Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-04-2010, 19:07
Verwijderd
Hoe verwijder je Fast Browser Search? Om de een of andere reden (ik vermoed nog steeds met een update van Firefox, want ik down geen toolbars, toch zeker niet zomaar) heeft zich dat op mijn computer genesteld. Ik kan wel scrollen en Google kiezen, maar ik wil dat het gewoon oprot. Vooral ook omdat ik een FBS krijg als een pagina even niet werkt en refreshen blijft dan gewoon op FBS hangen. In het menu kiezen voor FBS te verwijderen werkt niet, want bij de volgende Firefox start, staat het er weer.

Van het weekend heeft iemand met meer verstand ervan ernaar gekeken, maar het ook niet opgelost. Dus enige tips zijn welkom (in de registry zie ik het niet staan).

Help?

Edit: ipv Firefox de schuld te geven, heb ik nagedacht en het ding is verschenen in een periode dat iemand anders mijn pc ook gebruikte. Dat lijkt me logischer dan Firefox eigenlijk. Ik heb al verschillende opties van het internet geprobeerd, maar hij verschijnt niet in mijn add-ons, niet inmijn software, niet in de registry, ik word lichtelijk wanhopig.Oh wacht, nu verschijnt er iets! Ik ga dat even testen.

Laatst gewijzigd op 05-04-2010 om 19:25.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-04-2010, 19:33
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
gewoon rechtermuisknop en dan verwijderen? of anders bij opties/extensies en daar uitschakelen?
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 19:41
Verwijderd
Ging blijkbaar niet. MAAR ik heb gewoon in mijn pc gezocht naar fbs (fast hielp niet echt, aangezien ze het blijkbaar afkorten). Nu heb ik iets verwijderd dat fbstoolbar heet en daarna firefox herstart. FBS stond nog steeds bovenaan, maar google toonde zich als eerste, even rechtermuisknop, wel verwijderen en nu BLIJFT hij weg als ik herstart <3. Ik hoop echt dat het nog zo is als mijn computer herstart is.... Snel even mijn prullenbak leeggooien
Met citaat reageren
Oud 05-04-2010, 21:57
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Ik zou eventjes scannen met Malwarebytes Anti-Malware (gewoon de gratis versie). Dan weet je zeker dat evt. restanten (die er nu ongetwijfeld nog zijn) ook goed verwijderd worden
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2010, 16:43
Verwijderd
Gedaan, maar niets meer gevonden, al loopt ie nog wel te kutten als een pagina even niet werkt, nou ja, daar kan ik mee leven .
Met citaat reageren
Oud 11-04-2010, 18:52
freyk
Avatar van freyk
freyk is offline
Zou je ter controle nog ff met applicatie hijackthis ff een logje maken en de inhoud daarvan op [centraal] spyware, adware en virussen willen plaatsen?
__________________
"Typefouten zijn gratis" | "Daar is vast wel een knopje voor" | "Ik weet, want ik zoek" | Powered by Firefox, Chromium, Mac OS X, OpenSuse, and Google.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19.