Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2017, 23:47
meisje&probleem
meisje&probleem is offline
Haaiii
Ik had dinsdag voor de eerste keer seks met mijn vriend.
Of zo had ik het gewild toch,
We hebben eerst heel lang moeten proberen om zijn pik erin te krijgen, maar hoe hard we ook duwde het lukte niet.
Tot hij er tijdens het kussen ineens inging toen mijn vriend duwde.
Het deed echt heel erg veel pijn en ik wou toen wel echt niet meer verder gaan.
Dus zijn we gestopt omdat zijn pik er weer uit ging. (Na 1-2 sec)
Nu heb ik opgemerkt dat ik ineens veel makkelijker een tampon of zo in mijn vagina krijg, is dat dan je maagdelijkheidsvlies die 'weg' is of niet? Want dat was toch maar een mythe, of waardoor komt het ineens & gaat seks de volgende keer minder pijn doen?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2017, 06:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Het heeft niet zo veel met je maagdenvlies te maken. Hoe makkelijk iets jouw vagina in gaat heeft te maken met hoe ontspannen jij bent, door spieren aan te spannen maak je de ingang van je vagina natuurlijk smaller.

Hebben jullie wel genoeg tijd besteed aan voorspel? Was jouw vagina nat genoeg? Was je ontspannen? Kon hij met vingeren wel een aantal vingers in je vagina steken zonder je pijn te doen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-04-2017, 21:18
Roosjexx
Roosjexx is offline
Ahwww ja dat is moeilijk jullie hebben warschijnlijk slechte voorspel gehad en hoe oud ben je?
Je moet bij de eerste keer goed ontspannen zijn en dat is alleen als je je op je gemakt voelt.
Eerlijk gezegd vind ik het raar dat je vriendje zomaar door duwd je zou eerst even kunnen vragen van wil je het echt of wil je dit?
Volgende keer iets langer de tijd ervoor nemen en misschien al alles nat maken is mijn tip komt goed en niet nu slecht over seks denken !
Met citaat reageren
Oud 16-04-2017, 22:37
meisje&probleem
meisje&probleem is offline
16 en ja hoor ik wou het wel en ik had totaal geen stress. We waren zelfs aan het lachen over hoe "goed" het verliep. Maar toen hij duwde voelde ik de pijn maar het ging er gewoon niet in. Toen hij er wel in gleedt deed het erg zeer waardoor ik echt zo iets had van 'goh, zo veel pijn'.
Mijn vriend zei achteraf dat hij echter zo'n geluidje had gehoord alsof iets kapot sprong toen hij erin ging, ik vraag me echt af wat dat was aangezien er nu veel makkelijker iets in gaat. Maar ik heb werkelijk geen enkel idee. En ja zal ik aan denken, bedankt!
Met citaat reageren
Oud 16-04-2017, 22:39
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Kunnen er bij het vingeren wel een of meer vingers in zonder dezelfde reactie?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-04-2017, 01:28
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Het maagdenvlies bestaat wel, hoor. Het is bij 1-2% van de vrouwen een daadwerkelijk vliesje dat de vagina afsluit. Die vrouwen moeten daaraan worden geopereerd, anders kan het menstruatiebloed er niet uit. Andere vrouwen hebben weer helemaal geen maagdenvlies, dat komt ook regelmatig voor.

Meestal is het maagdenvlies een soort stug 'randje'. Dat scheurt dan op 'n gegeven moment door seks of tampons. Maar je hebt ook mensen met dit soort maagdenvliezen:



Bovendien zijn niet alle maagdenvliezen zijn even groot, dun of rekbaar.

Kortom, het kan wel dat er iets bij jou wat heftiger scheurde. Eigenlijk had je even met een spiegeltje moeten kijken, misschien had je 'm gewoon kunnen zien. Dan was je voorbereid en konden jij en je vriend voorzichtiger zijn. Maar nu lijkt het achter de rug. Ik zou zeggen, niet te veel zorgen om maken (tenzij je er last van krijgt) en grote kans dat penetratieve seks inderdaad gemakkelijker gaat.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2017, 01:32
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Dat gezegd hebbende, geen stress en je ontspannen en gewillig voelen is natuurlijk ook heel belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2017, 05:52
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Ja, in het begin kan je wel pijn hebben denk ik, als je nooit iets bij je eigen gedaan hebt.. Ik denk dat het bij mij beter ging omdat ik al heel vaak iets er in gestopt had bij het vingeren en masturberen. Ik had het blijkbaar zelf al opgeruimd en de eerste keer ging het best wel goed. Toch wel lekker hoor, als je samen bent en hij met z'n stijve er in...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2020, 16:50
venture
venture is offline
en doe het veilig, met condoom!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was
Verwijderd
17 13-03-2022 22:41
Liefde & Relatie Gedumpt na eerste keer seks
Krume
17 22-05-2014 20:23
Seksualiteit eerste keer seks dronken???? :(
gangbang
8 10-11-2012 13:37
Seksualiteit De eerste keer met je huidge partner
Thee Muts
47 26-08-2006 22:24
Seksualiteit Eerste keer seks, soa's?
BPF
2 24-10-2004 15:55
Seksualiteit klaarkomen bij eerste keer/keren seks?
sui
34 13-08-2003 14:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56.