Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-03-2006, 12:05
Verwijderd
Je moet ook niet alleen op het beffen focussen. Het gaat om het geheel. Plaag haar eerst een beetje, door haar overal kusjes te geven, over d'r hele lichaam, maar net haar kruis 'plotseling' te ontwijken. Masseer d'r borsten, d'r dijen, aai haar buik, zoen haar in d'r nek.. totdat ze helemaal gek wordt. Dan is een gedeelte alvast gedaan.. Je moet niet meteen op haar vagina springen, het is onbegonnen werk om te gaan beffen als ze nog nieteens nat/opgewonden is. Het kan wel, maar dit is leuker. Zorg ook dat ze ontspannen is, maak dat ze zich op haar gemak voelt, lekker licht, het niet koud heeft, etc etc.. Als een meisje gespannen is, dan is het een onmogelijke opgave om haar te laten klaarkomen(bijna dan).

Zit ook tijdens het beffen jezelf niet blind te staren op de 'dat ene plekje'.. ga van boven naar beneden, van links naar rechts, van voor naar achter, doe waar je zin in hebt. maar let gewoon goed op haar reactie. Ze hoeft niks te zeggen, haar ademhaling spreekt voor haar. hou desnoods je ogen dicht zodat je beter kan luisteren, je hoeft toch niet te kijken, want beffen doe je op je gevoel.. Je kan bij haar clitoris blijven hangen, maar leuker is het om ook lager te proberen, misschein met je tong een stukje naar binnen te gaan(mits lang genoeg). Niet ieder meisje vind hetzelfde lekker, maar juist daarom is het belangrijk op haar reactie te letten..
Neem dat van boven naar beneden van links naar rechts niet te letterlijk, je moet niet als een gek lopen slobberen. Heb wel een beetje een doel, stimuleer haar clitoris, lik haar schaamlippen(why not), ga lager.. Maar race niet met je tong van overal naar nergens, ze moet het ook nog wel kunnen voelen, en niet dat je al bij haar navel zit als zij je nog net bij dr knie voelde.
Niet iedereen houdt van lange halen, of van python-likjes. Maar daar moet je zelf achter komen. Iets er tussenin werkt vaak toch beter. (Hoe word jij het liefst gebeft? Hou je meer van de zogenaamde python-methode.. Of ben jij meer fan van die lange halen, zo van je anus *BLAM* tot je navel? (H. Teeuwen) )

(Stop ook niet ineens tijdens het beffen om te vragen 'wat vind je ervan'?. dat is een dooddoener. Als je dat zo graag wilt weten, vraag het dan aan het einde. En vertel haar anders van tevoren dat ze jou best mag 'sturen'.. als het haar dan helemaal niet bevalt, kan ze altijd nog met haar handen jouw hoofd een beetje richten. Zij voelt het namelijk altijd veel beter dan wij ooit zullen kunnen)

Maak tijdens het beffen ook goed gebruik van je handen. Die heb je ook gebruikt om haar sowieso al opgewonden te maken, maar hun werk is nog niet voorbij. aai aan de binnenkant van haar benen, masseer haar borsten(als je de ruimte hebt), leg een warme hand op haar buik.. gebruik een hand om haar kont omhoog te houden(betere hoek).. hou ze in ieder geval bezig.
Je kunt ook(vind ik altijd een gouden combi) een combinatie gaan doen van vingeren en beffen.. Dan concentreer je je met je vingers(over het algemeen 2, 1 heeft te weinig effect, en 3 vindt ze misschien te veel) op haar g-plek, en met je tong op haar clitoris. Over het algemeen is succes dan wel gegarandeerd, maar het is natuurlijk wel even vals-spelen, want je bent niet meer alleen aan het beffen. Hou het wel een beetje rustig, in ieder geval in het begin, omdat ze nu redelijk veel stimulatie krijgt, dan voelt het niet prettig als dat meteen ruig gebeurt. Je kan het tempo altijd nog langzaam opvoeren.
En zoals altijd, het hoeft niet bij iedereen te werken.

Je kan haar pesten, door telkens van haar gevoelige plekjes ineens naar wat minder gevoelig te gaan, even over haar dijen likken, of ineens helemaal stoppen.. Ze zal maybe niet heel blij overkomen, maar eigenlijk wil ze gewoon dat je weer doorgaat.(en dat is de bedoeling he).
Zorg alleen dat als je eenmaal besloten hebt dat je haar wil/gaat laten klaarkomen, dat je dan ook echt doorgaat. Niet meer plagen of veranderen van beweging. Gewoon doorgaan met datgene dat bij haar het meeste effect heeft(let op de ademhaling). Stop ook niet bij het minste krampje in je tong, je kan beter nu even doorgaan, dan stoppen voor een pijntje en daarmee het orgasme van je vriendin verpesten.. Als je je bij alles hierboven al niet als een hyperventilerende hond hebt gedragen, zal je ook niet snel last krijgen van kramp bij het uiteindelijke laten klaarkomen.
Kijk ook niet gek op als jij langer door moet gaan met beffen dan zij nodig heeft om jou klaar te pijpen. Zie het als een uitdaging om het lang vol te houden.. Vrouwen komen sowieso al iets langzamer klaar(zie ander topic), en stop dus niet al na 5minuten omdat je denkt dat ze 'toch niet kan klaarkomen'.. heb geduld, daar zul je voor beloond worden.

En het belangrijkste.. Bef haar omdat het leuk is om haar te beffen.. Doe het omdat het leuk is om te zien hoe zij geniet van wat jij aan het doen bent.
Doe het NIET omdat zij jou daarna misschien zal pijpen omdat jij net ook iets bij haar gedaan hebt. Doe het voor haar plezier, en geniet van het feit dat zij het fijn heeft door wat jij aan het doen bent.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 12:05
Verwijderd
wow , die post is langer geworden dan ik dacht..
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 15:27
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
Citaat:
tomtommertje schreef op 09-02-2006 @ 22:13 :
/me heeft er een gruwelijke hekel aan als hij z'n handen erbij gebruikt :-X
me too. zorgt er bij mij voor dat de spanning juist afneemt.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 15:51
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
Thijsjuh-ijsjuh is echt de opper-beffer
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 17:46
Verwijderd
Thijsjuh <3<3

Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 18:49
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Onbaatzuchtige Thijs
Met citaat reageren
Oud 17-03-2006, 23:41
Mariekje*
Mariekje* is offline
Thijs in de bocht...
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 17-03-2006 @ 19:49 :
Onbaatzuchtige Thijs
Daar lijkt mij persoonlijk weinig mis mee anders
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 16:11
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 18-03-2006 @ 15:16 :
Daar lijkt mij persoonlijk weinig mis mee anders
Dat je er zoveel plezier in hebt om met je neus in zo'n zure sloot te hangen... haha

Ik weet t, denegrerend naar alle vrouwen, uhu uhu hak ff zin in
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 17:15
Verwijderd
Toch heb jij het dan gewoon slecht getroffen, want in de meeste gevallen proeft het echt niet zuur daar.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2006, 23:55
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
Thijsjuh-ijsjuh schreef op 18-03-2006 @ 18:15 :
Toch heb jij het dan gewoon slecht getroffen, want in de meeste gevallen proeft het echt niet zuur daar.
Voorspelbaar antwoord.

Als t zuur is dan begin ik er no way aan, maar je kan ook niet zeggen dat t naar overheerlijke versgeplukte klaprozen ruikt...

ach man, je weet wat ik bedoel
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 16:57
Verwijderd
ik vind beffen wel erg gaaf
Met citaat reageren
Oud 19-03-2006, 23:28
Verwijderd
Maar het is nou eenmaal ook kei-gaaf
Met citaat reageren
Oud 20-03-2006, 12:35
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Mag ik jullie verzoeken (vriendelijk vragen, op mijn knieën smeken) terug ontopic te gaan?
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 22:14
Seksualiteit Een vraag over seks
johnnyruk
72 09-03-2010 07:17
De Kantine Een legendarisch saai topic #300
Dark Phoenix
500 03-08-2008 23:41
De Kantine Verquote mijn kloot
Verwijderd
283 19-07-2007 00:51
Seksualiteit het klaarkomen van meisjes
katten
45 01-08-2004 19:28
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:37.