Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-04-2006, 22:42
TisKicking
TisKicking is offline
Is het een hot item in Nederland eigenlijk?

Ik zit het hier angstvallig te volgen. Berlusconi lijkt aan de winnende hand
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-04-2006, 22:47
Verwijderd
Ik houd me er niet mee bezig.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 22:48
~louise~
Avatar van ~louise~
~louise~ is offline
Ik hoorde juist van niet......? Door zijn sms bombardementen en dubieuze rol in de media jaagt hij veel mensen naar de linker kant.

maar verder volg ik het ook niet eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 22:53
Verwijderd
Op dit moment is het nog 'too close to call'.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 23:09
Welgemeend
Welgemeend is offline
Op het journaal zeiden ze net dat er misschien een nieuwe stemming gehouden moest worden. Het zou wel een ramp zijn wanneer Berlusconi opnieuw aan de macht zou komen.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 23:16
Verwijderd
Op de site van La Repubblica worden de uitslagen en prognoses bijgehouden (Unione is Prodi, CDL is Berlusconi):

http://www.repubblica.it/speciale/20...era/index.html
Met citaat reageren
Oud 10-04-2006, 23:21
Verwijderd
***************************************
Verkiezingen Italië nog onbeslist

***************************************
` In Italië is nog onduidelijk wie de
parlementsverkiezingen heeft gewonnen.
De eerste exit-polls wezen nog op een
afgetekende zege voor de centrum-linkse
coalitie van Romano Prodi,maar daarna
begon het beeld te kantelen.

De laatste uren voorspellen sommigen
een overwinning voor de coalitie van
premier Berlusconi,anderen houden het
toch op een zege voor Prodi.

Ook is het nog mogelijk dat het ene
blok de meerderheid haalt in het Huis
van Afgevaardigden en het andere in de
Senaat.In dat geval wordt de vorming
van een regering moeilijk en zijn er
misschien nieuwe verkiezingen nodig.
***************************************
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 15:24
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
TisKicking schreef op 10-04-2006 @ 23:42 :


Ik zit het hier angstvallig te volgen. Berlusconi lijkt aan de verliezende hand
Prodi met zn linkse centrum partij zal er vast een zooitje van gaan maken , met een economisch kwakkelend Italie.

Fijn voor de EU , nog een land met een zwaar linkse regering erbij.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 15:32
reno
reno is offline
Citaat:
Tiño schreef op 11-04-2006 @ 16:24 :
Prodi met zn linkse centrum partij zal er vast een zooitje van gaan maken , met een economisch kwakkelend Italie.

Fijn voor de EU , nog een land met een zwaar linkse regering erbij.
Het is natuurlijk veel beter als de Mussolini's weer aan de macht komen hé, fascistisch mannetje.
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 15:34
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
fascistisch mannetje?
Mussolini?

Daar heb ik het toch helemaal niet over, ik heb het in dit geval over de economische achteruitgang die Italie gaat krijgen in het geval van een Prodi aan de macht.

Links hippie tuig
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 15:47
Verwijderd
Nee, rechts is geweldig - met dat achterlijke economische gezeik waar ze zo goed in zijn ('omg geen economische groei uhh!11!!').

Prodi heeft wel een bonte stoet aan partijen in z'n unie zitten, maar het is nog al beter dan meneer Berlusconi die er echt een zootje van heeft gemaakt in Italië.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 15:49
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Sylph schreef op 11-04-2006 @ 16:47 :
Nee, rechts is geweldig - met dat achterlijke economische gezeik waar ze zo goed in zijn ('omg geen economische groei uhh!11!!').

Prodi heeft wel een bonte stoet aan partijen in z'n unie zitten, maar het is nog al beter dan meneer Berlusconi die er echt een zootje van heeft gemaakt in Italië.
Al dat achterlijke economische gezeik?sterke onderbouwing zeg.

En waar heeft Berlusconi een zooitje van gemaakt ,in jouw ogen?
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 16:03
Verwijderd
"Links hippie tuig" is ook echt sterk onderbouwd.

Nou, laten we eens denken - in de politiek (zoveel beloften, maar wat is er van waar gebleken?), zeer beperkte economische groei, een ongezonde machtspositie door al die televisiekanalen die hij bezit...

Nee, geef mij maar Prodi - al is er vast ook wel aan hem aan te merken.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 16:11
Pruttelpot
Avatar van Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Wat berlusconi wel goed gedaan heeft is realiteit scheppen in de politiek. Stemmen op een coalitie in plaats van een partij, want zeg nou zelf, nu roepen politieke partijen van alles, ze beloven veel maar het blijkt keer op keer weer bullshit wat ze riepen als puntje bij paaltje komt.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 16:41
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Sylph schreef op 11-04-2006 @ 17:03 :
"Links hippie tuig" is ook echt sterk onderbouwd.

Nou, laten we eens denken - in de politiek (zoveel beloften, maar wat is er van waar gebleken?), zeer beperkte economische groei, een ongezonde machtspositie door al die televisiekanalen die hij bezit...

Nee, geef mij maar Prodi - al is er vast ook wel aan hem aan te merken.
was meer bedoelt om te laten zien wat er zomaar uit het niets tegen mij werd geroepen hierboven.

Ja, ik zie het verder al, erg weinig inhoudelijke standpunten dus waar je wat op aan te merken hebt. En die TV kanalen zijn gewoon commerciele omroepen.Het is geen staat Televisie ofzo.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Tiño schreef op 11-04-2006 @ 17:41 :
Ja, ik zie het verder al, erg weinig inhoudelijke standpunten dus waar je wat op aan te merken hebt. En die TV kanalen zijn gewoon commerciele omroepen.Het is geen staat Televisie ofzo.
Lol, dus jij zou het bijvoorbeeld niet erg vinden als de minister van Landbouw zelf boer was of de minister van OC&W gelovig was?
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 16:54
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Tiño schreef op 11-04-2006 @ 17:41 :
Ja, ik zie het verder al, erg weinig inhoudelijke standpunten dus waar je wat op aan te merken hebt. En die TV kanalen zijn gewoon commerciele omroepen.Het is geen staat Televisie ofzo.
Um, de premier bestuurt ook RAI hoor.

En wat valt er niet op Berlusconi aan te merken? Hij is corrupt, crimineel, probeert zijn maffioos imperium te beschermen met ongrondwettelijke wetgeving, hij stelt de meest idiote reactionairen aan als ministers (vrolijke types als Buttiglione en Frattini), hij is een van de beste vrienden van de Bush-regering, hij steunt de reactionaire tendens van de Katholieke Kerk, hij doet niets aan de immense werkloosheid, etc.

Maar goed, dat alles zal je toch niet overtuigen, want wat is er hipper en cooler dan zeuren over de linkse kerk!
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 17:31
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
McCaine schreef op 11-04-2006 @ 17:54 :
Um, de premier bestuurt ook RAI hoor.

En wat valt er niet op Berlusconi aan te merken? Hij is corrupt, crimineel, probeert zijn maffioos imperium te beschermen met ongrondwettelijke wetgeving, hij stelt de meest idiote reactionairen aan als ministers (vrolijke types als Buttiglione en Frattini), hij is een van de beste vrienden van de Bush-regering, hij steunt de reactionaire tendens van de Katholieke Kerk, hij doet niets aan de immense werkloosheid, etc.

Maar goed, dat alles zal je toch niet overtuigen, want wat is er hipper en cooler dan zeuren over de linkse kerk!
pretendeer ik hip en cool te zijn?
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-04-2006, 17:32
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-04-2006 @ 17:48 :
Lol, dus jij zou het bijvoorbeeld niet erg vinden als de minister van Landbouw zelf boer was of de minister van OC&W gelovig was?
Volgens mij bezit minister Veerman zelf meerdere grote boerderijen.
En nee, heel erg wakker lig ik er niet van.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Tiño schreef op 11-04-2006 @ 18:32 :
Volgens mij bezit minister Veerman zelf meerdere grote boerderijen.
O jeetje wat toevallig, zou onze minister van OC&W misschien ook nog gelovig zijn?
Citaat:
En nee, heel erg wakker lig ik er niet van.
Aha, dus jij hebt liever corrupte politici. Dat kan.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 19:42
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Tiño schreef op 11-04-2006 @ 18:31 :
pretendeer ik hip en cool te zijn?
"Fijn voor de EU , nog een land met een zwaar linkse regering erbij" is voor mij genoeg.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 19:42
Verwijderd
Berlusconi geeft verlies niet toe

Uitgegeven: 11 april 2006 18:19
Laatst gewijzigd: 11 april 2006 19:47
ROME - De Italiaanse premier Berlusconi heeft dinsdagavond geweigerd zijn nederlaag bij de parlementsverkiezingen van zondag en maandag toe te geven. Hij zei tijdens een persconferentie dat niemand op dit moment nog de overwinning kan opeisen. Zijn coalitie heeft eerder een hertelling geëist van de stemmen die ongeldig zijn verklaard.

Bekijk video: Modem/ Breedband

Berlusconi liet weten dat er zich "erg veel onregelmatigheden" hebben voorgedaan bij de stembusgang van Italianen in het buitenland. Die moeten volgens hem nog worden onderzocht.

Definitieve resultaten

Vlak voor het optreden van Berlusconi publiceerde het Italiaanse ministerie van Binnenlandse Zaken de definitieve resultaten van de verkiezingen. De uitslag gaf de centrumlinkse coalitie van Romano Prodi een meerderheid in zowel de Senaat als de Kamer van Afgevaardigden.

Een aanwijzing dat Berlusconi toch al rekening houdt met verlies, was zijn mededeling dat Italië een "brede coalitie" zou moeten overwegen, "zoals in Duitsland". De kans op een dergelijke coalitie is volgens waarnemers zeer klein.

Prodi claimt premierschap

Romano Prodi heeft dinsdag het premierschap van Italië opgeëist na een nipte zege tegen Silvio Berlusconi in de parlementsverkiezingen. De Unie van Prodi kreeg 158 van de 315 zetels in de Senaat en 342 van de 630 zetels in de Kamer van Afgevaardigden. Dat blijkt uit de officiële uitslagen die het ministerie van Binnenlandse Zaken dinsdagavond op zijn website publiceerde.

In de Kamer van Afgevaardigden (Tweede Kamer) won links met een miniem verschil van 25.224 stemmen. De Unie kreeg 49,8 procent van de stemmen tegen 49,7 procent voor de coalitie van de premier. Het ministerie van Binnenlandse Zaken maakte de uitslag voor de Kamer van Afgevaardigden in de nacht van maandag op dinsdag bekend, maar de resultaten voor de Senaat lieten tot dinsdagavond op zich wachten.

Uren voor de officiële uitslag voor de Senaat voorspelde de Italiaanse televisiezender Sky Italia dat in het buitenland woonachtige Italianen Prodi aan de zege op Berlusconi zouden helpen. Volgens de zender zouden Prodi en de zijnen zeker vier van de zes Senaatszetels winnen die door de Italianen in het buitenland waren te vergeven. Uiteindelijk kwam Prodi voor de Senaat uit op 158 zetels en Berlusconi op 156. Wie de laatste zetel gaat bezetten, is nog niet bekend.

Coördinator Sandro Bondi van Forza Italia, de partij van Berlusconi binnen het Huis van de Vrijheden, zei eerder dat het kamp van de premier een hertelling eist van de half miljoen uitgebrachte stemmen voor de Kamer van Afgevaardigden die ongeldig zijn bevonden.

Tweedeling

Al voor de officiële einduitslag voor de Senaat zei Prodi dat hij ervan overtuigd is dat hij Italië de komende vijf jaar gaat regeren. "Na de verkiezingen te hebben gewonnen is het juist, logisch en mijn plicht", aldus de centrumlinkse politicus. Prodi, ook premier van 1996 tot najaar 1998, verklaarde dat "de vrede en Europa" centraal zullen staan in zijn beleid. "Het zal een regering zijn voor alle Italianen, zelfs voor hen die niet op ons hebben gestemd", probeerde hij een tweedeling in het land te voorkomen.

Felicitaties

De Belgische premier Verhofstadt, de Franse minister van Europese Zaken Colonna en de Luxemburgse premier Juncker feliciteerden Prodi dinsdagmiddag met zijn overwinning. Ook de voorzitter van de Europese Commissie Barroso nam een voorschot op de zege van de centrumlinkse politicus, die zijn voorganger als Commissievoorzitter was. Barroso zei tijdens een bijeenkomst in Straatsburg dat hij verheugd is dat de volgende Italiaanse regering "enthousiasme heeft voor Europa".

Politieke waarnemers voorspellen een zware klus voor een regering-Prodi. De meerderheid van De Unie in de Kamer van Afgevaardigden en de Senaat is zo klein dat Prodi genoodzaakt is alle partijen van het bondgenootschap binnenboord te houden. De coalitie van de 66-jarige Prodi omvat een aantal kleinere partijen.

Daaronder zijn zowel orthodoxe communisten als katholieke en liberale groeperingen. Prodi won de Italiaanse verkiezingen eerder in 1996. Hij bleef slechts tweeëneenhalf jaar aan de macht, omdat ontevreden communisten zijn regering ten val brachten. Maar centrumlinks bleef wel, onder aan een andere premier, regeren. Van 1999 tot november 2004 was Prodi voorzitter van de Europese Commissie.

Opkomst

De opkomst voor de verkiezingen, die over zondag en maandag waren gespreid, was hoog. Volgens het Italiaanse ministerie van Binnenlandse Zaken nam 83,6 procent van de 47 miljoen stemgerechtigden de moeite om naar de stembus te gaan. De Unie van Prodi scoorde het best in het zuiden en midden van Italië. In het welvarende noorden en op Sicilië bleek het Huis van de Vrijheden van Berlusconi het populairst.

nu.nl
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 19:58
Verwijderd
Berlusconi roffle
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 20:39
Verwijderd
Typisch, dat dat soort politici nooit verlies wil toegeven.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 20:41
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
McCaine schreef op 11-04-2006 @ 20:42 :
"Fijn voor de EU , nog een land met een zwaar linkse regering erbij" is voor mij genoeg.
lekker kortzichtig.

zelfde als, Bah, 2zoenende mannen, ik weet genoeg over jou.

Is een even onnozele uitspraak.



Verder ben ik absoluut niet pro links, en is vanuit mijn visie het ook een negatieve ontwikkeling dat er steeds meer landen komen die kiezen voor een linkse regering.

Vooral vanuit economisch oogpunt en ook integratie problemen worden door links vaak niet goed aangepakt volgens mij.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-04-2006, 20:48
MH
Avatar van MH
MH is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-04-2006 @ 20:38 :
[B]O jeetje wat toevallig, zou onze minister van OC&W misschien ook nog gelovig zijn?Aha, dus jij hebt liever corrupte politici. Dat kan.
Gelovige minister is automatisch corrupt... dit riekt naar drogredenen.
Hoe dan ook, de Republiek Italië krijgt nu zijn 59ste regering in zijn 60-jarig bestaan. De eerste premier die de volle termijn van het parlement heeft doorstaan, is Berlusconi. Je kunt in politiek opzicht van hem vinden wat je wilt, maar onder hem wordt er eindelijk (ons vreemde) politiek bedreven. Het Italiaanse denken is iig anders dan het Nederlandse. Dat in acht genomen, kan ik niet anders dan voor Berlusconi zijn. Ik ben het niet altijd met hem eens, maar ik weet dat Prodi helemaal zal floppen en dan zijn er over een jaar weer verkiezingen.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 21:34
Verwijderd
Citaat:
MH schreef op 11-04-2006 @ 21:48 :
Gelovige minister is automatisch corrupt... dit riekt naar drogredenen.
Een gelovige minister die gaat over wetenschap is als een groep hongerige zwerfkatten die waken over een sardientjesfabriek - vragen om problemen dus, en die zijn er dan ook gekomen.
Citaat:
Hoe dan ook, de Republiek Italië krijgt nu zijn 59ste regering in zijn 60-jarig bestaan. De eerste premier die de volle termijn van het parlement heeft doorstaan, is Berlusconi. Je kunt in politiek opzicht van hem vinden wat je wilt, maar onder hem wordt er eindelijk (ons vreemde) politiek bedreven. Het Italiaanse denken is iig anders dan het Nederlandse. Dat in acht genomen, kan ik niet anders dan voor Berlusconi zijn. Ik ben het niet altijd met hem eens, maar ik weet dat Prodi helemaal zal floppen en dan zijn er over een jaar weer verkiezingen.
Aha, dus jij hebt liever corrupte politici. Dat kan.
Met citaat reageren
Oud 11-04-2006, 22:47
reno
reno is offline
Citaat:
Tiño schreef op 11-04-2006 @ 16:34 :
fascistisch mannetje?
Mussolini?

Daar heb ik het toch helemaal niet over, ik heb het in dit geval over de economische achteruitgang die Italie gaat krijgen in het geval van een Prodi aan de macht.

Links hippie tuig
Daar heb je het wel over.
Het enige alternatief voor het linkse blok van Prodi is het rechtse blok van Berlusconi, waar de kleindochter van Mussolini met haar neofascistische partij ook onder valt.

Maarja. Jij ziet natuurlijk liever een land met een "zwaar rechtse regering" dan een zwaar linkse, enough said.
__________________
"Give us the child for 8 years and it will be a Bolshevik forever."
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 10:24
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
Sylph schreef op 11-04-2006 @ 21:39 :
Typisch, dat dat soort politici nooit verlies wil toegeven.
Nou ja, als ik zo agressief als hem was en er 500.000 stemmen ongeldig verklaard zijn en het verschil van winnen slechts 20.000 stemmen is, zou ik me ook wel even op stappen beraden.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 10:32
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 10:53
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 11-04-2006 @ 22:34 :
Een gelovige minister die gaat over wetenschap is als een groep hongerige zwerfkatten die waken over een sardientjesfabriek - vragen om problemen dus, en die zijn er dan ook gekomen.
En waar haal je deze wijsheid vandaan? Er zijn genoeg gelovige wetenschappers. Dus zie ik geen probleem het een gelovige minister van OC&W.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 11:05
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Citaat:
PGWR schreef op 12-04-2006 @ 11:53 :
En waar haal je deze wijsheid vandaan? Er zijn genoeg gelovige wetenschappers. Dus zie ik geen probleem het een gelovige minister van OC&W.
Gelovigen kunnen niet zelf nadenken natuurlijk
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 11:09
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
reno schreef op 11-04-2006 @ 23:47 :
Daar heb je het wel over.
Het enige alternatief voor het linkse blok van Prodi is het rechtse blok van Berlusconi, waar de kleindochter van Mussolini met haar neofascistische partij ook onder valt.

Maarja. Jij ziet natuurlijk liever een land met een "zwaar rechtse regering" dan een zwaar linkse, enough said.
haha.
jij bent echt sterk ,met je argumentatie hoor, petje af.

enough said.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 11:33
Verwijderd
Citaat:
PGWR schreef op 12-04-2006 @ 11:53 :
En waar haal je deze wijsheid vandaan? Er zijn genoeg gelovige wetenschappers. Dus zie ik geen probleem het een gelovige minister van OC&W.
Moet ik je herinneren aan het Intelligent Design-debacle, waarin van der Hoeven vond dat er een wetenschappelijk debat moest komen over deze pseudowetenschap?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 11:35
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-04-2006 @ 12:33 :
Moet ik je herinneren aan het Intelligent Design-debacle, waarin van der Hoeven vond dat er een wetenschappelijk debat moest komen over deze pseudowetenschap?
Hoe durft ze, een debat organiseren!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Love & Peace schreef op 12-04-2006 @ 12:35 :
Hoe durft ze, een debat organiseren!
Als de gehele wetenschappelijke wereld dat dikke BS vindt, is dat inderdaad vrij dom.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-04-2006, 11:48
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-04-2006 @ 12:36 :
Als de gehele wetenschappelijke wereld dat dikke BS vindt, is dat inderdaad vrij dom.
Wat versta je onder de gehele wetenschappelijke wereld? Er zijn genoeg wetenschappers die Intelligent Design onderschrijven. Op de eerste zondag van dit jaar was daar er nog een hevig debat tussen wetenschappers over dit onderwerp bij Buitenhof.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 11:54
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
PGWR schreef op 12-04-2006 @ 12:48 :
Wat versta je onder de gehele wetenschappelijke wereld? Er zijn genoeg wetenschappers die Intelligent Design onderschrijven. Op de eerste zondag van dit jaar was daar er nog een hevig debat tussen wetenschappers over dit onderwerp bij Buitenhof.
Maar dat zijn geen echte wetenschappers! (waar ken ik die ook alweer van..)
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 12:02
Verwijderd
Hmm, worden Italianen eindelijk verstandig.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 12:14
Melpomene
Melpomene is offline
Citaat:
Tiño schreef op 12-04-2006 @ 12:09 :
haha.
jij bent echt sterk ,met je argumentatie hoor, petje af.

enough said.
Jij hebt niet echt uitgelegd waarom Prodi's winst een ramp voor Italie zou zijn. Waarop baseer jij je eigelijk? Kijk als je meteen met links dit en links dat aankomt, is het niet zo vreemd dat je dan niet meer serieus genomen word.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 13:31
Verwijderd
Citaat:
PGWR schreef op 12-04-2006 @ 12:48 :
Wat versta je onder de gehele wetenschappelijke wereld? Er zijn genoeg wetenschappers die Intelligent Design onderschrijven. Op de eerste zondag van dit jaar was daar er nog een hevig debat tussen wetenschappers over dit onderwerp bij Buitenhof.
Heb ik gezien. Ik doel hier natuurlijk op de gehele wetenschappelijke wereld, met scholing in het relevante gebied. Dat theologen of een geflipte nanotechnoloog het er niet mee eens zijn, doet er niet zo toe.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 13:40
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-04-2006 @ 14:31 :
Heb ik gezien. Ik doel hier natuurlijk op de gehele wetenschappelijke wereld, met scholing in het relevante gebied. Dat theologen of een geflipte nanotechnoloog het er niet mee eens zijn, doet er niet zo toe.
Er zijn genoeg wetenschappers met scholing in "het relevante gebied" (nogal discutabel wat dat inhoudt) die Intelligent Design onderschrijven.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 14:08
Verwijderd
Citaat:
PGWR schreef op 12-04-2006 @ 14:40 :
Er zijn genoeg wetenschappers met scholing in "het relevante gebied" (nogal discutabel wat dat inhoudt) die Intelligent Design onderschrijven.
Wie dan?

Maar laten we het maar ontopic houden.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 14:41
Welgemeend
Welgemeend is offline
Geldige stembiljetten op straat

ROME - Twee dagen na de verkiezingen in Italië hebben voorbijgangers in Rome vijf dozen met geldige stembiljetten gevonden.

Ze stonden op straat bij vuilcontainers, meldden Italiaanse media woensdagochtend. De politie heeft de omgeving afgezet en de dozen opengemaakt. Hoe de waarschijnlijk niet getelde stembiljetten op straat zijn terechtgekomen, is nog niet duidelijk. (ANP)


Misschien heeft Berlusconi een beetje gerommeld?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 14:54
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Melpomene schreef op 12-04-2006 @ 13:14 :
Jij hebt niet echt uitgelegd waarom Prodi's winst een ramp voor Italie zou zijn. Waarop baseer jij je eigelijk? Kijk als je meteen met links dit en links dat aankomt, is het niet zo vreemd dat je dan niet meer serieus genomen word.
Heb ik wel gedaan.
Links zorgt voor een instabielere economie door veel meer uit te geven en minder secuur om te gaan met de financien.Dit is geen lompe stereotype uitspraak, in Italie met Prodi zit dit er aan te komen. Ik zeg ook niet dat Berlusconi de man is en dat hij DE man voor deze taak is.

Maargoed, ik vind jullie hier,zoals gewoonlijk, mensen niet serieus nemen.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 15:24
Verwijderd
Graag een bron waaruit blijkt dat linkse regeringen minder goed omgaan met hun financiën?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Welgemeend schreef op 12-04-2006 @ 15:41 :
Geldige stembiljetten op straat

ROME - Twee dagen na de verkiezingen in Italië hebben voorbijgangers in Rome vijf dozen met geldige stembiljetten gevonden.

Ze stonden op straat bij vuilcontainers, meldden Italiaanse media woensdagochtend. De politie heeft de omgeving afgezet en de dozen opengemaakt. Hoe de waarschijnlijk niet getelde stembiljetten op straat zijn terechtgekomen, is nog niet duidelijk. (ANP)


Misschien heeft Berlusconi een beetje gerommeld?
Hihi, die maffioso ook.
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 15:39
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 12-04-2006 @ 16:24 :
Graag een bron waaruit blijkt dat linkse regeringen minder goed omgaan met hun financiën?

Dat is iets subjectiefs natuurlijk.Daarom is het ook een stemming om te zien welke kandidaat de grootste bevolkingsgroep achter zich weet te scharen.

Ik verkondig mijn verhaal ook niet als DE waarheid, ik vind dat dat zo is.

Veel uitgeven aan uitkeringen en subsidies voor minder bedeelde groepen, heel mooi allemaal, maar welk voordeel haal je eruit als je naar absolute cijfers kijkt.Mijns inzien niets, er zijn overigens velen die ook deze mening delen hoor.

Heb jij een bron waaruit het tegendeel blijkt?
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 15:41
Eric Berger
Eric Berger is offline
Citaat:
McCaine schreef op 11-04-2006 @ 17:54 :
En wat valt er niet op Berlusconi aan te merken? Hij is corrupt, crimineel, probeert zijn maffioos imperium te beschermen met ongrondwettelijke wetgeving, hij stelt de meest idiote reactionairen aan als ministers (vrolijke types als Buttiglione en Frattini), hij is een van de beste vrienden van de Bush-regering, hij steunt de reactionaire tendens van de Katholieke Kerk, hij doet niets aan de immense werkloosheid, etc.
Wel, ik wilde in mijn eigen woorden reageren, maar dit alles somt ook lekker op waarom ik Berlusconi liever vandaag dan morgen zie verdwijnen van het (politieke) toneel. Wie herinnert zich niet de farce waarin er speciale wetgeving voor hem gemaakt werd, zodat hij niet vervolgd kon worden wegens corruptie? Verder heeft hij inderdaad veel te veel invloed op de media. We hebben hier gewoon een mini-Poetin. Niet dat ik van prodi veel verwacht, hoor. Zijn coalitie bestaat uit 19 partijtjes, die allemaal iets anders willen, waaronder zelfs de communisten! Sowieso, een Italiaanse regering zit toch nooit langer dan een jaar (uitgezonderd Berlusconi deze keer)?
Met citaat reageren
Oud 12-04-2006, 15:43
Verwijderd
Citaat:
Tiño schreef op 12-04-2006 @ 16:39 :

Heb jij een bron waaruit het tegendeel blijkt?
Omdraaien van de bewijslast.

Maar als je je verveelt, vergelijk voor de grap eens het begrotingstekort tijdens Paars II met het begrotingstekort onder Balkenende.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ‎
Verwijderd
500 15-06-2008 13:04
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ('was 't maar wah')
Verwijderd
500 08-05-2006 16:04
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'Tiswah' ('was 't maar wah')
Mark Almighty
501 27-03-2006 13:10
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Onveilig Irak
Gatara
46 15-11-2003 14:15
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Moederskindjes
JCH83
6 07-04-2002 13:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38.