Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2011, 15:28
Verwijderd
@Rops(ja sorry weet niet hoe je die puntjes doet)
Daar had ik idd nog niet aan gedacht, ik las het op een manier alsof de mol zelf naar de voorstelling had zitten kijken
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2011, 20:59
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ja, maar die eerste twee opdrachten waren voor de mol niet zo heel erg belangrijk, omdat de mol er eigenlijk wel vanuit kon gaan dat die hotelkameropdracht zou mislukken en dat mensen dan toch wel hun bagage zouden willen terugkopen.
Ja maar het was niet alleen dat, want ik denk ook niet dat de mol heeft zitten mollen die opdracht, omdat het zo obvious zou mislukken in een kwartier. Maar toch, dan kan het kwartje wel op tijd vallen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 18:40
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
http://www.avro.nl/Pages/player.aspx?maid=tcm:8-241126

leuk leuk... vooral soundos op 3.54
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 19:09
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Karin is echt een eencellige ofzo
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 19:59
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Karin is echt een eencellige ofzo
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 20:27
Verwijderd
Yes, nog steeds geen poolpunten verspilt.

Wel balen dat Karin er nog inzit. Ook omdat ik nu zo ga twijfelen over haar. Zo dom en irritant zijn, en er nog steeds inzitten....
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 20:41
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Als Art de mol is vond ik zijn commentaar op die jokers wel heel doorzichtig.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 20:50
Verwijderd
Art, wat een sneak, mooi. Van Miryanna had ik eigenlijk wel verwacht dat ze over de touwen zou gaan en Karin maakte er een mooi toneelstukje van en bleek ineens slimmer dan verwacht.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 21:01
Verwijderd
Dat van die jokers Kan alle kanten uit, de mol heeft ze idd tactisch niet nodig, maar aan de andere kant,heeft de mol ze kan een ander er ook niets meer mee bereiken...
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 21:32
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik begin ernstig aan mezelf en aan Jan te twijfelen. Patrick heeft de bus gesloopt en wilde na 8 meter touw niet verder. Hmm. Jan en Anna daarentegen hebben geen molacties gehad deze aflevering, maar ik durf Jan toch niet zomaar af te schrijven.

Wanneer gaan sufkutten Soundos en Karin nou eens naar huis? Ik ga echt huilen als een van hen de mol is.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2011, 13:14
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Yes, nog steeds geen poolpunten verspilt.

Wel balen dat Karin er nog inzit. Ook omdat ik nu zo ga twijfelen over haar. Zo dom en irritant zijn, en er nog steeds inzitten....
No worries... Miryanna zat op haar (in die kerk oa. te zien), dus denk niet dat ze het is.

Ze zitten bijna allemaal op Karin voor zover ik kon beoordelen, behalve
Jan => zit op Art
Soundos => zit op Pat
Karin => zit op Jan

En natuurlijk spreiden ze wel wat... maar het zegt toch wel iets denk ik.

Ik houd het voorlopig nog steeds op Pat en Soundos; één van die twee. Al was Pepijn ook wel mollig met zijn touwgezwieber.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2011, 14:24
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ik vond het raar dat mensen bij een ja/nee vraag of een vraag met twee keuzen antwoord gaven als ze besloten te liegen. Dan weet de ander je antwoord toch alsnog Dan kan je beter pas zeggen ofzo.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2011, 14:44
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Citaat:
Ik vond het raar dat mensen bij een ja/nee vraag of een vraag met twee keuzen antwoord gaven als ze besloten te liegen. Dan weet de ander je antwoord toch alsnog Dan kan je beter pas zeggen ofzo.
Ja stom he, viel mij ook op. Erg vreemd.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2011, 15:29
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik vond het raar dat mensen bij een ja/nee vraag of een vraag met twee keuzen antwoord gaven als ze besloten te liegen. Dan weet de ander je antwoord toch alsnog Dan kan je beter pas zeggen ofzo.
Inderdaad, dat snapte ik ook niet...


Pff, ik weet echt niet wie het is, ik verdenk Art Karin Patrick Pepijn... En Miryanna, maar goed, die was het dus niet
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 29-01-2011, 13:15
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Art, wat een sneak, mooi. Van Miryanna had ik eigenlijk wel verwacht dat ze over de touwen zou gaan en Karin maakte er een mooi toneelstukje van en bleek ineens slimmer dan verwacht.
Dat van Karin vond ik niet zo verrassend. Het was wel overduidelijk dat ze de domme geit speelde, erg doorzichtig. Ik denk niet dat ze de mol is, tenminste, dan is het wel een erg slechte mol, maar het is wel duidelijk dat ze heel erg probeert om zichzelf anders voor te doen in de hoop dat het anderen misleidt.

Pepijn op dat touw, met het "per ongeluk" vallen vond ik trouwens ook erg verdacht. Dat is natuurlijk een mooie manier om de rest angst aan te jagen zodat ze niet meer durven.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 29-01-2011, 13:48
Verwijderd
ik ben benieuwd wat er de volgende aflevering gaat gebeuren
in de allereerste aflevering zeiden ze zoiets over paspoorten en aflevering 4 halen ofzo, weet niet meer precies wat
Met citaat reageren
Oud 29-01-2011, 14:05
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ze gaan in de volgende aflevering naar een ander land, vandaar dat ze de paspoorten nodig hebben
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 29-01-2011, 16:15
Verwijderd
ja dat snap ik, maar ik ben benieuwd welk land en of daar dan weer stiekeme molhints aan vastzitten
Met citaat reageren
Oud 29-01-2011, 17:47
Verwijderd
Ik vind Karin best wel verdacht eigenlijk.

Soundos vind ik echt heel erg irritant, die mag er echt zo snel mogelijk uit van mij.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2011, 20:49
Verwijderd
Karin is idd verdacht, maar aan de andere kant wel weer zo opvallend dat ze dan wel een mega slechte mol zou zijn
Met citaat reageren
Oud 29-01-2011, 22:47
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
als eerdere geruchten kloppen gaan ze naar
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 08:52
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Als Art de mol is vond ik zijn commentaar op die jokers wel heel doorzichtig.
Ik geloofde er ook helemaal niks van . "Maar wacht eens... De mol... *kijkt alsof hij heeeel hard nadenkt* heeft natuurlijk ook geen jokers nodig! *lampje*"

Citaat:
Pepijn op dat touw, met het "per ongeluk" vallen vond ik trouwens ook erg verdacht. Dat is natuurlijk een mooie manier om de rest angst aan te jagen zodat ze niet meer durven.
M'n vader merkte op dat Pepijn een speciale techniek gebruikte: de kabel achter z'n hoofd/nek doen, dat schijnt stabieler te zijn. De vraag is dus of hij dat überhaupt al wist (hij zei dat hij houdt van spannende dingen, dus misschien heeft hij het al vaker gedaan), of dat hij instructies heeft gehad en heeft geoefend, omdat hij de mol is. Ik kan me herinneren dat George toen met dat abseilen ook meerdere keren had geoefend.

Ik vind Art echt heel erg verdacht, ben er op dit moment van overtuigd dat hij de mol is. Moet eerlijk zeggen dat als hij het is ik het niet eens echt erg vind dat hij zo doorzichtig is, want Art is gewoon zo tof .
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 09:29
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Had George niet juist met het waterskieën geoefend? (het abseilen deed hij toch expres langzaam...) Ik ben momenteel die serie voor het eerst aan het bekijken, echt heel tof

Maar ik vond het wel heel verdacht van Pepijn, dat hij mensen probeerde bang te maken! Ik denk eigenlijk dat hij sowieso wel ervaring had met dat soort dingen, maar het zou inderdaad ook kunnen dat ze hem gezegd hadden dat hij dat touw zo moest doen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 10:15
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Had George niet juist met het waterskieën geoefend? (het abseilen deed hij toch expres langzaam...) Ik ben momenteel die serie voor het eerst aan het bekijken, echt heel tof
Dat weet ik niet meer. Staat me bij dat hij deed alsof hij enorme hoogtevrees had (iedereen ging hem troosten en aanmoedigen) terwijl hij eigenlijk prima kon abseilen. Dacht dat hij een training had gehad. Waterskiën weet ik übergaupt niks meer van.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 15:28
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Of Pepijn is stiekem de mol en Art doet alsof hij de mol is om het voor de kijker spannend te houden .
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 16:29
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Of andersom

@Chick Rock: Ja, dat is volgens mij ook zo, dat hij steeds doet alsof hij heel erg hoogtevrees had (want zij doen ook zo'n opdracht met dat je over touw zo'n kloof over moet steken), maar daarom, dan hoeft hij toch niet met abseilen te oefenen, hij moet het juist slecht doen Met dat waterskieën was dat iedereen een eigen watervaartuig moest kiezen en dat zo'n man toen heel lang op een kano terug moest peddelen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 16:29
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Nja, maar Art vond ik wel heel doorzichtig met zijn opmerking over die jokers, vandaar.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 17:13
Verwijderd
Lastig hoor, de pool.

Ik wil Patrick en Pepijn er sowieso in, gezien vorige afleveringen, maar ook zeker gezien die touwbrugopdracht.

Art twijfel ik ontzettend over. Als we Jan moeten geloven zit hij op Art, en Jan zit er nog in. Maar Jan zou ook de Mol kunnen zijn daardoor.

Karin wil ik eigenlijk ook nog niet uitsluiten. Anna ook nog niet echt.

Soundos is dus de enige die ik echt niet verdenk. Maarja, je mag maar 3 namen doorgeven he! Ik twijfel nu of ik door blijf gaan met mijn hoofdverdachten, of dat ik pooltechnisch Jan (die ik nog nooit genoemd heb) en Karin of Anna er ook in moet verwerken.

Maarja, als je teveel gaat spreiden is de kans dat je hoog eindigt ook weer veel kleiner.

Het is moeilijk dit jaar!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 17:23
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Ik zie steeds weer voor me hoe Jan uit de bus stapt en een handvol blauwe balletjes omhoog gooit en dat in combi met die tweet van de mol over Lingo.. Of is dit een tikkeltje te ver gezocht
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 18:43
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Of andersom

@Chick Rock: Ja, dat is volgens mij ook zo, dat hij steeds doet alsof hij heel erg hoogtevrees had (want zij doen ook zo'n opdracht met dat je over touw zo'n kloof over moet steken), maar daarom, dan hoeft hij toch niet met abseilen te oefenen, hij moet het juist slecht doen Met dat waterskieën was dat iedereen een eigen watervaartuig moest kiezen en dat zo'n man toen heel lang op een kano terug moest peddelen
Ik meen dat hij juist de verdenking van hem af wilde halen

Hoe kijk je dat seizoen eigenlijk?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 18:52
steefieb
steefieb is offline
In het dagboek van de mol staat ook de uitdrukkig, lingo from hell. In de aflevering zei Patrick precies hetzelfde. Hint?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 07:46
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik meen dat hij juist de verdenking van hem af wilde halen

Hoe kijk je dat seizoen eigenlijk?
Hm, ik heb het nog niet helemaal gezien, dus ik weet nog niet precies hoe het allemaal zit, zal het vanzelf wel zien En we kijken het op de computer, maar hoe dat precies zit, weet ik eigenlijk ook niet


Dat dagboek van de mol en zo lees ik trouwens niet, ik kijk alleen naar de afleveringen. Dat moet genoeg zijn, vind ik. En dat Arts jokeropmerking zo vaag was, kan ook komen omdat ze tegen hem zeiden: hé, wil je dat nog even herhalen, dan staat het er hier mooi op. Of zo.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 11:07
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Volgens mij staat Serie 3 geheel op youtube http://www.youtube.com/watch?v=czDSQB29zb4
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 12:12
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Het is ongekend, Angela Groothuizen ziet er nog als een echt mens uit!

Maar wel tof, die ga ik ook maar weer eens kijken
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 13:31
Verwijderd
Doe niet zo raar, ik vind Angela nog steeds een heel mooie vrouw.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 13:55
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ze is hartstikke strakgetrokken, daar word ik niet heel gelukkig van.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 23:18
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:

M'n vader merkte op dat Pepijn een speciale techniek gebruikte: de kabel achter z'n hoofd/nek doen, dat schijnt stabieler te zijn. De vraag is dus of hij dat überhaupt al wist (hij zei dat hij houdt van spannende dingen, dus misschien heeft hij het al vaker gedaan), of dat hij instructies heeft gehad en heeft geoefend, omdat hij de mol is. Ik kan me herinneren dat George toen met dat abseilen ook meerdere keren had geoefend.
Pepijn doet volgens mij acrobatenacts tijdens zijn shows, dus dan is het ook niet zo vreemd dat hij zoiets kan, net zoals het vuur spuwen etc.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 06:35
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Pepijn doet volgens mij acrobatenacts tijdens zijn shows, dus dan is het ook niet zo vreemd dat hij zoiets kan, net zoals het vuur spuwen etc.
Ja dit, hij zit in The Ashton Brothers en daar doen ze ook aan acrobatiek. Ik denk dus dat Pepijn dat vanuit ervaring al weet.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 08:23
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ah, ja dat klinkt zeer waarschijnlijk
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 14:57
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Ja, maar hij ging dus ook zo wiebelen juist terwijl hij zo stabiel was. Vreemd, niet?
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 15:05
Verwijderd
Dat was een mollenactie, dat zei hij zelf al
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 18:25
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, maar van de mol of van iemand die zichzelf graag verdacht wil maken?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 19:37
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Nu maar hopen dat mijn mollen er niet uit gaan!
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 20:25
Verwijderd
Ahhh dit vind ik een jammere uitslag

Toch fijn dat al mijn mollen er nog steeds zijn
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 20:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Godverkut! Daar gaan mijn poolpunten
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 20:35
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Het moge duidelijk zijn dat Art de mol is. Dat verpesten van die fotoopdrachten enzo. En hoe hij reageerde toen Jan eruit vloog.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 20:36
Verwijderd
Wáárom verander ik vanmiddag in mijn top 3 op het laatste moment Art in Anna Net nu hij zo verdacht gaat doen.

Jan eruit. Weer een kandidaat die ik nog nooit genoemd had in mijn pool! Gaat in dat opzicht lekker, maar ik ben eigenlijk weer geen klap verder, aangezien al mijn potentiele mollen (exlusief Soundos, zal je zien dat zij het is) er nog inzitten!

Geeft weer stof tot nadenken deze aflevering.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 20:39
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Geen Jan in de regen meer

Het is Soundos niet toch, daar ging Jan toch op?

Ik zou eigenlijk alle terug moeten kijken, en nu zonder Jan tunnelvisie.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 20:40
Batave
Avatar van Batave
Batave is offline
Als Art de mol is is hij echt heel opzichtig.
__________________
Wat een briljante deductie!
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 20:49
Verwijderd
Maar de pool, ik weet het niet hoor, dit jaar

Ik heb dan wel geen punten verloren aan afvallers, maar ik heb volgens mij al veel te veel gespreid.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio [poule] WIDM 14 [pool]
Little Phoebe
130 23-03-2014 10:16
Films, TV & Radio [pool] WIDM '13
WolterB
239 15-03-2013 18:11
Films, TV & Radio [pool] WIDM '12
WolterB
268 12-03-2012 11:41
Films, TV & Radio Achtergrondmuziekje Wie is de mol? 2011 ontknoping
matthijssie95
3 24-10-2011 22:09
Films, TV & Radio Welke series volg jij op dit moment? [fall season 2010]
x-spekkie-x
115 25-06-2011 19:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:05.