Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2004, 12:40
carla-tje
carla-tje is offline
Gister heb ik mezelf 'ns al rechtstaand verwend, onder de douche Normaal doe ik het niet zo, maar goed, een mens moet alles eens uitgetest hebben. Nou vond ik het hoogtepunt eigenlijk helemaal niet zo lekker, ik boog haast automatisch door mijn knieën tijdens het orgasme (leek net of ik slappe benen kreeg). Wég lekker gevoel Ik vraag me af hoe de meiden die het hier onder de douche doen, hiervan kunnen genieten
__________________
Life is what you make of it
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 12:41
Verwijderd
Je kunt toch ook gaan zitten in de douche?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 12:46
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Ave9 schreef op 05-11-2004 @ 13:41 :
Je kunt toch ook gaan zitten in de douche?
Ja, maar dan wordt het idee van achterlangs een beetje moeilijk....

Heb zelf nog niet zo heel veel ervaring met seks onder de douche, maar de keren dat we dat hebben gedaan, kwam ik er niet van klaar. Het was wel heel lekker en dus ook zeker wel voor herhaling vatbaar, maar de houding is me toch net iets te oncomfortabel om tot een orgasme te komen. Maar ach, een keertje zonder orgasme vind ik ook prima, mijn vriend geniet er wel erg van
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 12:46
Verwijderd
Juist door het feit dat je een golf door je benen (lichaam) krijgt, is het niet fijn nee. Doordat je 'bewust' op je benen moeten blijven staan, valt de complete overgave weg, in je benen tenminste.
Dan krijg je het effect dat je of doorzakt, of niets voelt.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Thee Muts schreef op 05-11-2004 @ 13:46 :
Ja, maar dan wordt het idee van achterlangs een beetje moeilijk....

Heb zelf nog niet zo heel veel ervaring met seks onder de douche, maar de keren dat we dat hebben gedaan, kwam ik er niet van klaar. Het was wel heel lekker en dus ook zeker wel voor herhaling vatbaar, maar de houding is me toch net iets te oncomfortabel om tot een orgasme te komen. Maar ach, een keertje zonder orgasme vind ik ook prima, mijn vriend geniet er wel erg van
Maar t gaat hier toch om masturbatie of kijk ik nou scheef?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 12:59
Guinevere
Avatar van Guinevere
Guinevere is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 05-11-2004 @ 13:46 :
Juist door het feit dat je een golf door je benen (lichaam) krijgt, is het niet fijn nee. Doordat je 'bewust' op je benen moeten blijven staan, valt de complete overgave weg, in je benen tenminste.
Dan krijg je het effect dat je of doorzakt, of niets voelt.
Dat kan ik me goed voorstellen ja.

Ik ben nog nooit staand klaargekomen, niet van masturbatie en niet toen ik door een ander bevredigd werd. Ik kan me niet concentreren dan, ben te veel bezig met op mijn benen te blijven staan.

Als ik bevredigd wordt terwijl ik sta, dan moet ik me ook altijd aan iets vastgrijpen, randen van de douchekabine bijvoorbeeld.
__________________
Accidentally in love...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 13:04
Verwijderd
idd, liggen is veel beter
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 13:05
carla-tje
carla-tje is offline
Dus niemand doet het hier graag staand onder de douche? He, gek, ik dacht net dat dat de geliefkoosde manier was van veel meiden... nou ja... zo zie je maar.
__________________
Life is what you make of it
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 13:07
Verwijderd
Onder de douche kan best leuk zijn hoor Maar dan niet staand!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 13:15
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Ave9 schreef op 05-11-2004 @ 13:56 :
Maar t gaat hier toch om masturbatie of kijk ik nou scheef?
Ja sorry, verkeerd gelezen . Maar goed, een extra toevoeging kan nooit kwaad

Maar de kern van het hele gebeuren blijft hetzelfde, staand onder de douche een orgasme is niet erg comfortabel.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 13:38
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
carla-tje schreef op 05-11-2004 @ 14:05 :
Dus niemand doet het hier graag staand onder de douche? He, gek, ik dacht net dat dat de geliefkoosde manier was van veel meiden... nou ja... zo zie je maar.
Hm.. ja. Dat schijnt zo te zijn maar dan gaat het vooral om de douchestraal. Ik heb me nooit staand gemasturbeerd maar tijdens seks heb ik hetzelfde als Thee Muts. Het is gewoon oncomfortabel. (neemt verder niet weg dat seks onder de douche of gewoon staand best wel heel erg leuk is )
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 14:38
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Citaat:
carla-tje schreef op 05-11-2004 @ 14:05 :
Dus niemand doet het hier graag staand onder de douche? He, gek, ik dacht net dat dat de geliefkoosde manier was van veel meiden... nou ja... zo zie je maar.
Ja de douche is wel lekker ja... maar wel zittend of liggend in bad... . Ik kan ook niet echt staand klaarkomen, veel te bang dat ik val doordat ik, zoals je zegt, het gevoel krijg slappe benen te krijgen...
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 15:06
Verwijderd
Ik kan wel komen, maar de kans dat ik om val is vreselijk groot. Ik ben een keer vreselijk gevallen, m'n benen klapten gewoon onder me weg en toen lag ik dus op de grond
Met m'n vriend erbij gaat al beter, hij houdt me dan tegen, zodat ik wat steun heb en niet kan vallen... die steun houdt wel op wanneer je tegelijk komt (We vielen tegelijk op onze knieën, auw )
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 15:17
Francesco
Francesco is offline
Volgens mij geldt voor jongens het zelfde, misschien in mindere mate. Ik kom meestal minder heftig als ik sta, zittend of liggend is lekkerder!
__________________
“I used to desire many, many things, but now I have just one desire, and that's to get rid of all my other desires” - John Cleese
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 15:21
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Francesco schreef op 05-11-2004 @ 16:17 :
Volgens mij geldt voor jongens het zelfde, misschien in mindere mate.
Ja, mijn vriend heeft inderdaad ook wel moeite om te blijven staan onder de douche . Vind ik ook niet zo gek inderdaad.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 15:50
Verwijderd
Moeite om te blijven staan?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 15:59
Fat_Bastard
Avatar van Fat_Bastard
Fat_Bastard is offline
Geen problemen mee
__________________
I left my cock in the yard so the kids can play with it.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 16:19
Iveauh
Avatar van Iveauh
Iveauh is offline
Citaat:
Fat_Bastard schreef op 05-11-2004 @ 16:59 :
Geen problemen mee
kom wel heviger als ik lig.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 17:16
juno
Avatar van juno
juno is offline
Het is anders, staand. Maar even verdomd lekker. En mijn vriend houdt me wel vast, of ik ga ergens aan hangen. De design radiator in de badkamer is heel geschikt bijvoorbeeld. Ik ben toch altijd bang dat ik de douche kraan uit de muur ruk, of het douchegordijn van zijn stangetje scheur, en dan is de schade niet te overzien natuurlijk. De wastafel is ook tricky, ik zie ons al liggen tussen de scherven. Offe..de balustrade van de overloop, hoewel zo'n trapgat best diep is.

Kortom, het nadeel van staande sex is niet lichamelijk, maar geestelijk: ik denk de hele tijd maar aan waar de verzekeringspolis ligt!
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 17:31
rijk_v
Avatar van rijk_v
rijk_v is offline
Bad
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 17:49
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
wij hebben een douchecel zeg maar, twee muren en twee schuifdeuren. dus daar kan je tegenaan leunen. Ik vind dat het erg lekker kan zijn hoor!! Maar het is inderdaad anders..
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 05-11-2004, 18:36
Verwijderd
het si minder lekker vind ik, en ook als ik klaarkom dan heb ik geen controle over mijn spiere, dus staand komen is geen optie
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 00:27
Verwijderd
Het staan is op zich niet zo erg, het punt is alleen dat ik mijn spieren verschrikkelijk aanspan en niet zo heel relaxt meer kan lopen daarna
Maargoed, ik heb er niet zo heel veel problemen mee, dusch.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 00:47
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik kan ooke cht niet staan als ik klaarkom! en moet me zowieso ontzettend goed concentreren en dat lukt niet als ik op het blijven staan moet concentreren.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 14:49
hurricane
hurricane is offline
Opzich weinig problemen mee. Alleen als ik te lang bezig geweest voel ik het ook wel in m'n benen dat ik die spieren te lang aangespannen heb.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 15:45
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik heb er zelf ook een bloedhekel aan...
vind het ook helemaal niet fijn om onder de douche een orgasme te krijgen...
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 15:46
Verwijderd
Als ik in mijn eentje staand klaarkom, wat niet veel gebeurt om precies die reden, dan zak ik inderdaad vaak door mijn knieën, niet fijn.
Als het tijdens staande seks gebeurt (komt ook niet veel voor maar dat ligt meer aan het lengteverschil) dan heb ik daar niet echt last van... maar dat komt misschien ook wel doordat ik die keren me toch al ergens aan vast moest houden om dat lengteverschil op te heffen.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 17:04
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Beginnen onder douche, afmakend op het wastafelblad.
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 18:41
MaxiCosy
Avatar van MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Ander idee:

Een sterk vriendje zoeken, die je vasthoudt/optilt?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 21:37
SenZatioN
Avatar van SenZatioN
SenZatioN is offline
Citaat:
Fat_Bastard schreef op 05-11-2004 @ 16:59 :
Geen problemen mee
me neither
Met citaat reageren
Oud 06-11-2004, 21:39
MaxiCosy
Avatar van MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Citaat:
SenZatioN schreef op 06-11-2004 @ 22:37 :
me neither
Duh... jullie zijn ook geen meisjes, die van nature samentrekkende bekkenspieren krijgen op het moment supreme...

Denk toch eens mee met de dames
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 13:06
x* princess *x
Avatar van x* princess *x
x* princess *x is offline
__________________
* x princess of love x *
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 13:10
Verwijderd
Volgens mij kán ik niet eens staand klaarkomen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 14:47
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Als ik het onder de douche zou doen, vraagt iedereen zich beneden af waarom ik zo lang in de badkamer blijf... Heb het al wel 'ns staand gedaan, maar dan ging ik pas rechtstaan als het bijna zover was. Vond er verder nix speciaals aan, eerder een vervelend gevoel. Je houdt de samentrekkingen onbewust wat tegen om op je benen te blijven staan en dat gaf me een heel erg vreemd, een soort onbevredigd gevoel.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 14:52
Da_Suuz
Da_Suuz is offline
Staand masturberen, onder de douche of niet, is niet echt lekker... Terwijl staand sexen dan weer wel wat te bieden heeft... naar mijn mening dan
__________________
Showering in your clothes shows you're crazy... Showering naked shows your nuts... :D
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 16:38
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Ik kan niet eens staand klaarkomen volgens mij, het is me nog geen enkele keer gelukt...zelfs niet als ik zittend/liggend begon en pas als ik op 't randje was ging staan... Tjah... beetje vreemd, eigenlijk wil ik ook wel weten wat er nou zo fijn is aan onder de douche komen... maar na dit topic gelezen te hebben, denk ik dat de fijnheid ervan wel meevalt.
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 17:13
Type
Avatar van Type
Type is offline
Voor deze jongen is dat ook zo. Staand masturberen werkt niet... imo
__________________
I'd like to meet the man who invented SEX and see what he's working on now
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 17:28
olsen
Avatar van olsen
olsen is offline
Staand is minder lekker. Of het now in de douche is of niet.

Ik kan nooit helemaal ontspannen, simpelweg omdat ik dan om mn bek ga.

Als mijn vriendin me pijpt terwijl ik sta, dan beginnen tegen het einde mijn benen zo hard te trillen dat ik niet kan komen.

Masturberend onder de douche gaat het wel. Maar alleen in geval van nood, want superlekker is het niet.

En na het orgasme gaat de prut dan ook nog klonteren en overal aan vast plakken.
kruip ik op mijn knieën over de douchbak om dat behangplaksel weg te vegen.
__________________
Big pigs have little dicks
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 17:53
MaxiCosy
Avatar van MaxiCosy
MaxiCosy is offline
Citaat:
olsen schreef op 12-11-2004 @ 18:28 :
Masturberend onder de douche gaat het wel. Maar alleen in geval van nood, want superlekker is het niet.
In geval van nood? Verklaar je nader

Citaat:
En na het orgasme gaat de prut dan ook nog klonteren en overal aan vast plakken.
Ja, da's dan weer minder handig... Maar je moeder wordt er niet zwanger van hoor

Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 12-11-2004 @ 14:10 :
Volgens mij kán ik niet eens staand klaarkomen.
*zie mijn vorige post* Dat al eens geprobeerd? Dan sta je niet meer op je benen, en zou het moeten lukken
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 18:38
Verwijderd
Citaat:
olsen schreef op 12-11-2004 @ 18:28 :


En na het orgasme gaat de prut dan ook nog klonteren en overal aan vast plakken.
kruip ik op mijn knieën over de douchbak om dat behangplaksel weg te vegen.
True true
Met citaat reageren
Oud 13-11-2004, 21:43
*Shorty*
Avatar van *Shorty*
*Shorty* is offline
Citaat:
Ave9 schreef op 05-11-2004 @ 13:41 :
Je kunt toch ook gaan zitten in de douche?
__________________
is ook
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 13:20
zonnestoeltje
Avatar van zonnestoeltje
zonnestoeltje is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 12-11-2004 @ 15:47 :
Als ik het onder de douche zou doen, vraagt iedereen zich beneden af waarom ik zo lang in de badkamer blijf... Heb het al wel 'ns staand gedaan, maar dan ging ik pas rechtstaan als het bijna zover was. Vond er verder nix speciaals aan, eerder een vervelend gevoel. Je houdt de samentrekkingen onbewust wat tegen om op je benen te blijven staan en dat gaf me een heel erg vreemd, een soort onbevredigd gevoel.
jah..k ken t...bij mij precies zow
__________________
werk alsof je t geld niet nodig hebt, dans alsof niemand kijkt, heb lief alsof je nog nooit gekwetst bent
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:04.