Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-02-2019, 18:59
Verwijderd
Geen idee hij zat aan een tafel te vreten.
Advertentie
Oud 12-02-2019, 19:00
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
MeisjeLisa face reveal
Oud 12-02-2019, 19:01
Verwijderd
Ik heb achter Joost Prinsen op de trein richting Damsko centraal staan wachten op Slotervaart. Ha.
Oud 12-02-2019, 19:02
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
En ik zag Tunahan Kuzu in Den Haag.
Oud 12-02-2019, 19:03
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ik in Zwolle
__________________
Forumdownie
Oud 12-02-2019, 19:03
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Ik zag mijzelf in de spiegel
Oud 12-02-2019, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Ik heb achter Joost Prinsen op de trein richting Damsko centraal staan wachten op Slotervaart. Ha.
Ik zat in m'n stamkroeg, staat Motörhead daar opeens.... Herman Brood kwam met enige regelmaat binnenstormen ook. En euh, de Heideroosjes heb ik er een paar keer gezien, een klasgenoot deed hun website (hoi Rob!). En euh, die keer dat ik op de verjaardag van .sann was en dat AC/DC en Iron Maiden kwamen doorzakken na een optreden in de IJsselhallen was dan wel weer iets minder maar ach, dat kan gebeuren, die verjaardag van .sann was vrij legendarisch ook.

En het was ook leuk dat Maxim Hartman opeens naast me stond te bestellen op zaterdagmiddag. En daar sta ik best gaaf mee op de foto. Als ik me niet vergis is het de eerste foto die ik mobiel op FB heb gezet ooit.
Oud 12-02-2019, 19:12
Verwijderd
Maar dat is allemaal geen Joost Prinsen
Oud 12-02-2019, 19:14
Verwijderd
Die is bij ons op school geweest ooit ivm Het Klokhuis!
Oud 12-02-2019, 20:11
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Jij moet terug naar Internet University en opnieuw je Karendiploma gaan halen; een grote bek hebben is niet hetzelfde als trollen.
Citaat:
En dit is waarom je een troll bent. Gewoon weer een grote bek. Waarom roep je dat je geen troll bent maar gedraag je je vervolgens PRECIES als een troll? Nou? Geef eens antwoord.
Lol!
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 13-02-2019, 12:40
Verwijderd
Wat een partijtje onnodige gele kaarten bij MU-PSG zeg. En wat is Mbappé snel Vanavond, AJA-RMA, voorspel ik 1-3.
Oud 13-02-2019, 19:11
Verwijderd
Tuna je was op tv. Wat ben je enorm aantrekkelijk.
Oud 13-02-2019, 19:51
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Voordeel aan een witte pagina.. Realiseren dat ik mn schermen eens schoon moet maken..
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Oud 13-02-2019, 19:53
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Voordeel aan een witte pagina.. Realiseren dat ik mn schermen eens schoon moet maken..
Daarom hebben we scholieren.com dark theme™ nodig.
Oud 13-02-2019, 19:54
Katertje
Avatar van Katertje
Katertje is offline
Citaat:
Daarom hebben we scholieren.com dark theme™ nodig.
Ik ben voor!

Jon naamzoek!
__________________
-= and ye harm none, do what ye will. =- !!! voorheen o.s. !!! |*Kat aai*
Cingulomaniac.
Oud 13-02-2019, 19:58
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Van mij mag het forum een nieuwe look hebben.
Oud 13-02-2019, 20:15
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Van mij mag je moeder een nieuwe look hebben.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 13-02-2019, 20:20
Haller
Avatar van Haller
Haller is offline
Gekke roast jo
Oud 13-02-2019, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Van mij mag het forum een nieuwe look hebben.
Wat is er mis met geel?
Oud 13-02-2019, 20:39
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Van mij mag je moeder een nieuwe look hebben.
Geef me patat jij Vlaamse friet.
Anders mag je niet in Nederland komen
Oud 13-02-2019, 20:40
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Wat is er mis met geel?
Dat is scholieren.com klassiek
Oud 13-02-2019, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Geef me patat jij Vlaamse friet.
Anders mag je niet in Nederland komen
Zou ik me niet laten zeggen lieve Macrador
Oud 13-02-2019, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Dat is scholieren.com klassiek
Dat ontwerp is echt fantastisch
Oud 13-02-2019, 21:24
Verwijderd
Ik heb echt enorm veel zin in een sigaret en glas wijn.
Oud 13-02-2019, 21:25
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ik heb echt enorm veel zin in een sigaret en glas wijn.
Vraag het aan de kakbelg
Oud 14-02-2019, 07:57
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Dat ontwerp is echt fantastisch
Ga patat eten
__________________
Forumdownie
Oud 14-02-2019, 08:08
Verwijderd
Citaat:
Terecht afgekeurd doelpunt. Al was het zonder VAR natuurlijk nooit afgekeurd, maar ja, dat is geen argument. Pech met bal op de paal, Ziyech moet grote kans natuurlijk afmaken net als Dolberg op het eind.

Real krijgt drie á vier redelijk goede kansen en maakt dan wel gewoon twee doelpunten. Zuur maar precies wat je op dit niveau kan verwachten.
Ja, precies dit. Na zo'n eerste helft moet je gewoon met 2-0 de rust in gaan. Had ook verdiend geweest. Maar dat is dan de makke van Ajax; teveel kansen nodig, te weinig effectief. In de tweede helft kreeg Real meer grip op middenveld en tsja, spitsen daar hebben niet zo gek veel kansen nodig. Zuur hoor.

Die commentator ratelde ook "Ajax kan met opgeheven hoofd de catacomben in"; rot toch op man. Wat heb je daar nou aan. Is er een prijs voor het meest opgeheven hoofd te winnen of zo?
Oud 14-02-2019, 08:18
Verwijderd
Nederlandse ziekte hè "We waren de beste" in 1974 sindsdien heb je zo vaak dit geneuzel...
Oud 14-02-2019, 08:23
Verwijderd
En dan dat kansloze gelul over dat afgekeurde doelpunt. Was gewoon volstrekt terecht afgekeurd; goed dat de VAR ingreep.
Oud 14-02-2019, 09:52
Destruct!
Avatar van Destruct!
Destruct! is offline
Citaat:
Ga patat eten
Met hoeveel korreltjes zout?
Oud 14-02-2019, 10:30
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik ben nerveus voor het skiën
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 14-02-2019, 11:45
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Ik wil graag een anonieme Valentijn sturen naar deadlock. Kan iemand dat namens mij doen??
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 14-02-2019, 12:18
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Ja hoor
__________________
Forumdownie
Oud 14-02-2019, 12:39
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Ja hoor
Fijn schatje! Dank je wel!

Ben benieuwd of ik iets terug krijg.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 14-02-2019, 12:49
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Denk het niet
__________________
Forumdownie
Oud 14-02-2019, 16:41
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Citaat:
Fijn schatje! Dank je wel!

Ben benieuwd of ik iets terug krijg.
Oh blijkbaar krijg je een valentijn terug van deadlock, maar ik mag niet zeggen van wie want het moet anoniem zijn
__________________
Forumdownie
Oud 14-02-2019, 17:02
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
Oh blijkbaar krijg je een valentijn terug van deadlock, maar ik mag niet zeggen van wie want het moet anoniem zijn
Oooooooooeeeeee!!!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Oud 14-02-2019, 19:36
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
En dan dat kansloze gelul over dat afgekeurde doelpunt. Was gewoon volstrekt terecht afgekeurd; goed dat de VAR ingreep.
Zonder VAR was dat doelpunt nooit afgekeurd. Ik kan de kritiek op die beslissing nog wel volgen.

OK, hij blokkeerde Lloris, maar was Lloris bij de bal gekomen zonder Tadic? Lijkt me niet.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 14-02-2019, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Zonder VAR was dat doelpunt nooit afgekeurd. Ik kan de kritiek op die beslissing nog wel volgen.

OK, hij blokkeerde Lloris, maar was Lloris bij de bal gekomen zonder Tadic? Lijkt me niet.
Quatsch. Had het andersom geweest en had de VAR een goal van RMA afgekeurd, had exact hetzelfde geleuter ontstaan, maar dan bij het andere kamp. Feit is dat dit juist dé reden bij uitstek voor de VAR is; onrechtmatige doelpunten voorkomen. Iets wat in de CL miljoenen kan schelen. Dus je praat poep.
Oud 14-02-2019, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Zonder VAR was dat doelpunt nooit afgekeurd. Ik kan de kritiek op die beslissing nog wel volgen.

OK, hij blokkeerde Lloris, maar was Lloris bij de bal gekomen zonder Tadic? Lijkt me niet.
Dat doet toch geen kak af aan het feit dat de VAR juist hiervoor bestaat? Dingen waar twijfel over bestaan duidelijk nog een keer in slow motion terug kunnen kijken zodat er een eerlijke beslissing geveld wordt? Kom nou.
Oud 14-02-2019, 20:35
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
Zonder VAR was dat doelpunt nooit afgekeurd. Ik kan de kritiek op die beslissing nog wel volgen.

OK, hij blokkeerde Lloris, maar was Lloris bij de bal gekomen zonder Tadic? Lijkt me niet.
Het was Courtois, niet Lloris. Lloris speelt bij Tottenham Hotspur
Buitenspel was het niet, Tadic raakte de bal niet eens. Ook was Courtois eerder verrast dat Tadic probeerde om de bal te raken, dus deed daarom niets. Hij had hem wel kunnen hebben als Tadic het niet had geprobeerd. Ik denk dat het gewoon een doelpunt was
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Oud 14-02-2019, 21:11
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Feit is dat dit juist dé reden bij uitstek voor de VAR is; onrechtmatige doelpunten voorkomen. Iets wat in de CL miljoenen kan schelen. Dus je praat poep.
Ja, maar ik vond het geen onrechtmatig doelpunt, omdat Courtois (dank Puddingpower) nooit van z'n leven bij die bal had gekund toen Tadic ''in de weg stond''.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 14-02-2019, 21:12
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ik vond het geen onrechtmatig doelpunt, omdat Courtois (dank Puddingpower) nooit van z'n leven bij die bal had gekund toen Tadic ''in de weg stond''.
Dat heb je dus fout.
Oud 14-02-2019, 21:12
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Dat doet toch geen kak af aan het feit dat de VAR juist hiervoor bestaat? Dingen waar twijfel over bestaan duidelijk nog een keer in slow motion terug kunnen kijken zodat er een eerlijke beslissing geveld wordt? Kom nou.
Ja, mee eens, maar op het veld bestond geen twijfel - noch bij Ajax noch bij Real. Ik vond het écht geen hinderlijk buitenspel. Maarja. Fuck ajax en zo dus lekker boeiend uiteindelijk
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 14-02-2019, 21:13
Verwijderd
Bellator 216 over 3 dagen, Straatmeid! Michael Page vs Paul Daley! Mijn centjes gaan naar MVP.
Oud 14-02-2019, 21:20
df
Avatar van df
df is offline
Citaat:
Dat heb je dus fout.
De situatie waarover Courtois het hieronder heeft was níet de situatie waarbij Tadic buitenspel stond. Dat was erna, toen de bal al was afgeketst op Courtois en Tagliafico inkopte.

"Matthijs de Ligt kopte op goal en ik wilde de bal eigenlijk oprapen", zegt Courtois bij Ziggo Sport. "Op dat moment probeert Tadic naar de bal te schieten. Ik reageer op zijn schot, maar hij mist de bal en ik was verrast. De bal botste daardoor op mijn arm en ging de lucht in. Ajax scoort, maar Tadic stond buitenspel. Het ging de scheidsrechters er denk ik om of hij mij belemmerde en dat was wel het geval, want na zijn actie moest ik reageren. Gelukkig voor ons was de VAR daar." (voetbalzone)

Nogmaals, naar mijn idee geen hinderlijk buitenspel toen de bal de lucht inketste en werd ingekopt.

Hier een still van de situatie: https://mobile.twitter.com/Champions...05860981469184

Zonder Tadic had Courtois erbij gekund?! Alsjeblieft zeg
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 14-02-2019, 21:28
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
De situatie waarover Courtois het hieronder heeft was níet de situatie waarbij Tadic buitenspel stond. Dat was erna, toen de bal al was afgeketst op Courtois en Tagliafico inkopte.

"Matthijs de Ligt kopte op goal en ik wilde de bal eigenlijk oprapen", zegt Courtois bij Ziggo Sport. "Op dat moment probeert Tadic naar de bal te schieten. Ik reageer op zijn schot, maar hij mist de bal en ik was verrast. De bal botste daardoor op mijn arm en ging de lucht in. Ajax scoort, maar Tadic stond buitenspel. Het ging de scheidsrechters er denk ik om of hij mij belemmerde en dat was wel het geval, want na zijn actie moest ik reageren. Gelukkig voor ons was de VAR daar." (voetbalzone)

Nogmaals, naar mijn idee geen hinderlijk buitenspel toen de bal de lucht inketste en werd ingekopt.

Hier een still van de situatie: https://mobile.twitter.com/Champions...05860981469184

Zonder Tadic had Courtois erbij gekund?! Alsjeblieft zeg
Nee, dat was hem nooit gelukt. Ik heb de samenvatting gezien en daarin rent hij ook nog op Tadic af en niet Tadic op Courtois dus hij blokkeert eigenlijk zichzelf...
Oud 14-02-2019, 21:29
df
Avatar van df
df is offline
Enigszins verontrustend dat alleen Puddingpower en meisjelisa het met me eens zijn
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 14-02-2019, 21:32
Verwijderd
Citaat:
Enigszins verontrustend dat alleen Puddingpower en meisjelisa het met me eens zijn
De keeper werd gehinderd. Je kunt hier epistels over optekenen, maar het is irrelevant. Je hebt het fout.
Oud 14-02-2019, 21:36
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
De keeper werd gehinderd. Je kunt hier epistels over optekenen, maar het is irrelevant. Je hebt het fout.
Dat vind jij. Courtois is het met je eens. PUDDINGPOWER, Tadic en ik niet. Je komt er nooit uit. We moeten er gewoon mee leven dat de kopbal van de speler van Ajax niet telt.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:21.