Oud 10-07-2015, 16:50
Verwijderd
Wordt er eigenlijk nog gemodereerd op DK? Volgens mij kunnen we gewoon een random ander topic (zoals dit) kapen en het als wsz gebruiken.
Advertentie
Oud 10-07-2015, 16:53
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Lijkt me prima
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 10-07-2015, 16:53
Verwijderd
Ik zou ook wel buschauffeur willen zijn. Niet voor mijn hele leven, maar voor een tijdje lijkt me wel nice. Of als bijbaantje ofzo.
Oud 10-07-2015, 16:54
Verwijderd
Oh er stond treinchauffeur. Treinchauffeur. Maar dat lijkt me ook wel aardig.
Oud 10-07-2015, 17:00
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
En minder human interaction! Ik wil wel vrachtwagenchauffeur zijn.
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 10-07-2015, 19:17
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Oud 10-07-2015, 19:41
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Preusspresso
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 10-07-2015, 19:48
Verwijderd
Zo kan het ook, rebelse Tina en Klaver
Oud 10-07-2015, 19:49
Verwijderd
1937 trouwens? Dat kan toch nooit?
Oud 10-07-2015, 20:25
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
ja maar ik wilde niet wéér degene zijn die het nieuwe dooie topic opent
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 10-07-2015, 20:28
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Preusspresso


Citaat:
Zo kan het ook, rebelse Tina en Klaver
Que?

Citaat:
1937 trouwens? Dat kan toch nooit?
Geen idee, hoezo niet?
Oud 10-07-2015, 21:04
Verwijderd
Citaat:
ja maar ik wilde niet wéér degene zijn die het nieuwe dooie topic opent
zwaar lefe
Citaat:


Que?

Geen idee, hoezo niet?
zie het facebook etc topic waar Tina en Klaver alle forumregels aan hun laars lappen en daar de boel compleet uit de klauwen laten escaleren.

omdat ik dacht dat we heel lang geleden al een keer de 2000 hadden aangetikt.
Oud 10-07-2015, 21:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Is WSZ weer verboden?
Oud 10-07-2015, 23:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Verplaatst, stouterds
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-07-2015, 00:05
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Ja, joh, verneuk mn topic, LP. Niets zo afschuwelijk als gemanipuleerde posts.
Oud 11-07-2015, 00:06
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
zwaar lefe


zie het facebook etc topic waar Tina en Klaver alle forumregels aan hun laars lappen en daar de boel compleet uit de klauwen laten escaleren.

omdat ik dacht dat we heel lang geleden al een keer de 2000 hadden aangetikt.
Ik sien t.

Geen idee of dat zo is.
Oud 11-07-2015, 00:11
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Ik zie wel dat #1879 ineens #1890 kwam.
Oud 11-07-2015, 00:13
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
En voor 1864, 1873.
Ads door Google
Oud 11-07-2015, 00:15
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
1844 en 1837 missen
Oud 11-07-2015, 00:16
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
1806 mist ook
Oud 11-07-2015, 00:17
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Verveling slaat toe?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 11-07-2015, 00:18
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
En toen was ik op pagina 10, 12-01-2013, #1769. Da was m.
Oud 11-07-2015, 00:18
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Verveling slaat toe?
Dwangneurose eerder.
Oud 11-07-2015, 00:34
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Ik zou ook wel buschauffeur willen zijn. Niet voor mijn hele leven, maar voor een tijdje lijkt me wel nice. Of als bijbaantje ofzo.
buschauffeur lijkt me echt ultiem relaxed idd
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 11-07-2015, 00:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, joh, verneuk mn topic, LP. Niets zo afschuwelijk als gemanipuleerde posts.
Graag gedaan
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 11-07-2015, 00:58
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Hazel schreef:
Ik heb die lemon vanilla op jouw aanraden geprobeerd maar vond het echt niet om weg te krijgen. Teveel lemon . Nu wil ik die coffee caramel jelly (oid) proberen maar ik vroeg me af: door de rietjes van starbucks past toch helemaal geen jelly?
Als je veel lemon proeft hebben ze 'm duidelijk niet goed gemaakt. Of te veel lemon, of ze zijn de vanilla vergeten, want ik vind 'm echt best wel zoet. Of je houdt gewoon helemaal niet van citroen en in dat geval moet je 'm sowieso niet bestllen. Die jelly slurp je zo op door je rietje, had ik zelf ook niet gedacht, maar gaat prima.

Citaat:
ßuerp schreef:
Frappuccino-drinkers, doen jullie het drankje ook bestellen zonder de merknaam te gebruiken?
Dit is werkelijk de grootste bullshit ever, en ik was ook vrij pissig toen ik het filmpje online zag. Er is geen knop op de kassa waarmee we magisch de merknaam er vanaf kunnen halen, zo werkt dat gewoon niet in een winkel. (Srsly, je gaat toch ook niet naar de Mac om te vragen om 'zo'n Big Mac, maar dan zonder de naam', alsof het dan ineens goedkoper is?)
Dat ze in het filmpje een drankje had van 3,25 is niet onmogelijk, maar dan heb je dus alleen espresso en melk. Als je daar los alle ingredienten van een frappuccino aan toevoegt ben je zelfs meer kwijt (50 cent voor 2x siroop, slagroom en saus), dus dan ben je gewoon een dommie.
Als je echt geen merkje wilt, dan moet je uberhaupt niet naar de starbucks gaan.
Ik vraag me overigens nog steeds af wie die conjo was achter de kassa en of hij echt heeft gezegd dat het dan een euro goedkoper is, of dat ze flink in het filmpje hebben zitten knippen. Het was iig zwaar irritant om de dagen erna te moeten werken en hetzelfde verhaal duizent keer te moeten uitleggen.
[/rant]
__________________
Who's this jabroni?
Oud 11-07-2015, 03:14
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hey jongens, ik slaap altijd op mijn rechterzij (althans, dat neem ik aan, ik word altijd zo wakker en heb wel eens een gevoelloze arm), maar ik loop al bij de fysio voor die schouder en erop liggen blijkt de afgelopen dagen ook geen succes. De pijn is in een paar dagen gegaan naar 'moh, binnenkort maar eens bellen' tot 'omg hoofdpijn vanuit mijn nek'. Ik kan veel vinden op Google, maar geen tips om het helemaal te voorkomen. Ik zou graag niet omrollen. Ik geloof niet dat een kussen naast me gaat werken, want ik denk dat ik daar gewoon op/tegenaan ga liggen. Ik ga dat vanavond trouwens wel proberen, maar als iemand een tip heeft, dan graag, want de fysio is duur

Hoe duur? KANKERDUUR.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-07-2015, 03:51
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Laat iemand je vastbinden.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 11-07-2015, 06:09
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik lig altijd veel stiller als er een katbeest op of bij me slaapt. Maar mijn bejaarde kat is misschien ook iets indrukwekkender qua gewicht dan jouw poezels.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 11-07-2015, 11:17
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
Dit is werkelijk de grootste bullshit ever, en ik was ook vrij pissig toen ik het filmpje online zag. Er is geen knop op de kassa waarmee we magisch de merknaam er vanaf kunnen halen, zo werkt dat gewoon niet in een winkel. (Srsly, je gaat toch ook niet naar de Mac om te vragen om 'zo'n Big Mac, maar dan zonder de naam', alsof het dan ineens goedkoper is?)
Dat ze in het filmpje een drankje had van 3,25 is niet onmogelijk, maar dan heb je dus alleen espresso en melk. Als je daar los alle ingredienten van een frappuccino aan toevoegt ben je zelfs meer kwijt (50 cent voor 2x siroop, slagroom en saus), dus dan ben je gewoon een dommie.
Als je echt geen merkje wilt, dan moet je uberhaupt niet naar de starbucks gaan.
Ik vraag me overigens nog steeds af wie die conjo was achter de kassa en of hij echt heeft gezegd dat het dan een euro goedkoper is, of dat ze flink in het filmpje hebben zitten knippen. Het was iig zwaar irritant om de dagen erna te moeten werken en hetzelfde verhaal duizent keer te moeten uitleggen.
[/rant]


Een BigMac heeft toch geen royalties? Dus sws niet te vergelijken.
Maar dan is de vraag nog idd of Starbucks ook merkloos het drankje kan/wil verkopen. En of het dan goedkoper is. Ik neem maar van je aan dat t apart duurder is (al vroeg Rambam niet om 2x siroop natuurlijk). Ik was wel verbaasd dat de medewerker zo snel wist hoeveel t zou kosten, dus een duimzuiging/nattevinger lijkt me niet onwaarschijnlijk, of knipwerk inderdaad.
Oud 11-07-2015, 11:43
Abby.
Abby. is offline
@ssuerp: oh ja, je betaalt een euro meer voor de naam 'frappuccino' he? Vergeten.
Oud 11-07-2015, 11:49
Abby.
Abby. is offline
En of dat verhaal nou klopt of niet: een caramel macchiato is lekker, maar een cappuccino met een shot karamelsiroop ook en die is ook een euro goedkoper. En het verschil is m.i. niet erg groot.
Oud 11-07-2015, 12:01
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Holland Oates, speel jij Ark: Survival Evolved? Je kan dinosaurussen trainen en op ze rijden enzo. Ik had drie dilophosaurussen genaamd Dylan, Delano en Deleyley en we waren de hele map keihard aan het ownen maar nu zijn ze opgegeten door piranha's en ben ik overgebleven met alleen een triceratops
Oud 11-07-2015, 12:26
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Met 'trainen' bedoel ik 'temmen'.

Je kan ook dodo's slaan.
Oud 11-07-2015, 12:40
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Laat iemand je vastbinden.

Citaat:
Ik lig altijd veel stiller als er een katbeest op of bij me slaapt. Maar mijn bejaarde kat is misschien ook iets indrukwekkender qua gewicht dan jouw poezels.
Ja, en mijn katten hebben hun eigen plekjes in bed, zij ligt aan het voeteneind op haar eigen kussentje en hij ligt boven mijn hoofd op zijn kussen. Als ze dan al bij me liggen, gaan ze echt weg als ik beweeg
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 11-07-2015, 13:32
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Sorry ik las natte vinger, gaat het over seks?
Ads door Google
Oud 11-07-2015, 13:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:


Ja, en mijn katten hebben hun eigen plekjes in bed, zij ligt aan het voeteneind op haar eigen kussentje en hij ligt boven mijn hoofd op zijn kussen. Als ze dan al bij me liggen, gaan ze echt weg als ik beweeg
Mijn vijf kilo haar komt het liefst stijf tegen me aan liggen. Alleen als mijn vader niet thuis is overigens, anders ligt ze liever bij hem omdat ze dat bed gewend is en katten autistische beestjes zijn.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 11-07-2015, 17:24
Verwijderd
Hoi
Oud 11-07-2015, 17:32
Verwijderd
Hoi!

Omg lees nu je post op L&R! Vorige week al! Gefelicteerd
Oud 11-07-2015, 17:45
Verwijderd
Dank je! Ja ik wou even wachten met internet announcements tot de belangrijke mensen de geboortekaartjes binnen hadden
Oud 11-07-2015, 17:46
Verwijderd
Maar nu wordt DK dus ook weer dubbel gemodereerd
Oud 11-07-2015, 17:57
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Gefeliciteerd, Sarah!
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 11-07-2015, 18:13
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
En of dat verhaal nou klopt of niet: een caramel macchiato is lekker, maar een cappuccino met een shot karamelsiroop ook en die is ook een euro goedkoper. En het verschil is m.i. niet erg groot.
3,75 vs 4,20. Bij een caramel macchiato heb je siroop + saus, dus ongeveer hetzelfde als je cappuccino bestelt met 2 extra ingredienten.

Citaat:


Een BigMac heeft toch geen royalties? Dus sws niet te vergelijken.
Maar dan is de vraag nog idd of Starbucks ook merkloos het drankje kan/wil verkopen. En of het dan goedkoper is. Ik neem maar van je aan dat t apart duurder is (al vroeg Rambam niet om 2x siroop natuurlijk). Ik was wel verbaasd dat de medewerker zo snel wist hoeveel t zou kosten, dus een duimzuiging/nattevinger lijkt me niet onwaarschijnlijk, of knipwerk inderdaad.
Ik heb geen idee hoe het zit met royalties bij bedrijven, maar ik vind het wel logisch dat als je bij een groot keten iets koopt, dat je dan automatisch iets krijgt met dat merk. Dat die medewerker zo snel de prijs wist vind ik ook niet gek, want op een gegeven moment weet je de prijzen wel uit je hoofd. Dat drankje van 3,25 is een latte en dat is nogal basic, en dat kan ook als koud drankje, dat dus geen frappuccino is. Maar dan had die muts dus wel een drankje zonder extras en ik heb in het filmpje niet gezien wat ze nou uiteindelijk kreeg. Hmm.

Citaat:
Holland Oates, speel jij Ark: Survival Evolved? Je kan dinosaurussen trainen en op ze rijden enzo. Ik had drie dilophosaurussen genaamd Dylan, Delano en Deleyley en we waren de hele map keihard aan het ownen maar nu zijn ze opgegeten door piranha's en ben ik overgebleven met alleen een triceratops
Nee, ik speel eigenlijk nooit spelletjes, maar het klinkt wel als iets wat ik moet proberen. Goede raptornamen, trouwens. Jammer dat ze dood zijn.
__________________
Who's this jabroni?

Laatst gewijzigd op 11-07-2015 om 18:26.
Oud 11-07-2015, 18:14
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Omg, gefeliciteerd, Sarah!!!!!!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 11-07-2015, 19:33
Verwijderd
Gefeliciteerd met je vaginale ontploffing, Sarah!
Oud 11-07-2015, 19:36
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Gefeliciteerd.
Oud 11-07-2015, 19:36
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Citaat:
3,75 vs 4,20. Bij een caramel macchiato heb je siroop + saus, dus ongeveer hetzelfde als je cappuccino bestelt met 2 extra ingredienten.



Ik heb geen idee hoe het zit met royalties bij bedrijven, maar ik vind het wel logisch dat als je bij een groot keten iets koopt, dat je dan automatisch iets krijgt met dat merk. Dat die medewerker zo snel de prijs wist vind ik ook niet gek, want op een gegeven moment weet je de prijzen wel uit je hoofd. Dat drankje van 3,25 is een latte en dat is nogal basic, en dat kan ook als koud drankje, dat dus geen frappuccino is. Maar dan had die muts dus wel een drankje zonder extras en ik heb in het filmpje niet gezien wat ze nou uiteindelijk kreeg. Hmm.



Nee, ik speel eigenlijk nooit spelletjes, maar het klinkt wel als iets wat ik moet proberen. Goede raptornamen, trouwens. Jammer dat ze dood zijn.
T was wel handig geweest als ze ernaast ook een frappuccino hadden besteld om te vergelijken.
Oud 11-07-2015, 19:52
Abby.
Abby. is offline
@Pip: dinsdag ga ik weer naar Den Haag. Dagje uit met moeders. We gaan sowieso naar de Anton Corbijn-expo, maar als je verder nog goeie Haagse tips hebt...
Oud 11-07-2015, 20:15
Hazel
Hazel is offline
Abs, ken jij de Veenfabriek? Wat vind je van ze?
__________________
Satan wanna put me in a bow tie
Oud 11-07-2015, 20:20
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Hoi
hier ook gefeliciteerd! en
tell us more, tell us more (8)
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:47.