Oud 07-01-2011, 08:40
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
De vragenronde was in het Museo D'Arte. Art draagt rode kleding, dat is een teken van gevaar in het dierenrijk.
Ik hoop niet dat de aanwijzingen weer zo voor de hand liggend zijn, maar waarschijnlijk wel. Helemaal in het begin van de aflevering stond in beeld 'kleur bekennen'...
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-01-2011, 09:36
Mali
Avatar van Mali
Mali is offline
Ik denk dat het Miryanna is. Bij de laastete ronde, weet niet hoe het heet maar waar ze groen of rood krijgen voor blijven, droeg ze ook een groene broek.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 11:16
Verwijderd
Citaat:
God, wat heb ik nu al een schijthekel aan Soundos. Ik hoop dat ze er snel uitvliegt. En verder geniet ik gewoon van het programma, ben nog niet echt bezig met theoriën enzo
Ik vind Soundos ook het minst leuk, maar bij vlagen ook wel weer grappig. Maar zij mag er van mij ook wel als eerste uit

Verder heb ik wat theorieën gehoord, maar vind ik ze allemaal niet erg geloofwaardig nog, dus ik kijk ook gewoon lekker verder
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat het Miryanna is. Bij de laastete ronde, weet niet hoe het heet maar waar ze groen of rood krijgen voor blijven, droeg ze ook een groene broek.
En iemand anders droeg vast wel een blauw t-shirt, waarom is die groene broek dan een hint en dat blauwe t-shirt niet?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 11:31
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Iemand had het ook over de hond in de bus "Tin tin" (=Kuifje) en de strip Kuifje in El Salvador.


En Art lijkt gewoon op Kuifje


Maar ik denk zelf dat het Hanna is
__________________
<):o)

Laatst gewijzigd op 07-01-2011 om 12:48.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 11:51
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ik denk dat het Miryanna is. Bij de laastete ronde, weet niet hoe het heet maar waar ze groen of rood krijgen voor blijven, droeg ze ook een groene broek.
Nostradamus is de mol!
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 12:13
Mali
Avatar van Mali
Mali is offline
Citaat:
En iemand anders droeg vast wel een blauw t-shirt, waarom is die groene broek dan een hint en dat blauwe t-shirt niet?
Ik vond haar al verdacht en later bedacht ik me dat ze een groene broek aan had ze ook groen kreeg om te blijven. Wat heeft blauw ermee te maken?
Ik kijk voor het eerste de mol, dus geen idee wat voor aanwijzingen er allemaal worden gegeven maar nu denk ik nog dat het Miryanna is, dat zal volgende week vast wel weer iemand anders zijn.

Citaat:
Nostradamus is de mol!
Wie?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 12:16
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Wie?
Met die strakke groene broek, stond 'm goed!
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 12:59
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Nostradamus kan heel goed voorspellen

Wat een gave aflevering, leuke groep!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 13:22
Verwijderd
ik vond het een echte molactie van die ene om tijdens de mandjesopdracht helemaal niets te pakken terwijl ze wist dat de kans klein was dat er in het laatste mandje nog iets zat.

Verder vind ik het wat vergezocht om op kleuren van kleding te letten aangezien er vast wel vaker iemand een rood shirt aan zal hebben....
Maar die hint van kuifje vind ik idd wel heel erg verdacht toevallig!!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 13:36
Verwijderd
Ik was oprecht blij dat Soundos over bleef en er dus uit zou gaan, want jezus wat is zij irritant. Ik kende haar nog niet voor WidM, maar halverwege de aflevering was ik haar al zat.

Verder heb ik totaal nog geen idee, al kan ik me niet voorstellen dat Karin werkelijk zo dom en onhandig is.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 14:57
Verwijderd
Dagboek van de mol.
Citaat:
We zijn onderweg! Wat een avontuur en wat een uitdaging om de Mol te zijn. Je kunt je wel voorstellen dat de opdracht in die bus voor mij heel erg spannend was. Telkens stapte er weer een medekandidaat in de bus en steeds dacht ik dat ik door de mand zou vallen. De Mol ontmaskerd! Al bij de eerste opdracht in de eerste aflevering! Wat een blunder zou dat zijn geweest. Maar ik denk dat niemand mij heeft gezien... hoop ik. Ik hoop jij ook niet, want anders zou het jouw kijkplezier wel heel erg bederven. Bij de vuurwerkopdracht had ik gelukkig veel medestanders. Nu is het niet makkelijk om zo'n communicatiesysteem te bedenken, maar met een beetje beleid had het wel gekund. Maar gelukkig was er geen beleid. Net als bij de laatste opdracht, want daar zijn duizenden euro's blijven liggen. Al met al kan ik handenwrijvend terugzien op een geslaagde vuurdoop in Wie is de Mol 2011. Nu maar hopen dat ik die lijn door kan trekken.

Groeten van de Mol.
PS: ik hoop dat er in de volgende aflevering wél iemand naar huis gaat!
Ik ga letten op de gemarkeerde uitdrukkingen.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 15:34
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Vuurdoop = iemand uit de vuurwerkgroep
Die lijn kan doortrekken = iemand gestreepte kleding aan?
Blunder = Karins 15 km ipv mijlen?
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 15:38
Verwijderd
Ow, het zijn mijn eigen markeringen, en ik ga erop letten of het binnen iemands taalgebruik past.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 16:54
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Zij Art niet vier keer wat een blunder het was dat ze de mol niet hadden zien zitten in de bus?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 19:25
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
ik vond dat pepijn heel raar keek, toen bekend werd dat de mol ook in de bus zat. ik verdenk hem nu.

ik vind soundos wel okee, die karin is irri
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 20:02
Verwijderd
Citaat:
Zij Art niet vier keer wat een blunder het was dat ze de mol niet hadden zien zitten in de bus?
Zou best kunnen, ik ga het wel terugkijken iig, met deze vocabulaire in mijn achterhoofd.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Ik was oprecht blij dat Soundos over bleef en er dus uit zou gaan, want jezus wat is zij irritant. Ik kende haar nog niet voor WidM, maar halverwege de aflevering was ik haar al zat.

Verder heb ik totaal nog geen idee, al kan ik me niet voorstellen dat Karin werkelijk zo dom en onhandig is.
Zij zou er niet persé uitgaan hoor.

PieterJan benadrukte dat IEMAND eruit was gegaan anders, niet Soundos.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 01:25
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
"PS: ik hoop dat er in de volgende aflevering wél iemand naar huis gaat!"

dan is pepijn dus niet de mol?
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 10:51
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
"PS: ik hoop dat er in de volgende aflevering wél iemand naar huis gaat!"

dan is pepijn dus niet de mol?
Hoezo?
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Zij zou er niet persé uitgaan hoor.

PieterJan benadrukte dat IEMAND eruit was gegaan anders, niet Soundos.
Nee dat weet ik, maar ik bedoelde dat ik blij was op het moment dat Soundos als laatste overbleef zonder scherm. Ik dacht toen even dat dat meteen betekende dat we van haar af waren, maar uiteraard hoeft dat nooit zo te zijn bij WidM. Het was dus meer dat ik te voorbarig was.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 11:43
Verwijderd
Citaat:
"PS: ik hoop dat er in de volgende aflevering wél iemand naar huis gaat!"

dan is pepijn dus niet de mol?
Ik denk dat de mol zich op een bepaalde manier ook populair moet maken in de groep omdat anders iedereen de mol gaat ontmaskeren, een beetje zoals met Dennis eerst gebeurde.
Dus het zou best kunnen dat Pepijn alsnog de mol is en dat hij zoiets had, van de volgende rondes wordt het toch lastiger voor de kandidaten.
Is hier iemand die weet wat dat teken op het shirt van Art betekent?
Dat zou namelijk best ns zo''n stille hint kunnen zijn.
Ik verdenk Art nu mede door het geit verhaaltje
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 12:31
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Hoezo?
Omdat hij anders misschien dan al iemand naar huis had gestuurd? Maar ik weet het niet. Het was maar een ideetje en btw Pepijn staat bij mij op 1

@Duckdoggy: dat is iets met drank, is al meerdere keren genoemd
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 14:07
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ik vond Soundos ook storend. Tot aan de vrijstellingenroute had ik het idee van, die is de mol, met al haar neppe overdreven comments. Toen liep ze naar het lege mandje, dat zou wel té flauw zijn, dus nu hoop ik vooral dat ze het niet is

Art is tof
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 16:04
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ik hoop dat de mol eens een keer niet iemand is die molt door zich dommer en warrig voor te doen. ik zou het heel leuk vinden als iemand die heeeel fanatiek is, ondertussen toch de boel weet te saboteren
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 16:25
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
ik hoop dat de mol eens een keer niet iemand is die molt door zich dommer en warrig voor te doen. ik zou het heel leuk vinden als iemand die heeeel fanatiek is, ondertussen toch de boel weet te saboteren
Ja, dat is echt veel leuker! Misschien toch dat seizoen met George weer eens kijken, dat was echt
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 16:51
Verwijderd
Ik vond Dennis tot nu toe de beste mol, van hem merkte je echt niet dat hij het was!!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 18:09
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Hij deed dan ook geen reet.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 20:23
Verwijderd
Citaat:
Hij deed dan ook geen reet.
Onzin.
Ik vond hem ook één van de besten. Na George en Milushka dan.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 20:24
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is echt veel leuker! Misschien toch dat seizoen met George weer eens kijken, dat was echt
George was juist een mol die zich heel goed dommig/warrig voordeed dan ie was. Maar wel fanatiek inderdaad En Milushka had eenzelfde soort tactiek.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 20:26
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
en ik hoop trouwens ook dat niet iedereen gaat mollen zodat de mol eigenlijk niks hoeft te doen
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 21:31
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaaah Soundos bij Op Zoek Naar Zorro nou ga ik helemáál niet meer kijken!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 22:42
Verwijderd
Citaat:
en ik hoop trouwens ook dat niet iedereen gaat mollen zodat de mol eigenlijk niks hoeft te doen
Dat inderdaad vooral. En dat de mol ook niet denkt dat ie dan dus lekker niets hoeft te doen, zoals Kim vorig jaar Dat was wel echt het dieptepunt onder de mollen.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 13:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik denk dat Jan de mol is
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 17:42
Verwijderd
Vanavond weer
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 20:44
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Mensen die in mijn ogen sowieso geen mol zijn: Soundos en Karin. Die zijn gewoon te dom om mol te zijn. De programmamakers zouden debielen zijn als ze hen mol hadden gemaakt. En nee, dat kan niet 'gespeeld' zijn. Vind ik.

Volgens mij is Jan ook geen mol. Hij is ook te dom. En, hij dacht dat de geit 'geit' (maar dan in die taal) heette. Wtf? Nu weet ik niet of dat Jan nog dommer maakt of juist iets minder dom. Ik denk alsnog niet dat Jan de mol kan zijn. Dat ze dat stukje hebben uitgezonden betekent dat het geen hint (want veel te makkelijk) dus denk ik dat Jan niet de mol is.

En dat getwitter van de mol en 't dagboek van de mol en zo, ik wist niet eens dat dat er was.

Ik denk dat van de mannen alleen Art een goede mol zou kunnen zijn (en heel misschien Horace). Van de vrouwen verdenk ik vooral Anna en Myrianna maar ook een beetje Hanna.

En ja, dit is allemaal gebaseerd op mijn onberispelijke mensenkennis.

Citaat:
Onzin.
Ik vond hem ook één van de besten. Na George en Milushka dan.
Welke seizoenen waren dat? Waar George en Milushka in zaten?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 21:33
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Godsamme, wat zou ik het tof vinden om zo'n boobie-trap-bommen-lasergame-opdracht te doen Dikke spanning <3. En wat deden Jan en Art tof geheim-agenterig .

Ik had het echt zuur gevonden als Horace er nu uit was gegaan wie geeft er nou een joker weg!
Mijn mol van vorige week is er helaas (nou ja) uit, dus 3 punten verspild. Ik vind Art wel vrij verdacht en Anna ook. Ze had overigens wel een heel vet shirt aan ik heb ook een Star Wars-shirt, ik voel een band met haar .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 21:34
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Ow, het zijn mijn eigen markeringen, en ik ga erop letten of het binnen iemands taalgebruik past.
Good thinking, deed ik voorgaande jaren ook maar haalde daar doorgaans weinig uit. Misschien is het dit jaar anders... Anna gebruikt woorden als 'gewroot' (bij de beschrijving van de ruïne), dus zij vind ik zelf zeker wel een kandidaat.

Verder: goede aflevering, tot nu toe vind ik dit een spannend seizoen.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 22:36
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Welke seizoenen waren dat? Waar George en Milushka in zaten?
Wikipedia.

Citaat:
Ik vind Art wel vrij verdacht en Anna ook. Ze had overigens wel een heel vet shirt aan ik heb ook een Star Wars-shirt, ik voel een band met haar .
Wat vind ik Anna vervelend zeg... Echt, tijdens dat levende schilderij spel, telkens blijven kleppen.

Wel tof team vind ik!!
Verdachten in mijn ogen zijn:
Pepijn, Karin, Anna, Art
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 22:44
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Leuke groep inderdaad!

Hanna was dom en had pech. Dom dat ze op één persoon had ingezet (iig, dat zei ze toch?) en had pech omdat Jan (die had toch ook op één persoon ingezet) meer goed had. Ik had liever Jan zien gaan. Maar ja, na die 'reddingsactie' verdenkt niemand hem natuurlijk.

Ik denk niet dat Pepijn de mol is, zo op het laatst die uitspraak eruit gooien, ik denk niet dat een hint is.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 23:58
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ik irriteer me wel mateloos aan Soundos Pieterrrrrrrrrrrrrrr-Jan.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2011, 01:06
Verwijderd
Citaat:

Welke seizoenen waren dat? Waar George en Milushka in zaten?
3 en ik geloof 6.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2011, 14:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik irriteer me wel mateloos aan Soundos Pieterrrrrrrrrrrrrrr-Jan.
Ja, ik erger me ook aan haar. Eruit met dat wijf!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2011, 15:51
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Wat was dat toch een gave opdracht
Met citaat reageren
Oud 15-01-2011, 15:57
Verwijderd
Ik mag toch hopen dat Karin niet zo dom is als ze zich voordoet...
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 10:38
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik mag toch hopen dat Karin niet zo dom is als ze zich voordoet...
Inderdaad


Ik vind het zo jammer dat Hanna er nu al uit is!

'We dachten dus de hele tijd dat Hanna al af was, maar dan was ze gewoon weer gevallen'
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 16-01-2011, 12:29
Verwijderd
Art had weer een opmerkelijk shirt aan.

Verder gave aflevering.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 21:27
Verwijderd
Horace
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 21:28
Verwijderd
Gaat wel lekker met m'n pool though, nog geen punten verspild aan afvallers.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2011, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Horace
dit.

Citaat:
Gaat wel lekker met m'n pool though, nog geen punten verspild aan afvallers.
en dit ook.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio [poule] WIDM 14 [pool]
Little Phoebe
130 23-03-2014 11:16
Films, TV & Radio [pool] WIDM '13
WolterB
239 15-03-2013 19:11
Films, TV & Radio [pool] WIDM '12
WolterB
268 12-03-2012 12:41
Films, TV & Radio Achtergrondmuziekje Wie is de mol? 2011 ontknoping
matthijssie95
3 24-10-2011 23:09
Films, TV & Radio Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010]
x-spekkie-x
115 25-06-2011 20:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29.