Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2016, 21:06
Verwijderd
Voor duits hebben wij een oude meneer, die ook op een oude manier les geeft (SAAAI!) maar hij maakt wel grapjes, alleen dat doet hij ook als hij boos is

Een paar weken geleden komen wij met zn allen dat lokaal ingestormd, die docent werd meteen al boos en liet ons een voor een weer terug naar binnen komen. Toen de les ongeveer halverwege was zat een van mijn klasgenoten omgedraaid, alleen hij zat ook op de voorste rij. Dus die docent pakt zn liniaal en tikt die leerling op zn rug:"zie je mijn liniaal? Die heeft een botte en een scherpe kant, leg je vingers maar op het randje van je tafel. Met welke kant zal ik ze eraf hakken?" Maar toen was hij dus al echt boos en dit bedoelde hij waarschijnlijk al dit is je laatste waarschuwing! 3 minuten later zat die leerling weer omgedraaid en toen brak de hel los. Die docent loopt naar zn bureau en pakt zijn liniaal en slaat die leerling op zijn rug. Daarna vraagt hij ook nog: "deed dat pijn?" Leerling:"nee" docent: " jammer" sins dien zit die leerling achteraan in de klas maar doet nog wel het zelfde.(praten etc.) en dan zegt die docent: "[Naam] ik kan ook naar achter lopen en je nog meer pijn doen! " ik heb hier al met de mentor over gesproken en die zegt er wat aan te doen maar ze doet geen ene flikker.

Maar wat vinden jullie van deze situatie?

Voor de rest hebben we hele lieve docenten hoor!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2016, 23:02
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Als je mentor niets doet, ga dan naar je teamleider of afdelingscoordinator.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 16-09-2016, 07:07
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Vertel het aan je ouders.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2016, 09:43
Verwijderd
Nee, is niet normaal dat je alsmaar omgedraaid in de klas zit. Jammer dat je mentor belooft die leerling er op aan te spreken maar blijkbaar niets doet. Heb je zelf al eens je medeleerling op zijn kwalijke gedrag aangesproken?
Met citaat reageren
Oud 16-09-2016, 21:10
Verwijderd
Sorry voor de onduidelijkheid, ik bedoelde niet de leerling die irritant was maar de docent. wat moet ik met dit gedrag van een docent doen? Ik zot namelijk ook wel eens omgedraaid maar ik wil geen liniaal op mijn rug. Ik denk dat ik inderdaad zoals elin3 de teamleider er op afstuur. Het is al wel een aantal weken geleden.

Veder is de leerling heel aardig hoor en doet ook nooit iets fout alleen deze keer.

Kortom wil ik weten wat er met deze docent moet dus het gaat niet over de leerling😉
Met citaat reageren
Oud 16-09-2016, 23:43
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Vertel het aan je ouders.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid is dit normaal? :/
Rozewolkje.
7 22-04-2015 18:53
Lichaam & Gezondheid is dit normaal?
xmanon
8 14-09-2010 09:36
Psychologie is dit normaal?
groot-kleintje
13 15-06-2006 19:30
Algemene schoolzaken Is dit normaal??
Miess
13 30-08-2002 18:33
Psychologie Is dit normaal?
pati
5 25-12-2001 18:05
Lichaam & Gezondheid is dit normaal ??
biefstuk13
2 14-10-2001 11:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04.