Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Bekijk resultaten poll: Heb je Hyves? Zoja, hoevaak kom je er op?
Ik heb geen hyves. 18 30.51%
Ik heb hyves, maar kom er nooit op. 20 33.90%
Ik heb hyves en check het dagelijks. 17 28.81%
Ik ben een fanatieke hyver. 4 6.78%
Aantal stemmers: 59. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2008, 14:01
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Tegenwoordig hebben heel veel mensen Hyves. Sommige mensen kijken je zelfs vreemd aan als je geen Hyves hebt.

Wat vind je van Hyves? Vind je het maar popiejopie gedoe of vind je het op zich leuk? Heb je zelfs een Hyvesaccount? Zoja, kom je er dan vaak op? Als je hyves hebt, waarom heb je het?
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2008, 14:08
Verwijderd
Ik heb geen Hyves want ik vind het stom en ik heb er niet echt de behoefte aan dat letterlijk iedereen mijn berichtjes e.d. kan lezen. (dat kan hier natuurlijk ook, maar dit is nog énigszins anoniem)
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 15:00
Verwijderd
Ik heb geen hyves maar ik heb het pas 'ontdekt' ik ging wat zoeken naar klasgenootjes van de basisschool. Dat was wel grappig maar ik heb geen behoeft om die mensen iets te vertellen of zelf een account aan te maken.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 15:01
Verwijderd
Ik heb hyves en check het dagelijks. Gebruik het vooral om verjaardagen te onthouden, en om lieve mensen te stalken.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 15:11
Verwijderd
Ik vind Hyves echt een vreselijke rotsite, het browsed niet lekker, het is langzaam en blah. Gewoon slecht design. Wat ik wel heb is Facebook, wat opzich net zo irritant kan zijn... maar het is iets overzichtelijker met al die profielen... plus facebook in canada is als hyves in nederland. Dusch.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 15:12
Lethe
Lethe is offline
Ik heb wel hyves, maar doe er niets mee. Ik weet geloof ik mijn wachtwoord niet eens meer.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Hyves echt een vreselijke rotsite, het browsed niet lekker, het is langzaam en blah. Gewoon slecht design. Wat ik wel heb is Facebook, wat opzich net zo irritant kan zijn... maar het is iets overzichtelijker met al die profielen... plus facebook in canada is als hyves in nederland. Dusch.
Ik heb ook facebook, maar ik snap er echt de ballen niet van
gebruik het alleen om de foto's van mijn zus te bekijken
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 15:30
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
ik heb geen hyves
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 15:35
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Missy heeft ook Hyves hoor.
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 15:35
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Ik zit tussen dagelijks en nooit in. Iets van 5x per week ofzo.
__________________
I want a trip inside your head, spend the day there..
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 15:41
Verwijderd
Ik heb hyves en check het dagelijks.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 15:50
Verwijderd
Ik heb Hyves en ik check het dagelijks. Enorm handig om alle verjaardagen bij te kunnen houden. Daarnaast blijft het leuk om andermans foto's te bekijken Mijn pagina is alleen zichtbaar voor 'vrienden', dus onbekenden kunnen niet meegenieten.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 16:03
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik heb een hyves en ik check het like eens per twee weken ofzo, ik vind het wel leuk om over bekenden te lezen wat er in hun leven gebeurt enzo. Ik gebruik hyves eigenlijk gewoon als sneaky info over mensen krijgen net als ik vroegah bij look2me deed.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 16:09
Verwijderd
cu2 was het vroeger, toch?

Enniewee, ik heb een pagina maar er staat werkelijk niks op en ik kom er alleen op als ik weer een alarmmailtje ofzo krijg bij een krabbel of tik of weetikveel.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 16:14
Verwijderd
Ik vind mezelf te intteligent om Hyves te gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 16:14
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb Hyves en ik check het dagelijks. Of meerdere keren per dag als ik niks te doen heb op mn werk.
Blijft leuk om weer mensen tegen te komen die je viavia dus kent of van vroeger kent. Plus verjaardagen idd en om foto's te kijken.
Mijn hyve is ook alleen zichtbaar voor vrienden.
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 16:30
Verwijderd
ik kom er wel soms op maar zeeeker niet dagelijks, meer maandelijks
dus ik heb nooit aangeklikt (dommme ik)
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 16:32
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ontopic!
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-06-2008, 16:33
Lethe
Lethe is offline
Ik zag dat Missy als laatst gereageerd had en toen dacht ik al dat het een 'ontopic!' reactie zou zijn.

ot: misschien ga ik wel een nieuwe hyves aanmaken, ooit.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 16:39
Verwijderd
Sjongejonge zeg. Nou, anders dan:

Citaat:
Ik vind mezelf te intteligent om Hyves te gebruiken.

haha, wat een non-argument, je schrijft intteligent! Dus, probeer nog een keer een goed argument te verzinnen, en doe dat vooral wáánzinnig ontopic, zodat ik ook nog een keer wáánzinnig ontopic kan reageren. Want nou weet ik alsnog niet waarom je geen hyve hebt!

Ohja, en natuurlijk gebruik ik hyve ook om foto's op te dumpen, want iedere keer dat ik ze op mijn foto emmer dump krijg ik mailtjes van boehoee ik kan ze niet vinden. En ik wil mijn schoolweblog ook niet al te veel vervuilen met foto's van verjaardagen enzo.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 16:43
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
De volgende die offtopic gaat, krijgt een mooie waarschuwing.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 16:50
Verwijderd
Altijd maar weer dat postverwijder.
Citaat:
Sjongejonge zeg. Nou, anders dan:

haha, wat een non-argument, je schrijft intteligent! Dus, probeer nog een keer een goed argument te verzinnen, en doe dat vooral wáánzinnig ontopic, zodat ik ook nog een keer wáánzinnig ontopic kan reageren. Want nou weet ik alsnog niet waarom je geen hyve hebt!

Ohja, en natuurlijk gebruik ik hyve ook om foto's op te dumpen, want iedere keer dat ik ze op mijn foto emmer dump krijg ik mailtjes van boehoee ik kan ze niet vinden. En ik wil mijn schoolweblog ook niet al te veel vervuilen met foto's van verjaardagen enzo.
Nou, een typefoutje aldus, lekker belangrijk.

Geen non-argument, sarcasme.
Maar ik gebruik het niet, omdat het echt zo'n typische 'massasite' is, ik niet zo ben van de profielensites en ik niet door iedereen gezien wil worden.
Mgoed, als ik wist dat je niet tegen Hyveskritiek kon, had ik uiteraard mijn mond gehouden.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Altijd maar weer dat postverwijder. Nou, een typefoutje aldus, lekker belangrijk.

Geen non-argument, sarcasme.
Maar ik gebruik het niet, omdat het echt zo'n typische 'massasite' is, ik niet zo ben van de profielensites en ik niet door iedereen gezien wil worden.
Mgoed, als ik wist dat je niet tegen Hyveskritiek kon, had ik uiteraard mijn mond gehouden.
Haha, jij altijd met je 'sarcasme'. Lekkere vluchtweg
Ik kan heel goed tegen hyvekritiek, maar de leuke one-liner die jij post was niet echt kritiek te noemen

Je hierboven genoemde argument vind ik dan ook een mooie reden om geen hyve te hebben hoor, En eigenlijk vind ik het stiekem ook een eng idee om veel van die elektronische sporen achter te laten. Zo kwam ik laatst in mijn vriendenlijst een meisje tegen dat een tijdje terug overleden is, dat vind ik zo'n maf idee. Dat blijft maar bestaan terwijl die persoon er al niet meer is

nog meer OT: ik heb laatst mijn breezer hoeveelheid aan vrienden verwijderd, omdat ik besloot dat als ik in het dagelijks leven al geen hoi tegen ze durf te zeggen, er ook totaal geen nut was om ze in mijn lijst te hebben.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 17:05
Verwijderd
Vluchtweg? Dat het sarcasme is, is toch gewoon duidelijk. Ik kan mezelf moeilijk serieus te intteligent vinden voor een site. En ja, ook mijn laatste zin was sarcastisch.

Ik heb overigens wel een Partypeeps aangemaakt vorig jaar, aanvankelijk voor de gein. Mgoed daar is het ook bij gebleven eigenlijk, want ik durfde er verder niets mee.

edit: jeetje, typ ik toch weer intteligent
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 17:18
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb uit principe geen hyves. Ik boycot het.

Maar soms ben ik best geintrigeerd en wil ik het stiekem ook
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-06-2008, 17:41
Verwijderd
Ik heb geen hyves en dat wil ik ook zo houden.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 17:43
Verwijderd
..en ik vind dat krabbelen btw achterlijk klinken.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 17:44
Verwijderd
Tikken klinkt net zo belachelijk.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 17:44
Verwijderd
kwekken is nog wel het toppunt van ergheid
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 17:51
Verwijderd
Kwekken heb ik direct uitgeschakeld op het moment dat het uitkwam :')
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 17:52
Verwijderd
Oh wacht, ik heb wel een Hyves.

Vorige maand aangemaakt om mee te pedocatchen, als een veertienjarig meisje.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 17:59
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
ik heb hyves en kom er zo'n keer per week op < maar die staat er niet
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 18:03
Verwijderd
Trouwens de laatste twee opties vind ik wel aardig overeenkomen en inderdaad, er is geen optie zo van niet dagelijks maar ook niet nooit.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 18:03
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
*hyves heeft maar niet weet wat kwekken is, en daar blij om is*
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 18:08
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb hyves maar gebruik het niet zo vaak. Soms wel, dan vliegen de krabbels over en weer.
Eigenlijk vind ik het wel popiejopie gedoe, dan heb je mensen met 500 vrienden en dan dnek ik, hoeveel daarvan spreek je nog vaak?
Aan de andere kant accepteer ik vrijwel iedereen als ik een vriendenverzoekje krijg, maar ik vraag meestal mensen niet zelf om vrienden te worden.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 18:10
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik heb hyves maar gebruik het eigenlijk vooral om mensen op te zoeken, gebruik het zelf niet bepaald actief.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-06-2008, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Ik heb uit principe geen hyves. Ik boycot het.

Maar soms ben ik best geintrigeerd en wil ik het stiekem ook
Dat is het woord dat ik zocht: boycotten.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 18:12
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ik heb het wel, kijk bijna elke dag wel even of er wat spannends is, maar echt actief 'krabbelen' doe ik niet, en kwekken is onzin, ik heb ook msn. mensen zoeken is leuk trouwens.

Wat ik ook wel leuk vind, hoeveel vriendjes heeft de gemiddelde hyver? Neem je iedereen aan of ben je wel kieskeurig.

Ik = kieskeurig. Ik heb er 36 geloof ik
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 18:13
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Nee, ik heb geen Hyves.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 18:15
Verwijderd
Citaat:
Dat is het woord dat ik zocht: boycotten.
Ik ook.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 18:18
Azaelia
Avatar van Azaelia
Azaelia is offline
Citaat:
Ik = kieskeurig. Ik heb er 36 geloof ik
En ik ben allemansvriend (=127)
__________________
In a world, in which what we want, is only what we want, untill it is ours.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 19:04
Verwijderd
Ik heb (had?) het wel, had een vriendin voor me aangemaakt, maar ik heb er nooit meer iets mee gedaan. Kutsite. Mijn hele mailbox raakt ermee overspoeld enzo.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 19:12
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik heb wel een hyves, maar ik kom er vrijwel nooit op. Ik heb verder ook eigenlijk niets tegen hyves. Het bleek wel een handig middel te zijn om mensen terug te vinden. Leuk als je bijv. een reunie wil organiseren
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 19:16
Verwijderd
Hyves is voor sociaal gestoorde mensen, hopeloos hoe vaak sommigen er op zitten.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 19:25
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Gedverdemme, wat is dit nu toch weer voor topic? Hyves moet dood.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 20:47
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb hyves en ik check het dagelijks. En ik vind het grappig dat zoveel mensen zich zo stoer voelen als ze zeggen dat ze geen hyves hebben.

Hoe dan ook, ik vind het heel leuk. Ik heb mijn krabbels afgeschermd, dus het is niet zo dat iedereen het maar kan lezen; enkel de mensen die als 'vriend' aan mij verbonden zijn. Dat zijn mijn vrienden, collega's en voormalig klasgenootjes die ik aardig vond.
Ik lees bijna elke dag wel even wat er bij mij is geschreven en bij een stuk of 5 anderen, het is net een soort weblog. Ik deel ook veel foto's: het is ideaal dat ik mijn (vakantie)foto's kan laten zien zonder m'n hele album mee te hoeven slepen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 20:54
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ik heb hyves en ik check het dagelijks. En ik vind het grappig dat zoveel mensen zich zo stoer voelen als ze zeggen dat ze geen hyves hebben.
Waarop basseer je dat men zich daaorm 'stoer voelt'?

Ik heb geen hyves, wat Chick Rock zegt zo'n beetje. Wel zoek ik soms mensen op Maar eigenlijk ook niet vaak.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 21:54
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Citaat:
Hyves is voor sociaal gestoorde mensen, hopeloos hoe vaak sommigen er op zitten.
Dat kan best wat genuanceerder, er zijn hier ook mensen die hier vaak zijn, maar ook mensen die het met mate doen.
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 21:56
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Oja, en Hyves vind ik best leuk. Foto's kijken van mensen die je al jaren niet meer hebt gezien en lezen wat ze nu aan het doen zijn is best vermakelijk. Daarnaast in contact gekomen met mensen van jaren geleden en wat vrienden gemaakt, op Hyves is het net wat gemakkelijker dan face to face, net zoals bij msn denk ik zo.
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 22:12
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Waarop basseer je dat men zich daaorm 'stoer voelt'?
Dat is mijn interpretatie en leid ik af aan zinnen als 'hyves is voor sociaal gestoorde mensen', 'ik boycot hyves' en 'daar ben ik te intelligent voor'.
Misschien is het misinterpretatie hoor, maar als je je daardoor niet veel stoerder voelt zou je toch gewoon 'ik heb geen hyves, want ik heb er geen behoefte aan' posten oid?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Hyves
kdl2010
4 08-08-2010 23:12
Software & Hardware HELP! hyves adres achterhalen middels het plaatjescode?
fruit-automaat
1 07-09-2009 20:38
De Kantine Hyves
Verwijderd
108 02-07-2007 23:09
Software & Hardware Problemen met Hyves
MC Bobie
4 11-08-2006 23:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:52.