Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-07-2004, 18:42
evenzondernaam
evenzondernaam is offline
Hoi.

Ik heb al ruim 2 jaar een vriendin (had)
mijn vriendin vertelde mij een maandje geleden dat haar gevoel weg is
en dat ze het al een halve maand voelt.
ik zelf vindt dit erg raar, ik heb veel met haar meegemaakt.
er is iemand overleden bij haar in de familie (thuis)
ik heb haar hierbij geholpen
we hebben elkaar ontmaagd
we zijn met elkaar op vakantie geweest
ga zo maar door.

een echte relatie dus.
mijn vriendin was en tot nu dan hopeloos verlieft
vrienden kwamen zelfs naar me toe om te vragen of ik het zeker wist.
ik heb zelf ook een tijd gehad dat ik het uit wou maken en geen gevoelens meer had, ik heb dit gewoon een beetje laten gaan en nu merk ik weer dat ik absoluut niet zonder haar kan.

maar zij was zo verliefd het was gewoon eng.
als zij opbelt terwijl ik net even bij het ziekenhuis bent raakt ze helemaal in paniek zowat, teminste zo lijkt het.

en ze had het elke keer over kinderen trouwen en hoe geweldig ze me wel niet vondt en dat ik nooit meer van haar af zou komen
ik vondt dit een benouwd gevoel ik ben niet voor niets een jongen.
het lijkt wel of het in me bloed zit om naar meiden te kijken en te versieren.
ik heb me behoorlijk weten in te houden
mer vriendin was zelfs zo verliefd dat toen ik een keer vreemd was gegaan (perongeluk) zij dit natuurlijk niet leuk vond maar het had verder geen consequenties.(dit is ruim een jaar geleden)

maar nu vertelde ze me dus (1.5 maand geleden) dat haar gevoel over was.
we hadden wel gewoon sex (ook nadat ze het melde) en ze genoot er van net als ik.
ook zijn we naar marco borsato geweest en leek ze toen weer helemaal verliefd
maar het was dus niet zo.

ze is net terug van een korte vakantie met haar moeder.
ze zag het als een test voor ons.
en ik kreeg toen smsjes zoals:

"ik weet het zeker ik wil met je verder kindjes maken en met je trouwen je bent alles voor me echt waar"

"lieverd ik mis je echt heel erg ik ben helemaal gestressed en moet huilen kus je meisje 4ever"

en nog 78 van dit soort berichtjes.

ze verteld me aan de telefoon vanuit haar vakantie adress dat ze pijn in haar buik heeft en gestressed is omdat ze me zo erg mist.
ook bijt ze al haar nagels eraf van de stress.

toen ze terug kwam was ik helemaal gespannen en zij ook vertelde ze me later.
toen ik haar weer voor het eerst zag kon ik me geluk niet op.
maar die zelfde avond kwam het gedonder weer.
ze voeld niets als ze me beet pakt verteld ze me.

en ik viel weer in een zwart gat.

nu heb ik haar verteld dat we het maar is uit moesten maken zodat zij kan kijken wat ze daar van vindt.
en hoe ze zich erbij voelt.

ik wil 100% voor haar vechten
ik veneuk me school al voor haar en laat me werk in de steek.
om haar genoeg tijd te bieden.
tot nu toe heeft het dus niet geholpen

weet iemand hoe dit meisje zich nou echt voelt

en weet iemand misschien
hoe ik haar opnieuw verlieft kan krijgen ?

Alvast bedankt.
een hulpelose jongen met verdriedt
we zijn trouwens 16 en 17 (alle bij net jarig geweest)

edit:
het is denk wel duidelijk dat ik echt heel veel vanhaar hou
het is zo, voor veel mensen klinkt het triest (voor mezelf eigenlijk ook ) maar ik had al een toekomst in ged8en en dit is echt een meisje met wie ik zou willen trouwen !

Laatst gewijzigd op 01-07-2004 om 18:50.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-07-2004, 19:32
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Um, als ik het dus goed begrijp, is haar gevoel weg, en de jouwe was weg, maar is weer terug gekomen?
Jij bent vreemd gegaan, en hebt je onzettend moeten inhouden om niet nog iemand anders te zoenen of weet ik veel wat?
Maar toch wil je met haar trouwen en kindjes krijgen?

Wat tegenstrijdig allemaal. Weet je wel zeker wat je wil? En je krijgt haar niet zomaar weer verliefd. Misschien kan je elkaar helemaal even een tijdje niet zien,bellen of smsen. Dan kun je kijken of je haar wel mist, en zij jou...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 19:38
evenzondernaam
evenzondernaam is offline
Citaat:
Soezen schreef op 01-07-2004 @ 20:32 :
Um, als ik het dus goed begrijp, is haar gevoel weg, en de jouwe was weg, maar is weer terug gekomen?
Jij bent vreemd gegaan, en hebt je onzettend moeten inhouden om niet nog iemand anders te zoenen of weet ik veel wat?
Maar toch wil je met haar trouwen en kindjes krijgen?

Wat tegenstrijdig allemaal. Weet je wel zeker wat je wil? En je krijgt haar niet zomaar weer verliefd. Misschien kan je elkaar helemaal even een tijdje niet zien,bellen of smsen. Dan kun je kijken of je haar wel mist, en zij jou...
en kijk daar krijgen we het probleem
dat doen we dus we missen elkaar dus heel erg.
nu al
teminste ik wel
en zij ook kijk maar naar die vakantie van haar.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 21:33
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Few wat een moeilijk verhaal..

Ik vind het ook 1 groot tegenstrijdig verhaal. Je kan nu verschillende dingen doen natuurlijk, je kan haar proberen overtuigen, of je kan haar met rust laten en gewoon afgaan, of je kan nu gewoon van je vrijgezellenleventje profiteren natuurlijk..

Als ik jou was zou ik wel oppassen dat ze je niet aan het lijntje houdt (want daar begint het wel op te lijken). Het komt nu op mij over alsof ze je 'gebruikt' (wat vele mannen niet erg zouden vinden ) . Ze doet alsof ze je heel erg hard mist (en zal ze waarschijnlijk ook wel doen hoor), maar als ze je opeens ziet beteken je nix meer voor haar? Afstand nemen lijkt me dus een goede oplossing ,als ze je echt zo hard mist, zou ze ook vanalles voelen als ze je knuffelt. Dit is toch niet zo?
Wacht af, ga niet achter haar aanhuppelen, laat haar naar jou komen, en probeer niet te hopen..
Mss wil ze nu nog wat profiteren van haar jeugd (net als jij neem ik aan? Je flirt toch graag?) en beseft ze opeens dat ze geen vaste relatie meer wil.
Kijk eens of ze je écht mist, die vakantie betekende blijkbaar nix.. je kan afspreken om elkaar 2 weken niet te horen of te zien, zodat ze alles eens op een rijtje kan zetten, mss dat dit helpt?

Succes iig
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 21:53
Sprinkle
Avatar van Sprinkle
Sprinkle is offline
Herken je verhaal.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 08:54
Verwijderd
Citaat:
evenzondernaam schreef op 01-07-2004 @ 19:42 :


mer vriendin was zelfs zo verliefd dat toen ik een keer vreemd was gegaan (perongeluk)



En verder snap ik er weinig van.
Het gevoel kan toch gewoon over zijn? Ik ken ook genoeg meisjes/jongens die praten over eeuwige liefde maar waarbij het zomaar plotsklaps over kan zijn. En juist doordat jullie zoveel met elkaar meegemaakt hebben, missen jullie elkaar nu misschien nog wel. Het is niet niets, om zomaar een relatie te beďndigen waar je veel tijd in hebt gestoken, maar als het gevoel weg is, is dat wel de beste oplossing.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 10:55
elledc
elledc is offline
Aan jullie leeftijd moet je nog niet denken aan kindjes krijgen en trouwen, geniet ervan nu je jong bent. Geef jezelf de tijd om erover na te denken wat je écht wilt. Als je op andere meisjes verliefd wordt, dan is dat heel normaal, maar als je voor 1 persoon gaat dan zou ik wel 100% voor gaan. Als zowel zij als jij erover twijfelen, moet je het best even laten rusten denk ik.
Met citaat reageren
Oud 02-07-2004, 11:14
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Zorg dat je school en je werk weer goed gaan....Dat is veel belangrijker en het geeft je een fijn gevoel. En dan word je alleen maar blijer als je je vriendin weer ziet!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 07:28
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
haaj,

mijn topic ging hier ook over. het is tussen ons ook zo uitgegaan, toevallig gisteren, ik ben er ook helemaal kapot van!! ik was nog nooit zo verliefd geweest. nu wil hij gewoon vrienden blijven, hij zegt dat dan de verliefdheid misschien wel terug komt. daar geloof ik niet echt in, maar ik ben al blij dat we al geen ruzie hebben!!!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 09:10
Verwijderd
Jah, zo was het ook bij mij in het begin van de relatie, ietsje minder dan. Iets volwassener (klinkt stom, maar ik denk dat je het wel snapt).
Na een jaar en 8 maanden was dat ineens minder geworden, hij veranderde, ik ging me irriteren, kettingreactie en BOEM, uit.
Het is gewoon zo, als je van iemand houd (want dat stadium zie ik hier) hoeft niet te betekenen dat je bij diegene kunt blijven. En als 1 van de 2 zich teveel gaat aanpassen of ergeren is het altijd beter om er een eind aan te maken.
Maar jullie zijn toch allebei nog verliefd nu, komt een beetje rommelig over, dus ik weet het niet zeker.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 09:26
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 02-07-2004 @ 12:14 :
Zorg dat je school en je werk weer goed gaan....Dat is veel belangrijker en het geeft je een fijn gevoel. En dan word je alleen maar blijer als je je vriendin weer ziet!
I agree; zeker nu het zo raar loopt .. als het raar loopt, moet je jezelf gewoon beschermen en zorgen dat je niet in een diepe put valt waar je weer moeilijk uitkomt. Zorg dat je school en werk weer beter gaat!!

Verder .. misschien dat je vriendin niet op jou verliefd is maar bang is om alleen te zijn en eigenlijk wel gewoon een relatie wil oid?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 16:16
towngeek
Avatar van towngeek
towngeek is offline
Als haar gevoelens weg zijn lijkt het mij beter om er dan toch maar gewoon te kappen (de kans dat jullie elkaar missen omdat je zoveel meegemaakt hebt is erg groot, dat had ik ook met mijn ex). Ik zou er iig niet van houden om maar aan het lijntje gehouden te worden door iemand die geen gevoelens meer heeft voor mij.
__________________
Ik lijk simpel, en dat ben ik ook.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 17:30
evenzondernaam
evenzondernaam is offline
ja en nu komt het

het is dus nu beetje uit en het gaat nu ineens goed (als vrienden zijn)

we zijn zeg maar vrienden die sex hebben en zoenen en hand in hand in de stad lopen
heel weird maar ik hoop dat we weer naar elkaar toe groeien.
over 2 weekjes gaan we ook nog is op vakantie naar een heel mooi land samen en met mijn ouders en me broer en zijn vriendin
wie weet groeien we weer naar elkaar toe

of moet ik dat uit me hoofd zetten ?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 17:38
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
evenzondernaam schreef op 03-07-2004 @ 18:30 :
ja en nu komt het

het is dus nu beetje uit en het gaat nu ineens goed (als vrienden zijn)

we zijn zeg maar vrienden die sex hebben en zoenen en hand in hand in de stad lopen
heel weird maar ik hoop dat we weer naar elkaar toe groeien.
over 2 weekjes gaan we ook nog is op vakantie naar een heel mooi land samen en met mijn ouders en me broer en zijn vriendin
wie weet groeien we weer naar elkaar toe

of moet ik dat uit me hoofd zetten ?
Je zou bijna zeggen dat ze je gebruikt totdat ze iets beters heeft gevonden.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 18:09
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik zit zelf ook in die situatie, nou ja, zat, mijn vriend wilde me weer terug nadat het een avond en een nacht uit was. ik zat eerst van wat wil ie nou. gelukkig hebben we erover gepraat en hebben besloten door te gaan. hij zei dat zijn verliefdheid meer in houden van is gaan worden. is te hopen dat dat een goed teken is dus tip; praat er gewoon samen (serieus) over. heb ik ook gedaan en we zijn tot een oplossing gekomen.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 18:18
evenzondernaam
evenzondernaam is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 03-07-2004 @ 19:09 :
ik zit zelf ook in die situatie, nou ja, zat, mijn vriend wilde me weer terug nadat het een avond en een nacht uit was. ik zat eerst van wat wil ie nou. gelukkig hebben we erover gepraat en hebben besloten door te gaan. hij zei dat zijn verliefdheid meer in houden van is gaan worden. is te hopen dat dat een goed teken is dus tip; praat er gewoon samen (serieus) over. heb ik ook gedaan en we zijn tot een oplossing gekomen.
damn lijkt wel of we hetzelfde mee maken
ik praat heel veel maar ik heb nu gezegd dat we er niet meer over moeten praten en beide ons gevoel moeten laten gaan
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 19:05
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
evenzondernaam schreef op 03-07-2004 @ 19:18 :
damn lijkt wel of we hetzelfde mee maken
ik praat heel veel maar ik heb nu gezegd dat we er niet meer over moeten praten en beide ons gevoel moeten laten gaan
ja dat zei mijn vriend ook en er niet meer over hebben en gewoon hadden. gisteren zaten wij in het cafe. ik voelde me echt kut, dat had hij in de gaten. toen zijn we wel wezen praten, hij vond het kut dat ik ermee zat. op een gegeven moment ben ik naar de wc's gerent en in janken uitgebarsten. nu hebben we wel weer. maar iedereen zegt dat ik verkeerd bezig ben en dat ik veels te goed voor hem ben. ik vind dat niet. we zijn gewoon in een 'warrige' periode. in mijn omgeving doet net iedereen of hij het allemaal gedaan heeft. hij is niet vreemdgegaan denk ik dan nou ja, ik zal er in ieder geval over met je vriendin praten. het lucht in ieder geval wel op naja veel succes in ieder geval
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 19:06
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
weet je, ik voel me net zo'n gast op temptation island die zijn relatie aan het uittesten is
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-07-2004, 18:20
evenzondernaam
evenzondernaam is offline
Citaat:
J-tjuh schreef op 03-07-2004 @ 20:05 :
ja dat zei mijn vriend ook en er niet meer over hebben en gewoon hadden. gisteren zaten wij in het cafe. ik voelde me echt kut, dat had hij in de gaten. toen zijn we wel wezen praten, hij vond het kut dat ik ermee zat. op een gegeven moment ben ik naar de wc's gerent en in janken uitgebarsten. nu hebben we wel weer. maar iedereen zegt dat ik verkeerd bezig ben en dat ik veels te goed voor hem ben. ik vind dat niet. we zijn gewoon in een 'warrige' periode. in mijn omgeving doet net iedereen of hij het allemaal gedaan heeft. hij is niet vreemdgegaan denk ik dan nou ja, ik zal er in ieder geval over met je vriendin praten. het lucht in ieder geval wel op naja veel succes in ieder geval
dank je,
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Geloof - vervolg op 'De ontkrachting van het christendom'
Verwijderd
233 14-06-2010 22:20
Levensbeschouwing & Filosofie >> Geloven in God <<
Lord Dolphin
378 17-11-2005 22:03
Verhalen & Gedichten NaNoWriMo Beginnetje
Tsasil
0 03-11-2004 23:47
Verhalen & Gedichten [Verhaal} Planet of the Ducks (part IV)
weetikveel
7 01-07-2003 15:14
Verhalen & Gedichten Meisjes uit Zwolle
Ringmaster
10 31-08-2001 17:06
ARTistiek Meisjes uit Zwolle
Ringmaster
9 25-08-2001 18:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:13.