin, rode forth from Camelot, He was not afraid to die, Oh Brave Sir Robin! He was not at all afraid to be killed in nasty ways...!
Oud 19-07-2006, 21:24
kisses-girl
kisses-girl is offline
Ik ben ook toegelaten bij Hotelschool maastricht. Heb me ook al ingeschreven voor de studentenvereniging alleen dat lied over de SOA wil niet echt lukken iemand misschien een goede inspiratie?
Ik zit in klas A wie nog meer? zie hier alleen maar mensen uit klas B en D.
Heb er nu al zin in
__________________
-x-Neentjuh-x-
Oud 19-07-2006, 23:53
Verwijderd
Ja inderdaad, al die gedragscodes...

Ik kan niet echt antwoord op je vraag geven eigenlijk, Roeper
Als je gewoon een kaal hoofd hebt en verder geen oorbellen of andere opvallende dingen aan je hoofd hebt dan lijkt het me dat dat gewoon mag.


Verder lijkt me zo'n dag als maandag wel SAAI . bibliotheek, ICT, etc etc.. Maarja, Ardennen maakt veel goed, haha .

En what about die toneelavonden? Is dat iedere avond ofwat?
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Hotelschool maastricht
xamberlyy
2 11-11-2015 13:08
Studeren hogere hotelschool
steefff15
1 02-12-2011 23:13
Algemene schoolzaken Selectie hoge hotelschool
Verwijderd
2 16-11-2005 16:30
Algemene schoolzaken hogere hotelschool DenHaag
.krz
5 28-01-2004 15:58
Algemene schoolzaken Hogere Hotelschool Maastricht?!
kate_temp
4 18-01-2004 20:18
Algemene schoolzaken Hogere Hotelschool
LaBelleDameSansMerci
1 05-03-2002 17:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:16.