Oud 09-01-2005, 16:14
Joan
Avatar van Joan
Joan is offline
iemand ervaring met deze...

http://aka.fotovista.com/dev/large/14350155.jpg

...?

of andere vergelijkbare mp3 spelers met zown menu-scherm.

wel graag redelijke prijs
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-01-2005, 16:18
Chilli Dude
Avatar van Chilli Dude
Chilli Dude is offline
want wat wil je ermee? wil je deze hebben, wil je reviews, wil je onze meningen? zeg het is

PS. --> Hardware
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 16:25
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
ik heb de creative zen xtra, pm maar als je iets wil vragen aangezien dit waarschijnlijk zo op Hardware wordt gezet. Kom nooit op hardware.

en effe voor de goede orde, dit is de creative zen:


dit is de zen xtra


en dit is creative touch
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 16:28
Joan
Avatar van Joan
Joan is offline
fackk... kd8 datk um daar al had gepost sorry...

het is dus de creative touch...

handig in gebruik?
Kan je um makkelijk in je broekzak doen?
nog andere xtra's dan muziek?
en zijn er nog vergelijkbare in die prijsklasse?

Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 16:36
Joan
Avatar van Joan
Joan is offline
hoe krijg je deze topic dan op Hardware?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 16:49
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
euhm, de zen xtra is in de lengte precies even groot als mn telefoon, iets breder en ong even dik. Dus hij past in vrijwel iedere broekzak.
Werkt met een float playlist, dus je moet de muziek die je wil afspelen in een lijstje dumpen en dat speelt ie dan af in verschillende modi.
Extra's: wekker, 5 bans EQ, hele zooi presets en effecten, versnellen en verlangzamen van audio zonder dat de pitch (veel) veranderd

hij is redelijk handig in gebruik, alhoewel dat vies tegen valt als je m pas nieuw hebt, heb er een dag over gedaan om erachter te komen wat wat is en hoe het werkt. Handige ingebouwde zoekfunctie zodat je kan zoeken als je veel mp3's hebt, zoeken kan op genre, artiest, album en naam van nummer.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 16:59
Joan
Avatar van Joan
Joan is offline
Extra's: wekker, 5 bans EQ, hele zooi presets en effecten, versnellen en verlangzamen van audio zonder dat de pitch (veel) veranderd


en dat is...

sorry ben simpele ziel
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 17:19
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
wekker spreekt voor zich lijkt me hij gaat op een ingesteld tijd vanzelf aan

5 bands EQ = 5 bands Equalizer, euhm zodat je de sterkte van de frequenties kan instellen. Zeg maar als je een stereo hebt kan je toch ook effecten doen als bv rap, of jazz of classis, en dan hoort e t geluid een beetje veranderen. Dat kan hiermeer ook, maar dan helemaal custom (of 8 vooraf ingestelde of course)

misschien dat dit je meer zegt, maar dan niet zoveel schuifjes, plaatje is 10 bands, op de zen xtra heb je "maar" 5 bands.

daarnaast heb je nog andere effecten zodat het bv klinkt als in een cathedraal of als in een kleine kamer. Dat heeft met de echo's enzo te maken.

je kan het geluid ook heel "breed/small" laten klinken

daarnaast kan je versnellen of langzamer afspelen zonder dat de toonhoogt veranderd. Dus als je iets versnelt krijgt het geen piepstem, maar blijft de stem min of meer hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 17:28
SubbehQ
Avatar van SubbehQ
SubbehQ is offline
Citaat:
GarBage02 schreef op 09-01-2005 @ 16:36 :
hoe krijg je deze topic dan op Hardware?
Deze topic, lol
__________________
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 17:53
Joan
Avatar van Joan
Joan is offline
aha bedankt

230 vind ik nog steeds wel erg duur ...
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 17:56
Joan
Avatar van Joan
Joan is offline
Citaat:
SubbehQ schreef op 09-01-2005 @ 17:28 :
Deze topic, lol
humm was idd een beetje rare fout
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 18:48
Dr HenDre
Avatar van Dr HenDre
Dr HenDre is offline
Citaat:
GarBage02 schreef op 09-01-2005 @ 17:53 :
aha bedankt

230 vind ik nog steeds wel erg duur ...
aansteller, ik heb 300 voor de mijne betaald en ik ben er heeel blij mee, tis het geld zeker waard
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 18:50
Miles
Avatar van Miles
Miles is offline
Philips hdd060

€200,-

(Of minder tegenwoordig.)
__________________
Un electrodoméstico es una máquina que realiza algunas tareas domésticas rutinarias
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 18:57
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Ik heb 217 neergeteld voor een import-Karma. Wel extreem relaxed.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 19:06
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb de Creative Micro. Leuk dingetje, ik vind 'm erg handig in gebruik. (Alleen heb ik problemen met de batterij...)
Met citaat reageren
Oud 09-01-2005, 19:38
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
iriver h320 of een ipod. wat duurder maar dan heb je echt wat
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 00:25
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Ik heb de touch.. zitten weinig extra's op. Tis gewoon een basic mp3-speler met 20 gig.. Iets wat je mag verwachten voor die prijs. Wil je echt wat leuks, luister naar ]{ing.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2005, 15:18
Grenwiel
Avatar van Grenwiel
Grenwiel is offline
Citaat:
]{ing schreef op 09-01-2005 @ 19:38 :
iriver h320 of een ipod. wat duurder maar dan heb je echt wat
Als je een Ipod koopt dan gelijk de 'grote'. Zit voor vrij weinig extra 16 gig. extra op TOV een Ipod mini. Rest van de hardeschijfspeler zijn doorgaans wel circa 30 eur goedkoper dan een vergelijkbare ipod.
__________________
okee.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-01-2005, 15:34
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Grenwiel schreef op 10-01-2005 @ 15:18 :
Als je een Ipod koopt dan gelijk de 'grote'. Zit voor vrij weinig extra 16 gig. extra op TOV een Ipod mini. Rest van de hardeschijfspeler zijn doorgaans wel circa 30 eur goedkoper dan een vergelijkbare ipod.
De ipod mini heeft een accu die slechts 7 tot 8 uur luisterplezier oplevert. De gewone ipod heeft 12 uur. En dit terwijl de mini een kleinere harddisk (1'' ipv 1.8'') bevat die in principe minder stroom verbruikt. Ik weet niet hoe het zit met de grootte van de buffer in de ipod mini maar dat kan ermee te maken hebben. De mini is wel lichter; zoals elke hedendage 4/5gb speler ca 100 gram. De iRiver H320 is nu ca 30 euro goedkoper dan de iPod en heeft standaard kleurenscherm erin (waarvoor je bij apple minimaal 540 euro moet neerleggen). Bovendien zit er een tuner op, USB on the go (voor backuppen foto's van digicam), je kan er ook filmpjes mee afspelen, gaat de accu 4 uur langer mee en krijg je als je geluk hebt een afstandsbediening en externe batterypack meegeleverd (de huidige versie komt alleen nog zonder deze twee handige accesoires). Er is ook een afstandsbediening te koop, met display (iets wat bij iPod onmogelijk is). Het enige wat de iPod wel beter doet is het design, de iRiver is 25 gram zwaarder en 3mm dikker.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 00:43
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Ik heb de zelfde als Dr Hendre, gaaf ding, maar eigelijk net wat te duur

als ik jou was zou ik zoals king al zei voor een Iriver gaan, kleurenbeelscherm, filmpjes, foto's, en wat ik zelf wel belangrijk vind, een fm tuner.

die zit er bij mij helaas niet op

mp3spelers.nl

Citaat:
beschrijving

De iRiver H320 20GB harddisk heeft een 2 inch kleuren TFT LCD display met 260.000 pixels. De H320 is uitgevoerd in zwart carbon structuur: iRiver noemt het Pinspot Black. Op het display is de gebruikelijke informatie af te lezen maar ook song teksten (lyrics), tekst bestanden (.txt) en foto bestanden (.jpg en .bmp). De iRiver H320 speelt MP3, WMA, ASF en Ogg Vorbis bestanden en is firmware upgradeable voor eventuele nieuwe bestandsformaten. Een Voicerecorder, FM recorder en FM tuner met instelbare presets zijn aanwezig. De iRiver H320 is verder uitgevoerd met een direct MP3 encoder (line-in) daarmee kunt u rechtstreeks vanaf een Hifi-set of CD speler opnemen in het MP3 formaat. Een high speed USB 2.0 (usb-on-the-go) is tevens aanwezig. Deze kan niet alleen digitale camera's, geheugen sticks en card readers herkennen, het is echter ook mogelijk een webcam aan te sluiten en daar dan beelden van op te nemen. U kunt uiteraard ook andere USB apparaten zoals een video camera of een draagbare harde schijf aansluiten. Nadat de H320 het USB apparaat herkend kunt u via de browser de bestanden bekijken of overbrengen naar de H320. De iRiver H320 is op te laden via de USB poort of met de meegeleverde 220v adapter-oplader. Ten slotte wordt een hoogwaardige iRiver (Sennheiser MX 400) oortelefoon set standaard meegeleverd.

specificaties

Standaard geheugen 20000MB (20GB)
Geheugen uitbreiding niet mogelijk
Ondersteunde formaten MP3, WMA, ASF, Ogg Vorbis, Jpeg, Bmp, Txt
Grafische kleuren LCD display met backlight
ID3-tag support
Connectiviteit USB 2.0 + USB On-The-GO
instelbaar als USB host
Data overdracht 14 tot 480Mbps
Plug & Play (geen installatie cd nodig)
Encoding bitrate 8 ~ 320Kbps
Firmware upgradeable
12MB DRAM anti shock buffer
Maximaal vermogen 2x 20mW
Frequentie bereik 20 - 20.000 Hz
Batterijtype Lithium Polymeer batterij
Batterij speelduur tot 16 uur
Afmetingen 62mm x 103mm x 22mm
Gewicht 183 Gram incl. batterij
6 + 1 handmatig equalizer presets
Signal to Noise speler > 90DB
Signal to Noise tuner > 50DB
Kleur zwart (Pinspot Black)
Behuizing aluminium carbon
FM tuner
Voice recorder en FM recorder
Direct MP3 encoder (line-in)
Windows 98, ME, XP, 2000, MacOs X
24 maanden fabrieksgarantie

in de doos

iRiver H320 20GB
Stereo oortelefoon set (iRiver Sennheiser MX 400)
Opname microfoontje met clip
AC adapter 220v
Lederen beschermhoes met riemclip
USB aansluitingskabel
USB host kabel
Line in kabel - encoder kabel
Handleidingen (Nederlands, Engels, Duits, Frans)
Software CD en Driver


ik zou iig voor zoiets gaan
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 17:52
Boas
Avatar van Boas
Boas is offline
ik ben ook wat zoekende.. maar voor mij hoeven die extra dingen (voice recorder/kleurenscherm/ fotos bekijken/ wekker etc) niet zo. Als het maar goede kwaliteit is, er vrij veel muziek op kan en batterijen/accu lang mee gaan
__________________
goddamn, you play some mean banjo!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 18:04
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
ipod. Makkelijk, mooi design en niet veel verschillende knopjes.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 18:10
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Jolt schreef op 11-01-2005 @ 18:04 :
ipod. Makkelijk, mooi design en niet veel verschillende knopjes.
Ik snap niet hoe je na de vorige replies nog kan zeggen dat iemand een Ipod kopen moet. Ik blijf er bij -en dat zal waarschijnlijk tot in mijn graf zo blijven- dat een Ipod een enorm overhyped apparaat is, dat púúr en alleen verkoopt door een goede naam en leuk uiterlijk. Verder stelt dat hele ding -zéker in vergelijking tot de H320 van iRiver- echt geen moer voor.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 18:13
Zylverstar
Avatar van Zylverstar
Zylverstar is offline
Ik ben de trotse eigenaar van een Iriver H340. (40 GB)

Echt een geweldig apparaat!! De h320 verschilt amper van de h340 (geen cradle en minder geheugen) Hij is nu idd redelijk goedkoop. de creative touch had ik laatst ook in mijn handen, mooi apparaat, zeker het klik-systeempje van naarboven en beneden scrollen werkt prima, hij is makkelijk te besturen en de meegeleverde oordopjes zijn ook prima. ik heb hem voor 175,- gezien bij de BCC (als ik me niet vergis...) Mr als ik hem vergelijk met mijn speler ontbreek er voor mij natuurlijk wel wat aan... Mr als je geen waarde hecht aan kleurenscherm, video, foto's e.d. dan is de touch een prima koop. Ik moet wel toegeven dat de touch mooier is vormgegeven dan mijn Iriver... Mr ja.. beauty can only be found inside... ^^
__________________
Get a life or die trying!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 18:14
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Koen schreef op 11-01-2005 @ 18:10 :
Ik snap niet hoe je na de vorige replies nog kan zeggen dat iemand een Ipod kopen moet. Ik blijf er bij -en dat zal waarschijnlijk tot in mijn graf zo blijven- dat een Ipod een enorm overhyped apparaat is, dat púúr en alleen verkoopt door een goede naam en leuk uiterlijk. Verder stelt dat hele ding -zéker in vergelijking tot de H320 van iRiver- echt geen moer voor.

Naja, het is wel zo, tering duur voor wat je krijgt, en ik zelf vind hem super ken een paar mensen die hem hebben.

Lekker makkelijk, 1 knop en zo. Maar dat is meer een persoonlijke mening. Hij is idd wel zeer erg gehyped. Zelf heb ik er jammer genoeg geen geld voor te besten, als hij minder zou kosten zou ik hem waarschijnlijk halen.

Ding is gewoon cool, kan er niks aan doen . Of jah, ik vind hem cool .
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2005, 18:33
Hank McCrank
Avatar van Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Citaat:
Koen schreef op 11-01-2005 @ 18:10 :
Ik snap niet hoe je na de vorige replies nog kan zeggen dat iemand een Ipod kopen moet. Ik blijf er bij -en dat zal waarschijnlijk tot in mijn graf zo blijven- dat een Ipod een enorm overhyped apparaat is, dat púúr en alleen verkoopt door een goede naam en leuk uiterlijk. Verder stelt dat hele ding -zéker in vergelijking tot de H320 van iRiver- echt geen moer voor.
Om te doen wat de meeste mensen er mee doen (louter muziek luisteren) is de iPod gewoon erg gemakkelijk. Bovendien ziet het dingetje er heel knap uit en de meeste mensen vinden design belangrijker dan de functies die de iRiver wél biedt en de iPod niet, aangezien weinig mensen deze functies daadwerkelijk veel zullen gebruiken.
Persoonlijk zou ik nooit een iPod kopen omdat ik het gewoon belachelijk vind dat de accu maar zo kort meegaat en zo duur is om te vervangen, verder zie ik geen echte nadelen (de prijs en dat iedereen er al mee loopt daargelaten).
En dat ie geen moer voorstelt slaat natuurlijk nergens op, maar ik ga er van uit dat je dat zelf ook wel begrijpt en je overdreef.

Offtopic:
Citaat:
Zylverstar schreef op 11-01-2005 @ 18:13 :
Mr ja.. beauty can only be found inside... ^^
Is dat een bekende uitdrukking? Ik vind hem namelijk nergens op slaan.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 18:38
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Citaat:
Zylverstar schreef op 11-01-2005 @ 18:13 :
...en de meegeleverde oordopjes zijn ook prima...
Ben ik niet met je eens. Ik heb dus zelf de touch en ik vind het waardeloze oordopjes. Veel te schel geluid. Maar het is zo ongeveer normaal dat je er echt goede oordopjes zelf bij moet kopen.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 18:48
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Hank McCrank schreef op 11-01-2005 @ 18:33 :

En dat ie geen moer voorstelt slaat natuurlijk nergens op, maar ik ga er van uit dat je dat zelf ook wel begrijpt en je overdreef.
Ik snap niet wat mensen in een Ipod zien. Slechte batterij, geen Ogg ondersteuning, niet eens een line out, geen mic, geen radio, etc. Er zit gewoon niks in, het is echt álleen een Mp3 speler.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 19:03
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Darko schreef op 11-01-2005 @ 18:38 :
Ben ik niet met je eens. Ik heb dus zelf de touch en ik vind het waardeloze oordopjes. Veel te schel geluid. Maar het is zo ongeveer normaal dat je er echt goede oordopjes zelf bij moet kopen.
De dopjes bij de iRiver zijn erg goed imho
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 19:09
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Citaat:
]{ing schreef op 11-01-2005 @ 19:03 :
De dopjes bij de iRiver zijn erg goed imho
I know, dat zijn ook eigenlijk de uitzondering.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 19:24
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
]{ing schreef op 11-01-2005 @ 19:03 :
De dopjes bij de iRiver zijn erg goed imho
Maar ze laten nog steeds maar een fractie van de kwaliteit horen die uit de uitgang kan komen. Dus al voldoen ze wel, een beetje Mp3 speler verdient eigenlijk nog wel beter, zeker uit die prijsklasse.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Koen schreef op 11-01-2005 @ 18:10 :
Ik snap niet hoe je na de vorige replies nog kan zeggen dat iemand een Ipod kopen moet. Ik blijf er bij -en dat zal waarschijnlijk tot in mijn graf zo blijven- dat een Ipod een enorm overhyped apparaat is, dat púúr en alleen verkoopt door een goede naam en leuk uiterlijk. Verder stelt dat hele ding -zéker in vergelijking tot de H320 van iRiver- echt geen moer voor.
Hehe ik ben gelukkig toch niet de enige die er zo over denkt

Ik maak jou lijstje nog even af, mijn broer heeft namelijk ook een stomme ipod.

Je kan hem niet als harde schijf gebruiken, erg irritant als je bijvoorbeeld bij vrienden bent en je wilt ff wat data hebben.

Je kan geen nummers met elkaar uitwisselen, al je muziek moet namelijk op 1 computer staan. Dit komt doordat je het programma ituns maar 1 keer mag installeren op 1 pc dus. Mijn broer wist dus niet en zijn hele ipod was leeg.

De accu gaat maximaal 6/7 uur mee, lekker is dat een extra accu kost ruim 50 euro.

Je kan niet je eigen mappen structruur maken, alles wordt voor je gedaan, heel irritant.

De iriver is gewoon een van de betere, zelf heb ik de Xclef, niet duur en doet het altijd. Accu van ongeveer 20 uur, werk als harde schijf. EQ, eigen mappen strcutuur.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 11:12
Hank McCrank
Avatar van Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Citaat:
Koen schreef op 11-01-2005 @ 18:48 :
het is echt álleen een Mp3 speler.
En waar koopt 95% van de mensen zo'n ding voor? Juist ja.
Kijk ik ben helemaal geen iPod fan, integendeel, maar ik kan best begrijpen waarom de massa voor de iPod kiest.

Citaat:
Syphon schreef op 11-01-2005 @ 22:01 :
...
Dat is helemaal niet waar, er is genoeg andere software dan iTunes voor iPods te vinden waarmee je al die dingen wel kunt. Het zou standaard moeten kunnen, maar dat terzijde. En de accu van een 4de generatie moet 12 uur mee kunnen (wat ik overigens nog veel te weinig vind, maar goed, ik vind 20 uur ook veel te weinig). Bovendien is een Xclef zo groot als een baksteen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 11:21
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
Hank McCrank schreef op 12-01-2005 @ 11:12 :
En waar koopt 95% van de mensen zo'n ding voor? Juist ja.
Kijk ik ben helemaal geen iPod fan, integendeel, maar ik kan best begrijpen waarom de massa voor de iPod kiest.
Feit is echter dat ie door z'n zwakke batterij, de onmogelijkheid tot het maken van mappenstructuur en de niet uitwisselbaarheid van bestanden zelfs daar amper voor geschikt is. En toch moet je daar meer voor neertellen dan voor z'n concurrent.

Apple moet 't puur en alleen hebben van marketing. En daar zijn ze toevallig wel donders goed in. Maar hun Ipod heeft mij nooit kunnen overtuigen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2005, 13:15
Hank McCrank
Avatar van Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Citaat:
Koen schreef op 12-01-2005 @ 11:21 :
Feit is echter dat ie door z'n zwakke batterij, de onmogelijkheid tot het maken van mappenstructuur en de niet uitwisselbaarheid van bestanden zelfs daar amper voor geschikt is. En toch moet je daar meer voor neertellen dan voor z'n concurrent.
Dat kan ie wel, alleen niet standaard, zoals ik al zei, maar met programma's die niet van Apple zijn. Bovendien zijn er mensen die zwéren bij het gebruik van iTunes in combinatie met hun iPod, dan heb je die mappenstructuur helemaal niet nodig, kwestie van smaak (ik persoonlijk heb een hekel aan iTunes, dus het zou ook niks voor mij zijn).

Maar zoals ik al aangaf, mij heeft ie ook nooit overtuigd. Ik vind het alleen zo vervelend worden dat het hip is om te roepen dat de iPod stom is, terwijl driekwart van de mensen die dat roepen niet eens weet waarom én het gewoon een feit is dat de iPod wel degelijk voordelen heeft die andere spelers niet bieden.
De iPod is niet slecht, echter wel voor verbetering vatbaar.
Discussie hierbij gesloten, zou ik zeggen.

Hehe dit is trouwens helemaal geen iPod-topic .

Voor het eerst ontopic dan maar:
De Creative Zen vind ik erg groot, de Zen touch is wel te doen. De Zen Micro vind ik erg cool, daar zou ik voor gaan aangezien ik 5gb genoeg zou vinden en omdat de iPod mini stom is .
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 22:33
Grenwiel
Avatar van Grenwiel
Grenwiel is offline
Citaat:
Syphon schreef op 11-01-2005 @ 22:01 :

Je kan hem niet als harde schijf gebruiken, erg irritant als je bijvoorbeeld bij vrienden bent en je wilt ff wat data hebben.

Pagina 34 van de iPod gebruikers handleiding (voor Ipod mk III 15GB):

De extra functie's van de iPod gebruiken
De iPod gebruiken als externe harde schijf
De iPod kan worden gebruikt als harde schijf voor het bewaren en uitwisselen van gegevens bestanden

Toch wel erg dat ik gewoon dan ben voorgelogen door die gemene mensen van Apple. Fijn dat je me dit even hebt gemeld, ik zou toch zomaar eens voor nare verrassingen komen te staan.
*Daar gaat mijn vertrouwen in het kapitalisme*
__________________
okee.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-01-2005, 22:48
Verwijderd
De nieuwe creative Zen:
Met citaat reageren
Oud 13-01-2005, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Grenwiel schreef op 13-01-2005 @ 22:33 :
Pagina 34 van de iPod gebruikers handleiding (voor Ipod mk III 15GB):

De extra functie's van de iPod gebruiken
De iPod gebruiken als externe harde schijf
De iPod kan worden gebruikt als harde schijf voor het bewaren en uitwisselen van gegevens bestanden

Toch wel erg dat ik gewoon dan ben voorgelogen door die gemene mensen van Apple. Fijn dat je me dit even hebt gemeld, ik zou toch zomaar eens voor nare verrassingen komen te staan.
*Daar gaat mijn vertrouwen in het kapitalisme*
Toch heel apart dat mijn broers ipod dan niet werkt als harde schijf.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 14:23
Grenwiel
Avatar van Grenwiel
Grenwiel is offline
Citaat:
Syphon schreef op 13-01-2005 @ 22:57 :
Toch heel apart dat mijn broers ipod dan niet werkt als harde schijf.
Dat is wel raar. Welk type heeft ie, en staat er niks over in de gebruikershandleiding? Want heeft hij de functie niet of werkt hij gewoon niet?
__________________
okee.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 15:31
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
********** schreef op 13-01-2005 @ 22:48 :
De nieuwe creative Zen:
[afbeelding]
lelijk, lomp en het scherm heeft een slechte kijkhoek. het pmc van iriver is ook niet veel beter..
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 15:58
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 14-01-2005 @ 15:31 :
lelijk, lomp en het scherm heeft een slechte kijkhoek. het pmc van iriver is ook niet veel beter..
Ik ben het er mee eens dat hij lelijk en lomp is, maar ik vind het wel cool zo'n ding..

Maar er moet gewoon een krachtigere PDA op de markt komen die dit allemaal kan...
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 16:10
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
********** schreef op 14-01-2005 @ 15:58 :
Ik ben het er mee eens dat hij lelijk en lomp is, maar ik vind het wel cool zo'n ding..

Maar er moet gewoon een krachtigere PDA op de markt komen die dit allemaal kan...
ik snap niet waarom ze nog geen smartphones met microdrive en pda's met 1.8'' schijven produceren
Met citaat reageren
Oud 14-01-2005, 16:21
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 14-01-2005 @ 16:10 :
ik snap niet waarom ze nog geen smartphones met microdrive en pda's met 1.8'' schijven produceren
Vroeg ik me ook al af, nu heb je gewoon 3 losse apparaten terwijl dat met gemak in 1 apparaatje kan...
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 16:08
rubenrtv
Avatar van rubenrtv
rubenrtv is offline
Ik heb een Archos Gmini 400
Muziek, films, foto's & spelletjes
Goedkoper dan een ipod 20 gig! Hij kost 315 incl verzenden

Hij is heel makkelijk te begrijpen, films zijn leuk in de trein (er kunnen er een stuk of 40 op) en je hebt wat anders dan de standaard ipod
http://gathering.tweakers.net/forum/...essages/959504
__________________
Arguing online is just like the paralympics; even if you win, you're still retarded

Laatst gewijzigd op 15-01-2005 om 16:12.
Met citaat reageren
Oud 15-01-2005, 16:20
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
de accu gaat wel maar max 10 uur mee. de iriver heeft 16 uur en kost 304 euro..
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 11:44
Sultan_of_Swing
Avatar van Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Die Archos is ook wel grappig, maar daar heb ik niet meer echt het gevoel bij dat het een mp3 speler is. Bij de Iriver zijn films en foto's een leuke extra.
__________________
doe de fridge open, vol met pilsener mag ik hopen
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 20:23
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Syphon schreef op 11-01-2005 @ 22:01 :

Je kan niet je eigen mappen structruur maken, alles wordt voor je gedaan, heel irritant.
Hoe bedoel je dit? Volgens mij kan dat wel namelijk? Een vriendin van mij heeft de Ipod mini en die heeft zelf allemaal mappen toegevoegd.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 20:34
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Sony NW-HD1 20 Gb HD walkman

En deze dan?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 21:34
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Dat lijkt mij een fijn dingetje.. klein, strak, mooi. en een batterijduur van 30! uur..
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 22:06
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Maar het is wel een sony
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [Centraal] MP3 spelers
Enlightenment
118 14-01-2006 13:44
Software & Hardware [Audio]Speakers voor creative zen micro?
The Crash Bash
5 07-03-2005 20:41
Software & Hardware [Audio] MP3 speler met goede kwaliteit geluid..
Verwijderd
30 06-03-2005 23:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37.