Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2011, 10:35
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Oud 02-12-2011, 10:41
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Wat een kutweer, weer. Moet zo nog de stad in om cadeautjes te kopen. :\
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 02-12-2011, 10:43
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Te laat he N00dles!

Ik las in de volkskrant dat die CD van Amy Whinehouse eindelijk uit is, zou hij ook al in de winkel liggen?
__________________
you're not my demographic
Oud 02-12-2011, 10:43
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Even nog terug: ik vind het inderdaad logisch dat je kwaad wordt. Maar ik vroeg gewoon iets en ik krijg echt een heel bitchy reactie. Dat vond ik niet helemaal nodig.

Maar misschien moet ik ongesteld worden ofzo.
__________________
Tsja
Oud 02-12-2011, 10:45
Verwijderd
Oh ja Sinterklaas. Ik moet maar eens aan m'n gedicht beginnen. En cadeaus kopen. We vieren het tenslotte pas over 5 uur
Oud 02-12-2011, 10:46
Verwijderd
En gelukkig is m'n huis ook geen teringzooi dat nodig opgeruimd moet worden. Jezus. Plannen
Oud 02-12-2011, 10:46
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Dat valt dan weer mee he?

Ach, onder tijdsdruk krijg je altijd de beste gedichten volgens mij.
__________________
Tsja
Oud 02-12-2011, 10:49
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Whut, ik had een keer gereageerd op een lame-ass pro-Gadaffi filmpje op Youtube, dat Gadaffi een corrupte, machtsgeile dictator was, en nu krijg ik een reactie van iemand:

"Please tell me how someone living in the Netherlands knows who Gadaffi was. You probably believe everything the owners of Shell tell you. "

:'D
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 02-12-2011, 10:51
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Haha, ja, die komen iedere dag langs de deur tegenwoordig
__________________
you're not my demographic
Oud 02-12-2011, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Even nog terug: ik vind het inderdaad logisch dat je kwaad wordt. Maar ik vroeg gewoon iets en ik krijg echt een heel bitchy reactie. Dat vond ik niet helemaal nodig.

Maar misschien moet ik ongesteld worden ofzo.
Misschien ja. Ik vond je reactie nogal dom, en dat bitchy viel wel mee.
Oud 02-12-2011, 11:43
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Oké, laat maar zitten *zucht*
__________________
Tsja
Oud 02-12-2011, 11:46
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Beetje lief doen jongens
__________________
you're not my demographic
Oud 02-12-2011, 11:46
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
edit: laat maar. Wordt het niet beter van. Sorry! Vrede op aarde, in de mensen een welbehagen!
__________________
Tsja
Oud 02-12-2011, 11:49
Verwijderd
Ach ja soms trekt er een menstruatierode waas voor je ogen en floep je er zomaar wat uit!
Oud 02-12-2011, 11:50
Verwijderd
Woopwoop, een berg hardware armer en 300 euro rijker! Nu moet ik alleen wel 'n nieuw schermpje gaan uitzoeken voor m'n i5 Iemand nog goede 16:10-schermen in het hoofd voor rond de 300 euro?
Oud 02-12-2011, 11:50
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Volgens mij vond niemand dat je onaardig deed. In een situatie als deze wordt het echter misschien naïef gevonden om zo op iemands emotionele reactie te reageren.
Vast wel. Maar ik heb een aantal keer gezegd dat het misschien aan mij lag. Het was wel netjes geweest als die opening tot de 'strijdbijl begraven' aangenomen was.
__________________
Tsja
Oud 02-12-2011, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Vast wel. Maar ik heb een aantal keer gezegd dat het misschien aan mij lag. Het was wel netjes geweest als die opening tot de 'strijdbijl begraven' aangenomen was.
Mee eens.
Oud 02-12-2011, 11:55
Verwijderd
Ik heb een gigakater en het was megadruk op de expo!
Ads door Google
Oud 02-12-2011, 11:55
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Vast wel. Maar ik heb een aantal keer gezegd dat het misschien aan mij lag. Het was wel netjes geweest als die opening tot de 'strijdbijl begraven' aangenomen was.
Ik heb die post verwijderd toen jij jouw post gewijzigd had.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 02-12-2011, 11:56
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Altijd als ik het woord 'kater' zie dan vraag ik me af waar dat vandaan komt
__________________
Tsja
Oud 02-12-2011, 11:56
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik heb die post verwijderd toen jij jouw post gewijzigd had.
Oeps, solly!

Naja. Zand erover dan maar? Ik herhaal: vrede op aarde enzo?
__________________
Tsja
Oud 02-12-2011, 11:59
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Oh, en ik ben kláááár met alles voor sinterklaas! Moet alleen nog de gedichten printen. Had nog net 1 vel, dat heb ik gebruikt voor de SinterDK, maar de rest komt dan morgen. En alles in gepakt. Woehoe!
__________________
Tsja
Oud 02-12-2011, 12:06
Verwijderd
Djiezus Waar gaat dit over? Ik vind zeggen dat iemand bitchy reageert, geen opening tot strijdbijl begraven, maar goed. Ik zal er maar over ophouden, want ik ben er al zeker niet goed in.
Oud 02-12-2011, 12:13
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Jeej, de presentatie hondenras ging echt supergoed . 20 minuten in plaats van 10, maar de docente vond dat gelukkig niet erg .
Ik draaf geloof ik een beetje door met opdrachten maken. Pas had ik iets ingeleverd en toen zei er een docent tegen me: 'Heel goed, maar doe maar rustig aan hoor. Je doet tenslotte geen HBO.'
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 02-12-2011, 12:15
Verwijderd
who, wat heftig, van die coma
Advertentie
Oud 02-12-2011, 12:16
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Coma ja? *terugleest*
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 02-12-2011, 12:19
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Oh, jeetje .
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 02-12-2011, 12:22
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ach ja soms trekt er een menstruatierode waas voor je ogen en floep je er zomaar wat uit!
<3
__________________
you're not my demographic
Oud 02-12-2011, 12:26
Verwijderd
Oud 02-12-2011, 12:26
Verwijderd
Citaat:
who, wat heftig, van die coma
En ja dit is zo naar
Oud 02-12-2011, 12:43
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik vond je reactie nogal dom
Ik vond er niks doms aan, het was een doodnormale opmerking van haar.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 02-12-2011, 12:44
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
En geslaagd voor die crap-sintercadeautjes
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 02-12-2011, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Ik vond er niks doms aan, het was een doodnormale opmerking van haar.
Er was net een consensus bereikt, partypooper

Maar piepols, adviseer me eens een goed 16:10-schermpje.
Oud 02-12-2011, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Ik vond er niks doms aan, het was een doodnormale opmerking van haar.
Nee dat was het niet. Net als nog even onder de spoorbomen door oversteken omdat je denkt dat het nog wel kan. Net als dat licht wat nét zo vers rood is geworden nog even meepakken omdat de kruisende straten toch nog geen groen hebben (dat hebben ze dus meestal al wél).

Opsluiten. Rijbewijs afpakken en aan de schandpaal nagelen als ze ooit nog eens achter het stuur kruipen.
Oud 02-12-2011, 12:46
Verwijderd
Hoe kan je trouwens 'per ongeluk' een eenrichtingsstraat inrijden van de verkeerde kant. Wat ben je dan aan het doen tijdens het autorijden, punniken ofzo?
Oud 02-12-2011, 12:47
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Nee dat was het niet. Net als nog even onder de spoorbomen door oversteken omdat je denkt dat het nog wel kan. Net als dat licht wat nét zo vers rood is geworden nog even meepakken omdat de kruisende straten toch nog geen groen hebben (dat hebben ze dus meestal al wél).
Maar dat wíst ik dus niet en dat vroeg ik.
__________________
Tsja
Ads door Google
Oud 02-12-2011, 12:49
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Hoe kan je trouwens 'per ongeluk' een eenrichtingsstraat inrijden van de verkeerde kant. Wat ben je dan aan het doen tijdens het autorijden, punniken ofzo?
Ik wil hier best even serieus op ingaan. Het is mij namelijk wel eens gebeurd. Dan was ik heel erg de weg aan het zoeken en kwam ik de straat tegen waar ik in moest. En toen zag ik niet het bordje dat ik er niet in mocht rijden.

Maar goed, ik rijd nooit zo hard dat ik een ongeluk veroorzaak. Maar ik vroég dus alleen maar wat er was gebeurd.
__________________
Tsja
Oud 02-12-2011, 12:49
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Maar goed, ik ben er klaar mee. Fijne middag nog.
__________________
Tsja
Oud 02-12-2011, 12:50
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee dat was het niet. Net als nog even onder de spoorbomen door oversteken omdat je denkt dat het nog wel kan. Net als dat licht wat nét zo vers rood is geworden nog even meepakken omdat de kruisende straten toch nog geen groen hebben (dat hebben ze dus meestal al wél).

Opsluiten. Rijbewijs afpakken en aan de schandpaal nagelen als ze ooit nog eens achter het stuur kruipen.
Ja, ik vind het ook stom en achterlijk en inexcusable dat mensen gaan spookrijden, maar snoopy vroeg zich af of er OPZET in het spel was.

Zo ja, dan had die persoon zichzelf eenzijdig om een boom mogen vouwen wat mij betreft.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 02-12-2011, 12:51
Verwijderd
Als je zo bezig bent met de weg te zoeken dan doe je iets fout. Prioriteit één is autorijden. Je zit in een moordmachine van 1200KG. Denk je dat je met 20km/u iemand niet kan doodrijden? Weg kwijt? Auto doodrustig parkeren, uitstappen en de weg gaan vragen.

Maar goed ik heb geen rijbewijs dus ik mag het er niet over hebben natuurlijk.
Oud 02-12-2011, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik vind het ook stom en achterlijk en inexcusable dat mensen gaan spookrijden, maar snoopy vroeg zich af of er OPZET in het spel was.
Ja dus. Net als gaan rijden met alcohol op en dan iemand doodrijden: Moord met voorbedachte rade. Ben je besodemieterd.
Oud 02-12-2011, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Maar goed, ik ben er klaar mee. Fijne middag nog.
Ja lekker makkelijk
Oud 02-12-2011, 12:55
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Goed, wat jij wilt. Dan krijg je ook een reactie.

Citaat:
Als je zo bezig bent met de weg te zoeken dan doe je iets fout. Prioriteit één is autorijden. Je zit in een moordmachine van 1200KG. Denk je dat je met 20km/u iemand niet kan doodrijden? Weg kwijt? Auto doodrustig parkeren, uitstappen en de weg gaan vragen.

Maar goed ik heb geen rijbewijs dus ik mag het er niet over hebben natuurlijk.
Natuurlijk doe je dan iets fout. Maar ík ben iig niet onfeilbaar. Ik rijd over het algemeen heel veilig, maar dit is me wel eens gebeurd. Ga je me nou vertellen dat jij nooit iets gevaarlijks doet?

Ik heb het dus niet over expres dingen verkeerd doen of onveilig rijden (ik vind met alcohol op rijden echt onvergeeflijk!). Maar ik plaatste alleen de kanttekening dat iemand ook per ongeluk iets verkeerd kan doen en zich daar heel rot over kan voelen. En ja, ik snap wel dat iemand daar boos over is. Dat heb ik ook al gezegd.

En zoals gezegd: ik had geen idee wat er precies gebeurd was. Ik kreeg alleen 'spookrijden' te horen.

Citaat:
Ja dus. Net als gaan rijden met alcohol op en dan iemand doodrijden: Moord met voorbedachte rade. Ben je besodemieterd.
Citaat:
Ja lekker makkelijk
__________________
Tsja
Oud 02-12-2011, 12:56
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Het ging mij er trouwens niet om om 'makkelijk' te doen, maar het leek me beter voor de sfeer als ik erover op zou houden. Maar het zit me wel hoog dat ik zo afgeschilderd word.
__________________
Tsja
Oud 02-12-2011, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Het ging mij er trouwens niet om om 'makkelijk' te doen, maar het leek me beter voor de sfeer als ik erover op zou houden. Maar het zit me wel hoog dat ik zo afgeschilderd word.
Joh, trek het je niet aan.
Oud 02-12-2011, 12:59
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Joh, trek het je niet aan.
Moet ik blijkbaar tóch ongesteld worden

(helemaal niet trouwens, maar dat terzijde Het kan best dat ik overgevoelig reageer hoor, dat heb ik soms )
__________________
Tsja
Oud 02-12-2011, 13:00
Verwijderd
Nou nee, maar er zijn hier best wat zuurpruimen hoor. En daar ben ik er vast één van, maar goed, ik vind dat sommige mensen wel érg overdreven op je reageren.
Oud 02-12-2011, 13:05
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
He jongens, doe nu eens lief. We weten toch allemaal dat dingen die je op een forum zet door een ander onbedoeld heel erg anders kunnen worden geïnterpreteerd? En we zijn allemaal wat aangeslagen en dan reageer je misschien wat gevoeliger dan normaal, maar het heeft toch geen zin om daar digitaal over te gaan steggelen? Daar schieten we allemaal niks mee op.
__________________
you're not my demographic
Oud 02-12-2011, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk doe je dan iets fout. Maar ík ben iig niet onfeilbaar. Ik rijd over het algemeen heel veilig, maar dit is me wel eens gebeurd. Ga je me nou vertellen dat jij nooit iets gevaarlijks doet?
Wat is gevaarlijk? Ik steek áltijd mijn hand uit, ik ga nooit door rood en verleen altijd voorrang. Met de recente mist had ik keurig overdag mijn lichtjes aan en ik heb altijd twee extra setjes bij me voor het geval ze beginnen te haperen.

Citaat:
Ik heb het dus niet over expres dingen verkeerd doen of onveilig rijden (ik vind met alcohol op rijden echt onvergeeflijk!). Maar ik plaatste alleen de kanttekening dat iemand ook per ongeluk iets verkeerd kan doen en zich daar heel rot over kan voelen. En ja, ik snap wel dat iemand daar boos over is. Dat heb ik ook al gezegd.

No excuses....

Citaat:
En zoals gezegd: ik had geen idee wat er precies gebeurd was. Ik kreeg alleen 'spookrijden' te horen.
Hanteer jij een andere definitie van spookrijden dan
Oud 02-12-2011, 13:08
Verwijderd
Citaat:
He jongens, doe nu eens lief. We weten toch allemaal dat dingen die je op een forum zet door een ander onbedoeld heel erg anders kunnen worden geïnterpreteerd? En we zijn allemaal wat aangeslagen en dan reageer je misschien wat gevoeliger dan normaal, maar het heeft toch geen zin om daar digitaal over te gaan steggelen? Daar schieten we allemaal niks mee op.
Als het om verkeersregels gaat ben ik altijd zo anaal. Of er nou iets gebeurd is of niet.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:22.