Oud 12-09-2007, 13:32
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik ga mee op mohammed'95, omdat ik sterrenmeisje nog een kans wil geven. Ik moet nu al stemmen, want straks werken tot 2300 uur.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Advertentie
Oud 12-09-2007, 13:43
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik neig naar mohammed, omdat ik sterrenmeisje altijd één van de leukste spelers vind. Maar het gaat nu richting gelijkspel en dat wil ik natuurlijk niet. Ik wacht daarom nog ff met stemmen tot vanavond.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 12-09-2007, 13:49
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Lisaaah, op wie ga je stemmen? Ik ben het wel met je eens verder m.b.t. de situatie van sterrenmeisje en mohammed.

Bij mij gaat de keuze uit naar wind's embrace.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 12-09-2007, 14:12
Verwijderd
Even ook op deze pagina zetten.
  • Lisaaah
  • Zoef de haas
  • Pixeldansje
  • Hanneke

    Mohammed'95
  • Sterrenmeisje
  • Trophus
  • Tink*
  • Drukknoopje
  • MadameMinke
  • Twinkebel
  • Flowtje

    Sterrenmeisje
  • Wind's Embrace
  • Darkiekurd
  • Mohammed'95
  • Mr Soija
  • Martino87
  • Maxwell

    Lisaaah
  • gaming champion
  • Eye of Sauron

    Wind's Embrace
  • Daboman

    MadameMinke
  • Zoemzoem

    Zoef de haas
  • Pippeloen
Citaat:
leuk verhaal
Lisaah, proficiat mijn stem heb je (lol)
Je stemt op Lisaaah dus?

Laatst gewijzigd op 12-09-2007 om 20:57. Reden: update lijst
Oud 12-09-2007, 15:43
Verwijderd
  • Lisaaah
  • Flowtje
  • zoemzoem
  • Maxwell
  • Martino87
  • Twinkebel
  • Pixeldansje
  • Eye of Sauron
  • zoef de haas
  • Hanneke
  • Pippeloen

    Mohammed'95
  • Sterrenmeisje
  • Trophus
  • Tink*
  • drukknoopje
  • MadameMinke

    Sterrenmeisje
  • Wind's Embrace
  • Darkiekurd
  • Mohammed'95
  • Mr Soija

    Lisaaah
  • gaming champion

    Wind's Embrace
  • Daboman

Ik ga ook voor Mohammed, ik vertrouw hem niet omdat ik hem niet ken en hetzelfde IP heeft als Darkiekurd.
Overigens vind ik het ook wel weer verdacht dat Lisaaah niet zegt op wie ze stemt, dat deed ze de vorige keer ook niet, en misschien de spellen daarvoor ook niet (maar dat weet ik niet, want ik deed vorige keer pas voor het eerst mee), maar ik vind het vervelend en zo krijg ik geen hoogte van haar. Bovendien, in het vorige spel ging ze wél zeggen wie ze verdacht toen ik ernaar vroeg, en toen probeerde ze mij verdacht te maken. Ik was dorpeling en zij bleek verrader. Dus...
Lisaaah onthoud ik voor een volgende keer, ga ik in elk geval wat meer in de gaten houden...

Laatst gewijzigd op 12-09-2007 om 16:11. Reden: toevoeging, anders post ik zoveel en we mogen maar 2 topics
Oud 12-09-2007, 16:04
Verwijderd
Oh, en trouwens; vet verhaal, cool thema.
Oud 12-09-2007, 16:09
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Ik ga voor mohammed.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 12-09-2007, 16:28
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik vind mohammed zielig, dus ik ga voor sterrenmeisje. Sorry!
__________________
you're not my demographic
Oud 12-09-2007, 16:30
Verwijderd
Ik vind sterrenmeisje veel zieliger, want ik snap de verwarring best dat ze gaming champion noemde, dat is bijna net zo'n onbekende forumer als Mohammed'95, tenminste, dat idee heb ik. En ze vond het zo eng om een eerste gooi te doen naar de verdachten, en nu wordt ze gelijk verdacht. Dan zou ik het ook nooit meer durven... Dus ik geef haar zeker nog een kans.
Oud 12-09-2007, 16:32
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik ga voor nr 13: MadameMinke
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 12-09-2007, 16:34
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik vind sterrenmeisje veel zieliger, want ik snap de verwarring best dat ze gaming champion noemde, dat is bijna net zo'n onbekende forumer als Mohammed'95, tenminste, dat idee heb ik. En ze vond het zo eng om een eerste gooi te doen naar de verdachten, en nu wordt ze gelijk verdacht. Dan zou ik het ook nooit meer durven... Dus ik geef haar zeker nog een kans.
Dat mag wel hoor. Maarja, het is de eerste hangronde, en dan is het altijd een beetje gokken.
__________________
you're not my demographic
Oud 12-09-2007, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Ik ga voor nr 13: MadameMinke

Is dat met een reden, een random getal of omdat 13 een ongeluksgetal is?

Citaat:
Dat mag wel hoor. Maarja, het is de eerste hangronde, en dan is het altijd een beetje gokken.
Is ook zo.
Oud 12-09-2007, 17:40
Verwijderd
Ja eh, hoe kan je nou stemmen. Sommige mensen hebben nog geen letter gepost

Wat gebeurt er als je niet stemt?
Oud 12-09-2007, 17:42
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Na een aantal keer niet stemmen word je uit het spel gegooid. En zo gaat trouwens gewoon de eerste stem ronde.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 12-09-2007, 17:42
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Ja eh, hoe kan je nou stemmen. Sommige mensen hebben nog geen letter gepost

Wat gebeurt er als je niet stemt?
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 12-09-2007, 17:43
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja eh, hoe kan je nou stemmen. Sommige mensen hebben nog geen letter gepost

Wat gebeurt er als je niet stemt?
Je moet overigens stemmen door een pm naar de spelleiders te sturen met de naam van de speler waarop je stemt.

Dat mag, maar hoeft niet dezelfde persoon te zijn als degene die je (eventueel) in het topic noemde.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 12-09-2007, 17:43
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Ja eh, hoe kan je nou stemmen. Sommige mensen hebben nog geen letter gepost

Wat gebeurt er als je niet stemt?
Na één of twee keer als je niet gestemt heb, krijg je een berichtje van de spelleider. Na drie keer mag je niet meer meedoen.
Oud 12-09-2007, 18:05
Verwijderd
wow, gister dacht ik dat ik al bijna dood was, en nu opeens zijn er allemaal lieve mensen
Oud 12-09-2007, 18:26
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Volgens het overzicht van Minke zijn er meer stemmen voor Mohammed'95, dus stem ik op hem. Daarbij vind ik sterrenmeisje gaaf.
__________________
Wark!
Oud 12-09-2007, 18:35
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:

Is dat met een reden, een random getal of omdat 13 een ongeluksgetal is?
13 brengt nu eenmaal ongeluk
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 12-09-2007, 19:11
Mohammed'95
Avatar van Mohammed'95
Mohammed'95 is offline
Het was leuk om jullie niet te vertrouwen.
__________________
You talkin' to me? You talkin' to me? No? Then shut the fuck up.
Oud 12-09-2007, 20:03
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik ga op Lisaaah stemmen. Niet dat het nog enig effect heeft, maar ik stem principieel nooit op een nieuweling de eerste keer bedacht ik me net en sterrenmeisje vind ik te cool om er nu al uit te hebben. Bovendien heeft ze af en toe goeie invallen. Verder volg ik Minke's redenering wel dat het uitermate verdacht is dat Lisaaah niet wil zeggen op wie ze stemt.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 12-09-2007, 20:05
Verwijderd
Ik stem op zoef de haas, want die heeft nog niet 1x gepost sinds de functies zijn uitgedeeld.
Oud 12-09-2007, 20:06
maxwell
Avatar van maxwell
maxwell is offline
ik ga voor sterrenmeisje
__________________
Abc.
Oud 12-09-2007, 20:27
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
De uitslag komt later, ik denk morgenochtend. De volgende ronde hoeven de stemmen pas later binnen te zijn, vanwege de kortere tijd.

Excuses.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 12-09-2007, 21:25
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Mag ik dan nu ook nog stemmen?
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 12-09-2007, 21:27
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Je kunt het altijd proberen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 12-09-2007, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Ik ga op Lisaaah stemmen. Niet dat het nog enig effect heeft, maar ik stem principieel nooit op een nieuweling de eerste keer bedacht ik me net en sterrenmeisje vind ik te cool om er nu al uit te hebben. Bovendien heeft ze af en toe goeie invallen. Verder volg ik Minke's redenering wel dat het uitermate verdacht is dat Lisaaah niet wil zeggen op wie ze stemt.
niet wíl zeggen

Ik wilde eerst niet op sterrenmeisje of mohammed stemmen, maar heb toch maar op mohammed gestemd. Ik ben vanmorgen vroeg vertrokken en nu pas terug, dus als ik gewoon thuis was geweest en je had het gewoon gevraagd, had ik ook gewoon kunnen antwoorden. Ik snap eerlijkgezegd niet wat er uiterst verdacht is.
Oud 12-09-2007, 22:07
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Ondertussen zat de groep niet stil. Ze deden hun best om de deur te openen waar Missy naar binnen was gegaan. Maxwell zat te klagen dat het zo eng was, maar de rest lette er niet op. Opeens, zonder dat iemand van de groep wat bijzonders had gedaan, ging de deur open. Wat ze zagen deed hun enorm schrikken. Er was brand, er was enorm veel rook.. en het dode lichaam van een meisje lag op de grond. De groep herkende haar snel als Missy. Het was even stil, maar toen barstte de discussie los. Over hoe stom het was dat ze hierheen waren gekomen. Over of het een ongeluk was geweest. Het ging maar door.

Opeens reageerde Mohammed’95 heel heftig. 'Ik vertrouw jullie voor geen meter. Voor hetzelfde geldt is een van jullie hiervoor verantwoordelijk. Ik ga een uitgang zoeken, gaan jullie maar lekker door met zeuren hoe eng het is. DAG.' Hij liep weg van de groep, op zoek naar een uitgang. Mohammed’95 was een redelijk bekend model, en hij verwachtte dat mensen hem met respect behandelde. Tot nu toe was dit niet echt gebleken. Daarbij voelde hij zich veel te goed voor de rest van de groep en wilde hij gewoon weg. Na zo'n 10 minuten zoeken zag hij iets dat hem beviel. Een grote deur met daarboven een bordje 'nooduitgang'. Hij deed de deur open, en liep er doorheen. De deur viel achter hem dicht. Het was pikkedonker, en het rook een beetje raar. Hij besefte zich wat hij rookte. 'FU...' maar toen viel hij al bewusteloos op de grond.

Toen hij wakker werd was hij nog een beetje duizelig. Hij hoorde een stem. 'Goedemorgen Mohammed’95, lekker geslapen?' Mohammed’95 vloekte. Wie was die gozer? De speaker vervolgde zijn verhaal: 'Jij waardeert het leven niet genoeg. Dat bewijs je keer op keer. Ik hoop dat je iets leert van wat er nu gaat gebeuren. Je mag laten zien hoe belangrijk jij je eigen leven vindt. We zitten nu in een kamer met een nooduitgang. Helaas, deze is gesloten. Er zijn in deze kamer twee knopjes. Als je daar op drukt ben je vrij. Oh, en ik heb je helaas moeten boeien, anders zou deze opdracht een beetje te makkelijk zijn. Nog een laatste detail: je hebt maar een minuut. Anders zul je een pijnlijke dood sterven. Succes.'

Mohammed’95 stond zo snel mogelijk op. Adrenaline stroomde door zijn bloed. De kamer was gelukkig niet zo donker meer als eerst. Hij stond op, en merkte dat hij geen schoenen meer aanhad. Vreemd, dacht hij bij zichzelf.
De eerste knop, een rode, zag hij op de muur verderop zitten. Hij liep er zo snel mogelijk naar toe. Opeens voelde hij een vreselijke pijn in zijn voeten. Hij keek naar beneden. Er lag een enorme hoeveelheid aan scherp glas op de grond. Hij moest er overheen wilde hij bij het knopje komen. Uit de speakers klonken de woorden 'je hebt nog 45 seconde'. Mohammed’95 verbeet de pijn en liep door het glas heen. Zijn voeten bloedde nu hevig. Hij drukte op het knopje. In zijn ooghoeken zag hij wat bewegen. Er stond een soort groot aquarium met daarin water en een knopje op een verhoging. Hij liep er zo voorzichtig mogelijk naar toe. Hij wilde op het knopje drukken, maar merkte dat zijn handen nog steeds geboeid waren. Hij dacht na. '15 seconde' klonk het. Hij ging met zijn gezicht het water in. Op dat moment merkte hij dat het helemaal geen water was. Het was een enorm bijtend zuur, Mohammed’95 krijste het uit van de pijn. De bak kleurde rood van zijn bloed. De pijn was zo ongelofelijk groot dat hij alleen nog maar dood wilde. 'een.. nu,-' de woorden vervaagde in de enorme knal. Een explosie vlakbij Mohammed’95 deed hem uit zijn lijden verlossen. Hij had niet eens het tweede knopje kunnen indrukken. Toen alles weer zichtbaar werd was Mohammed’95 niet meer te herkennen. Er lagen alleen nog wat losse lichaamsdelen op de grond. Het gezicht van Mohammed’95 was bijna volledig weggebrand door het zuur.

Ergens veel verder in het huis grinnikte iemand.

De rest van de mensen hoorden toen iemands stem wat citeren.

"Twee al dood
nog veel te gaan
Maak je geen zorgen
jullie gaan er allen aan

Mohammed kreeg een kans
Falen was duur
In het water ging hij mans
Helaas bleek het zuur"



Deelnemers:
01) Lisaaah
02) trophus
03) sterrenmeisje
04) Flowtje
05) Daboman
06) zoemzoem
07) Mr Soija
08) Tink*
09) Maxwell
10) Martino87
11) Twinkebel
12) Pixeldansje
13) MadameMinke
14) Darkiekurd
15) Eye of Sauron
16) zoef de haas
17) Hanneke
18) Wind's Embrace
19) Mohammed'95 (dorpeling)
20) Pippeloen
21) gaming champion
22) drukknoopje

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten

Het eerste onschuldige slachtoffer is gevallen. Het is nu aan de wolven om de voorsprong te vergroten. Stemmen kan zoals gebruikelijk tot 20.30u morgenavond.

Helaas bestaat de kans dat het verhaal morgen weer wat later is. Onze excuses hiervoor.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...

Laatst gewijzigd op 13-09-2007 om 01:01.
Oud 12-09-2007, 22:10
Verwijderd
Tjonge
Oud 12-09-2007, 23:15
Verwijderd
pfoeh
wat een lugubere dood. het spijt me mohammed... (maar eigenlijk ben ik heel blij dat ik nog leef)
Oud 12-09-2007, 23:22
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Wat een triest verhaal... Wel gaaf.

Dag mohammed.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 13-09-2007, 00:24
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Heh bah in dit verhaal wil je ook echt níet sterven..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 13-09-2007, 00:33
Verwijderd
Er staat 'Het eerste onschuldige slachtoffer is gevallen.'
Wordt de functie van de persoon nog bekend gemaakt? Want wat nou als hij een wolf was geweest?

edit : sadistisch verhaal btw ;x
Oud 13-09-2007, 00:37
Verwijderd
als er niks achter staat is het een gewone dorpeling...
als het een wolf was geweest dan waren mensen gaan juichen en pixeldansjes gaan doen
Oud 13-09-2007, 00:39
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
er staat niks dus ik neem aan dat ie gewoon dorpeling was. Maar het is wel handig als dat er ook ff bij word gezegd...
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 13-09-2007, 00:40
Verwijderd
Citaat:
er staat niks dus ik neem aan dat ie gewoon dorpeling was. Maar het is wel handig als dat er ook ff bij word gezegd...
Als er geen functie bijstaat had hij geen functie en was hij dus gewoon dorpeling.
Oud 13-09-2007, 00:42
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Soija is verdacht stil.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 13-09-2007, 00:43
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
er staat niks dus ik neem aan dat ie gewoon dorpeling was. Maar het is wel handig als dat er ook ff bij word gezegd...
Sorry, gewoonte.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 13-09-2007, 11:09
Verwijderd
Het verhaal is echt goaf. Ook een beetje eng.
Ik ga vandaag Saw 1 kijken.
Oud 13-09-2007, 11:16
Verwijderd
Citaat:
Soija is verdacht stil.
Je hooft.
Oud 13-09-2007, 11:16
Verwijderd
Ik heb die film niet gezien, is dat erg? Ik bedoel voor dit spel.
En stemmen is iedere dag?
Oud 13-09-2007, 11:21
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik heb die film niet gezien, is dat erg? Ik bedoel voor dit spel.
En stemmen is iedere dag?
Nee, het verhaal staat volledig los van het spel. Het is een extra'tje om het spel boeiender te maken, meer niet. Als je de films wel hebt gezien herken je misschien wat meer van het verhaal, maar dat is alles.

Het stemmen gaat als volgt: de eerste ronde stemmen de dorpelingen. (+ alle functies behalve de wolven). Dit is de hangronde.

De tweede ronde mogen de wolven iemand opeten. De dorpelingen mogen niets, maar de tovenaar, ziener en heks mogen die ronde een pm naar de spelleiders sturen met wie ze als doelwit kiezen die ronde voor hun gave.

De derde ronde is dan weer een hangronde, de vierde een eetronde enz.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 13-09-2007, 11:22
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Je hooft.
Als ik hier nu commentaar op maak dan ga je zeggen dat ik verdacht ben. Maar dat doe je sowieso omdat ik op je post reageer. Maar hihi, als er niemand duisentverdachter is ga ik morgen op je stemmen. Hihi.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 13-09-2007, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Als ik hier nu commentaar op maak dan ga je zeggen dat ik verdacht ben. Maar dat doe je sowieso omdat ik op je post reageer. Maar hihi, als er niemand duisentverdachter is ga ik morgen op je stemmen. Hihi.
eerste zin: nee hoor
tweede zin: nee hoor, maar dit soort misanticipatie is wel weer verdacht
fijn, doet wat u niet laten kunt
Oud 13-09-2007, 12:00
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik vind Mr. Soija niet echt stil, hij staat op de derde plaats qua aantal posts.
Maar het misschien wel een idee om te stemmen op de echt stille mensen.
Doen we btw dit spel ook nog een beloning voor de leukste en actiefste speler? Of loop ik nu achter?
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 13-09-2007, 12:04
trophus
Avatar van trophus
trophus is offline
Citaat:
Je hooft.
Hangen zal je, wolf
__________________
Hello, 911? It's Quagmire. Yeah, it's caught in the window this time.
Hugs are drugs and I'm an addict.
Oud 13-09-2007, 12:06
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Het is duidelijk op wie ik zal stemmen.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 13-09-2007, 12:29
Mohammed'95
Avatar van Mohammed'95
Mohammed'95 is offline
Ik was een gewone dorpeling maar ik ben er van overtuigt dat sterrenmeisje wel een wolf is.
__________________
You talkin' to me? You talkin' to me? No? Then shut the fuck up.
Oud 13-09-2007, 12:40
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Even nog een spelregeltje die blijkbaar niet bekend is, na je dood dien je je mond te houden met verdenkingen en informatie.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 09:12
De Kantine Weerwolfspel 39, topic 2.
TopDrop
246 25-09-2007 08:25
De Kantine weerwolfspel #38
zoemzoem
6 11-09-2007 07:59
De Kantine Weerwolfspel #38
duivelaartje
3 04-08-2007 07:28
De Kantine *plak plak plak* CTRL - V topic!
Cherry Springs
499 21-10-2006 16:50
Beleidszaken Samenvoeging Onzin en De Kantine
Ieke
500 23-03-2006 22:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.