Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2004, 16:24
Susanne
Susanne is offline
Heb jij een strak plan over wat je de komende tijd, laten we zeggen 10 jaar, wilt bereiken of interesseert het je niets en laat je het allemaal maar op je afkomen?
Wil je een goede toekomst en ben je als de dood in de goot te belanden waardoor je aan het plannen gaat?
Wat wil je de komende tien jaar doen, bereiken of voltooien?
Ben je van het geniet van het leven of meer het soort dat altijd wil werken, werken, werken, voor een zo perfect mogelijk toekomstbeeld?
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Advertentie
Oud 14-03-2004, 16:27
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
anorexia krijgen en de buurtslet worden
mijn examen halen op korte termijn end an reizen en studern
__________________
nooit meer
Oud 14-03-2004, 16:28
Verwijderd
Eerst ff eten, dan nog wat huiswerk maken en dan ff buiten hangen en een blowtje roken. Voordat ik ga slapen nog ff wat lezen en cd luisteren.
Oud 14-03-2004, 16:29
Jones
m'n studie afronden.
Oud 14-03-2004, 16:29
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Volgend jaar naar de Kunstacademie, docentenopleiding volgen.
Mss op kamers, mss ook niet.
Mss nog een jaartje naar het buitenland, ontwikkelingshulp oid.
Carierre, geen kinders
Leuke man, leuk huisje
Veel reizen, veel dingen ondernemen.


was hier niet laatst al een topic over?
__________________
Freak me baby
Oud 14-03-2004, 16:30
Verwijderd
future suck

Ik heb geen doelen! Ik wil zeer binnenkort op kamers! Ik wil over twee jaar mijn bachelor gehaald hebben. Daarna wil ik op reis en dan zie ik wel weer of ik verder ga studeren... ik denk het eerlijk gezegd niet
Oud 14-03-2004, 16:30
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
En vanavond zorgen dat 't vriendje me compleet adoreert
__________________
Freak me baby
Oud 14-03-2004, 16:33
Susanne
Susanne is offline
Weet ik niet Rodina, misschien is het me ontgaan dan
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 14-03-2004, 16:34
Verwijderd
Citaat:
bertbart schreef op 14-03-2004 @ 17:30:
future suck

Ik heb geen doelen! Ik wil zeer binnenkort op kamers! Ik wil over twee jaar mijn bachelor gehaald hebben. Daarna wil ik op reis en dan zie ik wel weer of ik verder ga studeren... ik denk het eerlijk gezegd niet
Wat doe je nu eigenlijk als ik vragen mag?
Mijn "plan": mijn economische richting afmaken, werken tot mijn 30ste, bilan opstellen over wat ik doe. Of het mij wel ligt, zo nee sabatjaar, soort van evaluatuiejaar met reizen en nieuwe dingen en dan zien we wel weer.
Daartussen ergens mijn toekomstige vrouw weten te strikken ofzo.
Oud 14-03-2004, 16:35
Dwarfie
Dwarfie is offline
Over iets minder dan 1.5 jaar m'n bachelor hebben en een jaar later ook m'n master. Daarna nog een studie doen, tenzij ik een leuke baan (in het buitenland) kan krijgen. Ik maak me niet zo druk over m'n toekomst. Over mijn studie maak ik me wel geregeld druk, ik betaal het zelf dus studievertraging gaat me flink op kosten jagen..
__________________
ok
Oud 14-03-2004, 16:37
de ijsprinses
Avatar van de ijsprinses
de ijsprinses is offline
In september begin ik met een nieuwe studie
Dan ga ik ook eindelijk op kamers
Ik wil een hele leuke studietijd hebben, maar ook mijn tentamens halen.
Ik wil binnen niet al te lange tijd mijn rijbewijs halen.
ik ga nu veel werken zodat ik in september flink wat geld heb kunnen sparen.

Uiteindelijk wil ik huisje, boompje, beestje, heel burgelijk allemaal en ik wil nooit (financieel) afhankelijk worden van mijn man.
Oud 14-03-2004, 16:41
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
eerst mn examens halen dit jaar..
dan de hele zomervakantie weg, op vakantie naar italie en misschien naar mexico.Dan in september naar Den Haag verhuizen om daar met een vriendin en haar zus een appartementje te betrekken.Daar ga ik eveneens aan de studie HEBO beginnen.

voorderest weet ik het nog niet...
Oud 14-03-2004, 16:54
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Overgaan dit jaar, volgend jaar eindexamen in 1 keer halen. Dan studeren in Amsterdam, en het liefst zo snel mogelijk op kamers, bachelor en master in 1 keer halen, leuke baan vinden, leuke vriend, leuk huis en waarschijnlijk geen kinderen.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 14-03-2004, 17:01
Nuck
Nuck is offline
Nou, de eerste 10 jaar ben ik nog wel aan het studeren...wil wel dit jaar m'n P halen eigenlijk, volgend jaar bij een sv en nog meer genieten van het studentenleventje dan ik nu al doe . Ik wil nog wel een stage lopen in het buitenland, hoe en wat weet ik nog niet precies. Misschien wil ik ook nog wel gewoon een half jaar weg, naar Australië o.i.d.
__________________
As if!
Oud 14-03-2004, 17:03
snoodaard
Avatar van snoodaard
snoodaard is offline
Wat heb je plannen.

Ik bedoel ik heb een ov en iedere trein gaat naar de hemel, het ligt er maar net aan hoe je 'm pakt.

Ach nee, ik plan dat ik tegen m'n 21 een hbo diploma'tje op zak heb en eens tussen nu en die tijd door australië heb gebackpakt om na m'n volgende rechtenstudie eens te kijken hoe het leven er in de US aan toe gaat.

Later als ik groot en rijk ben kijk ik vol midlife-crisis enthousiasme terug op de tijd dat ik jong avontuurlijk en ambitieus was. En zo niet, dan ach geef ik er wel een slinger aan.
__________________
op een lege maag geen revolutie
Oud 14-03-2004, 17:24
Verwijderd
Ik wil volgend jaar aangenomen worden op het Amsterdam Fashion Institute.
Daar wil ik een leuk woonplekje met mijn beeb, en we hebben net al bedacht hoe het gaat worden.
Dan wil ik klaar zijn na 4 jaar, en proberen aan de bak te komen.
Tijdens mijn studie tijd wil ik liever geen vriend.
Ik wil vrij zijn en met niemand rekening houden, en als ik dan 25 ben kijk ik nog wel een keer.
Oud 14-03-2004, 17:28
Synonym
Avatar van Synonym
Synonym is offline
Volgend jaar zomer naar Roemenie, om daar vrijwilligerswerk in een kindertehuis te gaan doen. Mijn diploma voor SPW halen. Half jaar werken, half jaar Afrika (Kenia of Ghana). En daarna naar de popacademie. En daarna heel erg beroemd worden en de vrouwelijke Bono worden (in de zin van: veel goede dingen doen voor de wereld)
__________________
If I were a painter, I would paint my reverie
Oud 14-03-2004, 17:49
Dicenquesoy
Dicenquesoy is offline
Ik wil eerst slagen, daarna een paar weken naar spanje. Ik wil 2 studies doen en voor 1 studie een tijdje naar het buitenland. Ik wil meer in de kerk zingen en uiteindelijk bij de lead-vocals. Ik hoop op een stage in het buitenland (t liefst in zuid-amerika ofzo en gelijk my hometown bezoeken). Euhm..verder wil ik óf met vriendinnen samenwonen of trouwen. Pfoe..verder zie ik t wel.
Ads door Google
Oud 14-03-2004, 17:51
Verwijderd
In A'dam hokken met m'n beeb in een hip snollenhuis wat er heel cool uit gaat zien, aangenomen worden voor de HKU dramaschrijversopleiding, die in 4 jaar afronden als het lukt, stage in Engeland, masters degree dramaturgie aan de universiteit halen, een leuke baan vinden en voor de rest zie ik het allemaal wel...
Oud 14-03-2004, 18:08
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
De komende 10 jaar.. ben ik nog wel aan het studeren

Ik zou op kamers gaan volgende maand maar dat gaat niet door . Dus ik ben nu iets anders aan het zoeken.
Verder heb ik geen plannen maar ik geniet zoveel mogelijk Leuke reisjes gepland voor in mei, en voor in de zomer. En verder zie ik wel
Oh ja ik wil wel m'n P halen dit jaar, dan kan ik volgend jaar in het ziekenhuis werken
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 14-03-2004, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Noé schreef op 14-03-2004 @ 18:24:

Tijdens mijn studie tijd wil ik liever geen vriend.
Ik wil vrij zijn en met niemand rekening houden, en als ik dan 25 ben kijk ik nog wel een keer.

leest je vriend dit
Oud 14-03-2004, 18:30
Teun
Teun is offline
Vanaf de zomer een jaar op een cruise schip werken, daarna waarschijnlijk Aardrijkskunde studeren, maar ik houd de opties nog open.
Oud 14-03-2004, 18:30
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik ga mijn studie afmaken, misschien daarna nog een andere studie kiezen. Een leuke baan vinden. Een leuke man vinden. Veel van de wereld zien. Kinderen. En gewoon genieten.
Oud 14-03-2004, 18:35
Laïs
Laïs is offline
Eerst wil ik gewoon mijn middelbare school afmaken.
in de 3 maanden dat ik dan thuis ben,na mij zesde,wil ik alleszins veelll op reis.
Voor de rest weet ik het niet,wat ik later wil doen op unief/hoge school. Het interesseert me nog niet zo.
__________________
girls in liquid.
Oud 14-03-2004, 18:36
Baracuda
Avatar van Baracuda
Baracuda is offline
Slagen en daarna een jaartje werken in Italie. Voor de rest heb ik nog geen plannen eigenlijk
Advertentie
Oud 14-03-2004, 19:00
Verwijderd
Citaat:
cut_off schreef op 14-03-2004 @ 19:21:
leest je vriend dit
Heb ik een vriend?
Oud 14-03-2004, 19:22
Susanne
Susanne is offline
Ik heb (nog) niet echt een superstrak plan op touw gezet. Het enige wat ik de komende tijd wil bereiken, is mijn VWO papiertje in handen krijgen en vervolgens studeren, daar wil ik optimaal van gaan genieten. Als ik nu naar m'n broer (en studerende) vrienden kijk, en zie en zelf meemaak hoe leuk zij het hebben, hoe leuk de colleges zijn e.d kan ik niet wachten om ook weg te gaan hier.
Dichterbij ben ik van plan de komende tijd me helemaal in te gaan zetten met hockey, (zit sinds pas in a1 ipv b1) moet namelijk erg m'n best gaan doen om niet het hele seizoen op de bank te zitten, en dat ben ik ook zeker van plan natuurlijk Uhmm en ik wil wat fanatieker bezig gaan met jazzdance, dat verwaarloos ik een beetje, of beter gezegd ik zet het op de tweede plaats en das niet goed natuurlijk

Voorderest ben ik wel tevreden moet in de toekomst wat minder lui worden misschien..
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 14-03-2004, 19:29
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
rodina schreef op 14-03-2004 @ 17:29:
Volgend jaar naar de Kunstacademie, docentenopleiding volgen.
]
ga je nu naar a'pen?

ik: ben niet hyperambitieus, maar wil wel m'n studie sociologie afmaken en eventueel doctoreren (mag ik even dromen ja), zéker nog een jaar of langer in het buitenland (eventueel met ontwikkelingshulp of gewoon rondtrekken of werken), en later een studie film/documentaire of mode-academie.
Kinderen pff ik wil er wel, maar pas laat, eerst wil ik m'n eigen zin doen.
Oud 14-03-2004, 19:48
Verwijderd
Sinds wanneer? Jij zei altijd dat je nooit kinderen zou nemen?

Oh ik wil op kot in Gent dat lijkt me vree tof
Oud 14-03-2004, 20:07
~louise~
Avatar van ~louise~
~louise~ is offline
Citaat:
Susanne schreef op 14-03-2004 @ 20:22:

Dichterbij ben ik van plan de komende tijd me helemaal in te gaan zetten met hockey, (zit sinds pas in a1 ipv b1) moet namelijk erg m'n best gaan doen om niet het hele seizoen op de bank te zitten, en dat ben ik ook zeker van plan natuurlijk
Ben je geen 18 dan? Want op je 18e zit je in A of senioren lijkt me. Edit: oh je bent dit seizoen in A gekomen zeker?
Ik wil me overigens ook meer in gaan zetten bij de hockey: zit nu in zowel B1 als Dames1 maar volgend jaar moet ik toch echt een keus maken tussen junioren of senioren.
Ik wil volgend jaar mn VWO halen en daarna studeren. Ik weet nog niet precies wat, maar in eerste plaats wil ik iets wat me interesseert qua studie, en werk komt daarna dan wel.
Oud 14-03-2004, 20:08
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Citaat:
eXo schreef op 14-03-2004 @ 20:48:
Sinds wanneer? Jij zei altijd dat je nooit kinderen zou nemen?

krijg je hoop?
bart wil toch geen kinderen, dus kan je net zo goed donor worden

op kot in gent...is veel te stoer voor jou, begrijp je...je bent al bang als je vergezeld door jonge deernes in het park loopt
Oud 14-03-2004, 20:09
Mindfields
Mindfields is offline
eerst maar eens overgaan dit jaar
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Oud 14-03-2004, 20:11
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 14-03-2004 @ 21:08:
krijg je hoop?
bart wil toch geen kinderen, dus kan je net zo goed donor worden
Nou ja als ik je donor wordt weet je in ieder geval dat je geen ambetante kinderen krijgt :wink wink:
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef op 14-03-2004 @ 21:08:
op kot in gent...is veel te stoer voor jou, begrijp je...je bent al bang als je vergezeld door jonge deernes in het park loopt
Hmja.. maa maa maaa..

jullie hadden me ook wel bang gemaakt heh
Oud 14-03-2004, 20:14
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
~louise~ schreef op 14-03-2004 @ 21:07:
Ben je geen 18 dan? Want op je 18e zit je in A of senioren lijkt me. Edit: oh je bent dit seizoen in A gekomen zeker?
Ik wil me overigens ook meer in gaan zetten bij de hockey: zit nu in zowel B1 als Dames1 maar volgend jaar moet ik toch echt een keus maken tussen junioren of senioren.
Ja, ik ben wel achttien en zat twee seizoenen terug ook nog in meisjesA1 (zo heet dat bij ons) maar doordat ik erg ziek was geweest leek het de club, en mijzelf eigenlijk achteraf ook wel, beter om het rustiger aan te doen in B1.. Maarrr nu gaat het gelukkig weer goed met me en mag ik weer meedoen met mA1
__________________
In a burgundy dress lookin' finer than a french wine
Oud 14-03-2004, 20:15
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
ik wil echt gaan draaien [optreden] ben er al wel mee bezig maar wil binnen 1,5 toch wel echt goed zijn.

tot einde zomervakantie lekker veel werken, in de zomer op vakantie [ergens surfen] met vriendje, als het lukt nog een keer op vakantie met vrienden mee naar barcelona [skaten, museums kijken en partyen].

dan de havo afmaken op roc en dan kunstacademie fotografie, grafisch ontwerpen of mode journaliste worden. ik zou ook erg graag een eigen winkel hebben, skate maar dan met ook een hele grote vrouwen afdeling en ook goede hiphop, misschien wel zo'n winkel samen met vriendjelief en dan mag hij het hardcore en mannelijke skate gedeelte + boards, bmx e.d. doen. en natuurlijk ooit samenwonen in amsterdam ofzo en misschien trouwen en kindjes.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Oud 14-03-2004, 20:22
Cinamon
Avatar van Cinamon
Cinamon is offline
Mijn VWO- diploma halen, daarna een paar maanden naar Amerika (bijvoorbeeld naar een High-school) dan een paar maanden reizen voordat ik aan mijn studie Notarieel Recht begin.
Dan loop ik stage bij verscheidene notaris bureau's om vervolgens voor zo'n bureau te gaan werken. Op deze manier probeer ik d.m.v. promoties hogerop te komen op de carrièreladder.
Ik zal deze carrière blijven vervolgen tot ik een jaar of 34 ben, dan zal ik beginnen met het gezin uit te breiden. (op mijn 30ste ben ik namelijk gelukkig getrouwd met een man genaamd Robert)
Dan zal ik binnen 6 jaar 4 kinderen baren. Als eerste een jongen, genaamd Daniël, ten tweede een meisje, genaamd Ella-Faye en als laatst een tweeling, twee jongens, genaamd Noah en Matthew. Ondertussen zijn mijn man en ik verhuisd van Amsterdam-Zuid naar een rustig dorpje ergens in Noord-Holland aan de kust.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Ik haal mijn VWO-diploma en ga voor de zomer naar Californië, waar ik 4 maanden ga werken in een restaurant, genaamd 'The Spaghetti Factory'. In die tijd doe ik veel ervaring op en maak ik vrienden voor het leven. In de herfst begin ik vervolgens met mijn studie Journalistiek aan de Universiteit van Amsterdam. Ik word freelance journaliste en fotografe (na een korte LOI cursus heb ik ook dit onder de knie) voor een bekend vrouwenblad en schrijf ondertussen columns voor de Volkskrant en breng een paar jaar na m'n studie mijn eerste boek uit. Tegen de tijd dat ik 27 lentes tel, trouw ik met mijn jeugdliefde en werk ik nog 3 jaar. Op mijn dertigste ben ik toe aan kinderen. Ik krijg er hoe dan ook vier. Eerst twee jongens, Alexander en Dakota. Enkele jaren later, een meisje genaamd Emma-Louise en daarna nog eentje genaamd Annelieve. We hebben een huis gekocht in Noord-Oost Brabant, een mooie boerderij. Daar worden we tussen de kippen gezellig samen oud.
__________________
Used to be: D@MP | Wat jouw dromen zijn, interesseert me niet.
Ads door Google
Oud 14-03-2004, 21:09
Verwijderd
Schema voor de komende tien jaar ziet er als volgt uit.

Eerst het komende halfjaar mijn scriptie schrijven en de twee resterende vakken halen. Dan een tweede volledige master doen en na vijf jaar de twee bullen ineens krijgen, bij voorkeur cum laude. Daarna proberen werk te krijgen als junior-docent/junior-onderzoeker/aio bij de Universiteit van Amsterdam of Utrecht en na een paar jaar beginnen met het schrijven van mijn dissertatie. Met een beetje geluk ben ik dan tegen m'n dertigste gepromoveerd. Daarna verder gaan met onderzoek doen en publiceren en hopen (hópen, bidden ) dat ergens een leerstoel vrij is zodat ik hoogleraar kan worden. Dat is echt mijn ultieme droom, althans op professioneel vlak.

Wat betreft vrouw/kinders: ik heb geen idee. Ik plan niks. Studie gaat voor en kinderen zijn daar niet echt bij te gebruiken, in elk geval. Wel is het belangrijk dat mijn vrouw ook in de wetenschap zit. Het zou leuk zijn als zij ook een proefschrift schreef
Oud 14-03-2004, 21:11
Verwijderd
In april vertrek ik voor twee maanden naar Guatemala, spaans leren en vrijwilligerswerk. Na de zomer aan de studie, psychologie of sociale wetenschappen, dat is nog onduidelijk. Hopelijk snel een kamer. Maar goed, in 4 jaar klaar dan dus en dan samenwonen, ehmm.. dan zitten we al in zomer 2008. Dan een goede baan zoeken, veel reizen en na een jaar of 3 trouwen (2011) en dan 2/3 jaar later kinderen ofzo. Haha, als vriendlief bij me blijft natuurlijk . Nee goed, zoiets voorlopig maar er kan van alles gebeuren. In ieder geval eerst die studie maar eens uitzoeken en daarmee in de weer.
Oud 14-03-2004, 21:15
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Of de Halo of Instructeur Fitness en aerobics.
Daarnaast werken in de sportschool of iig een lekker stressloos baantje.
Naderhand zie ik wel verder.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Oud 14-03-2004, 21:17
PV
PV is offline
op de korte termijn: rijbewijs halen
op de wat langere termijn: slagen voor 't hbo
op de nog langere termijn: werk zoeken of nog een andere studie doen
Oud 14-03-2004, 21:42
Hagel
Hagel is offline
nieuw appartementje
misschien nog studeren
door scandinavie trekken
emigreren
cd zaak beginnen
label uitbreiden
Oud 15-03-2004, 01:53
stfuktnx
Avatar van stfuktnx
stfuktnx is offline
op interrail over 2 weken vervgolgens 2 maanden werken en dan weer interrailen. In juli start ik in het Britse leger dus daar zit ik 4 jaar lang tot mijn 23'ste. Tsjah, dan heb ik een hoop geld opgespaard en ik denk dat het eerst havo/vwo diploma halen word, iets wat ik eigenlijk al had moeten hebben. Daarna iets met vliegen, een pilootopleiding ofzo lijkt me fantastisch.
Oud 15-03-2004, 07:28
Marshall
Avatar van Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Noé schreef op 14-03-2004 @ 20:00:
Heb ik een vriend?
wannabe scharrel

..ik ga dit jaar trouwens al mn studiepunten halen, een half jaar in Reims wonen, daarna een half jaar in Paris bij RL stage lopen, daarna weer in Reims een jaar studeren, dan mn master halen in spanje en vervolgens heel misschien wel werken

...als het goed is
Oud 15-03-2004, 07:52
Verwijderd
dit jaar slagen voor mn vooropleiding om volgend jaar t huis uit en autonoom of illustratie te doen op hku, bn er nog niet helemaal uit.wanneer ik dat heb afgerond wil ik het liefst n tijdje naar mexico, maar dat zal er wel weer niet van komen. dan als kunstenaar lekker bezig zijn, in opdracht en gewoon vrije kunst, lijkt me heerlijk, misschin nog n baan er naast voor het geld en uiteraard samen wonen met mn meisje en kindjes krijgen...
Oud 15-03-2004, 08:55
Verwijderd
Citaat:
Marshall schreef op 15-03-2004 @ 08:28:
(...) bij RL stage lopen (...)
Oud 15-03-2004, 09:00
Gianluca *
Avatar van Gianluca *
Gianluca * is offline
eerst m'n havo afmaken, dan taalreis, amerika ofzo. dan vervolgopleiding beginnen en ook afmaken, daarna hopelijk mooie reis maken. en huisje kopen, huren
__________________
Je Moeder Op Een Hobbelpaard! of Bijstandspony _ Je Moeder !!
Oud 15-03-2004, 09:06
Verwijderd
Citaat:
Wim Wok schreef op 15-03-2004 @ 08:52:
dit jaar slagen voor mn vooropleiding om volgend jaar t huis uit en autonoom of illustratie te doen op hku, bn er nog niet helemaal uit.wanneer ik dat heb afgerond wil ik het liefst n tijdje naar mexico, maar dat zal er wel weer niet van komen. dan als kunstenaar lekker bezig zijn, in opdracht en gewoon vrije kunst, lijkt me heerlijk, misschin nog n baan er naast voor het geld en uiteraard samen wonen met mn meisje en kindjes krijgen...
ik dacht bijna dat je me vergeten was maar gelukkig heb je die laatste zin erbij gezet
Oud 15-03-2004, 09:16
Ninnoc
Ninnoc is offline
hmm nieuwe kamer vinden en toch maar beetje mijn best gaan doen en mijn studies afronden. politicologie internationale betrekkingen of misschien toch europese politiek misschien in de vorm van een minor ofzo. en kunstgeschiedenis, daar specialiseren in kleine troep zoals zilver en glaswerk. daarvoor misschien naar engeland. Ik weet t allemaal nog zo niet. Voorlopig mijn vriendje houden, geen id hoe lang dat duurt maar 10 jaar is wel erg lang. Heel misschien met m mee naar amerika als ie daar jaar heen gaat. over 10 jaar ben 29 dus nog geen kinderen. qua werk enzo, geen idee ik zie het wel.
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Oud 15-03-2004, 10:15
Verwijderd
mn examen halen, een nieuwe hboopleiding succesvol beginnen, daarna aangenomen worden bij de politie, daar goed in worden, lekker op kamers, nog wat kilootjes afvallen, vaste baan zien te krijgen, en misschien nog gelukkig(er) worden.
Oud 15-03-2004, 10:26
Verwijderd
Eindexamen halen, master halen, naar België verhuizen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Een belangrijke les
Cas Kramers
2 21-02-2012 18:37
De Kantine Wat zijn jouw plannen voor de toekomst?
Missy
99 21-09-2007 10:55
De Kantine Wat zijn jouw plannen voor vandaag?
Scatterheart
354 31-12-2006 00:51
De Kantine Wat zijn jouw plannen voor vandaag?
Phileine
57 11-06-2003 18:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10.