Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2002, 19:21
Mahself16
Mahself16 is offline
Sorry dat deze vraag niet bij het grote pil-topic staat maar dat lukte niet.. Ik heb dus nog wel een vraag over de pil... Ik heb nogal kleine borsten en zou graag willen dat ze wat groter worden en ik heb weleens gelezen dat door het slikken van de pil je borsten iets groter worden.. Weet iemand hoe groot die kans is en hoeveel groter je borsten dan ongeveer worden? Alvast thnx voor je antwoord!
Oud 14-07-2002, 19:29
GeNeVa
Avatar van GeNeVa
GeNeVa is offline
Tja.. bij een vriendin van me zijn ze een stuk groter... (1 cup ongeveer) maja.. ze kunnen ook ineens zijn gaan groeien.

Maar ik heb alleen maar last van pijnlijke borsten!
__________________
***life is...... being a prisoner in your own body***
Oud 14-07-2002, 19:34
Desp
Desp is offline
Dat komt wel voor ja, volgens mij door vochtvasthouding. Na een tijdje (of wanneer je stopt met de pil) neemt het weer af...
Oud 14-07-2002, 19:38
Elysium Dream
Ik zou toch geen wonderen verwachten. Het ligt denk ik ook wel aan welke pil je slikt. Bij mezelf bijvoorbeeld zag ik totaal geen verschil, terwijl bij een vriendin van me die een wat zwaardere slikt (Diane35 dacht ik) er toch wel iets gebeurde. (Geen hele cup trouwens hoor).

Alleen om grotere borsten te willen zou ik persoonlijk ook niet aan de pil gaan, bovendien ben je 16 (aan je naam te zien?), grote kans dat ze nog genoeg groeien.
Oud 14-07-2002, 19:44
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
Desp schreef:
Dat komt wel voor ja, volgens mij door vochtvasthouding. Na een tijdje (of wanneer je stopt met de pil) neemt het weer af...
Ja ik d8 ook dat dat door vochtvasthouding kwam... maar nu ik gestopt met de pil ben, zijn mijn borsten toch niet weer kleiner geworden... maar goed de vraag is of dat van de pil komt, misschien als ik niet de pil had geslikt, waren ze ook groter geworden... ik ken ook veel meisjes waarbij de pil niks ''met de borsten doet'' dus ik denk dat er weinig over te zeggen is...
__________________
Als geduld een schone zaak is, heb je voor msn smetvrees nodig
Oud 14-07-2002, 20:08
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
bij mij was/is dat niet zo (JANK)
Oud 14-07-2002, 20:42
Verwijderd
nou 'k hoop dat 't bij nie zo is..
Oud 15-07-2002, 11:57
Desp
Desp is offline
Het is wel zo dat je borsten ongeveer tot je 21ste groeien...
Oud 15-07-2002, 12:23
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
nix van gemerkt
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Oud 15-07-2002, 18:41
Mahself16
Mahself16 is offline
Aha.. Thnx voor jullie antwoorden... K zal er nog eens over nadenken (de pil is namelijk ook wel handig om mn ongesteldheid een beetje te regelen).. Ma k wist trouwens niet dat je borsten tot je 21ste groeien, k dacht ma tot je 18e ofzo.. Dus dat scheelt ook weer!
Oud 15-07-2002, 18:52
Mahself16
Mahself16 is offline
Maar is er hier iemand die weet hoe dat dan precies zit met die vochtvasthouding?
Oud 15-07-2002, 19:29
Desp
Desp is offline
Citaat:
Mahself16 schreef:
Maar is er hier iemand die weet hoe dat dan precies zit met die vochtvasthouding?
Mensen die de pil slikken komen meestal iets aan, dat komt dus doordat je door de pil wat meer vocht vasthoudt dan normaal... Dat vocht komt vaak in je bovenbenen, geloof ik, maar kan ook bij je borsten zijn.... Dokters zeggen meestal dat zoiets een bijverschijnsel is dat maar eventjes duurt (twee maanden ofzo) maar dat is meestal niet helemaal waar..
Volgens mij is het ook zo dat hoe sterker je pil is, hoe groter de kans om meer vocht vast te houden...
(Ik slikte eerst een heeel lichte pil, kwam 3 kilo aan. Na een pauze van ong. 4 maanden begon ik aan een nieuwe pil, medium qua sterkte en kwam ik 7 kilo aan... Dat is er nu wel weer af trouwens..)
Oud 16-07-2002, 18:58
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Toch sluit ik deze topic, omdat je zelf ook al aangeeft dat hij in het grote piltopic hoort. Probeer het nog een keertje en mail me anders eventejs, dan zet ik hem er voor je neer.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Het grote piltopic, deel 10!
Verwijderd
500 08-03-2005 20:27
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #22
PardonMe
491 30-06-2004 12:45
Lichaam & Gezondheid Borst vergroting
Verwijderd
9 11-06-2003 19:44
Drugs & Alcohol De serie Drugs en Drank in De gelderlander
Isa
3 20-03-2003 21:20
Lichaam & Gezondheid 'Het grote pil topic'
Snufje
249 15-12-2002 11:37
Seksualiteit Door de pil borsten groter?
Mahself16
32 17-07-2002 20:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.