Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2006, 08:42
Verwijderd
Gisteren was ik met een stel meiden tijdens de training van de jongens aan het praten over hen Zoals regelmatig wel gebeurd.
Nu werd er aan mij gevraagd: Als jij niets met je vriend zou hebben en je zou hem tegenkomen op straat, zou je dan je hoofd omdraaien?
Oftewel: Is hij helemaal jouw type qua uiterlijk?


Ik dacht net: misschien wel een leuke vraag voor hier (in het geval van de meeste mannen natuurlijk in de vrouwelijke variant). Dus bij deze dezelfde vragen aan jullie.

De TS begint natuurlijk :
Bij die meiden was dat in ieder geval niet zo met hun vriend. Bij mezelf weet ik het niet, want ik heb hem gewoon heel leuk leren kennen en vanaf moment 1 hebben we veel lol gehad samen. Ik vond het altijd wel een leuke jongen om te zien en hij was ook nog eens heel aardig en lief enzo. Verder dacht ik er eigenlijk ook niet over na, want hij was verboden terrein zeg maar...
Daarnaast ben ik nu natuurlijk niet meer geheel objectief, want ik vind hem gewoon aantrekkelijk qua uiterlijk. Maar of ik dat dan ook had gevonden... Geen idee.

Ik weet eigenlijk ook niet of hij helemaal mijn type is qua uiterlijk, want ik heb niet echt een bepaald type. Ik heb hem in ieder geval nooit lelijk gevonden ofzo. Maar om hem nou te vergelijken met mijn ex etc... Ze hebben overeenkomsten, maar ook verschillen.


Naja, ik ben benieuwd

Laatst gewijzigd op 04-01-2006 om 08:45.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2006, 09:28
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Ik denk het van wel. Toen ik min vriend voor het eerst zag vond ik hem al leuk, ik had nog geen woord met hem gewisseld, ik werd aangetrokken door zijn uiterlijk. Nu nog steeds denk ik vaak als ik hem zie: wat ben jij toch een leuke en knappe jongen
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 09:34
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ws had ik gedacht: "te jong"
Maarja
T is anders gelopen en ik ben blij toe
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 09:35
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik denk het wel

Mijn vriend is wel van het type waar ik vaak op val (beetje alternatief en beetje nerdy ), dus ik zou op straat mijn hoofd wel omdraaien

Verder heb ik hem via een forum (nee, niet dit forum ) leren kennen, en via mail en msn. Dus in eerste instantie ben ik niet op zijn uiterlijk, maar op zijn innerlijk gevallen. (Maar natuurlijk ziet hij er ook goed uit )
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 09:40
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Nee. Ik 'kende' hem 2 jaar voor we wat kregen en ik vond hem totaal onboeiend. Hij ziet er erg jong uit voor zijn leeftijd, dus ik dacht altijd dat hij zo'n 5 jaar jonger was dan hij eruit zag. En ik val eigenlijk meer op jongens met gitaren en lange haren, dus tja.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 09:44
Yolcu
Yolcu is offline
Nee.
Ook al gelooft hij dat niet, ik had hem lekker laten lopen.
Het is een mooie jongen, maar juist daarom had ik hem laten lopen. Ik hou niet van mooie jongens. Toen ik hem beter leerde kennen, ben ik keihard voor zn innerlijk gevallen. Vooral voor zn intelligentie en humor. Toen had ik pas door dat hij eigenlijk zo'n beetje het hele pakketje heeft
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 10:09
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hmm, weet ik eigenlijk niet.

We hebben elkaar via dit forum, en later via msn en email beter leren kennen. We hadden enorm veel dingen gemeen, en hadden ongeveer hetzelfde meegemaakt waardoor we samen goed konden praten. Op dat moment kwam hij op mij over als welliswaar lieve maar arrogante, playerige jongen: Een type waar ik dus totaal niet van hou.

Toen we elkaar eenmaal ontmoet hadden viel me op dat hij inderdaad behoorlijk arrogant was, maar meer uit een soort zelfbescherming kreeg ik het idee, niet omdat hij zichzelf nou zo geweldig vond. Toen ik hem wat beter leerde kennen vond ik hem stiekem al heel snel leuk, al heb ik maanden beweerd van niet.

Hij was heel anders als dat ik in 1e instantie verwacht had, en als ik hem met de weet van nu, tóen op straat tegen was gekomen, had ik zeker weten omgekeken en misschien toch heel voorzichtig ook gelijk maar 'hoi...' gezegd. Hij is gewoon knap, leuk en heel erg lief.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 10:16
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik wel, mijn vriend is een lekker ding! En hij is vrij lang dus valt sowieso wel op
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 10:19
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik 'ken' hem al heel lang, van de zwemvereniging, vanaf toen ik 8 was ofzo. Dus ik had sowieso wel hallo gezegd als ik hem op straat tegen was gekomen een paar jaar geleden . Maar als ik hem nooit eerder had gezien, en ik kwam hem tegen op straat... Nee, ik denk niet dat ik omgekeken had. Niet omdat het mijn type niet is, maar omdat hij niet zo erg opvalt.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 10:42
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Ja, ik weet eigenlijk bijna zeker van wel. Ik heb hem leren kennen via het forum en het eerste contact wat wij hadden, was via foto's. Ik kwam hier foto's van hem tegen en die vielen mij gelijk op. Ze deden iets met mij, wat bij mij heel erg de interesse wekte om hem beter te leren kennen, om in contact te komen met hem. Die foto's hadden gewoon iets voor mij. Achteraf zie ik daar zoveel dingen van hem in. Dingen die ik toen ook wel zag, maar niet wist of ze daadwerkelijk 'hem' waren.

En de eerste keer dat ik hem zag, had ik precies dat gevoel. De manier waarop hij aan kwam lopen, fascineerde mij Tuurlijk was dat anders dan dat ik hem zomaar ergens tegen was gekomen, zonder dat we verder iets van elkaar wisten. Want dan hadden we uiteraard anders op elkaar gereageerd.

Maar toch. Hij is zeker wel iemand die mij op zou vallen op straat. Dat komt door zijn uitstraling en de manier waarop hij er gewoon is. Als je hem ziet lopen, zie je gelijk iets heel speels in hem. Onbewust speelt hij ook in op alles wat hij onderweg tegenkomt. En zijn zelfverzekerdheid, met een tikkeltje arrogantie zelfs. Daar hou ik wel van. En door zijn lengte valt hij ook wel op en aangezien ik een zwak heb voor lange mannen, zou hij me ook niet ontgaan. Hij is sowieso heel vrij in het contact maken met mensen om hem heen en dat straalt hij gewoon uit. Als wij elkaar ergens in het wilde weg tegen zouden komen, zouden onze blikken elkaar zeker kruisen en we zouden wat 'spelen' met elkaar. Hij is gewoon een echte charmeur
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 11:01
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
jajaja
hij loopt met een fuck me houding dus he
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 11:03
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Ik ken hem al 5 jaar voordat we wat kregen. EN zoals hij er 5 jaar gelee uitzag, zou ik me niet hebben omgedraaid.
Nu, als ik hem niet zou kennen, misschien wel.

Ik kan me nog wel herinneren dat ik 5 jaar terug, toen ik hem net kende, dacht van; goh das nou een leuke jongen, maar niet snel daarna ging die met mijn beste vriendin, dus dat was een blauwe maandag met dat idee in mijn hoofd
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 11:06
Verwijderd
Ja, dat was namelijk wat er ook gebeurde. Alleen was het niet op straat maar op school. Oeif, ik vond hem meteen onzettend aantrekkelijk!
Een mooie kop, geweldige uitstraling en toen hij zijn mond open trok bleek hij nog een leuk karakter en gevoel voor humor te hebben ook. Achteraf kwamen we erachter dat iedereen al wist dat we gek op elkaar waren, behalve wij dus. Er waren zelfs weddenschappen over

Laatst gewijzigd op 04-01-2006 om 11:18.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 11:53
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
hmmmnee, ik denk het niet.
Hij heeft wel leuke kleren enzo. Maar zijn uiterlijk is niet waar ik normaal op val.
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 12:00
Verwijderd
Omkijken op straat vind ik altijd zo plat staan als jongen, dus daarom doe ik het niet.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 12:27
probeer
Avatar van probeer
probeer is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-01-2006 @ 13:00 :
Omkijken op straat vind ik altijd zo plat staan als jongen, dus daarom doe ik het niet.
juist! ik zou omkijken
__________________
411 ur b4$3$ 8310ng 2 u$
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 12:38
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Als ik over mn ex spreek: nee. Qua uiterlijk is hij echt niet de volgende Orlando, maar er is iets wat me zo aanspreekt in hem. Als je beter naar hem kijkt, zie je dat die zo'n schattige ogen heeft en een heel lievige lach. Alleen zie je zoiets niet als je iemand voorbij loopt
__________________
Having again my favourite dream.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 12:49
Smokin'
Smokin' is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-01-2006 @ 13:00 :
Omkijken op straat vind ik altijd zo plat staan als jongen, dus daarom doe ik het niet.
Wat een flauwekul
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-01-2006, 13:00
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 04-01-2006 @ 11:42 :
*knip*
Ik zou ook wel omkijken naar jouw vriend
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 13:04
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Neuh. Maar er is ook heel wat voor nodig wil ik terugkijken. Maar wat doet het ertoe? Toen ik een half uur met mijn vriend gepraat had (lang voordat we een relatie kregen) wist ik dat het goed zat en dat we elkaar begrepen. Uiterlijk komt dan echt op de tweede plaats (hoewel ik het wel leuk vind om te pronken met onze galafoto's ).
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Smokin' schreef op 04-01-2006 @ 13:49 :
Wat een flauwekul
Dat heet fatsoen, niet als een meisje langsloopt meteen zwaar opzichtig omdraaien om even 'die swa te checken'.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 13:31
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-01-2006 @ 14:14 :
Dat heet fatsoen, niet als een meisje langsloopt meteen zwaar opzichtig omdraaien om even 'die swa te checken'.
En dan van die 'psst' geluidjes maken
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 13:37
Grimmetje
Grimmetje is offline
je vergeet dat er dan ook altijd 'meisje! meisje!' wordt geroepen. En als je niet omkijkt, dan ben je een slet of een hoer.
__________________
Whatever
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 13:42
freud
Avatar van freud
freud is offline
Nee, ik kende 'm al sinds m'n zesde. Dan valt uiterlijk zo niet op.
__________________
Als als als. Als mijn oma wieltjes had, was ze het mooiste trammetje van heel de kust.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 13:43
Yerli
Avatar van Yerli
Yerli is offline
Ja.
__________________
Better than witnessing newborn nebulas in bloom
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2006, 13:45
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Mijn vriend had in het begin nogal extreem haar, dus dan kijk je vanzelf wel om Maar ik denk dat ik nog steeds wel zou kijken hoor, vooral als ik zn armen zou kunnen zien Lol nee, ik vind mijn vriendje heel knap ^^
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 13:49
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 04-01-2006 @ 14:00 :
Ik zou ook wel omkijken naar jouw vriend
Haha, we zijn dan ook niet de enige
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 13:59
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
nare man schreef op 04-01-2006 @ 14:14 :
Dat heet fatsoen, niet als een meisje langsloopt meteen zwaar opzichtig omdraaien om even 'die swa te checken'.
Volgens mij bedoel je 'sma'.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Poeperd schreef op 04-01-2006 @ 14:45 :
Lol nee, ik vind mijn vriendje heel knap ^^
Ach, dat zegt natuurlijk niet alles. Ik vind mijn vriendje ook knap, maar of ik had omgekeken weet ik niet. Waarschijnlijk niet.
Ten eerste niet omdat ik dat eigenlijk nooit doe. Ten tweede denk ik niet gewoon omdat hij me niet zo heel erg zou opvallen ofzo..
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 14:46
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
nee denk niet.. Hij zit er meestal niet verzorgd uit. Gelukkig meestal wel nu ik met hem omga. Maar als ik hem zie na het werk..
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 14:57
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 04-01-2006 @ 14:04 :
Neuh. Maar er is ook heel wat voor nodig wil ik terugkijken.
M'n ex was bovendien al een vriend van me. Dus die kende ik al voor het wat werd.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 15:15
Verwijderd
Ja, ik denk het wel. Hij heeft een goed figuur bij een goede lengte (essentieel voor eventuele omkijkacties ) en heel mooi donker haar, dus ik zou zeker wel twee keer kijken. En als ik hem van dichterbij zou hebben gezien, zou ik zijn mooie ogen hebben gezien en dan had ik ook wel stiekem nog een keer gekeken.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 15:17
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Ik kijk niet snel om, maar ik zou haar wel gelijk leuk vinden.
Ik was trouwens al verliefd op haar voordat ik haar ook maar 1 keer IRL had gezien.

corny he.<3
__________________
i create glitches with my voice
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 16:08
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Jah denk het wel, maar ik kijk naar zoveel leuke jongen die langslopen
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 18:25
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Thee Muts schreef op 04-01-2006 @ 11:42 :
Ja, ik weet eigenlijk bijna zeker van wel. Ik heb hem leren kennen via het forum en het eerste contact wat wij hadden, was via foto's. Ik kwam hier foto's van hem tegen en die vielen mij gelijk op. Ze deden iets met mij, wat bij mij heel erg de interesse wekte om hem beter te leren kennen, om in contact te komen met hem. Die foto's hadden gewoon iets voor mij. Achteraf zie ik daar zoveel dingen van hem in. Dingen die ik toen ook wel zag, maar niet wist of ze daadwerkelijk 'hem' waren.

Dat was dan ook de bedoeling van die fotoshoot, toen we ze maakten. Fijn dat ze zo'n goed resultaat hadden!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 18:35
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
duidelijk, met open mond
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-01-2006, 18:43
Verwijderd
Bij mn laatste vriendje zeker wel. Die had zooo een leuke uitstraling, echt een soort allemans vriend.
Maar goed dat is uit.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 18:49
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
OMG! Ik kom er geloof ik pas net achter dat juno en soullar wat gehad hebben samen. Hoe blond
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 18:59
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 04-01-2006 @ 19:49 :
OMG! Ik kom er geloof ik pas net achter dat juno en soullar wat gehad hebben samen. Hoe blond
Dat was idd al langer bekend ja
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 19:19
juno
Avatar van juno
juno is offline
Het begon notabene omdat hij graag foto's van zichzelf wilde waar ook zijn binnenkant op te zien was. Daar heb je een band voor nodig tussen fotograaf en model. Van foto's maken kwam echter steeds maar niets, omdat we het te druk hadden met het opbouwen van die band.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 19:19
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 04-01-2006 @ 19:49 :
OMG! Ik kom er geloof ik pas net achter dat juno en soullar wat gehad hebben samen. Hoe blond
En die andere weet je zeker ook nog niet?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 19:26
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
juno schreef op 04-01-2006 @ 20:19 :
En die andere weet je zeker ook nog niet?
Wat denk je?
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 04-01-2006, 21:15
juno
Avatar van juno
juno is offline
Maar niemand mag het juist weten van hem: slecht voor zijn reputatie. (als iemand al bekend stond als slet... )
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 01:20
-Will-
Avatar van -Will-
-Will- is offline
Ik weet nog toen ik mijn vriendin voor het eerst zag dat ik dacht WOW... zo'n mooi meisje heb ik nog nooit gezien. En toen heeft ze mij ook nog eens versierd, zo mooi bedenk je het gewoon niet (L)
__________________
...and then, I smashed my sense of self on an anvil of psychedelic music.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 02:48
Mindfields
Mindfields is offline
Ja! Hij heeft lang blond haar en zo heel veel zie je dat nou ook weer niet. Vandaag liep hij voor me en hij valt gewoon op tussen andere mensen: lang, breed en hij draagt zulke leuke broeken
En ik vind hem lekka, dus ik zou zeker naar hem gekeken hebben / naar hem hebben gelacht oid.
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 10:38
Verwijderd
Nou ik erover nadenk.. als ik hem ergens had gespot, had ik hem wel bekeken ja. Hij heeft een kledingstijl waarbij ik standaard het hoofd even ga uitchecken, en dat was me bij hem dan niet verkeerd bevallen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 10:50
Erbenda
Avatar van Erbenda
Erbenda is offline
Nee, ik denk het niet . Hij zou me misschien wel opvallen qua uitstraling (dat heeft ie in t echt namelijk ook gedaan), maar verder is ie eigenlijk niet echt t type waar ik meteen op val. Daarbij zou ik gedacht hebben dat ie te oud voor me is...
__________________
Kun je het lezen???
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 11:00
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
juno schreef op 04-01-2006 @ 22:15 :
Maar niemand mag het juist weten van hem: slecht voor zijn reputatie. (als iemand al bekend stond als slet... )
Dat moet of Chimera zijn of Questor
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 15:01
roosj
roosj is offline
ik weet het niet. Ik heb mijn vriendje wel een tijd leuk gevonden voor we wat kregen, en dat was ook vooral om zn uiterlijk (natuurlijk ook wel een beetje om zijn manier van doen etc, want je kan een jongen nog zoo leuk qua uiterlijk vinden maar als zijn gedrag je irriteerd ) Maar of ik met echt helemaal zou omdraaien om naar hem te kijken.. Ik weet het niet, ik zou denk ik wel een blik werpen
Met citaat reageren
Oud 05-01-2006, 15:07
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 04-01-2006 @ 15:39 :
Ach, dat zegt natuurlijk niet alles. Ik vind mijn vriendje ook knap, maar of ik had omgekeken weet ik niet. Waarschijnlijk niet.
Ten eerste niet omdat ik dat eigenlijk nooit doe. Ten tweede denk ik niet gewoon omdat hij me niet zo heel erg zou opvallen ofzo..
Ik kijk ook nooit om, maar ik vind wel dat mijn vriendje opvalt. Alleen dat kan ik niet uitleggen. Hij straalt iets uit
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 01:12
Verhalen & Gedichten [Fantasyverhaal] De Proef van Vijf - Akuñar's Reis
Een Tweeling
74 17-09-2004 21:35
Verhalen & Gedichten Winnaar verhalenwedstrijd: Droom van de vrijheid
xxesther
20 07-06-2004 19:58
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Droom van de vrijheid
Ieke
0 09-04-2004 14:44
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 18:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:25.