Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2004, 09:30
december
december is offline
Ik heb ergens gelezen dat jongeren meer masturberen tijdens de examenperiode?
Wat zijn jullie ervaringen hiermee, doen jullie het veel meer, hetzelfde dan gewoonlijk of helemaal niet?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 09:41
lso
Avatar van lso
lso is offline
Citaat:
december schreef op 03-06-2004 @ 10:30 :
Ik heb ergens gelezen dat jongeren meer masturberen tijdens de examenperiode?
Wat zijn jullie ervaringen hiermee, doen jullie het veel meer, hetzelfde dan gewoonlijk of helemaal niet?
Ik heb ook wel eens gehoord dat 'men' meer nood heeft aan seks in de examenperiode...

Ik kan er eigenlijk best wel inkomen maar toch is het bij mij helemaal niet zo.. Geen idee waarom...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 10:25
Verwijderd
Ik geloof niet dat ik dat had vorig jaar, maar ik kan het me goed voorstellen. Het is een manier om de examenstress even los te laten, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 10:29
Verwijderd
Ik denk (ik doe het zelf niet, nooit gedaan ook, over het algemeen masturberen dan) dat het een vorm van spanningen "loslaten" is...... ik begrijp het wel.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 10:46
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ja, om de spanning er even uit te laten, dat klopt volgens mij wel. Ik heb er bij mezelf niet erg op gelet tijdens mijn examens, maar ik vind het niet onlogisch.

En Exitation Transfer, maar ik heb nu geen zin om over psychologische oinderwerpen uit te wijden.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 10:51
Suicidal Tendency
Suicidal Tendency is offline
Ja zeker wel. Je zoek studie ontwijkende activiteiten tijdens het leren en aangezien masturberen dan ook nog eens lekkere activiteit is, komt dan dan wel eens wat vaker voor...
__________________
Red een boom eet een bever
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 10:55
*sieske*
*sieske* is offline
Volgens mij doen jongens dit dan vaker dan meiden. Jongens verliezen door masturberen namelijk spanning, en die hebben ze meestal wel tijdens de examenperiode. Voor meiden is het gewoon lekker.
Ik heb het niet echt vaker gedaan dan normaal, doe het zoiezo amper sinds dat ik een vriend heb
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 10:59
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Nee, totaal niet... ik was met m'n examens bezig, daar krijg ik nou geen zin van.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 11:02
Geranium
Geranium is offline
Citaat:
december schreef op 03-06-2004 @ 10:30 :
Ik heb ergens gelezen dat jongeren meer masturberen tijdens de examenperiode?
Wat zijn jullie ervaringen hiermee, doen jullie het veel meer, hetzelfde dan gewoonlijk of helemaal niet?
Ik weet wel dat als ik de hele dag aan het leren ben, bepaalde oerdriften ineens kunnen komen opzetten. Soms gebeurt dit wel 5 keer op zo`n dag. Hierna kan ik vol goede moed verder leren.

Ik weet niet precies waardoor het komt. Een soort van biologische pauze? Afleiding?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 11:14
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Volgens mij heeft dit meer te maken met het jaargetijde/weer wat er ten tijden van de examens is dan met de examens zelf .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 12:22
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Citaat:
lso schreef op 03-06-2004 @ 10:41 :
Ik heb ook wel eens gehoord dat 'men' meer nood heeft aan seks in de examenperiode...

Ik kan er eigenlijk best wel inkomen maar toch is het bij mij helemaal niet zo.. Geen idee waarom...
Nou bij mij wel , damn het klopt wel, ik had er echt fff behoefte aan.. Mijn vriendin werd er zelfs gek van, hahaha.. Ik weet niet, het geeft gewoon een goede afleiding, je denkt even aan wat anders, mmm inspanning en daarna ontspanning, of net andersom boeie, bij mij werkt het!
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 12:43
leucomelas
Avatar van leucomelas
leucomelas is offline
Citaat:
*sieske* schreef op 03-06-2004 @ 11:55 :
Volgens mij doen jongens dit dan vaker dan meiden. Jongens verliezen door masturberen namelijk spanning, en die hebben ze meestal wel tijdens de examenperiode. Voor meiden is het gewoon lekker.
uhm.. nou, ik als meisje masturbeer ook wel eens om spanningen kwijt te raken.. dus niet alleen jongens lijkt me...
__________________
ChIcHiNg!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 13:24
speesjaal
Avatar van speesjaal
speesjaal is offline
nou ja kan wel zo zijn,

als je dan bijvoorbeeld je vriend/vriendin dan effe twee weken niet ziet...
__________________
A Mastermind - Sees it coming before it comes
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 16:08
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
jee, ik zie, voor mezelf dan, die connectie helemaal níet.
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 16:23
Verwijderd
Niets spanningen.
Als je op je bed ligt te leren, en je hebt een stijve, kan je er maar net zo goed gebruik van maken.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 18:02
Verwijderd
Kijk, dat is tenminste logisch

Bij mij - eh, niet gemerkt ofzo, verleden jaar. Ik geloof dat ik door de stress juist minder zin krijg.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 18:08
Snuitermans
Snuitermans is offline
In princiepe had ie best in de examenkrant van 2004 gezet mogen worden
__________________
Fingerspitzengefühl.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 18:46
Daniël Chaos
Avatar van Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
haha grappig dat er een topic over gekomen is... heb mezelf er wel op betrapt idd...
__________________
TWISTED WRONGS & CROOKED RIGHTS
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 21:16
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
ik niet, wat me wel opvalt is dat ik veel rook nu.
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 21:53
P&C
P&C is offline
Citaat:
daniëlchaos schreef op 03-06-2004 @ 19:46 :
haha grappig dat er een topic over gekomen is... heb mezelf er wel op betrapt idd...
__________________
Rotterdam!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2004, 21:57
Daniël Chaos
Avatar van Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
Citaat:
JCG schreef op 03-06-2004 @ 22:16 :
ik niet, wat me wel opvalt is dat ik veel rook nu.
ja achteraf.

wat me ook opviel is dat ik opeens verdacht vaak 'beat it' van micheal jackson draai... vast toeval.
__________________
TWISTED WRONGS & CROOKED RIGHTS
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 00:04
Sponstanietje
Avatar van Sponstanietje
Sponstanietje is offline
Nee, eigenlijk is bij mij dan het tegenovergestelde: doordat ik zo gefixeerd ben op het afwerken van mijn huiswerk, kan ik uit mijn 'routine' raken zeg maar en wat dan ook mentaal opzij zetten om het nodige schoolwerk af te krijgen.
__________________
Koffie
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 00:19
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
En niemand gaat op mij in .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 01:24
state_of_mind
Avatar van state_of_mind
state_of_mind is offline
Citaat:
Mendacem schreef op 03-06-2004 @ 11:29 :
Ik denk (ik doe het zelf niet, nooit gedaan ook, over het algemeen masturberen dan) dat het een vorm van spanningen "loslaten" is...... ik begrijp het wel.
Die meid is mij veel te braaf.
__________________
Ignorance is bliss.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 11:49
Uziel
Avatar van Uziel
Uziel is offline
NOG MEER dan normaal?

jezuz nee daar had ik geen last van gelukkig
__________________
Sterk als een boom... Verlies nooit je gevoel van eigenwaarde...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 12:39
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
Citaat:
Nee, totaal niet... ik was met m'n examens bezig, daar krijg ik nou geen zin van.
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 12:46
state_of_mind
Avatar van state_of_mind
state_of_mind is offline
Ik raak trouwens ook niet opgewonden van zeekleilandschappen en kinderarbeid in Lancashire
__________________
Ignorance is bliss.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 20:09
Verwijderd
Als ik moet leren ga ik trouwens ook altijd dingen doen die niet leren zijn, maar waarvoor ik wel achter mijn bureau kan blijven zitten, zodat ik mezelf kan wijsmaken dat ik wel aan het leren ben. Nu kan ik niet masturberen achter mijn bureau, maar anderen misschien wel, en die werken misschien ook zo
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 20:10
Warsocket
Avatar van Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Sarah schreef op 04-06-2004 @ 21:09 :
Als ik moet leren ga ik trouwens ook altijd dingen doen die niet leren zijn, maar waarvoor ik wel achter mijn bureau kan blijven zitten, zodat ik mezelf kan wijsmaken dat ik wel aan het leren ben. Nu kan ik niet masturberen achter mijn bureau, maar anderen misschien wel, en die werken misschien ook zo
Masturberen aan je bureau ?

en dan zakken voor je scheikunde omdat je een tabel van zouten niet meer kan lezen omdat ie aan de andere bladzijide geplakt zit
__________________
01110100011001010111011001100101011001010110110000100000011101000
11010010110101001100100001000000011111100111111001000000011101001010000
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Warsocket schreef op 04-06-2004 @ 21:10 :
Masturberen aan je bureau ?

en dan zakken voor je scheikunde omdat je een tabel van zouten niet meer kan lezen omdat ie aan de andere bladzijide geplakt zit
dan schiet je wel heel hoog, of je boek ligt op de grond
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 20:23
december
december is offline
Citaat:
dan schiet je wel heel hoog, of je boek ligt op de grond
Misshien ligt de bRoek wel op grond

Nee ff serieus, zelf heb ik er nooit opgelet, maar het kan wel een manier zijn om alle spanningen even weg te laten vloeien.
Ik weet niet of meisjes dit daarom minder doen, er zullen er ook wel zijn die masturberen om spanningen te verwijderen.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 20:40
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 04-06-2004 @ 01:19 :
En niemand gaat op mij in .
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 04-06-2004, 21:05
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Niet op gelet eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 00:34
Verwijderd
Oh ffs.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 03:02
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
nog meer?
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 09:30
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Ik rook dan wel het dubbele ongeveer. En de zin in seks is ook behoorlijk groter ja.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 11:05
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Mijn ex-vriendin had juist minder zin in dat soort periodes... Ik heb altijd evenveel zin
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 13:29
Verwijderd
Citaat:
state_of_mind schreef op 04-06-2004 @ 13:46 :
Ik raak trouwens ook niet opgewonden van zeekleilandschappen en kinderarbeid in Lancashire
ahuh ..
maar geloof dat ut over het algemeen wel midner was afgelopen 2weken.. tog te druk met andere dingen bezig zijn denk..
maar of zoiets nou perse met je examens samenhangt? denk wel gwoon met alles waar je veel(nja, meer dan normaal) tijd ensjow instopt..
ach wat zal ut ook
Met citaat reageren
Oud 05-06-2004, 13:45
Miekie87
Miekie87 is offline
Eergisteren laatste examen gehad Nou ik heb wat afgevingerd hoor de laatste weken.. Superr lekker na zo'n duffe dag!!!
__________________
Hell Yeah
Met citaat reageren
Oud 06-06-2004, 22:13
Cthulhu
Cthulhu is offline
Ik net minder denk ik. Ik ben gewoon te moe na een dag leren. Zelfs de laatste 2 keer dat mijn vriend deze examenperiode langskwam geen sex gehad. Ik heb meer behoefte aan gezelschap dan aan sex.
Hmm, maar als mijn ikhebzininsexdriedaagse er is (zo ongeveer een week voor ik stop met het nemen van de pil) masturbeer/sex ik erop los.
__________________
Jongens denken maar aan 1 ding. Gelukkig denken meisjes aan hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 23:48
Kawoutertje
Avatar van Kawoutertje
Kawoutertje is offline
http://www.studentstart.be/SeksEnErotiek/12777

Voila, nu weet iedereen het
Ik heb in januari allemaal 16'en (op 20) en ga daar nu opnieuw voor. Je moet niet vragen hoeveel ik heb ge....
__________________
When you are arguing with an idiot, make sure the other person isn't doing the same thing.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 23:50
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Kawoutertje schreef op 22-06-2004 @ 00:48 :
http://www.studentstart.be/SeksEnErotiek/12777

Voila, nu weet iedereen het
Ik heb in januari allemaal 16'en (op 20) en ga daar nu opnieuw voor. Je moet niet vragen hoeveel ik heb ge....
Als eenzame vrijgezel?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 23:51
Kawoutertje
Avatar van Kawoutertje
Kawoutertje is offline
Het is niet omdat je vrijgezel bent dat je altijd alleen bent ...

Trouwens, zie topictitel
__________________
When you are arguing with an idiot, make sure the other person isn't doing the same thing.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 23:51
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Kawoutertje schreef op 22-06-2004 @ 00:51 :
Het is niet omdat je vrijgezel bent dat je altijd alleen bent ...

Trouwens, zie topictitel
Sletje.


In 't artikel waar je naar refereert, gaat 't over seks.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 23:53
Kawoutertje
Avatar van Kawoutertje
Kawoutertje is offline
Masturberen is toch ook seks
Misschien wat minder gezellig dan met twee, maar toch...
__________________
When you are arguing with an idiot, make sure the other person isn't doing the same thing.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2004, 23:54
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Kawoutertje schreef op 22-06-2004 @ 00:53 :
Masturberen is toch ook seks
Misschien wat minder gezellig dan met twee, maar toch...
Net niet. Waarom anders 't verschil maagd-niet maagd dan nog maken?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 00:01
Kawoutertje
Avatar van Kawoutertje
Kawoutertje is offline
Dat is niet hetzelfde. Je bent appelen met peren aan het vergelijken

Masturberen is een vorm van seks. Je simuleert als het ware de geslachtsgemeentschap. Dezelfde hormonen worden in je lijf losgelaten.

"Maagd zijn" is eigenlijk een begrip dat niets met het begrip "seks, de daad" te maken heeft (jaja, een gewaagde stelling op dit uur van de dag ). Trouwens, vanaf wanneer ben je geen maagd meer ? Als je orale seks gehad hebt, ben je dan nog maagd ?
Om maar eventjes aan te tonen dat deze begrippen erg voor interpretatie vatbaar zijn
__________________
When you are arguing with an idiot, make sure the other person isn't doing the same thing.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 01:22
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Ik zie het al helemaal voor me, thuis op hun kamertje, masturberend terwijl ze druk aan het "leren" zijn voor hun examens
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 12:47
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Kawoutertje schreef op 22-06-2004 @ 01:01 :
Dat is niet hetzelfde. Je bent appelen met peren aan het vergelijken

Masturberen is een vorm van seks. Je simuleert als het ware de geslachtsgemeentschap. Dezelfde hormonen worden in je lijf losgelaten.

"Maagd zijn" is eigenlijk een begrip dat niets met het begrip "seks, de daad" te maken heeft (jaja, een gewaagde stelling op dit uur van de dag ). Trouwens, vanaf wanneer ben je geen maagd meer ? Als je orale seks gehad hebt, ben je dan nog maagd ?
Om maar eventjes aan te tonen dat deze begrippen erg voor interpretatie vatbaar zijn
Dezelfde hormonen misschien wel ja, maar seks en masturbatie zijn twee verschillende dingen eh Wouterke.

En daar heb ik zelfs nu nog altijd geen goesting in, ben net wakker
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 21:16
Verwijderd
Ik merk dat ik regelmatig voor tentamens masturbeer. En ik heb echt het gevoel dat mijn concentratie er beter door wordt!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit seksverslaving
leichim
21 16-06-2012 11:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48.