Oud 14-12-2003, 19:17
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Er zijn mensen met aparte driften. Sommige mensen vallen op kinderen, onder het motto "steek je leuter in een kleuter", anderen vallen op bejaarden, onder het motto "mijn grijze snoesje heeft een nog veel grijzer poestje", weer anderen hebben een speciale voorkeur voor de wat gezettere negerin. Je weet wel, van die driften waar 99 van de 100 mensen niets van begrijpt, maar jij, die ene van de 100, al je hele leven last van hebt. Aparte voorkeuren, op seksueel gebied.

Heb jij een aparte drift, een bijzondere voorkeur? Zo ja, welke?

Hoe denk jij dat jij aan deze drift komt, wat is de dieperliggende oorzaak? Val je misschien op dikke meisjes omdat je vroeger nogal dik was, val je misschien op kinderen omdat je een slechte jeugd hebt gehad?

Vind jij aparte seksuele driften normaal? Hoezeer moeten zij bespreekbaar zijn en geaccepteerd worden? Is pedofilie een ziekelijke aandoening of is het in feite heel normaal dat sommige mannen van kinderen houden?

Graag uw visies en ervaringen.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 19:26
Verwijderd
Wat pedofilie betreft vraag ik me altijd af of het nu gewoon een geaardheid is of toch een psychische aandoening. Ik wil graag vinden dat het een geaardheid is .

Maar een aparte voorkeur op seksueel gebied, niet dat ik weet. Hm.... ik zit een beetje mijn voorkeuren wat dat betreft na te gaan, maar sorry, ze zijn geen van allen echt apart vrees ik .
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 19:42
extinction
Avatar van extinction
extinction is offline
Ik zie pedofilie als een geaardheid. Bespreekbaar moet het sowieso zijn, accepteren is een ander verhaal.

Ik heb geen bijzonder voorkeur.
__________________
Teacher seeks pupil. Must have an earnest desire to save the world. Apply in person.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:00
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Ik heb een aparte voorkeur voor het arische ras (Oh wat kinkt dit fout) En hoe dit komt; Ik ben zelf donker, dus voel ik me aangetrokken tot mn tegenpool ofzo
__________________
Life is a sexual transmitted disease that is 100% fatal
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:02
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Another Way schreef op 14-12-2003 @ 20:00:
Ik heb een aparte voorkeur voor het arische ras (Oh wat kinkt dit fout)
Het is jammer dat dit soort dingen vaak bespreekbaarder is dan pedofilie.

Hoe komt dat denk je? Wat vind je er zelf van? Berust jouw Arische drift op vooroordelen?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:03
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Another Way schreef op 14-12-2003 @ 20:00:
Ik heb een aparte voorkeur voor het arische ras (Oh wat kinkt dit fout)
LOL klinkt idd fout (alleen is het dat niet i.p.)
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:04
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 14-12-2003 @ 20:02:
Het is jammer dat dit soort dingen vaak bespreekbaarder is dan pedofilie.

Hoe komt dat denk je? Wat vind je er zelf van? Berust jouw Arische drift op vooroordelen?
WTF? Jongen, jij kan toch ook meer op blond vallen, dan op bruin, en blauwe ogen ipv donkere... dan heb je al snel de uiterlijkheden van iemand van het 'arische ras'
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:09
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 14-12-2003 @ 20:04:
WTF? Jongen, jij kan toch ook meer op blond vallen, dan op bruin, en blauwe ogen ipv donkere... dan heb je al snel de uiterlijkheden van iemand van het 'arische ras'
Volgens mij discrimineer je dan gewoon.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:14
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Discrimineren is niets meer of minder dan onderscheid maken.
Lijkt mij nogal logisch om onderscheid te maken op het gebied met wie je seks hebt! Tenzij, even verder doorgetrokken, jij het redelijk vindt dat iemand iedereen zou moeten accepteren in bed.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:14
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 14-12-2003 @ 20:02:
Het is jammer dat dit soort dingen vaak bespreekbaarder is dan pedofilie.

Hoe komt dat denk je? Wat vind je er zelf van? Berust jouw Arische drift op vooroordelen?
Zo iets heet persoonlijke smaak kerel
__________________
Life is a sexual transmitted disease that is 100% fatal
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:15
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 14-12-2003 @ 20:09:
Volgens mij discrimineer je dan gewoon.
Jij valt ook niet (neem ik aan) op een meisje van 220 kg, dus jij discrimineert ook!
__________________
Life is a sexual transmitted disease that is 100% fatal
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:25
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 14-12-2003 @ 20:14:
Discrimineren is niets meer of minder dan onderscheid maken.
Lijkt mij nogal logisch om onderscheid te maken op het gebied met wie je seks hebt! Tenzij, even verder doorgetrokken, jij het redelijk vindt dat iemand iedereen zou moeten accepteren in bed.
Inderdaad, als we het over uiterlijk gaan hebben: INDERDAAD!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:26
BadAstronaut
Avatar van BadAstronaut
BadAstronaut is offline
__________________
Go Jimmy pop!!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:27
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 14-12-2003 @ 20:25:
Inderdaad, als we het over uiterlijk gaan hebben: INDERDAAD!
Dit topic gaat toch over uiterlijk?
__________________
Life is a sexual transmitted disease that is 100% fatal
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:27
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Another Way schreef op 14-12-2003 @ 20:15:
Jij valt ook niet (neem ik aan) op een meisje van 220 kg, dus jij discrimineert ook!
Ik kan wel opgewonden worden van dikkere dames hoor.

Doet overigens niets af aan het feit dat 220 kg ons iets vertelt over het karakter en de levenswijze van een bepaalde persoon (hetgeen ik wel belangrijk vind!) waar een donkere huidskleur of donkere haren ons daar niets over vertellen.

Voor mij is het dus discriminatie om ongeoorloofd onderscheid te maken, dat wil dus zeggen, mensen op uiterlijk veroordelen terwijl die uiterlijkheden niets over het innerlijk zeggen.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:28
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Another Way schreef op 14-12-2003 @ 20:27:
Dit topic gaat toch over uiterlijk?
Ja. Ik zeg niet dat ik driften positief vind.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:30
Pudding_Gek
Avatar van Pudding_Gek
Pudding_Gek is offline
hoe dichter bij de nul, hoe strakker om de lul
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:31
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 14-12-2003 @ 20:09:
Volgens mij discrimineer je dan gewoon.
er zijn 2 definities van discirmineren.

Citaat:
dis·cri·mi·na·tie (de ~ (v.))
1 ongeoorloofd onderscheid dat gemaakt wordt op grond van bepaalde kenmerken => achterstelling
2 onderscheiding
nu kun je doen alsof je neus bloedt en zeggen dat je mikt op punt 2, maar zo laag zal je vast niet zinken. Gezien punt 1 is het smaak, dat is geen vrije wil, dus niet ongeoorloofd dus geen sprake van discriminatie. Moet je jezelf soms dwingen ook op donkere dames te vallen? of dikke dames of wat dan ook?

dacht ut niet
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:31
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Another Way schreef op 14-12-2003 @ 20:15:
Jij valt ook niet (neem ik aan) op een meisje van 220 kg, dus jij discrimineert ook!
Inderdaad.

In het Engels is 'to discriminate' een normale uitspraak voor 'onderscheid maken tussen'.

Bijvoorbeeld 'onderscheid maken tussen een kneuzing en een breuk' = 'to discriminate a fracture from a contusion'.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:32
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 14-12-2003 @ 20:27:
Voor mij is het dus discriminatie om ongeoorloofd onderscheid te maken, dat wil dus zeggen, mensen op uiterlijk veroordelen terwijl die uiterlijkheden niets over het innerlijk zeggen.
Mee eens, maar ik heb het hier over uiterlijk, innerlijk doet er nu niet toe. Ik word simpelweg niet geil van een meisje met een donkere huid, ik kan best begrijpen waarom andere die mooi vinnden maar ik vind het niets. En mijn voorkeur gaat voor blond, waarom? Joost mag het weten..
__________________
Life is a sexual transmitted disease that is 100% fatal
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:32
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 14-12-2003 @ 20:27:
Voor mij is het dus discriminatie om ongeoorloofd onderscheid te maken, dat wil dus zeggen, mensen op uiterlijk veroordelen terwijl die uiterlijkheden niets over het innerlijk zeggen.
sure uiterlijk boeit helemaal niks he, dream on jongen
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:42
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 14-12-2003 @ 20:32:
sure uiterlijk boeit helemaal niks he, dream on jongen
Ok, blijf jij ook dromen dan?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:45
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 14-12-2003 @ 20:42:
Ok, blijf jij ook dromen dan?
een met zuur overgoten zuid koreaans meisje, is voor jou aantrekkelijk genoeg als ze innerlijk 'mooi' is om seksuele handelingen mee te verichten?

sure, uiterlijk maakt echt wle wat uit, die ene puist meer of minder boeit natuurlijk geen aarsch, maar extreme gevallen echt wel, dat kun je volgens mij gewoon niet ontkennen.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:48
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 14-12-2003 @ 20:45:
een met zuur overgoten zuid koreaans meisje, is voor jou aantrekkelijk genoeg als ze innerlijk 'mooi' is om seksuele handelingen mee te verichten?

sure, uiterlijk maakt echt wle wat uit, die ene puist meer of minder boeit natuurlijk geen aarsch, maar extreme gevallen echt wel, dat kun je volgens mij gewoon niet ontkennen.
Als iemand innerlijk mooi is dan is er voor mij in theorie in ieder geval geen remming. Ik weet niet hoe dat in de praktijk zal zijn, maar ik gok dat er weinig remming zal zijn hoor!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:48
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Nee joh, Negrotiator duikt met ieder willekeurige meid in bed, ook jongens, kinderen en dieren want hij discrimineert niet
__________________
Life is a sexual transmitted disease that is 100% fatal
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:50
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 14-12-2003 @ 20:48:
Als iemand innerlijk mooi is dan is er voor mij in theorie in ieder geval geen remming. Ik weet niet hoe dat in de praktijk zal zijn, maar ik gok dat er weinig remming zal zijn hoor!
Geloof je hetzelf. Doe eens niet zo politiek correct, en geeft toe dat het natuurlijk is om op uiterlijk af te gaan, zo ben je nou eenmaal geprogammeerd door moeder natuur!
__________________
Life is a sexual transmitted disease that is 100% fatal
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:53
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
Another Way schreef op 14-12-2003 @ 20:48:
Nee joh, Negrotiator duikt met ieder willekeurige meid in bed, ook jongens, kinderen en dieren want hij discrimineert niet
Omdat ik in de belangrijkheid van het innerlijk geloof, duik ik dus zeker niet zomaar met iedere meid het bed in. Feit is wel dat als ik in het heil van pure seks zou geloven ik inderdaad met iedere meid het bed in zou kúnnen duiken. Ook wat betreft leeftijd lijk ik geen remmingen te hebben (kinderen zou ik uiteraard nooit pakken daar ik hun in hun onschuld niets aan wil doen)
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:57
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 14-12-2003 @ 20:53:
Omdat ik in de belangrijkheid van het innerlijk geloof, duik ik dus zeker niet zomaar met iedere meid het bed in. Feit is wel dat als ik in het heil van pure seks zou geloven ik inderdaad met iedere meid het bed in zou kúnnen duiken. Ook wat betreft leeftijd lijk ik geen remmingen te hebben (kinderen zou ik uiteraard nooit pakken daar ik hun in hun onschuld niets aan wil doen)
Je discrimineert, op innerlijk
__________________
Life is a sexual transmitted disease that is 100% fatal
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 20:59
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Another Way schreef op 14-12-2003 @ 20:57:
Je discrimineert, op innerlijk
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 21:01
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Het uiterlijk is iemand toebedeeld, het innerlijk kan men zelf vormen.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 21:01
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
Another Way schreef op 14-12-2003 @ 20:57:
Je discrimineert, op innerlijk


3 slag: UIT
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 21:03
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
Negrotiator schreef op 14-12-2003 @ 21:01:
Het uiterlijk is iemand toebedeeld, het innerlijk kan men zelf vormen.
Nazi's hadden alles aan hunzelf te danken? Dat iemand uit een criminele familie komt en vreemd genoeg ook crimineel wordt, 100% hun eigen schuld? Dacht het niet. Je haar kan je ook verven, je kan lenzen indoen voor je oogkleur, moedervlekken weg laten halen enzovoorts enzovoorts. Je uiterlijk kan je meer veranderen dan je karakter en ander innerlijk.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 21:12
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Pedofilie vind ik walgelijk. Niet de voorkeur, maar de mensen die er iets mee doen. Gatverdamme! (Ja, gefrustreerd.)

Ik heb zelf ook een voorkeur voor het arische ras. Dat is geen discriminatie in de bekende, Nederlandse betekenis van het woord. Sterker nog, uit psychologische hoek valt het heel goed te verklaren. Neem aan dat mensen over het algemeen een gemiddeld uiterlijk mooi vinden. Dat is gewoon een feit. Een arisch gezicht is voor mij heel gemiddeld, aangezien ik een familie heb van het arische ras en met heel veel arische kinderen in de klas gezeten heb. Dat aangenomen MOET ik me haast wel sterker aangetrokken voelen tot het arische ras.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 21:13
Verwijderd
Jammer, dit had een interessant topic kunnen worden.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 21:17
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 14-12-2003 @ 21:13:
Jammer, dit had een interessant topic kunnen worden.
Kan nog steeds

Jonger dan 2 jaar kan ik me niet goed voorstellen, althans niet van mezelf. Ouder dan 1 jaar ook niet. Verder voel ik me meer aangetrokken tot blanke dames, niet al te lang maar ook niet té klein en liefst rood, blond of donker haar (in juiste volgorde). Vraag me niet waarom. Niets nieuws aan de zon hier dus
Met citaat reageren
Oud 14-12-2003, 21:18
DaisyDeadPetals
Avatar van DaisyDeadPetals
DaisyDeadPetals is offline
Citaat:
Omdat ik in de belangrijkheid van het innerlijk geloof, duik ik dus zeker niet zomaar met iedere meid het bed in. Feit is wel dat als ik in het heil van pure seks zou geloven ik inderdaad met iedere meid het bed in zou kúnnen duiken.
en met jongens, neem ik aan. aangezien het jou alleen om het innerlijk gaat, zou je het dus ook doen met jongen met een goed innerlijk. of met een vrouw van 95, als het tussen jullie qua innerlijk waanzinnig blijkt te klikken. of met een kermisfreak van 1.20 m met schubben over zijn hele lijf en een derde oog. als ie maar aardig is, ja toch?
__________________
Three be the things I shall have till I die: Laughter and hope and a sock in the eye.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 10:01
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 14-12-2003 @ 21:12:
Ik heb zelf ook een voorkeur voor het arische ras.
My god, en dat is dan forumbaas.

Er is niet zo iets als 'het arische ras', dat was een verzinsel van de Nazi's.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 10:06
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
WB schreef op 14-12-2003 @ 21:03:
Nazi's hadden alles aan hunzelf te danken? Dat iemand uit een criminele familie komt en vreemd genoeg ook crimineel wordt, 100% hun eigen schuld? Dacht het niet. Je haar kan je ook verven, je kan lenzen indoen voor je oogkleur, moedervlekken weg laten halen enzovoorts enzovoorts. Je uiterlijk kan je meer veranderen dan je karakter en ander innerlijk.
Ik denk dat je aan je innerlijk altijd iets kunt veranderen, aan je uiterlijk niet, het innerlijk bepaalt wat iemand doet in zijn leven, het uiterlijk hoeft daarop geen invloed te hebben. Wat heb ik aan een meisje met een mooi, goed uiterlijk?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 10:14
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 14-12-2003 @ 21:12:

Ik heb zelf ook een voorkeur voor het arische ras. Dat is geen discriminatie in de bekende, Nederlandse betekenis van het woord. Sterker nog, uit psychologische hoek valt het heel goed te verklaren. Neem aan dat mensen over het algemeen een gemiddeld uiterlijk mooi vinden. Dat is gewoon een feit. Een arisch gezicht is voor mij heel gemiddeld, aangezien ik een familie heb van het arische ras en met heel veel arische kinderen in de klas gezeten heb. Dat aangenomen MOET ik me haast wel sterker aangetrokken voelen tot het arische ras.
Blergh. *afknapper*
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 10:19
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Hallo mensen, het kan aan mij liggen hoor, maar volgens mee ging het toppic over bepaalde voorkeuren. Zie de quote nog maar eens voor de vraag. Ik vind dat jullie er maar een beetje een potje van aan het maken zijn. Iemand zegt dat hij op het arisch ras valt, een gewoon antwoord op de vraag, en vervolgens gaat iedereen zeuren over het feit dat hij discrimineert enzovoort. Hij valt gewoon op blanke vrouwen, met blond haar en blauwe ogen. Iedereen heeft toch gewoon z'n voorkeur.
@topicstarter: Het was gewoon een antwoord op je vraag. Jij was geinterresseerd in voorkeuren van mensen en vervolgens ga je heel je eigen topic ondermijnen, dat snap ik niet.
Citaat:
Negrotiator schreef op 14-12-2003 @ 19:17:
Heb jij een aparte drift, een bijzondere voorkeur? Zo ja, welke?

Hoe denk jij dat jij aan deze drift komt, wat is de dieperliggende oorzaak? Val je misschien op dikke meisjes omdat je vroeger nogal dik was, val je misschien op kinderen omdat je een slechte jeugd hebt gehad?

Vind jij aparte seksuele driften normaal? Hoezeer moeten zij bespreekbaar zijn en geaccepteerd worden? Is pedofilie een ziekelijke aandoening of is het in feite heel normaal dat sommige mannen van kinderen houden?

Graag uw visies en ervaringen.
Ik heb niet echt een bepaalde drift, maar ik merk wel dat ik niet echt opgewonden word van donkere vrouwen. Alleen als ze echt verdomd lekker zijn. (Ja idd dit gaat over uiterlijk, want je kan toch gewoon iemand die je niet kent lekker vinden.) Latina vrouwen vind ik iets beter, maar voor mij blijven blanke vrouwen vooraan staan.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 10:57
miro
Avatar van miro
miro is offline
Ik heb geen echte voorkeur. Tuurlijk val ik eerder op een vent met een mooi lichaam dan iemand die 200 kilo weegt, das een kwestie van smaak.

En mannen die op kleine kindertjes (vrouwen ook natuurlijk) of dieren oid vallen noem ik gewoon " ziek". Wat dat betreft ben ik gewoon heel kortzichtig misschien
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 12:29
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 14-12-2003 @ 21:12:
Ik heb zelf ook een voorkeur voor het arische ras. Dat is geen discriminatie in de bekende, Nederlandse betekenis van het woord. Sterker nog, uit psychologische hoek valt het heel goed te verklaren. Neem aan dat mensen over het algemeen een gemiddeld uiterlijk mooi vinden. Dat is gewoon een feit. Een arisch gezicht is voor mij heel gemiddeld, aangezien ik een familie heb van het arische ras en met heel veel arische kinderen in de klas gezeten heb. Dat aangenomen MOET ik me haast wel sterker aangetrokken voelen tot het arische ras.
Arisch is een besmet woord hoor. Noem het maar gewoon west europees. Kaukasisch.

Dat is een bekend mechanisme. Je valt op wat je kent, wat vertrouwd is. Uitzonderingen daargelaten, die dus juistvallen op wat ze niet kennen. Die graag een bosjesman of een papoea mee naar bed nemen.

Ik doe het ook het meest op gewoon blanke jongens, met gewoon steil haar, en ik vind blauw/groen/grijze ogen, het liefst met zo'n rasterpatroontje erin het mooist. Misschien omdat ik die zelf heb.

Voor degenen die wel op exotisch vallen: afgezien van de kleur, hoe zien de gelaatstreken eruit? Regelmatig? "Arisch" in feite, maar dan bruin? Of zijn het de zoeloelippen? De haakneus? De kroeskrulletjes? Of is dat toch te "anders"?

Neem nou ADHD: die is zwart. Maar qua gelaatstrekken heel regelmatig en westers. Bloedmooie jongen dus, die Kenny.

Denzel Washington? Knap. Sidney Poitier? Knap. Maar Sai Baba of de Maharishi Yogi: eeeeek!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 12:59
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
juno schreef op 15-12-2003 @ 12:29:
Voor degenen die wel op exotisch vallen: afgezien van de kleur, hoe zien de gelaatstreken eruit? Regelmatig? "Arisch" in feite, maar dan bruin? Of zijn het de zoeloelippen? De haakneus? De kroeskrulletjes? Of is dat toch te "anders"?
Persoonlijk vind ik het allemaal best
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 13:09
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Een seksuele drift in de zin van: he een jong meisje/jongetje van een jaar of 10, wat leuk, die pak ik even.... Nee daar moet je bij mij niet mee aankomen. Dat vind ik ronduit ziek. Dat je die gedachtes hebt vind ik niet zo erg, zolang je ze maar niet uitvoert.

Ook mensen die dermate seksueel gefrusteerd zijn dat ze iemand uitkiezen en verkrachten kan ik wel een kogel door de kop schieten.

Verder maakt het mij niet zoveel uit eigenlijk. Natuurlijk heb je je eigen voorkeuren van hoe iemand moet zijn qua uiterlijk en innerlijk dat je er iets mee wilt, da's aan ieder persoon op zich. Dat is niet meer dan persoonlijke smaak. Wat mij alleen wel opvalt is dat mensen nauwelijks thuiskomen met de meiden/jongens waar ze meestal op vallen. Ik ben bv gek op wat aziatische jongens met stijl lang zwart haar... Als ik zo iemand zie lopen kan ik wel kwijlen, maar ik kom altijd thuis met een blonde fries.
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 13:34
Verwijderd
Daarin kan ik niet anders dan onderscheid maken tussen wat mij seksueel het meest aantrekt en wat mij op liefdesgebied het meest aantrekt.

Op liefdesgebied maakt het inderdaad niets uit hoe iemand eruit ziet. Tussen al mijn exen valt niet echt een lijn te trekken. De eerste was deels indonesisch, de tweede was heel klein en heel dun, de derde was deels Joods van gemiddelde lengte, en mn huidige vriend is lang en dun en toch gespierd. Allemaal heel verschillend. Het gaat me daarin veel meer om uitstraling, om karakter. Hoe intelligent is iemand, hoe ambitieus, hoe zelfstandig enzovoorts. Kan iemand goed voor zichzelf opkomen, blijft iemand gewoon zichzelf. Ik let hier onbewust veel meer op het samen leven met iemand. Bij mn huidige vriend is er dan toevallig ook nog een enorme seksuele aantrekkingskracht, ik vind hem gewoon ontzettend mooi en aantrekkelijk, maar zal dat niet ook gewoon aan de liefde gekoppeld zitten?

Als ik echter puur de seksuele driften zal volgen dan heb ik wel bepaalde voorkeuren. Ik val dan op het Braziliaanse uiterlijk, de licht getinte uit, de donkere ogen, het donkere haar. De spaanstalige landen, die hoeken. De accenten, de stemmen, de manier van doen, de manier van bewegen. Ik ben echter nog nooit iemand tegengekomen met die kenmerken met wie ik ook een relatie zou willen, op karaktergebied sprak diegene me gewoon niet aan. Het is puur seksueel.

Zo val ik puur seksueel dan weer minder op een echt donkere huidskleur. Ik hou niet zo van de hele volle lippen en dergelijke. Ook de blonde haren/ blauwe ogen combinatie trekt me niet echt.

Om het maar even heel bot te stellen. Wanneer ik een jongen zie lopen met blonde haren en blauwe ogen en het is een mooie jongen, zal ik denken 'hee, mooie jongen' en verder niets. Wanneer ik een jongen zie lopen met een Braziliaans uiterlijk en het is een mooie jongen zal ik denken 'hee, mooie jongen, seks'. Niet zo letterlijk, maar de associatie met seks volgt direct, bij de ander niet.

Waarom? Geen idee.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 14:59
antispleen~*
Avatar van antispleen~*
antispleen~* is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 15-12-2003 @ 13:34:
Om het maar even heel bot te stellen. Wanneer ik een jongen zie lopen met blonde haren en blauwe ogen en het is een mooie jongen, zal ik denken 'hee, mooie jongen' en verder niets. Wanneer ik een jongen zie lopen met een Braziliaans uiterlijk en het is een mooie jongen zal ik denken 'hee, mooie jongen, seks'. Niet zo letterlijk, maar de associatie met seks volgt direct, bij de ander niet.
[/B]
herkenning
__________________
Les Françaises restent les championnes européennes, juste derrière les Irlandaises, qui fabriquent 2 bébés par an, en moyenne.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 15:53
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
juno schreef op 15-12-2003 @ 12:29:
Arisch is een besmet woord hoor. Noem het maar gewoon west europees. Kaukasisch.
Goed, dat doet me niets. Welk woord je ervoor gebruikt kan me echt niets schelen. Ja, ik vind het ook onzin om het woord 'neger' te vermijden. Het is niets anders dan een aanduiding van iemand van het negroïde ras. Mits gepast gebruikt natuurlijk.

En Scatter - waarom is dat een afknapper? Je kunt nog zo roepen dat je alle mensen aan elkaar gelijk vindt, maar om nu te beweren dat mensen er allemaal hetzelfde uit zien gaat te ver. En iedereen heeft voorkeuren als het gaat om uiterlijk. Waarom discrimineert iedereen op die manier maar is het bij mij opeens een afknapper?
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 15:55
miro
Avatar van miro
miro is offline
Wat een walgelijke topictitel trouwens.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 15:59
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-12-2003 @ 10:01:
My god, en dat is dan forumbaas.

Er is niet zo iets als 'het arische ras', dat was een verzinsel van de Nazi's.
dat was dus mijn idee


verder ben ik benieuwd of er gewoon mensen zijn die durven toe te geven dat ze van bepaalde kinky dingen houden.... of iets anders raars....

ik ben denk ik qua seks eisen heel normaal....
__________________
nooit meer
Met citaat reageren
Oud 15-12-2003, 16:43
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Chimera schreef op 15-12-2003 @ 10:01:
My god, en dat is dan forumbaas.

Er is niet zo iets als 'het arische ras', dat was een verzinsel van de Nazi's.
Ik vermoed dat hier twee termen door elkaar gehaald worden.

Namelijk:
1) het Arische ras: dat is volgens Hitler de echte duitser. Blond haar, blauwe ogen, sterk, krachtig, altijd klaar om te vechten, lang. Het type: blanke bolster, ruwe pit. (het moge duidelijk zijn dat dit ras dus idd niet bestaat)
2) Het Kaukasische ras. Alle mensen die niet tot het Negroide (denk aan een afrikaans iemand) ras of het Mongoolse (chinees iemand) ras behoren. Dwz: de blanken.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit minimale leeftijd?
eenjongen
66 27-06-2017 09:47
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 21:32
Seksualiteit oudere partners
hallodaar
82 29-06-2004 16:46
De Kantine Het verkloot mijn quote topic!!!!
tornedorush
500 30-01-2004 22:13
De Kantine iets CONTROVERSIEELS
Optima
45 07-08-2002 22:36
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 19:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:26.