Oud 13-06-2005, 11:14
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Ben jij wel eens met je vriend of vriendin op vakantie gegaan? Hoe was dat? Hoe lang waren jullie al samen en waar gingen jullie heen? Was het een test van jullie relatie, zoals altijd gezegd wordt?
En als je niet samen weg bent geweest, waarom niet?

Mijn vriend wil met mij op vakantie maar ik twijfel, dus vandaar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2005, 11:24
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
De eerste zomervakantie die in onze relatie viel, zijn we beiden apart op vakantie geweest, omdat we 'moesten' boeken op het moment dat we pas 2 maanden samen waren. Dat beviel eigenlijk best goed, al zagen we elkaar daardoor bijna een maand niet. In de herfstvakantie ben ik toen met mijn ouders nog een weekje weggeweest, en ook toen ging hij niet mee. Daarna hebben we bedacht dat we de volgende vakantie wel graag samen zouden doorbrengen. We zijn toen in de zomer naar Portugal geweest; we hadden toen bijna anderhalf jaar een relatie. Sindsdien zijn we eigenlijk nog iedere keer samen op vakantie gegaan, aangezien al mijn vriendinnen met hun vriend op vakantie gaan en zijn vrienden niet op vakantie gaan, of ook met hun vriendin.

Ik heb samen op vakantie gaan nooit gezien als een test van onze relatie. Natuurlijk ben je dan wel constant bij elkaar in de buurt, waardoor eerder irritaties kunnen ontstaan, maar aangezien wij elkaar toch meestal wel 6 dagen in de week zien, maakte dat niet zo veel verschil. We hebben 1 meningsverschil gehad gedurende die twee weken, en dat kwam omdat we allebei te koppig waren om onze fout m.b.t. de route naar een bezienswaardigheid toe te geven.

Maar als je twijfelt of je met hem op vakantie wilt, kun je het misschien maar beter niet doen (al ligt dat natuurlijk aan de redenen van het twijfelen), of een weekje ergens in Nederland op vakantie gaan, zodat je ook weer vrij snel thuis bent als dat moet.

Laatst gewijzigd op 13-06-2005 om 11:27.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 11:38
Mariekje*
Mariekje* is offline
Met mijn huidige vriend ben ik nog nooit op vakantie geweest, iets wat me overigens wél leuk lijkt. We zijn pas 6 maanden samen, en de gelegenheid heeft zich gewoon nog niet voorgedaan, misschien volgend jaar.

Met mijn exvriend ben ik wel een keer een midweek naar centerparcs geweest. We waren toen 4 maanden samen, maar waren niet alleen aangezien mijn halve familie mee was. Ik zag het niet als een 'test' voor onze relatie, het was gewoon wel leuk zo opzich..
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 11:47
Envy
Avatar van Envy
Envy is offline
We gaan waarschijnlijk deze zomer .
En ik zie het niet als een test voor onze relatie :/. Er hoeft sowieso niks getest te worden en ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat het niet leuk zou zijn.
__________________
your papa never told you about right and wrong
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 12:04
Verwijderd
Citaat:
Lente schreef op 13-06-2005 @ 11:14 :
En als je niet samen weg bent geweest, waarom niet?
Het is er vorige jaar gewoon niet van gekomen. Ik kreeg namelijk toen een huisje toegewezen, dus daar zijn we veel mee bezig geweest. Dit jaar gaan we wel en ik weet zeker dat het super wordt.
Ik zie het ook niet als een test voor onze relatie, zou een beetje mosterd na de maaltijd zijn
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 12:04
Verwijderd
Niet met mijn huidige en nee het was geen 'test', want ik maak sowieso nooit ruzie.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 13:19
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Ja, na 1,5 maand, weliswaar met de hele vriendengroep. Het was geen test, want we gingen ieder jaar al met de vriendengroep op vakantie, alleen heel toevallig had ikinmiidels wat met mijn beste vriend gekregen.

Het was erg leuk en gezellig, geen rpoblemen gehad. Helaas was ik met 7 mannen op vakantie, dus er werd behoorlijk wat naar de "chickies" gekeken, including my boyfriend. daar had ik echter wel wat moete mee, maar wat wil je met zoveel testosteron in kliene warme benauwde koepeltentjes.

Ook weleens alleen met hem op vakantie gweest, was super, lekker relaxed en gewoon met zijn tweeen genieten is heerlijk.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 13:30
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Ja, na 9 maanden ofzo? In januari van dit jaar. We zijn 5 dagen naar Zwitserland geweest

We hebben nergens last van gehad. We wisten vantevoren precies wat we gingen doen etc. Dus we hadden niet zoiets van 'ik wil dit doen' 'maar ik wil dit doen'.

Het was geen test. Er was ook niks mis met onze relatie, dus het heeft ons eigenlijk alleen maar dichter bij elkaar gebracht Was supergezellig en leuk. Zelfs de treinreis! Gek hè Het duurde zó lang dat we gewoon supermelig waren. Nog een stom kind in de trein wat ons ging slaan

Maarja In November gaan we weer We hebben nu 1 jaar en 3 maanden oid.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 13:45
Gumby
Avatar van Gumby
Gumby is offline
Hai ,

Ik ben in de meivakantie met mijn vriend naar kos geweest voor 7 dagen. We hadden "pas" 4 maanden met elkaar, maar dat maakte niet uit. Alles liep gewoon perfect en voor mijn gevoel groei je echt meer naar elkaar toe.

Ik zag het wel een beetje als een test, aangezien ik in het begin nog wat huiverig was. Ik dacht, straks krijgen we op de 1e dag al ruzie en dat soort dingen. But none of that happend . Hij was juist extra lief, en ik zag weer een hele andere kant van hem. Nog positiever. Dus het was het allemaal dubbel en dwars waard.

Gewoon gaan joh

*Gumby*
__________________
If you leave me, can i come with you?
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 13:52
Verwijderd
Vorig jaar heel toevallig. Toen hadden we pas 3 maanden, toen kwam die met zijn beste vriend naar Barcelona gevlogen.

Dit jaar gaat hij met mij mee
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 14:16
Maurice
Avatar van Maurice
Maurice is offline
vorig jaar toen we 14 maanden hadden. het was een grote saaie irritatie-week.
__________________
they really got us by the nezmins
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 16:28
ChateauDenise
Avatar van ChateauDenise
ChateauDenise is offline
Ik en een vriend gingen 4 dagen op 'vakantie'. En in die vakantie hebben we wat gekregen. Jaar later zijn we 3 weken op vakantie geweest, en nou, 2 jaar later, gaan we een week naar Frankrijk.

Aangezien we al samenwonen nadat we pas 2 weken wat hadden, zijn we gewend elkaar af en toe te irriteren.
__________________
Magiër
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 16:39
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
we zijn voor het eerst met elkaar op vakantie geweest toen we zo'n 8 maanden samen waren. We gingen niet met z'n tweeën, maar met meer mensen, nl: zijn moeder, een vriendin van z'n moeder met haar hele gezin.
Dit was gewoon heel gezellig. We hebben wel 1 keer gigantische ruzie gehad, maar dat kwam niet door de vakantie oid, maar 'gewoon' door een misverstand.

Vorig jaar zijn we samen 2 weken naar Spanje (Madrid en Sevilla) geweest. Toen waren we 1,5 jaar samen en het is echt twee weken lang leuk geweest. Wel hebben we af en toe een middagje voor onszelf gehad, maar omdat we hier allebei behoefte aan hadden is dit absoluut geen probleem geweest. Om een uur of 2 zeg je elkaar gedag en s avonds voor het eten zie je elkaar weer in het hotel. Ging prima.

Dit jaar gaan we in juli een week naar Kusadasi. We zijn dan 2,5 jaar samen en ik denk dat het hartstikke leuk wordt. De kans dat we ineens ruzie krijgen lijkt me niet zo groot (zeker omdat t maar een weekje is)
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 16:54
Verwijderd
De eerste keer was na een maand of 8; we gingen toen kamperen met mijn familie, en hij ging mee. Maar ja, je bent dan toch veel samen he . Dit was erg leuk hoor! Eigenlijk geen last gehad van irritaties, of ruzies .

Het jaar daarna zijn we samen een week op fietsvakantie geweest, in Nederland. Dan ben je dus echt fulltime samen, maar ook dit ging goed; geen ruzie of irritaties. Ja dat was toen wel echt leuk .
een week met zijn ouders weggeweest; tsjaa natuurlijk ging ook dit goed.

Dit jaar 1.5 week naar oostenrijk; heb er zin in, en ook dit lijkt me geen problemen op te leveren!.

Ik zou het geen relatietest willen noemen, maar gewoon lekker samen vakantie vieren'!
Waarom twijfel je of je met je vriend op vakantie zal gaan, bang dat het toch fout gaat???
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 17:17
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Mijn vriendje en ik kregen het toen we in Gent op kamp waren (begin juli 2004) een weekendje. Dat was heel gezellig.
Eind augustus (na bijna 2 maanden dus) ben ik toen met hem meegeweest naar Friesland. Zijn ouders en broers+zus waren er ook bij, maar het was heel leuk.
Afgelopen weekend weer op kamp geweest (nu hebben we dus iets meer dan 11 maanden) en dat was weer heel erg leuk.

Nu wil ik graag met zn tweetjes op vakantie.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 17:45
Lady Jane
Avatar van Lady Jane
Lady Jane is offline
Ik ben twee jaar geleden met mijn vriend twee weken naar Griekenland geweest en dat ging super goed en hebben we ons zeer vermaakt. We hadden toen 1 jaar en nog een paar maanden. Nu gaan we eind augustus weer twee weken naar Greece.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 18:13
Verwijderd
We zijn weleens een weekend weg geweest ofzo maar dat was dan met familie bijvoorbeeld. Aan de ene kant willen we wel heel graag met elkaar op vakantie, maar vorige zomer voordat wij iets 'hadden, hadden we allebei al met vrienden afgesproken. Dus ik ga zonder hem, en hij zonder mij. Hij gaat naar salou en zegt dat hij er nu ookal een stuk minder zin in heeft en vindt het niet zo fijn dat Ik 3 weken zonder hem zit (hij vertrouwt zichzelf wel, maar vindt Mij loslaten toch eng)
Aan de andere kant is het toch wel effe lekker om een tijdje van elkaar weg te zijn en om weer tijd met m'n eigen vrienden te spenderen En ik weet zeker dat we die paar weekjes wel doorkomen.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 18:32
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Nog niet, maar ik zie het wel zitten.

Ik denk dat de eerste keer samen op vakantie gaan niet te lang moet duren, gewoon een weekje.
Ook is het handig als je van elkaar weet wat hij/zij het liefst doet. (ik had net een tijdschrift gekocht en daar stonden 'rampverhalen' in over vakanties met vriendinnen). Dus, als je van te voren al iets anders wilt: hij wil bijv. dingen zien en zij wil elke dag op het strand liggen en uitgaan, dan moeten er afspraken worden gemaakt, om irritaties te voorkomen.
En als er toch irritaties ontstaan, dan moet je met elkaar gaan praten.
Maar het is vooral genieten van het 24uur per dag samen zijn, denk ik.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-06-2005, 18:51
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik ben helaas ook nog niet met mijn huidige vriend op vakantie geweest. Dat zit er dit jaar ook niet in, omdat we allebei geen geld hebben
Onze "vakantie" voor deze zomervakantie is een weekendje Lowlands met al zijn vrienden!

Met mijn ex-vriend ben ik nadat we een half jaar hadden mee geweest met zijn ouders naar Duitsland voor een paar dagen. Dat was wel leuk.
Anderhalf jaar later zijn we samen naar Normandië geweest. Dat was geweldig! Geen test oid, we kenden elkaar al goed genoeg.
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 19:09
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Wij gaan over 5 weken 2 weken 'kamperen' in Italie. het zal geenzins een test zijn, want tja, we wonen al samen
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 19:13
Lotte
Avatar van Lotte
Lotte is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 13-06-2005 @ 12:04 :
Niet met mijn huidige en nee het was geen 'test', want ik maak sowieso nooit ruzie.
Dat is echt vervelend als mensen je irritatie niet serieus willen nemen. Dit is een van de redenen waarom ik keiharde ruzie met iemand kan krijgen. Ben er zelf trouwens ook nogal goed in om andere mensen te negeren maargoed.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 19:22
Mandarijntje
Avatar van Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Ik leerde hem kennen in januari, en in augustus gingen we samen twee weken op vakantie naar Frankrijk. Was echt heel erg leuk, geen ruzie gehad. Tweede zomer weer twee weken Frankrijk, wel ruzie gehad, en een half jaar later was het uit.
Of je eerste vakantie nu een test is of niet, maakt dus gewoon geen fuck uit (bij mijn beleving dan).
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 19:24
Mindfields
Mindfields is offline
Citaat:
Mandarijntje schreef op 13-06-2005 @ 19:22 :
Ik leerde hem kennen in januari, en in augustus gingen we samen twee weken op vakantie naar Frankrijk. Was echt heel erg leuk, geen ruzie gehad. Tweede zomer weer twee weken Frankrijk, wel ruzie gehad, en een half jaar later was het uit.
Of je eerste vakantie nu een test is of niet, maakt dus gewoon geen fuck uit (bij mijn beleving dan).
Hangt ervanaf, als je nooit langer dan drie dagen bij elkaar ben geweest, is het wel een soort van 'test'.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 19:25
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik ben wel met mijn ex-vriend op vakantie geweest naar Spanje. Dat was absoluut geen succes. De reis hadden we geboekt toen het nog 'aan' was. Kort daarna ging het uit en toen stond de reis al geboekt. We hebben toen besloten om als gewone vriend en vriendin op vakantie te gaan, maar dat werkte dus niet. Het kwam weer goed, maar dat heeft maar een paar dagen geduurd. Na die vakantie heb ik hem niet meer gezien.

Komende vakantie ga ik met mijn huidige vriend twee weekjes naar Spanje. Ik hoop dat dat wel een hele leuke vakantie wordt, maar daar twijfel ik niet aan. Ik heb er nu al zin in!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 19:29
niempje..
niempje.. is offline
ik ben nu ietsje langer dan twee maanden met mijn vriendje, en wij gaan over een maand 4 daagjes samen alleen weg. het is niet echt een testje , we hebben er gewoon allebei zin in! ik vind het best wel een beetje spannend , want hebben nog niet bij elkaar kunnen blijven slapen bv (gaat wss wel kunnen gebeuren voor dat we op vakantie gaan) maar t wordt zeker wel fijn!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2005, 19:34
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik ben vorig jaar met mijn vriend op vakantie geweest, we hadden al 2 jaar een relatie en woonde ook al 2 jaar samen.
We zijn 2 weken naar Kreta geweest, héérlijk

Dit jaar gaan we weer maar weten nog niet waarheen.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 20:20
Sprinkle
Avatar van Sprinkle
Sprinkle is offline
Toen mijn vriend en ik 1 dag hadden zijn we naar een meerdaagsfestival gegaan samen ergens in het zuid-oosten van Nederland. Kende hem toen net een week oid. Dat was onze eerste vakantie. Dit jaar gaan we weer naar een aantal festivals samen, dan wel met mijn vrienden en zijn vrienden.
Dat zijn onze vakantie's eigelijk, geld kan je maar 1 keer uitgeven. We hebben nu 9/10 maanden.

Waarom twijfel je precies ? Vind je het te snel gaan ? Denk je niet dat het leuk gaat worden oid ?

Bij twijfel zeg ik altijd; niet doen.
__________________
Listen to the waves as they all crash down.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 22:22
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Ik twijfel omdat we nog niet lang samen zijn, pas 4 maanden ongeveer. Dat is niet het enige want het zit heel goed tussen ons. Ik heb nog steeds heel erg last van bindingsangst. Intussen ben ik dus wel zo ver dat ik hem 'mijn vriend' noem, ook al kost het me soms toch nog 'moeite' om wat wij hebben uit te spreken. Samen op vakantie is dan misschien een stapje te snel te ver. Ik twijfel omdat het dus wel heel erg goed gaat, we hebben het heel gezellig en zien elkaar vaak een erg lang weekend of in een vakantie zelfs langer, zonder dat we genoeg van elkaar krijgen. Het is gewoon heel dubbel, ik wil zo graag dat ik op vakantie wíl, maar ik denk dat ik niet durf.. misschien dat ik bang ben dat ik te veel om hem ga geven oid
Met citaat reageren
Oud 13-06-2005, 23:08
Anaïs
Avatar van Anaïs
Anaïs is offline
Wij gaan voor het eerst samen op vakantie begin augustus. We zijn twee jaar samen. In paasvakantie ben ik met een vriendin enkele dagen naar Barcelona geweest. Een test voor onze relatie? Zo zie ik het niet, hoewel we nog nooit 24/7 bij elkaar zijn geweest.

Als je twijfelt, kies dan misschien voor iets korts? Ergens een citytrip van enkele dagen?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 01:32
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
ja op vakantie geweest in centre parcs een weekje met een ander stel samen. Toen hadden we bijna 5 maanden, ging goed Zou ik je wel aanraden.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 10:13
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Dit jaar februari ben ik voor het eerst echt op vakantie geweest met mijn vriend. We hadden toen ruim twee jaar iets. We zijn vijf dagen naar Disneyland Paris geweest, en dat was erg leuk! Geen ruzie of wat dan ook gehad.

Afgelopen zomervakantie zijn we wel een keer 2 daagjes weggeweest, en is hij een weekje bij mij gebleven (ik woon op mezelf, dus dat ook een soort vakantie dan he ). En toen eigenlijk ook nooit ruzie gehad.

Als je lang samen bent, of dat nu op vakantie is of thuis, is dat inderdaad wel een soort test. Je bent continu samen en er kunnen dan gemakkelijk irritaties ontstaan. Maar ja, volgens mij maakt het niet uit of je kort of lang een relatie hebt, want als die irritaties komen, komen ze toch wel. Als ik jou was zou ik gewoon lekker gezellig samen op vakantie gaan! Het is toch leuk om samen te zijn?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 10:41
Verwijderd
De allereerste keer zijn we apart op vakantie geweest, omdat we, toen we moesten boeken, nog maar heel kort hadden. (2 maandjes ofzo). We hebben er beide ontzettend spijt van gehad!
Vorig jaar zijn we voor het eerst samen op vakantie geweest, 2 weekjes in een tent in Argeles sur Mer en het was fantastisch! We hebben maar een paar meningsverschilletjes gehad.
Het was geen test voor ons, want we woonden toen al samen.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 11:30
elledc
elledc is offline
De eerste keer dat we samen op reis gingen waren we nog geen jaar samen. We hebben niet voor niets een relatie, we zien elkaar doodgraag en komen op de meeste vlakken zeer goed overeen, met andere woorden, de reis was geslaagd, behalve dan dat ik hem af en toe erop moest wijzen dat hij teveel dronk
Nu zijn we 2,5 jaar samen en gaan voor de derde keer, ach ja dat komt ook omdat we beiden graag reizen.
Als je een vriend/in hebt die andere dingen prettig vind en niet zo graag reist, dan klikt dat uiteraard minder.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 11:32
Verwijderd
Een weekje Londen, een lang weekend aan zee in België... Maar écht zomervakantie-reizen hebben we nog niet samen gehad Ik hoop dat dat dit jaar wat gaat veranderen Ik heb zin om lekker in een trein te stappen naar Zuid-Frankrijk en daar een fijn plekje te zoeken voor twee of drie weken.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Lotte schreef op 13-06-2005 @ 19:13 :
Dat is echt vervelend als mensen je irritatie niet serieus willen nemen. Dit is een van de redenen waarom ik keiharde ruzie met iemand kan krijgen. Ben er zelf trouwens ook nogal goed in om andere mensen te negeren maargoed.
Ik neem irritatie wel serieus, ik ga alleen niet schreeuwen en ik word ook niet onredelijk.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 11:38
minie
Avatar van minie
minie is offline
Ik ga nu bijna 1.5 jaar met mijn vriend, maar we zijn
nog niet echt met elkaar op vakantie geweest.
(Wel met vrienden, maar dus niet samen)

Dit jaar gaan we samen op vakantie..
Ik zie het niet als een test voor onze relatie.
Mij lijkt het gewoon super leuk om samen
met hem alleen te zijn op een onbekende plek
waar luxe enz is..
En.. zo kan je ook de hele dag van elkaar genieten
en is niks een verplichting enz..
__________________
liefs mij
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-06-2005, 11:41
bracelance
Avatar van bracelance
bracelance is offline
ik ben vroeger met mijn ex op vakantie gegaan en dat is gewoon goed verlopen. Samen op vakantie gaan is niet zo relatietestend, samen kanoën wel...
__________________
Van een writersblock heb ik nooit last gehad, volgens mijn vrienden komt dat omdat ik nog van een hoopje stront een taartje kan maken...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 11:44
Verwijderd
Ja, de eerste keer was in Enschede ofzo, maar toen waren mijn ouders ook mee... hij kwam een paar daagjes logeren. De tweede vakantie was drie weken Zweden, wederom met mijn ouders. Daarna hebben we twee vakanties op het huis gepast, koken, boodschappen etc en nu gaan we weer met ouders drie weken naar Denemarken.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 13:34
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ik ga deze zomer voor t eerst met mn vriendje op vakantie we hebben nu pas 2 maanden, maar het voelt zo goed en we hebben allebei ontzettend zin in de vakantie
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 16:44
vrancken_anke
vrancken_anke is offline
Ik en mijn vriend zouden 2 weken meekunnen naar Frankrijk (samen met mijn ouders, maar wij zouden uiteraard aparte dingen doen). Maar hij vindt 2 weken een beetje te lang.. Hij zou de eerste keer liever weggaan voor een weekje ofzo.

Is dat raar?

Twee weken is toch niet te lang, voor mij toch niet.

Mss nuttig:
We zijn nu ongeveer 1j en 2maand samen.
We spenderen elk weekend samen, en id vakantieperiode zijn we ook wel enkele dagen onafgebroken samen..

Toch vind ik dees niet zo leuk. Waarom wil ie nu niet voor 2 weken?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 16:57
hola
hola is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 14-06-2005 @ 11:35 :
Ik neem irritatie wel serieus, ik ga alleen niet schreeuwen en ik word ook niet onredelijk.
wil jij mijn vriendje zijn?
__________________
8-)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 17:13
Sanoeske
Sanoeske is offline
in oktober 2002 kwamen mijn vriend en ik bij elkaar. We hebben toen redelijk laat nog samen een vakantie geboekt voor in augustus 2003. GEwoon naar limburg met zijn tweetjes in een bungalowtje voor een weekje We waren toen dus 10 maandjes samen. We hebben van tevoren ook nog 3 weken bij mijn oom in huis gezeten met zijn tweetjes, om op het huis en de hond te passen.
Een jaar later hebben we 4 weken samen in het huis van zijn zus gezeten en de twee weken erna zijn we samen met mijn ouders meegeweest.
Dit jaar gaan we samen 9 dagen naar turkije en de twee weken erna zitten we weer bij zijn zus thuis voor haar kat
Daarna twee weken niks en dan weer twee weken met zijn tweetjes bij mij thuis omdat mij ouders en zusjes dan op vakantie zijn en wij letten op het huis en al onze diertjes

Dus je kunt wel stellen dat hij en ik nogal is vaak samen vakantie gevierd hebben. Ik zie het niet echt als een test, hoewel ik die weken samen bij iemand thuis toch wel een beetje als een soort van testje beschouwd heb in het begin. Je zit toch ineens 4 weken op elkaar lip!
Maar aangezien we elkaar sowieso doordeweeks virj vaak zien en in het weekend ook altijd bij elkaar slapen enz, was het niet echt heel moeilijk. Zijn vrij weinig irritaties opgetreden en eigenlijk helemaal geen ruzie's.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 20:27
Elmoo
Avatar van Elmoo
Elmoo is offline
Citaat:
Lente schreef op 13-06-2005 @ 11:14 :
Ben jij wel eens met je vriend of vriendin op vakantie gegaan? Hoe was dat? Hoe lang waren jullie al samen en waar gingen jullie heen? Was het een test van jullie relatie, zoals altijd gezegd wordt?
En als je niet samen weg bent geweest, waarom niet?

Mijn vriend wil met mij op vakantie maar ik twijfel, dus vandaar
De eerste keer dat ik met mijn vriend op vakantie ging waren we ruim een half jaar samen. We gingen kamperen en het was echt onwijs gaaf. Je hebt echt alle tijd voor z'n tweetjes en hoeft je om niets en niemand druk te maken. Even niets moeten en alles samen doen, voor mij een onwijs gave vakantie

Een test was het denk ik ook wel, je bent (zoals ik al zei) de hele tijd samen en soms krijg je dan wel eens last van een meningsverschilletje, gelukkig hebben we daar weinig last van gehad en trouwens... het goedmaken was altijd zooo leuk
__________________
Huiswerk?? Ik neem de afwas toch ook niet mee naar school?!
Met citaat reageren
Oud 14-06-2005, 20:29
Cookie
Avatar van Cookie
Cookie is offline
Kga deze zomer met mn beste vriend op vakantie, zie het niet als test voor onze vriendschap word gewoon lol maken
__________________
Tumtiedum hups.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 14:15
Lif
Lif is offline
Toen we ongeveer 1 week wat hadden zijn we drie dagen naar Pinkpop gegaan (spontaan allebei een kaartje gekocht, we hadden het niet gepland ofzo).

De zomervakantie erna, dus een paar weken later, ben ik eerst drie weken bij hem thuis geweest. Toen gingen we in de tuin kamperen. Iedereen verklaarde ons voor gek, maar we hadden niet echt geld om ergens heen te gaan. Bovendien hadden we genoeg te ontdekken aan elkaar

In de laatste week vroeg zijn vader of we mee wilden naar Griekenland, dus toen zijn we ook nog 2,5 week in Griekenland geweest. Dat was een heel heftige vakantie, vooral omdat het voor iedereen die meeging heel bijzonder was (was een groep van zeven personen, de vrouw van zijn vader en haar zoon&zijn vriendin en haar dochter van gingen ook mee).

We hebben elkaar in die weken echt veel beter leren kennen natuurlijk. We zagen het ook niet als test, pas achteraf bedachten we dat het best fout had kunnen gaan Maar zo in het begin vind je toch vrij weinig vervelend van elkaar.

Nu gaan we zo'n beetje elke vakantie samen weg (we hebben nu twee jaar).
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 14:34
Verwijderd
Citaat:
hola schreef op 14-06-2005 @ 16:57 :
wil jij mijn vriendje zijn?
Nee.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 14:58
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Komende zomer gaan we een weekje op vakantie met z'n 2tjes.
We hebben nu ruim 4 maandjes, dan dus 6.
Ik zie het niet als een test, aangezien het gewoon gezellig is en ik nooit ruzie maak en het nu dus ook niet ineens verwacht te maken.
__________________
WOEi !
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 16:54
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Mijn vriend is nu verschillende keren meegeweest met mijn ouders. Een weekend en een weekje. Beviel beide keren goed maar we waren toen wel met een groter gezelschap...
(oom+tante en kids)

Ik ben ook een keer met zijn ouders (ook met oom+tante en kids) meegeweest op skivakantie, dat beviel wat minder omdat zijn broertje bij ons op de kamer sliep en zijn ouders af en toe 'uitbarstingen' hadden...

Verder zijn we altijd wel apart van elkaar op vakantie geweest, ik met mijn vriendinnen en hij met zijn vrienden. Dit jaar gaan we met een grotere vriendengroep op vakantie met meiden en jongen. Het is dus nog steeds niet echt een vakantie met z'n twee.... we wilden wel graag maar we hadden dit geboekt voor we er erg in hadden... we zijn wel van plan om samen dagjes te doen.

ow ja we hebben 3 jaar
__________________
Dromendief
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 17:26
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Ik en mn vriend zijn eind deze maand 2 jaar bij elkaar, en afgelopen zomer zijn we voor het eerst (en tot nu toe de enige keer) op vakantie geweest naar Praag. kamperen op een camping ongeveer 20 minuten verwijderd van de stad. Ik hoopte dat het geweldig leuk zou worden, maar het was echt 10x beter dan ik had gehoopt. We waren 10 dagen op vakantie, en volgens mij waren 9 van die 10 dagen echt heerlijk. Zonder telefoon, lekker van elkaar genieten. We gingen elke ochtend vers brood halen bij de supermakt, lekker ontbijten op het gras, en of die dag lekker niks doen op de camping of de stad induiken en toeristische dingen ondernemen. Het was echt een heerlijke vakantie, en behoren zeker tot de fijnste momenten van onze relatie. We gaan eind deze maand naar antwerpen toe voor 3 dagen en dat is wel een minivakantie, maar ik hoop dat die net zo fijn wordt.
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 15-06-2005, 19:57
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
we hadden ongeveer 8 maanden, en we zijn een midweekje naar centerparcs geweest...het was super niet zoon uitdaging dus....gewoon leuk een keer in een andere omgeving te zijn...en een 2 persoons bed te hebben
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Op vakantie met je ex
gurl19
59 12-03-2007 10:36
Liefde & Relatie Met zijn tweeen op vakantie.
Muchacha
11 19-07-2006 13:57
Liefde & Relatie op vakantie met vriend
Verwijderd
24 12-01-2004 19:53
Liefde & Relatie op vakantie met je vrien(in)
steentje
8 28-10-2002 20:06
Liefde & Relatie wat doe jij met je vriend(in)?
sientjuh
5 07-07-2002 23:35
Liefde & Relatie Vakantie met je vriend
xxx_anouk_xxx
10 05-05-2002 14:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27.