Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-02-2005, 21:15
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 07-02-2005 @ 19:16 :
Owja... Ik heb ooit bassie&adriaan gezien... Maar dat is allang geleden en toen waren ze nog allebei gezond, en niet boos op elkaar.
Ze zijn ook al lang niet meer boos op elkaar hoor. Adriaan was bij de premiere van Bassie's nieuwe show, hij treed nu gewoon niet meer met hem op om gezondheidsredenen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-02-2005, 21:17
Bloemmetjus
Avatar van Bloemmetjus
Bloemmetjus is offline
Citaat:
Miles schreef op 06-02-2005 @ 18:47 :
'mensjes'.
Wat nou, zo noem ik dat ook. Wat dan beroemdheden? Dat klinkt zo zwaar.

Maargoed uhm....
vast wel aardig wat heb een paar keer in showbizzcitty gewerkt.
Maar ik vond Benny Jolink de grappigste. En henny huisman is zaaaai
__________________
Bloemmetjus = Black Sugar. Jaja iris is na een jaar geen internet te hebben gehad terug :)
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 21:17
forumfreakie
Avatar van forumfreakie
forumfreakie is offline
Citaat:
Juice schreef op 07-02-2005 @ 22:15 :
Ze zijn ook al lang niet meer boos op elkaar hoor. Adriaan was bij de premiere van Bassie's nieuwe show, hij treed nu gewoon niet meer met hem op om gezondheidsredenen.

Gelukkig! Ik was er al helemaal kapot van
__________________
gaat morgen fotoboek aanmaken....
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 21:29
Rippin Kittin
Avatar van Rippin Kittin
Rippin Kittin is offline
Ramond van Barneveld (was met een grote zonnebril in de winkel waar ik werk)

Die bruine gast van dat airobic-gebeuren op nederland 1 of zo (weet niet eens of dat nog uitgezonden wordt) in een tijdschriftenwinkeltje op een of ander station (was op zomertour met vriendinnen)

Rodger van Intwine (liep over de markt van een festival, die kleine opdonder deed kei lullig toen een vriendin van me met 'm op de foto wilde, keek telkens de andere kant uit en zo )

Zangeres van Epica (Simone of zo? ) (kwam ff met een aantal fans kletsen na een concert in Brussel)

de 'mensjes' die ik heb zien optreden ga ik niet opnoemen, dat weet ik allemaal niet meer.
__________________
I'm insane, what's YOUR excuse?!
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 22:28
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Relus ter Beek (ex-minister van defensie en nu commesaris van de koninging Drenthe) was mn buurman. Die ken ik dus wel redelijk ja Maar hij is niet zo interessant meer tegenwoordig..
Verder.. ehm.. Wouter de Jong (Milan van GTST ), en George van Wie is.. de Mol?
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 07-02-2005, 23:26
flamez
flamez is offline
Metallica [meet & greet op Fields of rock], ilse de lange.. en Jochem van Gelder kom ik elke maand wel een keer tegen
__________________
wie niet waagt, die heerscht niet

Laatst gewijzigd op 08-02-2005 om 10:22.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 06:34
Verwijderd
oh Marc Lotz, in milaan op het vliegveld
hij was met nog wat andere wielrenners van de Rabobank

maar hij was niet erg aardig


en Samson en Gert, in de efteling
Met citaat reageren
Oud 08-02-2005, 16:09
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
- Sjoerd Winkens (ja oke, alle MVV-spelers, maar naast het veld zie ik Sjoerd ook wel eens met stappen)
- Ralf van Dooren (ex-MVV, ook bij het stappen wel eens)
- Wasio Taiwo
- DJ Tiësto
- Bas Muijs, Geert Hoes en Koert-Jan de Bruijn, die waren in mijn stamkroeg eens een keer aan het stappen.
- Eric van der Luer, nog afgelopen zaterdag bij de Vastelaoftrap gezien
- Die kale gast die meezingt bij Ain't No Party Like An Alcoholic Party
- Maurice Hofman (ex-MVV en ex-VVV, die woont in dezelfde wijk van Maastricht als ik)

Mja, en nog een paar mensen hoor.

En wie wil ik nog tegenkomen ooit? Mja, Inge Schrama of zo. Of Hans Teeuwen. Wel al in het echt gezien bij Industry Of Love, maar gewoon eens tegen gekomen lijkt we wel geinig. Met Theo Maassen hetzelfde als met Hans Teeuwen, alleen heb ik Theo Maassen dan zelf nooit gezien. En last but not least: Henk Vos.

En mijn zusje heeft een aantal maanden terug in Amsterdam Fajah Lourens in een winkel gezien.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.

Laatst gewijzigd op 08-02-2005 om 16:36.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 14:19
Suzy Q
Avatar van Suzy Q
Suzy Q is offline
Hm.. laat ik maar bij het begin beginnen:

Irene Moors, Bassie en Adriaan, Viggo Waas, Peter Heerschop, Jack Spijkerman, Gert Jan Dröge, Marc-Marie Huybrechts, Thomas Acda, Paul de Munnik, Jochem van Gelder, Hakim, dat Turkse meisje van Sesamstraat, Hans Teeuwen, Theo van Gogh, Katja Schuurman, Bridget Maasland, Najib Amhali, Eddy Zoey, Jeroen Pauw, Linda de Mol, Hanneke Groenteman, Erik van Muiswinkel, Eric van Sauers, Owen Schumacher en al die andere typetjes van Kopspijkers, Jan Jaap van der Wal, Raoul Heertje, Harm Edens, Sylvana Simons, Daphne Deckers, Ricky Koole, Waldemar Torenstra, Lebbis, Dolf Jansen, Tygo Gernandt, Tineke de Nooy, Catherine Keyl, Def Rhymz , Re-play (ofzo..), Maarten van Roozendaal, Javier Guzman..

en iedereen die ik vergeten ben..
__________________
Als je ontbijt op bed wil, dan slaap je maar in de keuken!

Laatst gewijzigd op 09-02-2005 om 14:22.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 14:34
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
handtekeningen van: stone sour (met corey taylor) en de murderdolls. op de foto met corey taylor, joey jordison, ben graves en eric griffin (ook even mee gepraat)
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 14:45
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Oh, gewoon niemand.
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 14:46
HybridTheory
HybridTheory is offline
Citaat:
per piacere schreef op 07-02-2005 @ 17:43 :
oh nog een lijstje wielrenners:
Erik Dekker woont bij mij in de straat
Servais Knaven in dorpje verderop, heel vaak gezien etc
Lance Armstrong
Alessandro Petacchi
Cipollini
en nog 10.000 andere wielrenners
het helpt wel als je bij de 'acht van chaam' werkt
Ik mag jou
Je houdt koeien en je werkt bij de acht van Chaam.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 16:08
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Suzy Q schreef op 09-02-2005 @ 15:19 :
Hm.. laat ik maar bij het begin beginnen:

Irene Moors, Bassie en Adriaan, Viggo Waas, Peter Heerschop, Jack Spijkerman, Gert Jan Dröge, Marc-Marie Huybrechts, Thomas Acda, Paul de Munnik, Jochem van Gelder, Hakim, dat Turkse meisje van Sesamstraat, Hans Teeuwen, Theo van Gogh, Katja Schuurman, Bridget Maasland, Najib Amhali, Eddy Zoey, Jeroen Pauw, Linda de Mol, Hanneke Groenteman, Erik van Muiswinkel, Eric van Sauers, Owen Schumacher en al die andere typetjes van Kopspijkers, Jan Jaap van der Wal, Raoul Heertje, Harm Edens, Sylvana Simons, Daphne Deckers, Ricky Koole, Waldemar Torenstra, Lebbis, Dolf Jansen, Tygo Gernandt, Tineke de Nooy, Catherine Keyl, Def Rhymz , Re-play (ofzo..), Maarten van Roozendaal, Javier Guzman..

en iedereen die ik vergeten ben..
allemaal toevallig of ben je gewoon naar kopspijkers, dit was het nieuws en nog een serie shows geweest?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 19:27
Verwijderd
vandaag zag ik een jongen in een winkel werken die zeker weten in een of andere jongensbandje heeft gezeten/zit

ik ga foto zoeken
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 19:32
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Ohja, Hakim en Bassie & Adriaan heb ik ook nog gezien.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Lilith schreef op 07-02-2005 @ 13:57 :
Ik reed per ongeluk tegen George Clooney aan toen hij hier in Haarlem was voor Ocean's Twelve. 's Avonds.. met de fiets.. en mn beste vriendin. Gesprekk van mij en George Clooney:

G: "You allright there?"
Ik: "I'm so sorry, you too?"
G: "Yes i'm fine"
*Toen zag ik dat t gvd George Clooney was en werd ik weggesleurd door 2 klerenkasten*

Maar toch: IK HEB T LICHAAM VAN GEORGE CLOONEY AANGERAAKT!!!!!!!

En Brad Pitt gezien, ik heb geroeid met Eggenkamp en de welbekende (not) schrijver Appel gezien.
Natuurlijk vergeten: Irene Moors stond verscheidene malen aan mijn kassa en woont in het huis van een oud-klasgenootje van mij. Hakim's zoontje zat bij mij op school en Hakim was vaak bij ons op school. En de zanger van The Sheer werkt in een CD-winkel waar ik vaak kom, maar niet vanwege hem, want hij is lelijk.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 19:39
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Weet ik veel, ik hoop geen een.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 19:44
Graf Bismarck
Avatar van Graf Bismarck
Graf Bismarck is offline
Citaat:
Lilith schreef op 09-02-2005 @ 20:37 :
Natuurlijk vergeten: Irene Moors stond verscheidene malen aan mijn kassa en woont in het huis van een oud-klasgenootje van mij. Hakim's zoontje zat bij mij op school en Hakim was vaak bij ons op school. En de zanger van The Sheer werkt in een CD-winkel waar ik vaak kom, maar niet vanwege hem, want hij is lelijk.
Lang leve de oppervlakkigheid!

En wie is Hakim?
__________________
Wir Deutsche fürchten Gott und sonst nichts auf der Welt; und diese Gottesfurcht ist es schon, die uns den Frieden lieben und pflegen lässt- Bismarck
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 19:44
Verwijderd
Oh ja Hakim zat bij mijn propedeuse uitreiking hahaha.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Graf Bismarck schreef op 09-02-2005 @ 20:44 :
Lang leve de oppervlakkigheid!

En wie is Hakim?
Keek jij geen Sesamstraat?
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 19:46
Graf Bismarck
Avatar van Graf Bismarck
Graf Bismarck is offline
Citaat:
Lilith schreef op 09-02-2005 @ 20:45 :
Keek jij geen Sesamstraat?
Vast wel maar dat is alweer een poosje terug.
__________________
Wir Deutsche fürchten Gott und sonst nichts auf der Welt; und diese Gottesfurcht ist es schon, die uns den Frieden lieben und pflegen lässt- Bismarck
Met citaat reageren
Oud 09-02-2005, 20:03
Suzy Q
Avatar van Suzy Q
Suzy Q is offline
Citaat:
Balance schreef op 09-02-2005 @ 17:08 :
allemaal toevallig of ben je gewoon naar kopspijkers, dit was het nieuws en nog een serie shows geweest?
Regelmatig naar Kopspijkers en Dit was het nieuws geweest, maar ook naar theatervoorstellingen.. en daar komen nog best veel bekende mensen op af in Hoofddorp, die na afloop allemaal in de foyer blijven staan

En de rest zo'n beetje toevallig ja..
__________________
Als je ontbijt op bed wil, dan slaap je maar in de keuken!
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 16:10
SexPistols
Avatar van SexPistols
SexPistols is offline
Wrom moet je sonodig met een bekende persoon op de foto, allemaal heel leuk maa ik spring liever van het podium af in et publiek of gewoon op et podium staan met die gast... een foto of handtekening segt niks je meot gewoon plesier hebbe bij een concert en niet so snel mogeluk backstage probere te kome voor een handtekening.... zoek een leven...
__________________
Mode Zuigt
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 16:19
Verwijderd
Citaat:
SexPistols schreef op 10-02-2005 @ 17:10 :
zoek een leven...
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 16:25
Rodion
Rodion is offline
Citaat:
SexPistols schreef op 10-02-2005 @ 17:10 :
zoek een leven...
En je woordenboek
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 17:20
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 08-02-2005 @ 17:09 :


En wie wil ik nog tegenkomen ooit? Mja, Inge Schrama of zo. Of Hans Teeuwen.
jaaa Hans Teeuwen
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 10-02-2005, 17:36
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Ik heb een handtekening van Mathijs van Nieuwkerk en een voor mij gemaakte tekening van een van de tekenaars van Fokke en Sukke, verkregen op de Uitmarkt. Verder nog een kaart met de handtekening van Finidi George , en nog een bierviltje met de handtekening van Ted Hankey, maar geen idee waar die is.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 04:43
Verwijderd
Politiekers.. vooral politiekers.. (ben er zelf mee bezig )


noem maar op ik ken ze

vice-minister-president, vice-eerste minister, andere ministers, kamerleden, senatoren, burgemeesters, gemeenteraadsleden, ...

partijvoorzitters (Filip De Winter van Vlaams Belang om er maar een te noemen, maar evengoed ook Steve Stevaert van de sp.a)

(in België!)


verder wel enkele "BV'S", zoals ze dat hier zeggen (Bekende Vlamingen)... maar daar hecht ik hoegenaamd weinig belang aan!
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 08:43
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
ik heb wat kabinetsleden ontmoet, ik heb wel'ns een aparte foto van donner gemaakt en natuurlijk heb ik redelijk wat bands gezien. En provinciale politici in redelijk wat provincies.

donnertje:



nationaal jeugddebat heerscht
__________________
Sterf, kuthoer.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2005, 13:57
VLeinV
Avatar van VLeinV
VLeinV is offline
Birgit (regelmatig gezien in de westerstraat, Amsterdam)
Daan Schuurmans (in de Super de Boer op de westerstraat. Hij zei toen tegen z`n vriendin dat ze even aan de kant moest omdat ik er langs moest )
Eggie (zelfs voorgesteld )
Niet Nico, maar die andere van het voormalige Eigen Huis en Tuin (in het vliegtuig )
Theo van Gogh (bij het stoplicht)

en nog wel meer
__________________
- there`s more to language than just the words -
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 09:44
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Delphine Boël (de buitenechtelijke dochter van Koning Albert II)
Walter Capiau (de foto heb ik al eens gepost)
Koningin Paola
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 19:08
****Alicia****
****Alicia**** is offline
Bart de Graaf heb ik wel eens ontmoet. Was tijdens de opnames voor een tv.programma... Jurgen Raymann heb ik op 2 meter afstand gezien een winkel... Macro Bosato heb ik van best wel een afstandje gezien tijdens een mini-concert... en ik heb een foto met handtekening van Chris Jolles (vroeger Dian Alberts in Goede Tijden Slechte Tijden). Lionel Richie gezien tijdens de opnames voor de staatsloterijshow op lokatie...
__________________
Zonder wiet en bier geen plezier... :D
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 19:10
perfectme
Avatar van perfectme
perfectme is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 11-02-2005 @ 05:43 :
Politiekers.. vooral politiekers.. (ben er zelf mee bezig )


noem maar op ik ken ze

vice-minister-president, vice-eerste minister, andere ministers, kamerleden, senatoren, burgemeesters, gemeenteraadsleden, ...

partijvoorzitters (Filip De Winter van Vlaams Belang om er maar een te noemen, maar evengoed ook Steve Stevaert van de sp.a)

(in België!)


verder wel enkele "BV'S", zoals ze dat hier zeggen (Bekende Vlamingen)... maar daar hecht ik hoegenaamd weinig belang aan!
De burgemeester van Koksijde. Partij? Naam? Parlementslid, dan wel ja, dan wel nee?
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 19:51
Verwijderd
Citaat:
perfectme schreef op 13-02-2005 @ 20:10 :
De burgemeester van Koksijde. Partij? Naam? Parlementslid, dan wel ja, dan wel nee?
is een lul - te hoge pet op van zichzelf
Mark Vanden Bussche
van de VLD - liberaal zwijn
geen parlementslid, wel provincieraadslid
sleurt koksijde diep in de financiële moeilijkheden
ik kom regelmatig daar maar gelukkig nog nooit die kerel ontmoet!




ohja, en dit alles wist ik van buiten

Laatst gewijzigd op 13-02-2005 om 22:44.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 19:58
OceanEye
Avatar van OceanEye
OceanEye is offline
Gianni Romme Want dat was m'n buurman. Xander de Buisonje, was ook m'n buurman. Oeeeh en Bert Goedkoop (uberbekend, niet ) is m'n oom, dus ook die.
Verder gewoon ontmoet:
- Maroon 5
- Mensen van Men2B
- Mensen van Idols
- Rene Froger
- Andre Hazes (was ook ooit m'n buurman soort van)
- Froukje de Both
- Winston Post
- Chanella Hodge ofzoiets?
- Beau van Erven Dorens
- Isa Hoes
- Antonie Kamerling

Eeehm...ja ik weet het niet meer. Nog wel meer maar die heb ik niet onthouden.
__________________
Ik ben pas dood als niemand meer aan mij denkt.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 20:01
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Veel Vitesse spelers, met als hoogtepunt Bob Peeters
Verder:
Ted de Braak
Leden van Band zonder Banaan (na concert)
Die gast van Burton liep laatst bij ons op school

en ja dat waren ze, dacht ik
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 13-02-2005, 20:38
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
veeel gezien en ontmoet:
- Di-rect
- One in a million
- Krezip

volgens mij was dit t zo ongeveer
__________________
i'm addicted to music
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 11:54
punxnotdead
Avatar van punxnotdead
punxnotdead is offline
dropkick murphy's en uhh theo maassen
mja vast nog wel meer
__________________
"I've got a fever and the only prescription is MORE COWBELL"
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 12:38
Verwijderd
Hmm, ik ben bij Telekids geweest, heb daar naast Carlo gezeten (of ja; hij ging min of meer óp mij zitten, stomme vent ). Irene Moors ook gezien toen, maar niet aangeraakt ofzo.

Mijn zus is een paar keer naar Hans Teeuwen geweest en wist zich toen in zijn kleedkamer te praten, ik ben een keer mee geweest Hij bleef haar herkennen, dus dat was leuk. Ik was maar 'het kleine zusje' dus echt een boeiende band heb ik niet met hem M'n zus heeft hem echt vaak aan de telefoon gehad en hem ook vaak gesproken, best stoer

Hmm, mijn moeder heeft Nils van Men2B voorgelezen samen met mij Nils vond het gezellig om voorgelezen te worden door mijn moeder, vandaar (Zijn moeder was toen net bevallen van een baby'tje en had het wat moeilijk thuis, mijn moeder wat thuishulp.) Ik kwam daar afgelopen Kerst achter; mijn moeder had een kaartje gekregen van zijn ouders, waar ook Nils (en Britt en Liv) opstonden, toen kwam de aap uit de mouw

En ik heb kort met David Duchovny en Gillian Anderson gesproken in Frankrijk, dat was echt te stoer. Ze dachten eerst dat ik Canadees was omdat mijn Engels zo klonk Maar dat ging allemaal zo snel, echt jammer.

En mja, Willem Wilmink he Hij woonde bij mij in de straat (Javastraat, een van zijn boekjes heet ook zo volgens mij staat mijn ouderlijk huis zelfs op de kaft ) en maakte regelmatig een praatje Aardige man.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 16:21
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Ik heb een paar jaar geleden een klein praatje gemaakt met darter Ted Hankey, verder heb ik Edwin Rutten(Ome Willem ) wel eens in de winkel gehad en hem iets aangewezen . Bij de laatste uitmarkt met Mathijs van Nieuwkerk een kort praatje gemaakt, even later kwam ik een der tekenaars van Fokke en Sukke tegen, daar ook kort wat mee gebabbeld. Verder zie ik in Hilversum vaak zat bekende mensen.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 17:41
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Och ja, was ik bijna vergeten dat ik óók bij Telekids ben geweest en daar carlo de hand heb mogen schudden. En Danny Rook (ja, toen was hij nog bekend) zat als Vraag-maar-raak-gast tussen ons in.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 17:52
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Skik op Erica.

Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 20:01
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-02-2005 @ 13:38 :

Mijn zus is een paar keer naar Hans Teeuwen geweest en wist zich toen in zijn kleedkamer te praten, ik ben een keer mee geweest Hij bleef haar herkennen, dus dat was leuk. Ik was maar 'het kleine zusje' dus echt een boeiende band heb ik niet met hem M'n zus heeft hem echt vaak aan de telefoon gehad en hem ook vaak gesproken, best stoer

__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 14-02-2005, 20:54
Verwijderd
Citaat:
evil_angel schreef op 14-02-2005 @ 21:01 :
Ik snap ook niet hoe ze het doet, maar het lukt haar altijd weer met hem te bellen. Ze heeft altijd geluk Zo vroeg ze zich een keertje af of er toevallig nog kaarten waren vrijgekomen voor een optreden; ze belde de schouwburg, kreeg iemand aan de bar aan de lijn, ze vroeg of Hans Teeuwen er was (alsin; ze vroeg letterlijk:'Is Hans Teeuwen er?' maar ze bedoelde 'Speelt Hans Teeuwen vandaag?') en toen zij de barman; 'Ja hoor, hij staat hier net naast me.' En mja, toen hoorde Hans dat Jiska het was en was hij helemaal in de wolken *trots*
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 16:29
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ga je één keer uit in Den Haag, kom je meteen twee leden van Di-rect tegen

Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh Spike keek naar mn tieten
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 18-02-2005 @ 17:29 :
Ga je één keer uit in Den Haag, kom je meteen twee leden van Di-rect tegen

Ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh Spike keek naar mn tieten
Spike is een hoer. Hij was geloof ik een keer is Solution, waar hij alle meisjes ging versieren
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 16:33
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 18-02-2005 @ 17:30 :
Spike is een hoer. Hij was geloof ik een keer is Solution, waar hij alle meisjes ging versieren
Ik weet het. Di-rect heeft ooit op de middelbare school van een vriendin van me gespeeld, en toen had ie met een stuk of 5 meisjes gezoend
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Briseïs schreef op 18-02-2005 @ 17:33 :
Ik weet het. Di-rect heeft ooit op de middelbare school van een vriendin van me gespeeld, en toen had ie met een stuk of 5 meisjes gezoend
omg... arme meisjes, hoe haalden ze het in hun hoofd
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 16:40
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 18-02-2005 @ 17:35 :
omg... arme meisjes, hoe haalden ze het in hun hoofd
Ja maar dat is toch onwijs stoer als je kunt zeggen dat je met Spike van Di-rect hebt gezoend
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 18-02-2005, 16:41
0o-pearl-o0
Avatar van 0o-pearl-o0
0o-pearl-o0 is offline
alain clark .. via school
__________________
...mega dominant...ultra bijdehand...super irritant...heel lief...beetje aardig...errug sociaal...beetje knap...klein...koppig...nieuwschierig...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Heb jij soms bekende of bijna bekende mensen in je msn ?
jennifer_123
74 22-03-2007 21:14
Algemene schoolzaken Welke bekende mensen zaten op jouw school?
Sasbeest
300 08-02-2005 17:44
Lifestyle Kale Mensen Evil?
chlamydia
18 30-01-2005 20:04
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Website - bekende mensen uit de actualiteit
lso
2 25-05-2004 23:28
Lifestyle Mensen die zichzelf zijn
dreadje
43 31-12-2002 01:43
De Kantine Bekende uitspraken van bekende mensen
MissCzechMeOut
88 19-12-2002 18:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:26.