Oud 20-01-2020, 11:25
Verwijderd
"Geplande projecten zijn niet gelukt maar er was wel veel media aandacht" klinkt als "ik kan je niet betalen voor het werk dat je als tekstschrijver doet maar je krijgt er wel veel.media aandacht mee." Een tijd geleden was er toch zo'n hashtag over wat er wel tegen een freelancer werd gezegd maar niet tegen de bakker of zo?
Advertentie
Oud 20-01-2020, 12:06
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Er is nu zeg maar een situatie waarbij een vriend een keuze moet maken die invloed heeft op meerdere mensen, waaronder op mij. Alleen vraagt hij constant naar wat ik er van vindt. Ik weet dat als ik "ja" of "nee" antwoordt, dat die persoon gelijk dat zal beslissen. Hij wilt niet accepteren dat de keus bij hem ligt, en dus ook niet als ik zeg dat het zijn keuze is, en dat mijn mening hier niet bij meetelt, omdat ik gewoon zal moeten accepteren wat hij kiest. Hoe kan ik zorgen dat hij gewoon de keuze maakt waar hij zich goed bij voelt?
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 20-01-2020, 12:11
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik ben recalcitrant en heb echt totaal geen zin om een presentatie te maken die ik morgen moet geven. Dus ik heb het maken dusdanig lang uitgesteld dat ik alleen nog maar een indeling heb bedacht en nu moet ik mn hele vrije dag daaraan gaan werken.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 20-01-2020, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Er is nu zeg maar een situatie waarbij een vriend een keuze moet maken die invloed heeft op meerdere mensen, waaronder op mij. Alleen vraagt hij constant naar wat ik er van vindt. Ik weet dat als ik "ja" of "nee" antwoordt, dat die persoon gelijk dat zal beslissen. Hij wilt niet accepteren dat de keus bij hem ligt, en dus ook niet als ik zeg dat het zijn keuze is, en dat mijn mening hier niet bij meetelt, omdat ik gewoon zal moeten accepteren wat hij kiest. Hoe kan ik zorgen dat hij gewoon de keuze maakt waar hij zich goed bij voelt?
Er verder niets over zeggen en je mond houden. Jij kunt er niet voor zorgen dat hij zijn keuze maakt, moettie zelf doen.
Oud 20-01-2020, 12:22
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
nou ja, hij vraagt constant om wat ik zou doen. En ik vind (tijdelijk) blokkeren ook een beetje overkill
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 20-01-2020, 12:32
Verwijderd
"Ik ga hier niets over zeggen want het is jouw keuze. DIt is de laatste keer dat ik op onderwerp X reageer."
Oud 20-01-2020, 18:29
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik sta gigantisch vast op in de file op de A28 . Op zich blij dat ik niet vooraan lig gezien het aantal hulpverleners dat voorbij sprint, maar toch wel een beetje balen die file
Oud 20-01-2020, 19:41
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
de AH wilt mijn contract niet verlengen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 20-01-2020, 19:43
Verwijderd
Citaat:
de AH wilt mijn contract niet verlengen
Wrm niet?
Oud 20-01-2020, 19:44
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Ze willen mensen kwijt, en ze kiezen liever voor ervaring. En omdat mijn contract af zou lopen op 24 februari, hebben ze mij te laten gaan. Ik ben overigens niet de enige
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 20-01-2020, 21:44
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ze willen mensen kwijt, en ze kiezen liever voor ervaring. En omdat mijn contract af zou lopen op 24 februari, hebben ze mij te laten gaan. Ik ben overigens niet de enige
Aah wat balen! Heb je al iets anders op het oog?
Oud 20-01-2020, 22:20
Verwijderd
Balen Jaapie ja!

Er zijn ineens dingen stuk in mijn osso en ineens maakt de vaatwasser ook een vreemd geluid wtf.
Oud 21-01-2020, 09:13
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Aah wat balen! Heb je al iets anders op het oog?
Ik heb gisteravond vlak nadat ik het nieuws kreeg gesolliciteerd bij de Jumbo. Ik zou binnen 2 weken reactie moeten krijgen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 21-01-2020, 11:39
Verwijderd
Leuk man, mijn lichaam. Ik ben echt blij hoe het mij kan aanvallen. Uit het niets ook, mooie verrassingsaanval. Sta er versteld van. Het zou een goede legeraanvoerder zijn.

Laatst gewijzigd op 21-01-2020 om 20:31.
Oud 21-01-2020, 18:21
Struilhuik
Struilhuik is offline
Zit je met een biertje te wachten op je homeboy na een dag noeste arbeid, zit de tent vol met kleine schreeuwende kutkinderen. Serieus, mensen met parasiterende larven die mij KNAPPENDE MIGRAINE bezorgen.. Weg er mee.
Oud 22-01-2020, 02:06
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Mijn lichaam werkt niet zo mee en daardoor lig ik wakker. Kak
Oud 23-01-2020, 10:50
Verwijderd
Steken we elkaar aan?

Ik zit ook weer lekker gedrogeerd, ik dacht hoppa afspraak gehad, op naar de volgende en keihard doorwerken. Maar nu ben ik zo moe van de pijn en de medicatie, dat ik er ECHT geen zin in heb. Ik heb zin om alles de komende tijd te cancelen. Tijd voor een powernap dus!
Oud 23-01-2020, 10:53
Verwijderd
"Maar je ziet er niet ziek uit." Kunnen we afspreken dat we dat soort dingen niet meer zeggen tegen mensen die de superpower hebben om er "normaal" en "niet ziek" uit te zien, gewoon door de moeheid en de pijn door blijven gaan, ondertussen wel op jonge leeftijd moeten nadenken over arbeidsongeschiktheid en vrijwillig levenseinde WEET IK VEEL NIET MEER ZEGGEN AUB JA BEDANKT.
Oud 23-01-2020, 11:14
Verwijderd
Ja graag
Oud 23-01-2020, 11:18
Verwijderd
Het is echt kut, het voelt als me verantwoorden voor iets ofzo. Dat als ik er gaar uitzag het blijkbaar wel mag ofzo? Ik denk niet dat mensen beseffen wat ze zeggen met zo'n opmerking. Het voegt ook helemaal niks toe. VERDOMME.
Oud 23-01-2020, 11:22
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
"Maar je ziet er niet ziek uit." Kunnen we afspreken dat we dat soort dingen niet meer zeggen tegen mensen die de superpower hebben om er "normaal" en "niet ziek" uit te zien, gewoon door de moeheid en de pijn door blijven gaan, ondertussen wel op jonge leeftijd moeten nadenken over arbeidsongeschiktheid en vrijwillig levenseinde WEET IK VEEL NIET MEER ZEGGEN AUB JA BEDANKT.
Nou echt he! En dan tegelijk de opmerking: ‘voel je je wel lekker? Je ziet zo bleek’. NEE PATRICIA IK HEB GEWOON EEN FUKKING WIT HOOFD . Mijn hoofd is gewoon vrijwel altijd heel ‘wit’ vergeleken met anderen. Mijn tante vroeg laatst op een verjaardag: goh ben je ziek, je ziet zo wit. Toen floepte ik er op lekker agressieve toon: ‘ja al zo’n 10 jaar he!’ uit.
Oud 23-01-2020, 11:23
Verwijderd
Net als alle goede suggesties. "Mijn moeder neemt dit pilletje van Het Kruidvat tegen haar migraine en werkt zo ongelofelijk goed, moet je ook doen!" En dan ook nog sjaggo worden als ik vriendelijk bedank
Oud 23-01-2020, 11:25
Verwijderd
Sowieso, mensen die een mening hebben over nietzichtbareziektes en die uiten. "Maar beweeg je wel genoeg dan?" Of "goh, daar ben je ik helemaal niet het type voor."

Ij wist niet dat depressies alleen een bepaald type troffen. Goed om te weten, ik zal het eens overleggen. Misschien gaan ze dan weg.

OH NEE ZO WERKT DAT NIET.
Oud 23-01-2020, 11:25
Verwijderd
@ PM: Ja, en dan hebben ze weer niks te zeggen.
Oud 23-01-2020, 11:26
Verwijderd
Citaat:
Net als alle goede suggesties. "Mijn moeder neemt dit pilletje van Het Kruidvat tegen haar migraine en werkt zo ongelofelijk goed, moet je ook doen!" En dan ook nog sjaggo worden als ik vriendelijk bedank
"Mijn zus zweert bij in dr blote reet rondrennen om een kampvuur met volle maan." OKE.
Oud 23-01-2020, 11:29
Verwijderd
Ja dat ja!

Als ik moe ben: je traint ook te veel.
Als ik buikpijn heb (zij denken graadje darm-pijntjes); je hebt zeker wat verkeerds gegeten. NEE SCHAT IK HEB HET GEVOEL ALSOF ER IEMAND EEN INTERNE ABORTUS DOET VAN EEN VERSTEENDE BABY DIE VASTBLIJFT STEKEN IN MIJN EIERSTOK

Ik ken die en die en die heeft er alleen dan en dan last van OH GOOD FOR HER, IK BEN OPRECHT BLIJ VOOR HAAR

Heb je deze pil wel eens geprobeerd? Die en die gebruikt het en het werkt zo goed tegen de pijn. NEE IK DENK EERDER AAN EEN PIL VAN DRION MET DIE EN DIE PIJN
Oud 23-01-2020, 11:30
Verwijderd
"IK BEDOEL HET GOED HOOR NET ALS IEDEREEN"
Oud 23-01-2020, 11:30
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Net als alle goede suggesties. "Mijn moeder neemt dit pilletje van Het Kruidvat tegen haar migraine en werkt zo ongelofelijk goed, moet je ook doen!" En dan ook nog sjaggo worden als ik vriendelijk bedank
Citaat:
Sowieso, mensen die een mening hebben over nietzichtbareziektes en die uiten. "Maar beweeg je wel genoeg dan?" Of "goh, daar ben je ik helemaal niet het type voor."

Ij wist niet dat depressies alleen een bepaald type troffen. Goed om te weten, ik zal het eens overleggen. Misschien gaan ze dan weg.

OH NEE ZO WERKT DAT NIET.
Citaat:
"Mijn zus zweert bij in dr blote reet rondrennen om een kampvuur met volle maan." OKE.
Haha wat zijn mensen toch eigenlijk enorm enorm kut
Oud 23-01-2020, 11:32
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
“Maar hoe kan het dan dat je al maanden op de wachtlijst staat voor psychische hulp, je studeert zelf toch psychologie?”

Oja vergeten dat ik dan de rij mag skippen! Zal mijn hoogleraar ff om een EMDR-tje vragen xx
Oud 23-01-2020, 11:33
Verwijderd
Het is gewoon echt heel fijn om lekker te zeiken.
Oud 23-01-2020, 11:33
Verwijderd
Citaat:
“Maar hoe kan het dan dat je al maanden op de wachtlijst staat voor psychische hulp, je studeert zelf toch psychologie?”

Oja vergeten dat ik dan de rij mag skippen! Zal mijn hoogleraar ff om een EMDR-tje vragen xx
NEEEEEE ECHT?
Oud 23-01-2020, 11:33
Verwijderd
Ook mooi en gesprek over ziek zijn etc.

Me: "Ja kijk, als dit zo doorgaat dan moet ik echt denken aan....."
Zij: "OMG NEE DENK NIET ZO "

In zelfde gesprek door hen: "AHMARGAT als ik in een rolstoel komt OMG nou nee dan wil ik niet meer hoor omg rijd me dan maar de gracht in "

Me: ...
Oud 23-01-2020, 11:34
Verwijderd
"Hoe kan het dan dat je ziekt bent je bent zelf toch dokter?"
Oud 23-01-2020, 11:34
Verwijderd
Ik scheld dus maar heel weinig maar hiervan wil ik met kanker schelden
Oud 23-01-2020, 11:35
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Het is gewoon echt heel fijn om lekker te zeiken.
Yesss! Lekker zeiken
Oud 23-01-2020, 11:37
Verwijderd
OJA DE DOKTER KAN ZELF NIET ZIEK ZIJN IDD

"Je kan zelf toch iets voorschrijven?"
Oud 23-01-2020, 11:37
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
NEEEEEE ECHT?
Haha ja echt. Om te huilen. Of: kan je niet gewoon terecht bij een van je collega’s dan?

Ja joh, ik vraag de AB-er van de afdeling gehandicaptenzorg wel ff om haar blik erop te werpen
Oud 23-01-2020, 11:37
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
OJA DE DOKTER KAN ZELF NIET ZIEK ZIJN IDD

"Je kan zelf toch iets voorschrijven?"
Haha echt he!
Oud 23-01-2020, 11:37
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ook mooi en gesprek over ziek zijn etc.

Me: "Ja kijk, als dit zo doorgaat dan moet ik echt denken aan....."
Zij: "OMG NEE DENK NIET ZO "

In zelfde gesprek door hen: "AHMARGAT als ik in een rolstoel komt OMG nou nee dan wil ik niet meer hoor omg rijd me dan maar de gracht in "

Me: ...
Ja maar als je echt kinderen wilt dan krijg je ze wel hoor!
Oud 23-01-2020, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Ik scheld dus maar heel weinig maar hiervan wil ik met kanker schelden
Ik ook, ik zeg ook heel vaak dat ik een kankerziekte heb.
Oud 23-01-2020, 11:39
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Haha ik ook. Noem nieuwe hormoonbehandelingen ook heel vaak mijn nieuwe chemootje
Oud 23-01-2020, 11:39
Verwijderd
Citaat:
Ja maar als je echt kinderen wilt dan krijg je ze wel hoor!
Ja die en die kreeg ineens ook zomaar plotseling! Het kan hoor, het kan hoor!

"Maar zij is toen ook veel gezonder gaan leven."
Oud 23-01-2020, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Haha ik ook. Noem nieuwe hormoonbehandelingen ook heel vaak mijn nieuwe chemootje
"duizend tumoren/baby's"
Oud 23-01-2020, 11:40
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ja die en die kreeg ineens ook zomaar plotseling! Het kan hoor, het kan hoor!

"Maar zij is toen ook veel gezonder gaan leven."

Ja ik denk dat ons Marietje hetzelfde heeft als jij want die voelt zich ook niet zo lekker als ze ongesteld is.
Oud 23-01-2020, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Haha wat zijn mensen toch eigenlijk enorm enorm kut
Ja, helemaal omdat ik meestal net daarvoor uit voorzorg heb gezegd dat zelfs morfine er geen deuk in slaat behalve in zeer hoge doses IV fentanyl
Oud 23-01-2020, 11:41
Verwijderd
Het hoort er ook een beetje bij he!
Oud 23-01-2020, 11:42
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Wisten jullie trouwens al dat broccoli helpt tegen sombere gevoelens?

Mijn depressiviteit komt namelijk door een groente tekort en dat is heel gebruikelijk onder studenten. Die eten namelijk ook zoveel van dat TJUNKfood.
Oud 23-01-2020, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Ja, helemaal omdat ik meestal net daarvoor uit voorzorg heb gezegd dat zelfs morfine er geen deuk in slaat behalve in zeer hoge doses IV fentanyl
Heb je al eens gedacht aan stoppen met blowen? Met roken? Want gezonde mensen doen dat toch ook niet?
Oud 23-01-2020, 11:43
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ja maar lieve schat, zou je wel zulke zware medicatie nemen? Dat is toch ook niet goed voor een mens?
Oud 23-01-2020, 11:44
Verwijderd
Oh deze is ook mooi:

He, ik kom niet, ik ben erg moe en heb wat pijn geh....

HE JOH JE BENT JONG OOK AL IS HET EEN UURTJE!
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16.