Oud 16-06-2018, 22:20
Pomeke
Avatar van Pomeke
Pomeke is offline
Ik ben nogal een kluns als het om telefoon-achtige dingen gaat. Nu weet ik heel goed dat telefoonhoesjes online te verkrijgen zijn, maar ik heb een apparaat waar ik niet zo'n handig hoesje voor kan vinden.

Het gaat namelijk om de (uitermate hippe) handset van mijn insulinepomp. Het is nogal cruciaal, want zonder dat ding ga ik dood, dus een kapotte handset lijkt me niet gezellig. Vandaar.

De fabrikant is nog niet slim genoeg geweest om er een hoesje bij te ontwerpen, dus dat wordt improviseren geblazen ... Ik gebruik nu een sok, maar zoek iets hippers en passenders. Wie heeft een idee?

Zie hieronder een fototje van de handset
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2018, 22:22
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Mijn huisgenootje heeft ooit zelf een hoesje genaaid voor mijn e-reader, dus als je handig bent kan je misschien zelf iets maken. Een old-skool stoffen telefoon hoesje (een beetje type sok, maar dan dikker en echt bedoeld als hoesje) zou ook een goede oplossing zijn, denk ik!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-06-2018, 22:34
Pomeke
Avatar van Pomeke
Pomeke is offline
Citaat:
Mijn huisgenootje heeft ooit zelf een hoesje genaaid voor mijn e-reader, dus als je handig bent kan je misschien zelf iets maken. Een old-skool stoffen telefoon hoesje (een beetje type sok, maar dan dikker en echt bedoeld als hoesje) zou ook een goede oplossing zijn, denk ik!
Handig ben ik niet, maar zeer zeker het overwegen waard. Ik zal eens kijken of ik misschien een handig mens ken thanx!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2018, 22:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een hoesje gehaakt voor mijn telefoon en tablet. Als je iemand kent in je omgeving die kan haken, kan die dat zo voor je maken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:57.