Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-12-2002, 20:31
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
is het vreemd dat je begint te wanhopen of er ergens wel iemand voor jou rondloopt, als je al jaren van elk meisje dat je te wel leuk vindt, te horen krijgt dat ze alleen maar goede vrienden wilt zijn of dat ze al bezet is of dat ze je niet waard is? (bull trouwens vind ik, dat laatste ) M'n vrienden en vriendinnen zeggen me wel "ze komt ooit wel" maar als je dat al jaren en jaren te horen krijgt, verlies je je geloof, in elk geval ik toch... Maar wat kan je er aan doen? Je kan niemand dwingen om van je te houden, en als ze al iemand anders hebben, wil ik hen niet uit elkaar halen, da's tegen mijn principes. Nog zoiets, ik hou niet van 'n meisje voor 'n avond, dat kan ik gewoon niet, m'n beste vriendin zei met dat m'n principes "te volwassen zijn" op dat vlak. Maar ik kan mezelf toch niet gaan veranderen? kortom, hier zit 'n vat vol twijfels, en ik weet niet hoe m'n hoofd boven water te houden soms...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-12-2002, 20:35
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Tsja.. wij kunnen hier wel zeggen dat je haar ooit wel tegen zal komen maar daar heb je weinig aan.
Maar ja, verlies de hoop niet, zo oud ben je nog niet. Op je 60e kan je wanhopig worden.
Hoewel ik kan begrijpen dat je er mee zit, maar het helpt je niet als iemand zegt dat ze wel komt.
Ik vind het trouwens ook onzin als iemand zegt je niet waard te zijn
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 21:06
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
~Black Rose264~ schreef:
Tsja.. wij kunnen hier wel zeggen dat je haar ooit wel tegen zal komen maar daar heb je weinig aan.
Maar ja, verlies de hoop niet, zo oud ben je nog niet. Op je 60e kan je wanhopig worden.
Hoewel ik kan begrijpen dat je er mee zit, maar het helpt je niet als iemand zegt dat ze wel komt.
Ik vind het trouwens ook onzin als iemand zegt je niet waard te zijn
ja, gaat ze tegen me zitten zeggen dat ik veel beter kan krijgen en dat er veel knappere meisjes dan haar zijn enzo, terwijl zij op dat moment in mijn ogen één van de knapste meisjes was die ik kende, niet alleen omwille van haar uiterlijk, maar vooral om wie ze was... nu is ze trouwens nog altijd één van m'n beste vriendinnen, maar ik blijf 't raar vinden dat ze dat toen tegen me zei...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 21:26
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik ken ook heel wat jongens en meisjes die knap zijn en van karakter ook heel erg positief, maar waarvan ik me soms afvraag:
"waarom heeft die nooit een lief?" ...
En de grootste sukkels zie je dan wel met een vriendin lopen ...

Maak je niet teveel zorgen dus...maar ik kan me wel voorstellen dat het frustrerend is...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 21:27
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Of...misschien moet je ze die foto van als je klein bent en ligt te slapen es laten zien, zijn ze meteen verkocht...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 21:39
kHebTrekInWatLekkers
Avatar van kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Er zijn genoeg mensen die een eenzame dood tegemoet gaan komen.....

Het feit dat op ieder potje een dekseltje past betekent nog niet dat ieder potje een passend dekseltje krijgt....

O wat ben ik weer positief....
__________________
Ik heb trek in wat lekkers
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 22:13
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
Of...misschien moet je ze die foto van als je klein bent en ligt te slapen es laten zien, zijn ze meteen verkocht...
ghehe maar da's zo 'over the top' eh, de hele tijd met die foto gaan zeulen

@khebtrek: idd, da's heel positief, tnx, just what i needed to hear :/
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 22:21
Verwijderd
goh die reacties gaan wel lekker hier he???wille jullie dat ie straks nog zelfmoordneigingen krijgt ofzo met je 'er gaan er meer een eenzame dood tegemoet' maja tis idd wel vaag dat soms de grootste sukkels een vriendin hebbe...maar tis wel zo dat je zomaar iemand tegen kan komen, ik ben dan wel wat jonger maar goed leeftyd heeft daar nix mee te maken, en ik kwam een meisje tegen en dat was meteen liefde op het eerste gezicht...dus ja, je weet het nooit , t kan zomaar gebeuren.. , een vriend van me is 20 en heeft nog nooit een vriendin gehad, dat hoor ik zo vaak , t enige wat ik kan zeggen is gewoon zo min mogelijk er aan denken....ik heb nog nooit gehoord dat iemand boven de 30 nog nooit een vriendin gehad heeft dus dat komt wel goed
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 22:27
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
goh die reacties gaan wel lekker hier he???wille jullie dat ie straks nog zelfmoordneigingen krijgt ofzo met je 'er gaan er meer een eenzame dood tegemoet' maja tis idd wel vaag dat soms de grootste sukkels een vriendin hebbe...maar tis wel zo dat je zomaar iemand tegen kan komen, ik ben dan wel wat jonger maar goed leeftyd heeft daar nix mee te maken, en ik kwam een meisje tegen en dat was meteen liefde op het eerste gezicht...dus ja, je weet het nooit , t kan zomaar gebeuren.. , een vriend van me is 20 en heeft nog nooit een vriendin gehad, dat hoor ik zo vaak , t enige wat ik kan zeggen is gewoon zo min mogelijk er aan denken....ik heb nog nooit gehoord dat iemand boven de 30 nog nooit een vriendin gehad heeft dus dat komt wel goed
ik wel, 'n os noemen ze dat hier in onze streken, dan hangen ze papieren met z'n foto enzo uit in de buurt en wordt er 'n vat gegeven op zijn kosten, en dat komt alsmaar meer en meer voor... en ik word er binnenkort 20 en dat is zo dicht bij die 30 vind ik :/
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 22:34
Verwijderd
20 dichtbij de 30? hm toen ik 10 was dacht ik ook niet van goh ik mag al bijna autorijden nee man in 10 jaar kan heeeeeel veel gebeuren
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 22:36
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
20 dichtbij de 30? hm toen ik 10 was dacht ik ook niet van goh ik mag al bijna autorijden nee man in 10 jaar kan heeeeeel veel gebeuren
vanuit mijn standpunt is dat wel dichtbij, ik denk al redelijk veel aan m'n leven later, wat ik nog allemaal wil doen en wil bereiken en als ik me dan bedenk dat 30 nog maar 10 jaartjes van me af is en kijk hoe vlug 'n jaar nu voorbijvliegt, dan krijg ik echt wel iets van:
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 22:47
Verwijderd
hm ja das wel weer waar...ik zit nu echt zwaar na te denken wat ik kan zeggen... , maarja ik blijf erbij dat het beste is om gewoon aan andere dingen te denken dan een vriendin (hoe moeilijk dat ook is) als je op zoek gaat en je vindt niks dan ga je idd steeds erover nadenken lijkt me..
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 22:50
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
hm ja das wel weer waar...ik zit nu echt zwaar na te denken wat ik kan zeggen... , maarja ik blijf erbij dat het beste is om gewoon aan andere dingen te denken dan een vriendin (hoe moeilijk dat ook is) als je op zoek gaat en je vindt niks dan ga je idd steeds erover nadenken lijkt me..
ik zoek niet echt, maar echt alle meisjes die ik ooit heb verteld wat ik voor ze voelde (en die zijn bijna op 1 hand te tellen) die hebben me afgewezen, dus tja, dan begin je sowieso na te denken van: "wat doe ik verkeerd?" enzo... :/
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 22:52
Verwijderd
owja, dat ken ik , ik word ook altyd afgewezen hoor ik denk ondertusse ook wat is er mis met me, en als ik een keer een vriendin heb (zeldzaam) dan is het na 2 weken uit omdat ze het ineens 'niet meer weten' , gaar......en elke keer aan horen van je bent hardstikke lief en je ziet er leuk uit en al dat gedoe, en 'je vindt heus wel iemand' , merk er nix van , dus ik begrijp je wel alleen ik ben wat jonger....
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 22:54
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
DeltaOne schreef:
owja, dat ken ik , ik word ook altyd afgewezen hoor ik denk ondertusse ook wat is er mis met me, en als ik een keer een vriendin heb (zeldzaam) dan is het na 2 weken uit omdat ze het ineens 'niet meer weten' , gaar......en elke keer aan horen van je bent hardstikke lief en je ziet er leuk uit en al dat gedoe, en 'je vindt heus wel iemand' , merk er nix van , dus ik begrijp je wel alleen ik ben wat jonger....
maar jij hebt af en toe 'n vriendin, ik niet... :/ maar ik begrijp vrouwen soms echt niet... ach ja, ik ga nog ff m'n zinnen verzetten door wat te leren, misschien dat dat helpt
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 22:58
Verwijderd
ja dat is wel zo dat ik af en toe een vriendin heb, maar als het elke keer uitgaat door een of andere vage k*tsmoes dan voel je je nog erger...maargoed ga jij maar leren hahah is wel goed ff erges anders aan denken dat werkt wel
Met citaat reageren
Oud 26-12-2002, 23:56
Fatal Exception
Avatar van Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Je hebt het of je hebt het niet. Sommige vrouwen willen per se smoorverliefd zijn willen ze een relatie aangaan.

Bij sommige jongens is het uiterlijk genoeg. Het karakter nemen ze dan voor lief.

Maar veel jongens zijn eenvoudigweg geen 'hunks'.

Als zij niet verliefd is, is het wel mogelijk haar verliefd te maken.
Voorwaarde wel is dat ze je een leuke jongen vindt.

Dit doe je door haar extra aandacht te geven, haar speciaal laten voelen. Sla een vriendschappelijke arm om haar heen en kijk haar in de ogen.

Je wil meestal niet opdringerig zijn, maar vaak is dit wel de manier om het voor elkaar te krijgen. Denk aan de romances uit de middeleeuwen van minnaars die voor het balkon staan te zingen.

Dit werkt nog steeds, alleen op een andere manier. Je moet gewoon een echte minnaar zijn!

Wees spontaan, bel haar gewoon vaak, en ga niet achter andere meisjes aan als zij er bij is, of het liefst helemaal niet.

Het lichamelijk contact doet het hem. Nodig haar uit te komen eten, en dan samen koken, pak haar hand af en toe vast tijdens het koken, of streel haar over haar schouder/rug.

Verder... Klinkt raar, maar meisjes vinden het leuk als je ze pest. Ik kan zo geen voorbeeld bedenken, maar het is echt zo dat ze het leuk vinden.

Als jij het contact met haar op die manier aanhoudt, week na week na week, dan kun je haar voor je winnen!
__________________
A fatal exception 0E has occurred at 0028:C02A0201 in VXD IOS(04)+00001FC9.

Laatst gewijzigd op 26-12-2002 om 23:59.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Fatal Exception schreef:
Je hebt het of je hebt het niet. Sommige vrouwen willen per se smoorverliefd zijn willen ze een relatie aangaan.
Voor dat soort moet je je dus hoeden.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-12-2002, 00:20
westlander84
westlander84 is offline
ik zou zeggen gooi al je gevoelens voor haar dat enne meisje dus gooi al je gevoelens naar haar bedoel ik mee zeg al je gevoelens en dat je heel somber word elke dag steeds meer en meer omdat je eenzaam voelt maar echt je moet haar niet opgeven want je ben nog op haar dat weet ik zeker al is ze je beste vriendin ik zou echt met alles proberen om haar teug te winnen dat zou ik echt doen niks houd me dan tegen ik ozu jaren blijven vechten en vechten voor haar die enne persoon die zoveel voor je betekend maar ja zo denk ik en hopelijk heb je er wat aan als je dat probeert ik zou zeggen succes
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 10:30
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Citaat:
westlander84 schreef:
ik zou zeggen gooi al je gevoelens voor haar dat enne meisje dus gooi al je gevoelens naar haar bedoel ik mee zeg al je gevoelens en dat je heel somber word elke dag steeds meer en meer omdat je eenzaam voelt
Tsja, ik denk eigenlijk dat je zo iemand nogal afschrikt
Als iemand tegen mij zegt dat hij zich steeds eenzamer voelt omdat ik geen relatie met hem wil vind ik toch dat er iets niet klopt. Natuurlijk , je kan je er kut om voelen. Maar zo lijkt alsof je verder geen leven meer hebt naast diegene.
Is toch niet echt een verleidelijk idee.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 10:37
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
~Black Rose264~ schreef:
Tsja, ik denk eigenlijk dat je zo iemand nogal afschrikt
Als iemand tegen mij zegt dat hij zich steeds eenzamer voelt omdat ik geen relatie met hem wil vind ik toch dat er iets niet klopt. Natuurlijk , je kan je er kut om voelen. Maar zo lijkt alsof je verder geen leven meer hebt naast diegene.
Is toch niet echt een verleidelijk idee.
idd, dat dacht ik ook, je mag niet te wanhopig overkomen denk ik...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 12:21
Commondude
Avatar van Commondude
Commondude is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
is het vreemd dat je begint te wanhopen of er ergens wel iemand voor jou rondloopt, als je al jaren van elk meisje dat je te wel leuk vindt, te horen krijgt dat ze alleen maar goede vrienden wilt zijn of dat ze al bezet is of dat ze je niet waard is? (bull trouwens vind ik, dat laatste ) M'n vrienden en vriendinnen zeggen me wel "ze komt ooit wel" maar als je dat al jaren en jaren te horen krijgt, verlies je je geloof, in elk geval ik toch... Maar wat kan je er aan doen? Je kan niemand dwingen om van je te houden, en als ze al iemand anders hebben, wil ik hen niet uit elkaar halen, da's tegen mijn principes. Nog zoiets, ik hou niet van 'n meisje voor 'n avond, dat kan ik gewoon niet, m'n beste vriendin zei met dat m'n principes "te volwassen zijn" op dat vlak. Maar ik kan mezelf toch niet gaan veranderen? kortom, hier zit 'n vat vol twijfels, en ik weet niet hoe m'n hoofd boven water te houden soms...
Ik kan begrijpen dat je soms wanhopig bent.
Als je met familie bent, iedereen van je familie heeft een partner en jij zit er dan als enige alleen bij.

Je komt thuis van je werk en er is geen lieve vrouw waar je een arm om je heen krijgt en gezellig samen gaat eten, tv kijken enzo. Lekker knuffelen en samen het bed delen.

In de vakanties ben je altijd alleen. Je zult het plezier van een gezinnetje missen en de vervelende maar ook prachtige tijden van het opvoeden van kinderen missen.

Je leven is eigenlijk doelloos. Je plant je niet voort, wat het uiteindelijke doel van je leven is.

En dan ben je bejaard, en kun je dan zeggen dat je geleefd hebt? Wat heb je nou gedaan?
Dag in dag uit gewerkt, en dag in dag uit in je eenpersoonswoning lopen kniezen op de bank.

En dan zit je daar alleen achter de geraniums. Je hebt nooit een partner kunnen krijgen, dus je hebt geen kinderen, en er is dus niemand die je komt bezoeken. Sommigen kwijnen weg omdat hun vrouw overleden is en dan eenzaam zijn, maar jij, jij bent je hele leven eenzaam, en hebt niet eens kinderen gekregen.

Liefde krijgen is echt een geweldig gevoel, een vrouw die er voor je is en veel om je geeft. Maar jij, jij krijgt zult dat nooit krijgen en voelen. Die intimiteit.

Oude vrienden, ook de beste vriend die je nu hebt, zullen zijnsweegs gaan met hun partner.

Maar jij, jij blijft alleen, en het zal nog erger worden naarmate je ouder wordt. Want hoe ouder je wordt, hoe meer vrouwen er bezet raken.
Misschien raak je in een sociaal isolement, en raak je depressief. Suicidale neigingen zijn het gevolg.

Zo kan een leven nou eenmaal verlopen. Eenzaam en alleen lopen kniezen.

Het hoeft geen probleem te zijn voor vrouwen dat je niet zo knap bent. Maar als je daarbij ook nog introvert en niet spontaan bent, is de kans nihil dat je een vrouw vindt met wie je gezellig samen een gezinnetje kunt bouwen.

Het spreekwoord gaat: Op ieder potje past een dekseltje, maar niet elk potje VINDT het dekseltje.

De waarheid is hard.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 12:44
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Mijn god....
jij weet mensen ook op te vrolijke door de komende 60 jaar is te vertellen he.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 12:49
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
~Black Rose264~ schreef:
Mijn god....
jij weet mensen ook op te vrolijke door de komende 60 jaar is te vertellen he.
idd, oud en bejaard ben ik nog niet, oud al wel maar nog redelijk in de fleur van m'n leven (of wat dat moet voorstellen )
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 16:24
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
Maar ik kan mezelf toch niet gaan veranderen? kortom, hier zit 'n vat vol twijfels, en ik weet niet hoe m'n hoofd boven water te houden soms...
Veranderen? Nee natuurlijk niet. Als jij niet iemand voor 1 avond wil, dan doe je dat niet. Een vriend van me zei dat er 6000 mensen bij je passen, dat is op zich niet zoveel (wereldbev. ong. 6 miljard). Allemaal leuk en aardig maar daar heb je (en ik) ook niks aan.
Ik weet eigenlijk niet wat je zou moeten doen. Nou ja iig niet je geloof verliezen. Geloven dat 'ze echt wel komt'. Niemand weet wanneer.. Maar je bent jong, geniet. En 20 is echt niet bijna 30 hoor. In 10 jaar kun je nog ontzettend veel doen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-12-2002, 16:27
Verwijderd
precies dat zei ik nou ook
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 17:18
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
*Juliah* schreef:
Veranderen? Nee natuurlijk niet. Als jij niet iemand voor 1 avond wil, dan doe je dat niet. Een vriend van me zei dat er 6000 mensen bij je passen, dat is op zich niet zoveel (wereldbev. ong. 6 miljard). Allemaal leuk en aardig maar daar heb je (en ik) ook niks aan.
Ik weet eigenlijk niet wat je zou moeten doen. Nou ja iig niet je geloof verliezen. Geloven dat 'ze echt wel komt'. Niemand weet wanneer.. Maar je bent jong, geniet. En 20 is echt niet bijna 30 hoor. In 10 jaar kun je nog ontzettend veel doen!
ja, weet ik wel hoor, dat je in 10 nog veel kunt doen, maar 't is gewoon, iedereen van de familie valt me er mee lastig, vooral m'n moeder, de laatste tijd vraagt ze elk weekend als ik thuis ben of ik nu al 'n vriendin heb of niet... behoorlijk vervelend, believe me
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 17:24
Brooklynn
Brooklynn is offline
Haaj!

Ik wilde even zeggen dat ik ook altijd zo heb gewanhoopt. Jongens zeiden mij altijd dat ik het type meisje was waarmee je vrienden bent, en niet waarmee je een relatie wil (is ook zo'n lekkere )
Anyway... Na jaren van treuren, ben ik de jongen van mijn dromen tegen gekomen (hij bevond zich zowaar onder mijn neus, en ik had het niet gezien).
Nu hebben we alweer 4,5 maand wat, en het gaat super!

Dus echt... Net op het moment dat je het echt niet meer trekt...

Lenneke

PS. Ook ik ga voor de vaste relaties... Lastig he?
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 17:27
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Brooklynn schreef:
Haaj!

Ik wilde even zeggen dat ik ook altijd zo heb gewanhoopt. Jongens zeiden mij altijd dat ik het type meisje was waarmee je vrienden bent, en niet waarmee je een relatie wil (is ook zo'n lekkere )
Anyway... Na jaren van treuren, ben ik de jongen van mijn dromen tegen gekomen (hij bevond zich zowaar onder mijn neus, en ik had het niet gezien).
Nu hebben we alweer 4,5 maand wat, en het gaat super!

Dus echt... Net op het moment dat je het echt niet meer trekt...

Lenneke

PS. Ook ik ga voor de vaste relaties... Lastig he?
ja, dat zei m'n zowat beste vriendin ook, dat ik eerder zo'n type ben waar meisjes close friends mee willen zijn en niets meer... dat heeft ook zo z'n charmes, ik kan met heel wat meisjes keigoed opschieten enzo, maar dat beetje extra dat er bij 'n relatie zit mis ik echt wel...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 17:38
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Misschien is het je probleem dat je mensen eerst te goed wilt leren kennen, waardoor ze jou als vriend gaan beschouwen. Wees gewoon eens brutaal, zoek een meisje uit dat je leuk vind en waar je niet bevriend mee bent en versier haar, ipv vrienden met haar worden.
__________________
Wie het laatst lacht, heeft de grap niet begrepen..
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 18:09
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ik ben de Walrus! schreef:
Misschien is het je probleem dat je mensen eerst te goed wilt leren kennen, waardoor ze jou als vriend gaan beschouwen. Wees gewoon eens brutaal, zoek een meisje uit dat je leuk vind en waar je niet bevriend mee bent en versier haar, ipv vrienden met haar worden.
mja, dat heb ik me ook al bedacht... maar ik kan niet brutaal zijn
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 18:59
Brooklynn
Brooklynn is offline
Gewoon lekker jezelf blijven.
Bij ons is het zo gegaan:
We vonden elkaar al een tijdje wel behoorlijk aardig.
Een collegaatje van ons greep toen in een onbewaakt ogenblik de kans om te vragen: "Waarom gaan jullie niet een keertje uit?"
En toen konden we er niet zo goed onderuit
We waren van elkaar stomverbaasd dat we uitwilden! ;-)

Ik denk dat als je een meisje een beetje aardig vind, je gewoon de stoute schoenen moet proberen aan te trekken.
Nee heb je, ja kan je krijgen. Gewoon vragen of ze mee wil naar de film, en dan merk je vanzelf wel hoezeer het klikt.

Lenneke

PS. Ben jij ook nog maagd?
PPS. Ik was dat dus ook, en mijn vriend ook, en dat moet je ZEKER niet overhaasten. Moet gewoon cool zijn :-)
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 19:04
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Brooklynn schreef:
Gewoon lekker jezelf blijven.
Bij ons is het zo gegaan:
We vonden elkaar al een tijdje wel behoorlijk aardig.
Een collegaatje van ons greep toen in een onbewaakt ogenblik de kans om te vragen: "Waarom gaan jullie niet een keertje uit?"
En toen konden we er niet zo goed onderuit
We waren van elkaar stomverbaasd dat we uitwilden! ;-)

Ik denk dat als je een meisje een beetje aardig vind, je gewoon de stoute schoenen moet proberen aan te trekken.
Nee heb je, ja kan je krijgen. Gewoon vragen of ze mee wil naar de film, en dan merk je vanzelf wel hoezeer het klikt.

Lenneke

PS. Ben jij ook nog maagd?
PPS. Ik was dat dus ook, en mijn vriend ook, en dat moet je ZEKER niet overhaasten. Moet gewoon cool zijn :-)
ja, 2 weken terug ben ik met 'n meisje dat ik op de bus had leren kennen iets gaan drinken op café, zij had 't zelfs voorgesteld en ze drong die avond nogal aan dat ik zou komen enzo, en ik vind haar best wel leuk, dus ik had best wel wat hoop, maar zowat 't eerste wat ze zei was dat ze 'n beetje ruzie had met 'n kotgenoot die haar vriend had toegevoegd op msn enzo en tja, toen wist ik 't al... da was best wel lullig vond ik :/ wel 'n gezellige tijd nog gehad op café, maar tja...

en ja, ik ben ook nog maagd
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 19:09
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
als je al jaren van elk meisje dat je te wel leuk vindt, te horen krijgt dat ze alleen maar goede vrienden wilt zijn
Dan heb je gewoon telang gewacht. Als je ziet dat een meisje interesse voor je heeft en jij vind haar ook leuk (en nee: ga dan niet eerst 'vrienden' worden), gelijk toehappen.. geef dr een keer iets leuks, doe iets spontaans ofzo.. laat merken dat je haar leuk vind... maar blijf niet wachten, ga niet eeuwig over dingen praten want dan gaan ze je als vriend beschouwen en bij jou uithuilen over vanalles en nog wat.

Verder lekker boeie dat je geen vriendin hebt, alsof dat zo ideaal is? Echt niet, relaties kunnen ook kut lopen waardoor jij je klote voelt. Je hecht er nu volgens mij teveel waarde aan, en dat is iets wat je (met deze leeftijd) nog niet (teveel) moet doen.. het is nogal zeldzaam als je eerste vriendin of meid de partner is voor de rest van je leven.
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 19:11
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Tom schreef:
Dan heb je gewoon telang gewacht. Als je ziet dat een meisje interesse voor je heeft en jij vind haar ook leuk (en nee: ga dan niet eerst 'vrienden' worden), gelijk toehappen.. geef dr een keer iets leuks, doe iets spontaans ofzo.. laat merken dat je haar leuk vind... maar blijf niet wachten, ga niet eeuwig over dingen praten want dan gaan ze je als vriend beschouwen en bij jou uithuilen over vanalles en nog wat.

Verder lekker boeie dat je geen vriendin hebt, alsof dat zo ideaal is? Echt niet, relaties kunnen ook kut lopen waardoor jij je klote voelt. Je hecht er nu volgens mij teveel waarde aan, en dat is iets wat je (met deze leeftijd) nog niet (teveel) moet doen.. het is nogal zeldzaam als je eerste vriendin of meid de partner is voor de rest van je leven.
dat meisje hoeft niet de partner te zijn voor de rest van m'n leven, maar 'n iets langere relatie dan 1 avondje mag wel het kan heel goed zijn dat ik er teveel waarde aan hecht, aan 'n relatie hebben...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
dat meisje hoeft niet de partner te zijn voor de rest van m'n leven, maar 'n iets langere relatie dan 1 avondje mag wel het kan heel goed zijn dat ik er teveel waarde aan hecht, aan 'n relatie hebben...
Vast wel. Wanhoop niet, er zijn andere dingen in het leven

Ik zal ook nog een hele tijd alleen blijven denk ik. Vindt op het moment maar 1 meisje leuk en die neemt nu ineens afstand van mij ofzo :/ Andere meisjes boeien me voor geen meter momenteel, dus ja.

Geloof dat ik maar weer in de boeken duik en wat ga leren (afleiding helpt idd ). Het komt nog wel goed hoor Methuus. Doe gewoon waar je zin in hebt
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-12-2002, 23:13
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
******** schreef:

Geloof dat ik maar weer in de boeken duik en wat ga leren (afleiding helpt idd ). Het komt nog wel goed hoor Methuus. Doe gewoon waar je zin in hebt
mja, ik probeer me te diverteren in m'n studies, maar ik kan m'n hoofd er niet echt bijhouden, best wel stom eigenlijk... als ik mocht doen waar ik zin in had, had ik al lang 'n bepaald meisje gekust ofzo, maar ten eerste heeft ze al iemand anders en ten tweede zou 'k da toch nooit durven, dus...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
mja, ik probeer me te diverteren in m'n studies, maar ik kan m'n hoofd er niet echt bijhouden, best wel stom eigenlijk...
Daar heb ik ook vaak last van. Bij mij gaat dat in ups en downs. Elke keer als ik een hele tijd geen fluit verder kom, raak ik door mijn eigen frustratie zo gemotiveerd ineens wel hard te werken. Als het dan eenmaal lukt, zak ik weer langzaam af

Zo gaat dat voortdurend :/

Citaat:
als ik mocht doen waar ik zin in had, had ik al lang 'n bepaald meisje gekust ofzo, maar ten eerste heeft ze al iemand anders en ten tweede zou 'k da toch nooit durven, dus...
Ze heeft al iemand, though luck. Je hebt een tegenslag gehad, so what? Dat is nou het leven. De ene keer gaat het goed, de andere keer niet.

"another day, another dollar"

Het zijn de feestdagen, je hebt een dipje, het meisje dat je leuk vindt is bezet. Logisch dat je je ff rot voelt. Maar er komt een nieuw jaar aan met nieuwe kansen
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 23:34
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
******** schreef:
Daar heb ik ook vaak last van. Bij mij gaat dat in ups en downs. Elke keer als ik een hele tijd geen fluit verder kom, raak ik door mijn eigen frustratie zo gemotiveerd ineens wel hard te werken. Als het dan eenmaal lukt, zak ik weer langzaam af

Zo gaat dat voortdurend :/
't probleem is dat ik al 'n hele week niet kan blokken


Citaat:
Ze heeft al iemand, though luck. Je hebt een tegenslag gehad, so what? Dat is nou het leven. De ene keer gaat het goed, de andere keer niet.

"another day, another dollar"

Het zijn de feestdagen, je hebt een dipje, het meisje dat je leuk vindt is bezet. Logisch dat je je ff rot voelt. Maar er komt een nieuw jaar aan met nieuwe kansen
dat nieuwe jaar: ik denk al 4 jaar van: yes, een nieuw jaar, ik leer wel nieuwe mensen kennen weer, misschien dat er dit jaar wel iets gebeurd, en tot nu toe is dat telkens faliekant afgelopen :/
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 23:44
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
't probleem is dat ik al 'n hele week niet kan blokken
Pfff, wat is een weekje? Ik heb enkele maanden niks uitgevoerd..

Citaat:
dat nieuwe jaar: ik denk al 4 jaar van: yes, een nieuw jaar, ik leer wel nieuwe mensen kennen weer, misschien dat er dit jaar wel iets gebeurd, en tot nu toe is dat telkens faliekant afgelopen :/
Weet je, dat had ik ook heel lang. Juist van dit jaar had ik het niet verwacht dat er ueberhaupt iets zou gebeuren en toch heb ik wat mensen leren kennen, waaronder een heel leuk meisje.

Je weet nooit wat de toekomst brengt..
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 23:48
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
******** schreef:
Pfff, wat is een weekje? Ik heb enkele maanden niks uitgevoerd..

Weet je, dat had ik ook heel lang. Juist van dit jaar had ik het niet verwacht dat er ueberhaupt iets zou gebeuren en toch heb ik wat mensen leren kennen, waaronder een heel leuk meisje.

Je weet nooit wat de toekomst brengt..
ik ook niet, maar ik heb binnenkort wel examens en 't is toch wel héél erg dringend tijd dat ik begin :/

ik heb ook wel wat leuke mensen leren kennen, waaronder 2 leuke meisjes, maar da's dus telkens op niets uitgedraaid...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 23:54
Fatal Exception
Avatar van Fatal Exception
Fatal Exception is offline
Je moet niet naarstig op zoek gaan naar vrouwen, maar je moet je ook niet isoleren.

Je zult niet zomaar nieuwe mensen leren kennen. Het beste is om ergens bij te gaan.

Aangezien je studeert is een goede aanrader om bij een studentenvereniging te gaan.

Er zijn allerhande studentenverenigingen. Van korporaal ballenverenigingen tot de studentenverenigingen waar normale mensen komen. Er zijn verenigingen waar je tot niets verplicht bent.

Daar leer je absoluut nieuwe mensen kennen.

Ik vond het zelf erg gezellig. Beter dan naargeestig alleen in je kamertje zitten kniezen in elk geval.
__________________
A fatal exception 0E has occurred at 0028:C02A0201 in VXD IOS(04)+00001FC9.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 23:55
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
ik ook niet, maar ik heb binnenkort wel examens en 't is toch wel héél erg dringend tijd dat ik begin :/
Duik morgen achter boeken! Kom niet op het forum, negeer alles. Leer. Soms doe ik dat ook; gewoon lekker wegduiken in mijn eigen wereldje en voor mezelf werken.
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 23:58
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Fatal Exception schreef:
Je moet niet naarstig op zoek gaan naar vrouwen, maar je moet je ook niet isoleren.

Je zult niet zomaar nieuwe mensen leren kennen. Het beste is om ergens bij te gaan.

Aangezien je studeert is een goede aanrader om bij een studentenvereniging te gaan.

Er zijn allerhande studentenverenigingen. Van korporaal ballenverenigingen tot de studentenverenigingen waar normale mensen komen. Er zijn verenigingen waar je tot niets verplicht bent.

Daar leer je absoluut nieuwe mensen kennen.

Ik vond het zelf erg gezellig. Beter dan naargeestig alleen in je kamertje zitten kniezen in elk geval.
de voorbije 4 maanden heb ik meer dan 60 mensen leren kennen, de ene persoon al wat beter dan de andere... Ik ken van alle mensen uit mijn richting, zowat de meeste mensen denk ik... Ik heb hier in Leuven aan de universiteit gemerkt dat ik best wel sociaal aangelegd ben, maar slechts tot 'n bepaald niveau...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 23:59
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
******** schreef:
Duik morgen achter boeken! Kom niet op het forum, negeer alles. Leer. Soms doe ik dat ook; gewoon lekker wegduiken in mijn eigen wereldje en voor mezelf werken.
dat was het plan voor vandaag, maar morgen gaat die computer niet aan, pas wanneer ik 'n uur of 8 geleerd heb...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 27-12-2002, 23:59
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
dat was het plan voor vandaag, maar morgen gaat die computer niet aan, pas wanneer ik 'n uur of 8 geleerd heb...
Succes. Ik ga pitten
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 00:00
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
******** schreef:
Succes. Ik ga pitten
tnx. slaapze.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Methuselah schreef:
is het vreemd dat je begint te wanhopen of er ergens wel iemand voor jou rondloopt, als je al jaren van elk meisje dat je te wel leuk vindt, te horen krijgt dat ze alleen maar goede vrienden wilt zijn of dat ze al bezet is of dat ze je niet waard is? (bull trouwens vind ik, dat laatste ) M'n vrienden en vriendinnen zeggen me wel "ze komt ooit wel" maar als je dat al jaren en jaren te horen krijgt, verlies je je geloof, in elk geval ik toch... Maar wat kan je er aan doen? Je kan niemand dwingen om van je te houden, en als ze al iemand anders hebben, wil ik hen niet uit elkaar halen, da's tegen mijn principes. Nog zoiets, ik hou niet van 'n meisje voor 'n avond, dat kan ik gewoon niet, m'n beste vriendin zei met dat m'n principes "te volwassen zijn" op dat vlak. Maar ik kan mezelf toch niet gaan veranderen? kortom, hier zit 'n vat vol twijfels, en ik weet niet hoe m'n hoofd boven water te houden soms...
Nahhh je principes zijn niet "te volwassen"...
Je bent 19, dan mag dat best.
Ik heb nooit zin gehad om iemand voor een avondje te hebben. Wat heb je daar ook aan? 1 avondje lol en daarna ben je toch gewoon weer alleen.
Dus logisch dat je gewoon een leuk, lief meisje wilt tegenkomen waar je tenminste een hele tijd wat mee wilt hebben.

Uhhhm.....maar ik heb geloof ik niet echt tips voor je
Minder forummen Meer uitgaan
Anders weet ik het ook niet
Maar je moet er niet zo mee bezig zijn...je komt juist iemand tegen wanneer je het helemaal niet verwacht. In de tussentijd kun je beter...iets nuttigs doen, leren ofzo. (Ghehe, moet je horen wie dat zegt Ik denk dat ik binnenkort maar eens m'n eigen adviezen ga opvolgen ofzo ).
Nou ja,sorry voor het onnuttige van deze post
Veel suc6 iig
Citaat:
******** schreef:
Duik morgen achter boeken! Kom niet op het forum, negeer alles. Leer. Soms doe ik dat ook; gewoon lekker wegduiken in mijn eigen wereldje en voor mezelf werken.
Argh.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 11:17
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Nahhh je principes zijn niet "te volwassen"...
Je bent 19, dan mag dat best.
Ik heb nooit zin gehad om iemand voor een avondje te hebben. Wat heb je daar ook aan? 1 avondje lol en daarna ben je toch gewoon weer alleen.
Dus logisch dat je gewoon een leuk, lief meisje wilt tegenkomen waar je tenminste een hele tijd wat mee wilt hebben.

Uhhhm.....maar ik heb geloof ik niet echt tips voor je
Minder forummen Meer uitgaan
Anders weet ik het ook niet
Maar je moet er niet zo mee bezig zijn...je komt juist iemand tegen wanneer je het helemaal niet verwacht. In de tussentijd kun je beter...iets nuttigs doen, leren ofzo. (Ghehe, moet je horen wie dat zegt Ik denk dat ik binnenkort maar eens m'n eigen adviezen ga opvolgen ofzo ).
Nou ja,sorry voor het onnuttige van deze post
Veel suc6 iig

nog meer uitgaan? ik ga nu al ongeveer 2 à 3 keer per week uit door 't jaar, nog meer is onmenselijk!!!! wil je me dood ofzo? en nu ga ik leren

btw: msn staat in m'n info (hint hint )
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 28-12-2002, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Argh.
*knuf*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw.
Egoconstructie
99 15-01-2020 13:47
Verhalen & Gedichten Over liefde en de wanhoop
Diary of Dreams
3 29-12-2004 09:08
Verhalen & Gedichten Spiegel je in je wanhoop
Zepp
6 08-12-2004 17:34
Psychologie Hopeloos, Wanhopig... ?
Verwijderd
27 31-05-2004 19:35
Verhalen & Gedichten Wanhoop om meisjesliefde.
Scatterheart
12 13-12-2003 22:07
Verhalen & Gedichten Wanhoop
Eightball GOD
2 20-10-2003 19:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41.