Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2010, 19:20
Gyarados
Avatar van Gyarados
Gyarados is offline
Citaat:
Het is een lange tijd geleden dat men kon genieten van die goede oude 2D Worms gameplay op de PC. Wacht niet langer, Worms Reloaded komt uit op 26 augustus.

Worms Reloaded zal meer dan 60 singleplayer levels bevatten, een map editor, bijna 50 zowel oude als nieuwe wapens, een offline en online multiplayer voor maximaal vier spelers , achievements en tot slot ranglijsten. De game wordt ontwikkeld door Team17 die hebben laten weten dat de game voor een zeer aantrekkelijke prijs verkocht zal worden en dat Worm Reloaded ook uitkomt voor Mac OS X.

De laatste keer dat men van deze 2D turn-based gameplay kon genieten op de PC was in 2001 met het spel Worms World Party. Nu, 9 jaar later, is het weer bijna zover. Aan het eind van augustus kan iedereen op de PC eindelijk weer eens genieten van wormen zonder dat deze vernietigd worden door je virusscanner.
Bron: Tgdb Entertainment*

Wie kent de prachtige nostalgische old-school game-serie Worms nog? Ik heb hier vroeger echt heel veel plezier aan beleefd. Holy Hand Grenade, Super Sheep, Old Woman, en al dat soort dingen. En nu komt het terug, en beter dan ooit. Voor €17,99 heb je het spel.

*Ik heb dit nieuwsbericht gebruikt omdat dat alle informatie opsomde. Was niet bedoeld om reclame te maken of hoe dan ook.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2010, 12:57
Verwijderd
Ik heb Worms 2 nog ergens liggen. Worms 1 was trouwens ook gaaf, destijds. Wel minder wapens, maar die had tenminste nog de banzai-mode (enorm krachtige explosies)
Met citaat reageren
Oud 05-08-2010, 12:58
Verwijderd
Gaaf! Ik weet dat nog wel:
Halleluja, BOEMTOTALDESTRUCTION ROFLMAO!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2010, 16:06
Steelpan
Avatar van Steelpan
Steelpan is offline
super game
Met citaat reageren
Oud 05-08-2010, 20:20
Pimoes
Avatar van Pimoes
Pimoes is offline
worms world party doet het nog steeds goed op lan party's etc.
Reloaded ga ik wss wel halen, dan is mijn worms collectie compleet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Welke games heb je origineel?
Verwijderd
108 10-01-2004 12:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:20.