Oud 25-01-2003, 16:03
The one who I am
Avatar van The one who I am
The one who I am is offline
Ik heb de laatste maanden een soort vage kramp in mn armen en benen... het voelt als groeipijn... maar ik ben 17 en al uitgegroeid. Het begint met steken in mn borst en het straalt uit naar mijn armen... en de steken in mijn buik stralen uit naar mijn benen.. ook heb ik last van hoofdpijn en duizeligheid.. Dit alles bijelkaar zorgt ervoor dat ik heel moe ben en weinig energie heb... Ik ben naar de huisarts geweest en heb een paar bloedonderzoeken gehad, maar er is niets gevonden... De ene huisarts zegt dat het absoluut gene groeipijn kan zijn en de andere huisarts zegt dat het misschien wel mogelijk is... maar die steken in mijn buik en borst horen toch niet bij groeipijn?!
Ik heb en paar jaar geleden een niet zo'n zware vorm van pfeifer gehad en ik sprak laatst iemand die zei dat het misschien nog daar mee te amken heeft...

Herkent iemand dit?!

p.s. ik ben niet gestressed ofzo dus ik denk niet dat dat er iets mee te amken heeft, wel ben ik een beetje depressief en lusteloos maar dat kan juist wel hierdoor komen...
__________________
take me for who I am, not for what I seem to be † Mamma mag het licht weer aan want alleen zijn in het donker is zo enorm eenzaam†
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 16:05
Verwijderd
Volgens mij ben je op je 17e nog niet uitgegroeid... Maar hoeft niet... Ik lees nu dat van pfeiffer, pfeiffer heeft ook allerlei broertjes en zusjes, kan het ook aan liggen idd (heeft ekki een site over gemaakt, moet je maar ff aan haar vragen). 'k zou gewoon nog een keer naar de dokter gaan als je wilt weten wat het is.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 16:14
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Misschien kan je eens langs een homeopaat gaan?
Misschien dat die meer weet
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 17:12
Verwijderd
Hmm, ik had een tijdje terug altijd een bonzend hoofd en pijnlijke armen en benen. Voelde me echt vrij zwak, was ook snel duizelig en erg moe. Op aanraden van mijn dokter ben ik toen ijzertabletjes gaan slikken, en nu heb ik er echt bijna geen last meer van.. Misschien dat eens proberen?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2003, 16:09
The one who I am
Avatar van The one who I am
The one who I am is offline
Citaat:
Andijvie schreef:
Hmm, ik had een tijdje terug altijd een bonzend hoofd en pijnlijke armen en benen. Voelde me echt vrij zwak, was ook snel duizelig en erg moe. Op aanraden van mijn dokter ben ik toen ijzertabletjes gaan slikken, en nu heb ik er echt bijna geen last meer van.. Misschien dat eens proberen?
Toen met dat bloedonderzoek hebben ze ook getest op zink/ijzer te kort.. dat is het dus niet... denk ik...
__________________
take me for who I am, not for what I seem to be † Mamma mag het licht weer aan want alleen zijn in het donker is zo enorm eenzaam†
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten [verhaal] Moederliefde
Angeles
6 03-02-2003 15:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55.