Oud 09-09-2004, 12:41
illegal_love
illegal_love is offline
Hoihoi!!

Ik heb best een groot probleem. Ik ben namelijk verliefd op een man die dubbel zo oud is als ik (ik ben bijna 16)... ik heb al een tijd contact met hem, en we gaan zegmaar als goede vrienden met elkaar om. Hij is ontzettend lief voor me en als ik bijvoorbeeld ergens mee zit is ie er altijd.
Ik heb niet de perfecte jeugd achter de rug en ben daardoor erg volwassen voor mijn leeftijd, ik word dan ook alleen maar verliefd op volwassen mannen, vriendinnen van me zijn ook vaker veel ouder dan ikzelf ben.
In mijn omgeving is een goede kennis van me getrouwd met een man die ouder was dan haar vader. Ze hebben nu 3 kinderen en het gaat nog altijd goed. Het KAN dus wel lukken, ik bedoel, in mijn geval is hij veel jonger dan mijn vader (die is 43) toch? Het scheelt 15 en een half jaar...
Laatst smste X. (dus de man waarop ik verliefd ben) dat ie me een schat vind, en dat ie me mooi en leuk vind. Ik was natuurlijk in de wolken, maar aan de andere kant ben ik toch wel bang dat hij ooit ook meer wil dan vriendschap..
mijn ouders en vrienden weten van mijn verliefdheid af, maar X. zelf niet. hij woont namelijk een uur rijden hier vandaan. Ik heb het lef denk ik niet om het hem te vertellen, ik ben veels te bang om hem kwijt te raken. Hem uit mijn hoofd zetten lukt ook niet denkik...
hoop dat jullie kunnen helpen! geef ook even je mening over een relatie tussen een oudere man met een jonger(e) meisje/vrouw

Liefs, ikke die graag anoniem blijft
__________________
xXxXx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2004, 12:48
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Er zijn hier al eindeloos veel topics over dit onderwerp, maargoed jij wilt waarschijnlijk graag advies over jouw specifieke verhaal.

Ik heb in principe niks tegen een relatie met groot leeftijdsverschil, mits je genoeg raakvlakken hebt. Is de man uberhaupt nog vrijgezel? Valt hij op jongere meisjes? Heb je vaker een relatie met en oudere man gehad? Wat vindt je omgeving ervan? Wat vind je er uberhaupt zelf van? Dat soort dingen zijn allemaal nogal van belang om te kunnen zeggen of het verstandog zou zijn aan zoiets te beginnen.
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 13:34
Verwijderd
Citaat:
illegal_love schreef op 09-09-2004 @ 12:41 :
Hoihoi!!

Ik heb best een groot probleem. Ik ben namelijk verliefd op een man die dubbel zo oud is als ik (ik ben bijna 16)... ik heb al een tijd contact met hem, en we gaan zegmaar als goede vrienden met elkaar om. Hij is ontzettend lief voor me en als ik bijvoorbeeld ergens mee zit is ie er altijd.
Ik heb niet de perfecte jeugd achter de rug en ben daardoor erg volwassen voor mijn leeftijd, ik word dan ook alleen maar verliefd op volwassen mannen, vriendinnen van me zijn ook vaker veel ouder dan ikzelf ben.
In mijn omgeving is een goede kennis van me getrouwd met een man die ouder was dan haar vader. Ze hebben nu 3 kinderen en het gaat nog altijd goed. Het KAN dus wel lukken, ik bedoel, in mijn geval is hij veel jonger dan mijn vader (die is 43) toch? Het scheelt 15 en een half jaar...
Laatst smste X. (dus de man waarop ik verliefd ben) dat ie me een schat vind, en dat ie me mooi en leuk vind. Ik was natuurlijk in de wolken, maar aan de andere kant ben ik toch wel bang dat hij ooit ook meer wil dan vriendschap..
mijn ouders en vrienden weten van mijn verliefdheid af, maar X. zelf niet . hij woont namelijk een uur rijden hier vandaan. Ik heb het lef denk ik niet om het hem te vertellen, ik ben veels te bang om hem kwijt te raken. Hem uit mijn hoofd zetten lukt ook niet denkik...
hoop dat jullie kunnen helpen! geef ook even je mening over een relatie tussen een oudere man met een jonger(e) meisje/vrouw

Liefs, ikke die graag anoniem blijft
Ik denk dat hij heus wel weet dat jij verliefd op hem bent, anders zou hij echt niet het lef hebben gehad om jou te sms-en... ik vind het erg naïef van je, dus zo volwassen ben je nou ook weer niet zolang je rationeel blijft en je blijft realiseren dat hij je alleen leuk vindt vanwege je jonge leeftijd vind ik jullie relatie niet stom. Maar of jullie relatie een kans van slagen heeft dat weet ik niet. Ik kan me voorstellen dat jouw ouders het niet zullen accepteren
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 13:59
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Veel meisjes van 16 gedragen zich, en zien er ook uit als volwassenen, maar ze ZIJN dat nog niet. Ik vind het van jou nog niet zo fout, maar doe het jezelf niet aan. Als het al wederzijds is, Illegal Love, waarop is hij dan verliefd? Op het mooie, jonge blaadje, dat je waarschijnlijk wel bent? Of op jou als jonge vrouw, als gewoon individu? (ik vrees het eerste, wat op zich niet erg is, maar jij komt er alvast niet zo ver mee)

Doet me even denken aan hetvolgende strofe:
Ze werd vermoeid, zag bleek en vaal,
verloor haar jeugd, haar ideaal
Alleen haar liefde bleef bestaan,
toen ging hij weg bij haar vandaan
Toch had ze kunnen weten dat
hij niet genoeg aan liefde had
Dat op een dag hij weg zou zijn
en zij alleen met spijt en pijn
dat hij zolang een meisje had,
als stormwind speelt met een enkel blad

Want vergeet niet dat je op dit moment maar weinig gemeen kan hebben met een man die 16 jaar ouder is. Jullie zijn toch met zozeer verschillende dingen bezig. School, werk, kijk op de wereld, vrienden, maten, ... Als ik jou was, ik zou het mezelf niet aandoen.
Eventueel eens een mailtje sturen naar mail@savagelove.net , daar lijkt me dit ook wel heel geschikt voor.

Laatst gewijzigd op 09-09-2004 om 14:01.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 15:25
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
meisjes die niet zo'n leuke jeugd hebben gehad en denken dat ze veel volwassener zijn, zijn meestal opzoek naar een vaderfiguur of hetgeen ze door de niet zo'n leuke jeugd hebben gemist...
Als iemand dan een keer aandacht geeft en er is kunnen ze dit soms verwarren met liefde of verliefdheid, terwijl het in feite 'familieliefde' is...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 16:08
illegal_love
illegal_love is offline
Hoi...

wat is dat mailadres precies??

mn vader is er altijd voor me geweest, dus daar ligt het absoluut niet aan.

nu weet ik al helemaal niet meer wat ik moet doen geloof ik...

toch bedankt voor de reacties.

xxxx
__________________
xXxXx
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 16:16
illegal_love
illegal_love is offline
Sorry, had over 1 van de berichten heen gelezen...
mn ouders weten niet wat ze moeten vinden, ze moedigen het natuurlijk niet aan, maar dat zou geen enkele ouder doen geloof ik.
Hij is vrijgezel ja.

We smssen wel vaker, dus dat smsje was gewoon... ''gewoon'' zegmaar, het is niet ongewoon dat ie smst.

Ik vind zelf niet dat ik ''volwassener'' ben, ik krijg dit alleen vaak te horen dusja.. niet fijn dat mensen daarover oordelen zonder me te kennen.

Liefs...
__________________
xXxXx
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 16:20
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
nouja aangezien je ouders het kennelijk niet zo'n ramp vinden kan je het net zogoed wel doen. de kans lijkt me vrij klein dat jullie voor altijd bij elkaar blijven, dus of op ten duur heb je genoeg van m omdat t leeftijdsverschil te groot blijkt of hij dumpt je om die reden. of het gaat ergens anders om uit. hoe dan ook, behalve dat het gewoon raar is van hem zie ik niet echt grote bezwaren.
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 16:25
illegal_love
illegal_love is offline
...

mn ouders zijn er niet accuut tegen, maar dat is omdat ze van dichtbij hebben gezien dat het ook gewoon goed kan gaan, vanwege die kennis waarover ik eerder vertelde...

xxxx
__________________
xXxXx
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 16:44
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
dus hij is 31?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 16:46
illegal_love
illegal_love is offline
pas 32 geworden en ik wordt deze maand 16
__________________
xXxXx
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:00
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
illegal_love schreef op 09-09-2004 @ 16:46 :
pas 32 geworden en ik wordt deze maand 16
Ach 16 en 32, moet kunnen

Ligt eraan hoe hij in elkaar zit

ken zelf ook mensne die met hun 30 net zo volwassen zij als iemand van 21

dus tsja probeer het

maar probeer zijn motiven wel boven water te krijgen
dus af en toe de roze bril afzetten en ff kijken
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:05
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
illegal_love schreef op 09-09-2004 @ 16:46 :
pas 32 geworden en ik wordt deze maand 16
wat heb jij met je 16 jaar een man van 32 te bieden?

ik WORD btw...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:09
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Vergeet dat van dat mailadres maar. Dat was een grapje, dat werkt niet als je het ook nog uit moet leggen.

Trouwens, het is toch normaal dat wij oordelen over je situatie zonder je te kennen? Je bent anoniem, je stelt een vraag en anderen antwoorden daarop? Ik dacht dat dat net de bedoeling was...

Maar ik blijf er dus toch bij dat er helemaal niks fout is aan een relatie van een jong meisje met een dertiger. Het is inderdaad hoogstens iets raars. Maar de kans op slagen lijkt mij (en blijkbaar niet alleen mij, maar ook anderen) erg klein. Eens de puberteit voorbij lijkt een relatie met iemand die zoveel ouder is, al heel wat gemakkelijker.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:14
Verwijderd
Meisje, er zijn altijd mensen die tegen je zeggen dat het sick is en dat jij naief bent. Maar als jij er een goed gevoel bij hebt dan zie ik het niet als een probleem. Doe wat je hart je ingeeft.

Ik vind 32 niet oud want mijn vriend is ouder. Maar 16 en 19 is misschien wel een verschil in 'rijpheid' zeg maar.

Maar als het goed voelt dan hoeft het geen probleem te zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:16
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
bugge schreef op 09-09-2004 @ 17:14 :Ik vind 32 niet oud want mijn vriend is ouder.
Dat kun je toch geen argument noemen meer...

Soms zijn mensen te jong, soms moeten mensen beschermd worden tegen hun gevoel, omdat ze zelf te jong zijn om goede rationele beslissingen te nemen. Zeker als iemand een 'slechte' jeugd heeft gehad, kunnen dit soort dingen fout gaan. Uit mijn ervaring trekken dat soort mensen namelijk een verkeerd soort oudere mannen aan...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:16
illegal_love
illegal_love is offline
geen idee wat ik te bieden zou hebben... maar dan zou ik helemaal geen relaties kunnen hebben dus, ook niet met mensen van mijn eigen leeftijd?? Ik heb misschien weinig te bieden, okee, maar maakt dat verschil, of ik iemand van 32 weinig te bieden heb of dat ik iemand van 16 weinig te bieden heb??

je mag best over mijn situatie oordelen daarvoor kom ik hier ook juist... maar over mij persoonlijk kun je naar mijn mening niet goed oordelen omdat je me niet kent.. snap je?

*nederlands is niet mijn topvak, maar dat heeft ook weinig met het onderwerp te maken*

Hij is inderdaad vrij ''jong van geest'' zoals ze dat noemen... kan de grootste lol hebben om de meest nutteloze dingen.. maar dat is juist wel leuk aan hem, hoewel hij natuurlijk ook zijn serieuze kant heeft.


Bugge, Armadillo, Warsocket en anderen... thanx

xxxxx
__________________
xXxXx
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:20
illegal_love
illegal_love is offline
ik heb geen ERG slechte jeugd gehad, niet gekidnapt, verkracht of wat dan ook. Mijn jeugd was alleen niet perfect, mede dankzij mijn moeder.

Bovendien kan ik je vertellen dat hij geen ''foute'' man is of iets in die zin, en dat zeg ik niet alleen omdat ik verliefd op hem ben. Hij heeft een enorme carrierre, is ontzettend aardig, en ik zou dat toch echt moeten weten nu ik hem al zo'n tijd ken..

xxxx
__________________
xXxXx
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-09-2004, 17:20
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
illegal_love schreef op 09-09-2004 @ 17:16 :
geen idee wat ik te bieden zou hebben... maar dan zou ik helemaal geen relaties kunnen hebben dus, ook niet met mensen van mijn eigen leeftijd?? Ik heb misschien weinig te bieden, okee, maar maakt dat verschil, of ik iemand van 32 weinig te bieden heb of dat ik iemand van 16 weinig te bieden heb?
Als je zelf al denkt dat je zelfs iemand van je eigen leeftijd weinig te bieden hebt, dan ben je absoluut nog niet toe aan een relatie, laat staan een volwassen relatie.

Iemand die al bijna 10 jaar uit de puberteit is, en (hopelijk) in een andere levensfase zit dan jij, hoe wil je hem iets bieden? Op zoveel vlakken ben jij nog niet wat hij is en zeer waarschijnlijk zal dat mislopen. Zit hij op alle punten wel op 1 lijn, dan is er iets mis met die man, want een 32 jarige man hoort niet op het niveau te zitten van een 15 jarige.

Daarnaast hebben mannen van 32 behoefte aan seks. En dat kan behoorlijke problemen opleveren als dat gebeurt met een minderjarig iemand.

En als hij echt de ware is, wacht nog een paar jaartjes, zodat jullie een 'eerlijke / betere' start kunnen maken...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:23
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
illegal_love schreef op 09-09-2004 @ 17:20 :
ik heb geen ERG slechte jeugd gehad, niet gekidnapt, verkracht of wat dan ook. Mijn jeugd was alleen niet perfect, mede dankzij mijn moeder.

Bovendien kan ik je vertellen dat hij geen ''foute'' man is of iets in die zin, en dat zeg ik niet alleen omdat ik verliefd op hem ben. Hij heeft een enorme carrierre, is ontzettend aardig, en ik zou dat toch echt moeten weten nu ik hem al zo'n tijd ken..

xxxx
Moordenaars zijn ook ontzettend aardige mensen en hebben ook carrierres. Mannen die hun vrouw slaan zijn ook heel aardig. Hiermee wil ik niet suggereren dat die man zo is, maar geen mens is echt te vertrouwen. Gevoelens vertroebelen het oordelingsvermogen. Liefde wordt niet voor niets blind genoemd.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:25
Verwijderd
Citaat:
illegal_love schreef op 09-09-2004 @ 17:20 :
(...)

en ik zou dat toch echt moeten weten nu ik hem al zo'n tijd ken..
Hoe naïef kun je zijn.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:27
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef op 09-09-2004 @ 17:25 :
Hoe naïef kun je zijn.
Wouter, ik vrees dat onze beste pogingen een lief en nog onschuldig meisje te behoeden van een man waar ze verliefd op is, verspilde moeite zijn... maar we blijven proberen de wereld te verbeteren ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:27
Stantheman
Stantheman is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-09-2004 @ 17:20 :
Als je zelf al denkt dat je zelfs iemand van je eigen leeftijd weinig te bieden hebt, dan ben je absoluut nog niet toe aan een relatie, laat staan een volwassen relatie.
Dit vind ik nou grote onzin...iedereen heeft iemand iets te bieden...zelf ben ik 15 en ook verliefd op een oudere man...hij is namenlijk 38...zelf weet ik dat het niks kan worden maar dat heeft andere redenen en daar gaat het hier niet over...

Maar iederéén heeft iets te bieden...ze kan hem haar liefde bieden, en haar geborgenheid...zou dat niet genoeg zijn dan? Is dat niet waar het om draait!?

Tuurlijk is het moeilijk en pijnlijk maar het kan werken...het enige wat ik kan zeggen is: Draai niet langer om je gevoelens heen.
Als je zo gek op hem bent en hij echt zo lief en aardig is zal je hem niet verliezen als je verteld dat je verliefd op hem bent.
Natuurlijk zal hij schrikken want het is niet niks...maar hij kan het maar beter weten dan dat je met deze opgekropte gevoelens rondloopt.
Als hij niets voor je voelt op de manier die jij graag zou willen dan praat hij daar wel over...en als hij dat niet doet ben je gelijk over hem heen want dat zou wel heel erg achterlijk zijn.

Ik zeg alleen: give it a try...you never know...
En als hij echt zo lief is...raak je hem niet kwijt...dan zal hij alleen maar blij zijn dat hij het weet.

=xXx=
__________________
Sad, be sad she said
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:29
illegal_love
illegal_love is offline
naief?? ik ken hem gewoon al lang, dan weet ik toch zo'n beetje hoe ie is??

lief en onschuldig... aha... kennen jullie mij??? *nee dus*
__________________
xXxXx
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 09-09-2004 @ 17:16 :
Dat kun je toch geen argument noemen meer...
Het was gelukkig ook geen argument, het was mijn mening.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2004, 17:32
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Stantheman schreef op 09-09-2004 @ 17:27 :
Dit vind ik nou grote onzin...iedereen heeft iemand iets te bieden...zelf ben ik 15 en ook verliefd op een oudere man...hij is namenlijk 38...zelf weet ik dat het niks kan worden maar dat heeft andere redenen en daar gaat het hier niet over...

Maar iederéén heeft iets te bieden...ze kan hem haar liefde bieden, en haar geborgenheid...zou dat niet genoeg zijn dan? Is dat niet waar het om draait!?
Lief meisje, ZIJ ZELF zegt dat ze weinig te bieden heeft... ik maak gebruik van haar woorden... dus ik spreek geen onzin, maar je vindt dat ZIJ onzin spreekt. Dus is het handiger als je haar quote, anders voel IK me aangesproken...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:33
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
illegal_love schreef op 09-09-2004 @ 17:29 :
naief?? ik ken hem gewoon al lang, dan weet ik toch zo'n beetje hoe ie is??

lief en onschuldig... aha... kennen jullie mij??? *nee dus*
Als je alleen meningen wil horen die overeenkomen met de jouwe, moet je je verhaal niet hier plaatsen...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:36
Melig-Meissiej
Avatar van Melig-Meissiej
Melig-Meissiej is offline
soo is het tegenwoordig mode dat jonge meisjes verliefd worden op oudere mannen?
ik heb een collega, en 2 meisjes van school die 15-16 jaar zijn en allemaal een vriend hebben van tussen de 27-31 jaar!
ik snap niet wat die meiden met die jongens doen, ik bedoel, ze zijn nog helemaal niet zo volwassen als dat ze zelf denken
__________________
I Love You Isn't Always The Right Thing To Say
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:37
Stantheman
Stantheman is offline
Citaat:
Gothic schreef op 09-09-2004 @ 17:32 :
Lief meisje, ZIJ ZELF zegt dat ze weinig te bieden heeft... ik maak gebruik van haar woorden... dus ik spreek geen onzin, maar je vindt dat ZIJ onzin spreekt. Dus is het handiger als je haar quote, anders voel IK me aangesproken...
okee sorry je hebt gelijk....dusseehhh....ZEG KIND ...je hebt hem zeker wat te bieden..alleen ben je daar misschien zelf nog niet achter...toch vind ik dat je het moet zeggen...je hebt altijd 50/50 kans en dan ben je het ten minste kwijt....ik denk dat hij heus wel wat merk hoor...mannen zijn niet blind
__________________
Sad, be sad she said
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:40
illegal_love
illegal_love is offline
Ik hoef niet te horen dat ik naief ben, een ''lief en een onschuldig meisje''... dat gaat namelijk niet over het onderwerp waar ik over begon, dat gaat over MIJ... ik oordeel toch ook niet over jullie?? Ik ken jullie niet, dus dat zou niet erg gepast zijn lijkt me.
Je hebt je mening duidelijkgemaakt over het onderwerp, en geloof me; ik denk over alle reacties na, dus ook over de jouwe.
Het ''lieve onschuldige meisje'' kan nadenken ja. Ze had alleen wat hulp nodig...

please maak van deze forum-bijdrage geen wedstrijd, ieder zn eigen mening... ik waardeer het dat jullie reageren, maar please bek mekaar wat minder af?

Stantheman, dankje hahha ik kan weer lachen geloof ik al die negatieve dingen maken me dr niet vrolijker op

Ff duidelijk; ik waardeer alle meningen, ook degenen waar ik het niet helemaal mee eens ben

Maar dat wat te bieden hebben klinkt zo vaag... ik bedoel, beantwoord die vraag zelf eens; wat heb jij te bieden in een relatie?? nou... mezelf... wat anders??

xxxx
__________________
xXxXx
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:41
Stantheman
Stantheman is offline
Citaat:
Melig-Meissiej schreef op 09-09-2004 @ 17:36 :
soo is het tegenwoordig mode dat jonge meisjes verliefd worden op oudere mannen?
ik heb een collega, en 2 meisjes van school die 15-16 jaar zijn en allemaal een vriend hebben van tussen de 27-31 jaar!
ik snap niet wat die meiden met die jongens doen, ik bedoel, ze zijn nog helemaal niet zo volwassen als dat ze zelf denken
misschien heb je gelijk ja...het probleem is gewoon dat ik niet voor anderen kan spreken...zelf was ik echt verliefd geworden om de persoon die hij is...
Al kan ik me ook voorstellen dat het gewoon "cool" is om met een oudere vent gespot te worden maar geloof me....als hij van mijn eigen leeftijd was zou hij nu al van mij zijn!
Nu is het probleem gewoon dat het hartstikke illegaal is...ook al hebben we geen sex...het is toch verkeerd en daar ben ik me van bewust...en ik zou hem nooit of te nimmer in de problemen willen laten komen...natuurlijk spelen er meer dingen mee waarom het neit kan werken....

maar illegal lover...hoe veel jullie ook van elkaar houden etc. besef je toch altijd dat het verkeerd is...het kan werken maar de buitenwereld snapt het niet...snapt niet dat jullie echt van elkaar houden...hou daar rekening mee...(als jullie ooit samen zouden komen)
__________________
Sad, be sad she said
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:43
illegal_love
illegal_love is offline
tuurlijk ben ik me daarvan bewust... tuurlijk is het illegaal enz, maar ik kan niks aan mn gevoelens veranderen, ze zijn er nu eenmaal... het hem vertellen is zó moeilijk...
__________________
xXxXx
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:47
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
illegal_love schreef op 09-09-2004 @ 17:40 :
Maar dat wat te bieden hebben klinkt zo vaag... ik bedoel, beantwoord die vraag zelf eens; wat heb jij te bieden in een relatie?? nou... mezelf... wat anders??

xxxx
Vergelijk een relatie van bv een tante en oom die gelukkig getrouwd zijn met een relatie tussen 2 klasgenootjes van je van 15. Beide relaties zijn een wereld van verschil. De verwachtingen en de dingen die mensen nodig hebben in een relatie. Iemand van 30 heeft een carriere en is vaak al bezig met huisje/boompje/beestje idee. Terwijl iemand van 15 op een heel ander punt is. Jouw hele leven heeft hij namelijk al gehad. Je mist 15 jaar levenservaring. 15 jaar volwassen levenservaring... Dat bedoel ik met het bieden... de verschillen
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:48
Stantheman
Stantheman is offline
ja dat snap ik...
maar het is toch wel beter...
misschien als je hem een keertje echt ziet ofzo...
niet via sms of e-mail of telefoon of zo iets...
anders loop je maar rond met gevoelens waarvan je niet weet wat je ermee aanmoet...
als je het verteld weet je ten minste waar je aan toe bent...
misschien vind hij jou ook hartstikke leuk...
en misschien niet, maar dan weet je dat ook weer...

=xXx=
__________________
Sad, be sad she said
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:51
white witch
Avatar van white witch
white witch is offline
Weet je meid, voor het leeftijdsverschil hoef je het echt niet te doen. Mijn oma en opa scheelden 21 jaar (hij was ouder) en dat was echt ware liefde. Mijn oom en tante nu schelen ook 20 jaar. (hij is ook ouder) Dat gaat ook nog altijd supergoed. Het enige wat je moet bedenken is wil je ècht verder met hem. Ik denk dat het verstandig is om er nog minstens mee te wachten tot je 18 bent (en het ook niet meer illegaal is). Als je dan nog steeds zeker bent van je zaak en hij ook, dan zal het allemaal wel goedkomen. Want als hij ook echt van je houdt, zie ik niet in waarom hij niet 2 jaar kan wachten. Dat is ook beter voor jou, zodat je je verder kan ontwikkelen. Want al heb je een slechte jeugd gehad en ben je misschien ouder voor je leeftijd, dat wil niet zeggen dat je overal even volwassen over kan nadenken, al denk je van wel. (dat is dus de eerste fout van mensen die zeggen volwassen te zijn)
__________________
Don't get mad, get everything
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:52
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
waarom wil iedereen dat meisje zo beschermen?? de beste manier om erachter te komen dat het nix is is het gewoon doen. en als ie haar dan na een paar maanden dumpt omdat hij toch wel iets serieuzers zoekt en zn lol kwa sex gehad heeft dan heeft ze er mooi van kunnen leren. en dan doet ze het niet meer.


...of wel, omdat het deze X vast héél anders is
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 09-09-2004, 17:53
illegal_love
illegal_love is offline
ksnap wat je bedoelt... (nu wel)

natuurlijk is hij 15 jaar ouder, en heeft hij meer levenservaring...
en is hij helemaal in to zn werk ik kan alleen maar wensen dat ik ook zo zou zijn... ik bedoel dus, klaar met school enz. Het huisje-boompje-beestje gedoe zou ik ook ontzettend graag willen, en geloof me; als ik de kans had zou ik hem met beide handen grijpen, maar het kán gewoon niet, geldtekort, verplicht om naar school te gaan etc etc... ik zou willen dat ik al afgestudeerd was, al een eigen huisje-boompje-beestje had
dat is ook mijn streven voor over een tijdje..

white witch, daar zat ik dus ook al aan te denken wachten tot ik 18 ben... maar waar zit hij dan?? heeft ie dan al een andere relatie?? *niet erg waarschijnlijk maargoed* thnx voor je advies

het kán goedgaan... maar het hoeft niet, en dat weet ik ook
__________________
xXxXx
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:54
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
little nemo schreef op 09-09-2004 @ 17:52 :
waarom wil iedereen dat meisje zo beschermen?? de beste manier om erachter te komen dat het nix is is het gewoon doen. en als ie haar dan na een paar maanden dumpt omdat hij toch wel iets serieuzers zoekt en zn lol kwa sex gehad heeft dan heeft ze er mooi van kunnen leren. en dan doet ze het niet meer.


...of wel, omdat het deze X vast héél anders is
jonge mensen worden veel te snel volwassen en worden snel beschadigd...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:54
Verwijderd
Citaat:
illegal_love schreef op 09-09-2004 @ 17:29 :
naief?? ik ken hem gewoon al lang, dan weet ik toch zo'n beetje hoe ie is??
Je kent hem gewoon zoals hij wil dat je hem kent.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:55
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
illegal_love schreef op 09-09-2004 @ 17:53 :
ksnap wat je bedoelt... (nu wel)

natuurlijk is hij 15 jaar ouder, en heeft hij meer levenservaring...
en is hij helemaal in to zn werk ik kan alleen maar wensen dat ik ook zo zou zijn... ik bedoel dus, klaar met school enz. Het huisje-boompje-beestje gedoe zou ik ook ontzettend graag willen, en geloof me; als ik de kans had zou ik hem met beide handen grijpen, maar het kán gewoon niet, geldtekort, verplicht om naar school te gaan etc etc... ik zou willen dat ik al afgestudeerd was, al een eigen huisje-boompje-beestje had
dat is ook mijn streven voor over een tijdje..

white witch, daar zat ik dus ook al aan te denken wachten tot ik 18 ben... maar waar zit hij dan?? heeft ie dan al een andere relatie?? *niet erg waarschijnlijk maargoed* thnx voor je advies

het kán goedgaan... maar het hoeft niet, en dat weet ik ook
waarom is het niet erg waarschijnlijk dat hij dan al een andere relatie heeft?
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 18:00
Verwijderd
Omg. Anders ga je op je zestiende ook even dromen over afstuderen en huisje-boompje-beestje.

Je hoort juist een leuke studenten te hebben. Die kerel heeft nu ook zo'n supercarrière, maar heeft in zijn studententijd ook lekker gebeest en rondgeneukt natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 18:04
illegal_love
illegal_love is offline
tuurlijk kijk ik ook naar mn studie enz uit heb ik hardstikke veel zin in!! maarrrr... ik ben niet het rondneuk-type, ook niet het elke-keer-nadat-ik-uitga-word-ik-dronken-en-stoned type.. ik ben een huismus saai heh??
__________________
xXxXx
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 18:54
Verwijderd
Tsjs, dit is al vaak voorbij gekomen en er zijn een aantal mensen op dit forum die een relatie hebben met iemand van meer dan 20 jaar ouder.. en die daar gelukkig mee zijn. Er zijn ook mensen die er misschien minder fijne ervaringen mee hebben gehad (verliefd zijn geworden op een oudere man en het werd niks, etc) en die het je om die reden zullen afraden.

Probeer in ieder geval ook advies te vragen van mensen uit je omgeving, baseer je beslissing niet teveel op wat mensen hier in dit topic zeggen. En zoals al gezegd, vraag je in ieder geval af waaróm hij voor jou zou kiezen, zorg dat je er enigszins zeker van bent dat het hem om jou als persoon gaat en niet om je jonge lichaam zeg maar. En natuurlijk heb je hem genoeg te bieden, daar gaat het niet om. Vraag je af wat hij jou te bieden heeft. Misschien is het wel veel beter voor je om een vriendje van je eigen leeftijd te hebben..
Ik zal zo nog ff het hele topic doorlezen om iets meer over die man te weten te komen, want ik vraag me nog een paar dingen af.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 18:58
illegal_love
illegal_love is offline
er staat weinig op over de man zelf... maar je mag het best vragen hoor maar het kan zijn dat ik er zo op een forum geen antwoord op kan geven....

ik heb het er ook veel over met mensen in mn omgeving heb mn moeder het hele verhaal verteld, vriendinnen ook enz...

xxxx
__________________
xXxXx
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 19:08
Verwijderd
Okee, uhm.. ik vroeg me dingen af zoals:
- hoe lang ken je hem al?
- weet je veel over hem en over zijn verleden? iets over de mensen met wie hij omgaat, gaat hij ook nog met andere meisjes van jouw leeftijd om, zijn er andere vrouwen in zijn leven?
- weet je al of hij hetzelfde voor jou voelt? of hoe hij tegenover een relatie met een meisje van 16 staat?
- kennen je vrienden en je familie hem? en hoe denken ze over hem?
Naja dat soort dingen.. maar je hoeft ze hier natuurlijk niet op te schrijven.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 19:14
illegal_love
illegal_love is offline
-ik kende em al heel lang ''vaag'', maar heb sinds ongeveer een half jaar goed contact met hem
-k weet best veel over de mensen waarmee ie omgaat en ken de vrouw waar ie het laatst een relatie mee gehad heeft... (kan alleen niet hier typen wie dat is omdat het dan direct duidelijk is wie hij is) hij gaat niet met andere meisjes van mijn leeftijd om..
-weet niet of hij hetzelfde voor mij voelt, hij geeft wel veel complimentjes maar dat kan ook vriendschappelijk zijn
-familie kent hem alleen via mij, vrienden eigenlijk ook... de meesten dan

hopelijk helpt dit een beetje...
__________________
xXxXx
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 19:15
Phie.
Avatar van Phie.
Phie. is offline
Ik zal me als 16 jarige er ook even mee gaan bemoeien

Volgens mij is een relatie met een man van 32 erg lastig. Je hebt amper raakvlakken. Hij werkt en jij zit nog op school, je leeft beide in een heel ander milieu en hebt andere problemen.
Ik neem aan dat je op je 32e wel een gezin wil oid en dat kan jij hem niet bieden. Hij zal er ook wel problemen mee krijgen als hij mag gaan vertellen dat zijn vriendin nog 16 moet worden.

En dan kan hij wel heel erg lief, aardig en leuk zijn maar zijn jongens van 16 dat niet. Houdt een relatie allaen stand op het feit dat jullie elkaar heel erg leuk vinden? Ik neem aan dat jullie elkaar ook wat te bieden moeten hebben. En je zegt dat je heel goed bij hem terecht kan met problemen enzo, maar kan hij ook met die problemen bij jou terecht?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 19:17
Phie.
Avatar van Phie.
Phie. is offline
En is het tegenwoordig 'in' ofzo om maar zo volwassen mogelijk te zijn op je zestiende?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 19:19
illegal_love
illegal_love is offline
hele goede vraag, maar ik zou het niet weten... ik ''probeer'' het ook niet ofzo ik ben gewoon ik...

we hebben inderdaad niet veel raakvlakken qua leven, hij werkt, ik zit op school etc etc... maar dat hoeft geen probleem te zijn, al weet ik dat dat het wel kán zijn... dilemma dilemma...

xxxx
__________________
xXxXx
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 19:23
Phie.
Avatar van Phie.
Phie. is offline
Welke opleiding doe jij als ik vragen mag?

Jullie wonen vrij ver uit elkaar toch?

En ik wil je niet aanvallen ofzo, maar het lijkt me allemaal zo onwerkelijk.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Smoorverliefd op oudere collega
Marisse
14 24-07-2007 19:32
Psychologie Levensverhaaltjuh
Somebody Special
37 31-05-2005 01:04
Liefde & Relatie Ouder
LoveGirl212
60 01-02-2005 17:32
Liefde & Relatie (groot) leeftijdsverschil, kan dat?
Charlottetje
125 23-01-2004 14:58
Liefde & Relatie Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar)....
Verwijderd
31 20-03-2003 15:19
Psychologie Meisjes met oudere mannen
MasterMolly
20 15-02-2002 15:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:22.