Oud 25-06-2013, 14:42
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Nieuwe, vorige was vol.

Ik waardeer het niet dat er een krasje op de voorkant van mijn mooie naaimachine zit Één moet de eerste zijn, maar het doet wel een beetje pijn
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Oud 25-06-2013, 15:04
Verwijderd
Ik heb ontzettende honger/trek/iets, maar er ligt nog wel een zak chips, maar ik wil daar niet aan beginnen, omdat ik er al een op heb afgelopen paar dagen.
Oud 26-06-2013, 01:38
Verwijderd
het is echt NIET te geloven, maar de belastingdienst heeft mij WEER een brief gestuurd dat ze geen rekeningnummer van mij hebben. WTF!!! Ik heb dat ding al DUIZEND keer ingevuld, ik krijg al sinds 2003 geld op hetzelfde rekeningnumer van hen (elke maand dus), is nog nooit gewijzigd. Dit is toch niet normaal????Bij elke brief let ik er ook nog speciaal op dat ik dat hokje aankruis of ik voortaan alle betalingen naar dat rekeningnummer wil.
Dus zo zijn we weer drie weken verder voor ik mijn belastinggeld dan eindelijk heb
Oud 26-06-2013, 12:41
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
jaarrekening EON, nog even 500 euro betalen
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-06-2013, 13:15
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn kat heeft weer een jonge merel vermoord en opgegeten Ouwe moordenaar.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-06-2013, 13:16
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ik denk al de hele dag dat het donderdag is en ik morgen dus vakantie heb.... maar het is nog maar woensdag
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 26-06-2013, 15:35
highplaces
Avatar van highplaces
highplaces is offline
Het feit dat meneer de werkgever me niet op de lijst had gezet en ik dus eigenlijk voor niets naar werk was gekomen (stond ik daar om 07.00 uur).
__________________
One good thing about music, when it hits you, you feel no pain. - Bob Marley
Oud 26-06-2013, 17:14
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
jaarrekening EON, nog even 500 euro betalen
whut, hoe kan dat nu? Is jouw voorschot zo extreem laag of verbruik jij gewoon zo veel stroom?
__________________
you're not my demographic
Oud 26-06-2013, 17:35
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
whut, hoe kan dat nu? Is jouw voorschot zo extreem laag of verbruik jij gewoon zo veel stroom?
Kan maar zo, met die plantjes op zolder .
Oud 26-06-2013, 18:18
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
... dat ik niet naar rock werchter zal gaan
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 26-06-2013, 18:44
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn stufi gaat volgend jaar omlaag, in plaats van omhoog Terwijl ik meer moet betalen aan school.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-06-2013, 18:59
O RLY
Avatar van O RLY
O RLY is offline
Een lokale puistuitbraak op mijn kin.
__________________
Overigens ben ik van mening dat Carthago verwoest moet worden.
Oud 26-06-2013, 19:03
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
whut, hoe kan dat nu? Is jouw voorschot zo extreem laag of verbruik jij gewoon zo veel stroom?
Laag voorschot gecombineerd met hoog gasverbruik. Ik kan je zeggen dat alle Joden wel dood zijn, zo ongeveer. Maar nee, heb een niet al te efficiënte woning qua verwarming; en het was lang koud etc.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 26-06-2013, 19:17
Verwijderd
Ik ga volgend jaar minder verdienen voor hetzelfde werk. En ik verdiende al zoveel
Oud 26-06-2013, 20:16
Champs-Élysées
Avatar van Champs-Élysées
Champs-Élysées is offline
Citaat:
Ik ga volgend jaar minder verdienen voor hetzelfde werk. En ik verdiende al zoveel
Harder werken misschien? Zo werkt dat hier denk ik.
__________________
Echt superlief van mijn mams dat ze een babybel in mijn broodtrommel gedaan heeft <3
Oud 26-06-2013, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Harder werken misschien? Zo werkt dat hier denk ik.
Ehh, wat?
Oud 26-06-2013, 20:28
Verwijderd
schimmel in broodje.
Oud 26-06-2013, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Ehh, wat?
dit ja
Ads door Google
Oud 26-06-2013, 22:18
Verwijderd
Citaat:
Ehh, wat?
Citaat:
dit ja
Champs is een beetje troll. En geretardeerd, ook. Hard om lachen en weer doorgaan
Oud 27-06-2013, 10:23
Verwijderd
Citaat:
Ik ga volgend jaar minder verdienen voor hetzelfde werk. En ik verdiende al zoveel
Oud 28-06-2013, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Champs is een beetje troll. En geretardeerd, ook. Hard om lachen en weer doorgaan
En weer doorgaan met minder verdienen ja. Inmiddels op mijn andere werk (waar ik als zzp'er werk) nog wel ergere berichten gehoord. Incl. een boeteclausule voor bij tussentijds vertrek (zzp'er he?!). Op een plek waar je dus a. minder gaat verdienen b. waar mijn uurloon allang niet meer marktconform was c. waar je nergens de voordelen van een cao hebt en d. ze verwachten dat je drie verschillende middagen in de week beschikbaar bent voor een uurtje of 5 aan werk Oh ja en e. waar het 'niet de bedoeling' is dat je vergaderingen factureert
En ondertussen is er weggaan eigenlijk geen optie, want dan heb ik al helemáál te weinig inkomen

Ik heb een nette protestmail gestuurd, en met mij meer. Godverdegodver
Oud 28-06-2013, 13:27
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
En weer doorgaan met minder verdienen ja. Inmiddels op mijn andere werk (waar ik als zzp'er werk) nog wel ergere berichten gehoord. Incl. een boeteclausule voor bij tussentijds vertrek (zzp'er he?!). Op een plek waar je dus a. minder gaat verdienen b. waar mijn uurloon allang niet meer marktconform was c. waar je nergens de voordelen van een cao hebt en d. ze verwachten dat je drie verschillende middagen in de week beschikbaar bent voor een uurtje of 5 aan werk Oh ja en e. waar het 'niet de bedoeling' is dat je vergaderingen factureert
En ondertussen is er weggaan eigenlijk geen optie, want dan heb ik al helemáál te weinig inkomen

Ik heb een nette protestmail gestuurd, en met mij meer. Godverdegodver
Wat denken die mensen wel niet... Wordt het niet eens tijd voor iets anders?
Oud 28-06-2013, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Wat denken die mensen wel niet... Wordt het niet eens tijd voor iets anders?
Lees mijn een na laatste zin Er IS niks anders.
Oud 28-06-2013, 13:40
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Lees mijn een na laatste zin Er IS niks anders.
Ook niet in de nabije omgeving?
Oud 28-06-2013, 13:42
Verwijderd
Nee, juist niet in de nabije omgeving Werk is bijzonder schaars, en ik solliciteer me een end in de rondte (op de paar vacatures die soms voorbij komt en waar iedere theatermaker zich op stort) maar ben vaak net niet goed genoeg of niet genoeg beschikbaar. En vergeleken bij sommige oud-studiegenoten doe ik het nog niet eens zo slecht, maar ik reis dus al half Nederland door.
Advertentie
Oud 28-06-2013, 17:12
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Lees mijn een na laatste zin Er IS niks anders.
Sucks en omdat er natuurlijk bijna geen ander werk is kunnen werkgevers de gekste eisen aan je stellen. Slechte zaak.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 28-06-2013, 19:57
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Omdat ik een vieze buitenlander ben, moet ik 500 euro borg betalen om een telefoonabonnement à 14 euro p/maand af te sluiten. Nu wilde ik een tweede, zelfde abonnement, en krijg ik een brief dat ik daarvoor weer 500 euro borg moet betalen.
Oud 28-06-2013, 22:11
Verwijderd
Nieuwe EP van Rome.

Citaat:
We could not process your order. The sale of MP3 Downloads is currently only available to UK customers. Please refer to the terms of use of the MP3 store to determine the geographical restrictions.

We apologise for any inconvenience this may have caused you.
Wil ik eens legaal iets downloaden :') GIEV.
Oud 28-06-2013, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Sucks en omdat er natuurlijk bijna geen ander werk is kunnen werkgevers de gekste eisen aan je stellen. Slechte zaak.
Dat is inderdaad het probleem. Die eikels weten maar al te goed dat we schreeuwen om werk, dus hoeven ze ook niet heel erg aardig voor ons te zijn
Oud 29-06-2013, 11:55
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Dit soort gesprekken via sms/app:

>Zullen we weer eens afspreken?
<Jaaa, leuk wat een goed idee! *moeilijk doet over datum* Oke, woensdag?

Op dinsdag:
>Wat is het plan voor morgen?
<O oeps, ik kan helemaal niet, sorry! Maar ik wil echt heel graag afspreken!!
>Oke, geen probleem, in het weekend dan?
<Eh *moeilijk doet* ja, zaterdag kan wel.
>Mooi, wat wil je doen? Samen eten? Lunchen?
<*niet reageert op voorgaande* Zal ik bij jou langskomen? Of in de stad?
>Thee in de stad, zaterdag 3 uur?
<*geen reactie*

Zaterdagochtend, 11 uur:
>Gaat onze theedate nog door?
<Vind ik goed, over een uurtje ofzo?
>Liever ergens later op de middag, kan dat ook?
>Sorry, ik denk niet dat het nog gaat lukken vandaag...

__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 29-06-2013, 12:02
Verwijderd
Oh bah Zeer herkenbaar. Kunstenaar of theatermaker toevallig?
Oud 29-06-2013, 12:07
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Kunstdocent
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 29-06-2013, 12:23
Verwijderd
Hahaha
Oud 29-06-2013, 13:20
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
In dezelfde categorie: mensen waar je afspraken mee maakt om te gaan stappen, maar vergeten door te geven dat ze toch iets anders willen afspreken, waardoor je op het laatste moment weer allemaal dingen moet gaan regelen om te voorkomen dat je alleen in de kroeg staat of beter thuis kunt blijven
__________________
you're not my demographic
Oud 29-06-2013, 13:43
Verwijderd
Of mensen die twee dagen voor de afspraak op jouw vraag hoe laat ze willen komen en of ze dan nog moeten eten melden dat ze eigenlijk helemaal geen geld hebben maar dat ze je heel erg graag willen zien en of jij misschien dan 2.5 uur wilt rijden met het geld dat je niet hebt?
En ik was nog zo gek ook om het te doen. Waarna zij haar borderline losliet nadat haar scharrel en ik het hadden over werk 'wat wij wel niet dachten om te praten over werk terwijl zij er geen had'. Is meteen de laatste keer geweest dat ik nog contact met haar heb gehad.

Is al meer dan een jaar geleden nu, maar ik vond het wel best herkenbaar dus, dat afsprakengedoe van CR, daarvoor ging het ook al zo.
Oud 29-06-2013, 13:59
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Of mensen die twee dagen voor de afspraak op jouw vraag hoe laat ze willen komen en of ze dan nog moeten eten melden dat ze eigenlijk helemaal geen geld hebben maar dat ze je heel erg graag willen zien en of jij misschien dan 2.5 uur wilt rijden met het geld dat je niet hebt?
En ik was nog zo gek ook om het te doen. Waarna zij haar borderline losliet nadat haar scharrel en ik het hadden over werk 'wat wij wel niet dachten om te praten over werk terwijl zij er geen had'. Is meteen de laatste keer geweest dat ik nog contact met haar heb gehad.

Is al meer dan een jaar geleden nu, maar ik vond het wel best herkenbaar dus, dat afsprakengedoe van CR, daarvoor ging het ook al zo.
Het is al een jaar geleden maar je baalt er vandaag nog van?
Ads door Google
Oud 29-06-2013, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Het is al een jaar geleden maar je baalt er vandaag nog van?
Nee! Dat is wat ik zeg, gewoon een reactie op CR dat ik het herkende.
Oud 29-06-2013, 22:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vriendinnen die zeggen 'je mag me altijd wakkerbellen' en dan hun kankermobiel uitzetten als ze gaan slapen
Oud 01-07-2013, 08:31
Verwijderd
Een kunstboek dat ik heel graag wil hebben kost 45 euro en dat geld heb ik daar niet voor
Oud 01-07-2013, 16:51
Takkeling
Takkeling is offline
Een stukje van het spalkje achter mijn tanden is losgegaan en vervolgens afgebroken, en nu steekt er een venijnig stukje ijzerdraad uit waar ik telkens als ik kauw of slik mijn tong aan openhaal. Het is net alsof er prikkeldraad in mijn mond zit.
Oud 01-07-2013, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Een stukje van het spalkje achter mijn tanden is losgegaan en vervolgens afgebroken, en nu steekt er een venijnig stukje ijzerdraad uit waar ik telkens als ik kauw of slik mijn tong aan openhaal. Het is net alsof er prikkeldraad in mijn mond zit.
Same here!
Maar het vervelendste eraan vind ik nog dat het plakken me weer een paar tientjes gaat kosten die de verzekering niet vergoedt
Oud 01-07-2013, 18:41
Takkeling
Takkeling is offline
Citaat:
Same here!
Maar het vervelendste eraan vind ik nog dat het plakken me weer een paar tientjes gaat kosten die de verzekering niet vergoedt
Inderdaad ja.
Oud 01-07-2013, 21:44
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Maarten van Roozendaal is overleden.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-07-2013, 09:58
Verwijderd
Mijn mobieltje is weg.
Oud 03-07-2013, 20:08
Verwijderd
Teveel dierenellende op één dag.
Oud 04-07-2013, 01:26
Verwijderd
Bureaucratische wanstaltigheden op m'n werk, borderlinecollegae en een familielid die op FB een 'Stop Rutte, de viese DIEF!!!11'-plaatje post. En oneerlijke mensen.
Oud 04-07-2013, 04:02
Prospect
Avatar van Prospect
Prospect is offline
Ik waardeer mijn slaapritme al enkele dagen niet
Oud 04-07-2013, 04:50
Verwijderd
Citaat:
Teveel dierenellende op één dag.
Luizen in je haar, maaien in je eten en ratten in de keuken?
Oud 04-07-2013, 05:36
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik waardeer mijn slaapritme al enkele dagen niet
Oud 04-07-2013, 07:35
Verwijderd
Citaat:
Luizen in je haar, maaien in je eten en ratten in de keuken?
Nee, doodgeschoten honden en geplette shetlanders.


Ik waardeer het vandaag niet dat ik gisteren heb ontdekt dat spaghetti soms problematisch is. De ene keer wel en de andere keer niet (verschilt ook niet naar gelang de soort) en de keer dat het wel is, is zo pijnlijk, dat ik spaghetti maar van mijn menu ga schrappen. Gelukkig zijn andere pastasoorten geen probleem.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Klacht moslima omdat huisarts toegang weigerde
Joostje
500 23-02-2010 15:41
De Kantine Weerwolfspel #57
Biertank 52
500 24-03-2009 21:01
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederlandse moslims: Theo van Gogh moet stoppen met columns in Metro
naam onbekend
218 09-04-2004 14:50
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen sluierverbod (betoog) Nederlands
bayirgul
12 26-03-2004 10:59
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Levensbeschouwing & Filosofie Dag des Oordeels
Mujahidien
82 24-02-2002 21:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:43.