Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2002, 22:03
dominqe
dominqe is offline
Hoe denken jullie over de liefde via internet....
Kan je op zoek gaan naar de liefde via internet....??? En wat vinden jullie ervan???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-06-2002, 22:25
Verwijderd
Nee, mijn menig is dat je verliefd wordt op een beeld wat je in je hoofd hebt. Je kunt nogzoveel met degene chatten, msnnen, of bellen,je moet iemand echt ontmoeten om er verliefd op te kunnen worden. Je kunt wel op zoek gaan op internet natuurlijk, en zo iemand ECHT ontmoeten en het klikt echt.. tuurlijk kan dat, ik ken wel mensen die al heellang samen zijn... Maar liefde via internet.. dus internetliefde geloof ik niet in...
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 00:58
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
dominqe schreef:
Hoe denken jullie over de liefde via internet....
Kan je op zoek gaan naar de liefde via internet....??? En wat vinden jullie ervan???
Op zoek gaan naar de liefde doe je toch niet, ook niet IRL. Je komt die gewoon toevallig tegen.

Maar iemand vinden via internet kan perfect. Ik zou niet weten waarom niet. Of je nu iemand voor het eerste spreekt op MSN, ICQ, forum, chat, ... of je spreekt die voor de eerste keer aan de telefoon, ik zie het verschil niet echt.



Citaat:
sweetsterretje schreef:
Nee, mijn menig is dat je verliefd wordt op een beeld wat je in je hoofd hebt. Je kunt nogzoveel met degene chatten, msnnen, of bellen,je moet iemand echt ontmoeten om er verliefd op te kunnen worden. Je kunt wel op zoek gaan op internet natuurlijk, en zo iemand ECHT ontmoeten en het klikt echt.. tuurlijk kan dat, ik ken wel mensen die al heellang samen zijn... Maar liefde via internet.. dus internetliefde geloof ik niet in...
Voordat je een relatie begint dan heb je elkaar toch minstens een keer gezien? Dus dan heb je die ontmoeting in het echt gehad, maar dan blijft het nog een internetliefde in mijn ogen.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 08:38
robijnbeertje
Avatar van robijnbeertje
robijnbeertje is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef:
Nee, mijn menig is dat je verliefd wordt op een beeld wat je in je hoofd hebt. Je kunt nogzoveel met degene chatten, msnnen, of bellen,je moet iemand echt ontmoeten om er verliefd op te kunnen worden. Je kunt wel op zoek gaan op internet natuurlijk, en zo iemand ECHT ontmoeten en het klikt echt.. tuurlijk kan dat, ik ken wel mensen die al heellang samen zijn... Maar liefde via internet.. dus internetliefde geloof ik niet in...
ben het er helemaal mee eens
__________________
knuffelen is het fijnste om te doen
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 09:23
Thutshui
Avatar van Thutshui
Thutshui is offline
Liefde kan ontstaan via internet, ik heb m'n huidige vriendin ontmoet via een dating-topic hier op scholieren die ik eigenlijk voor de fun geplaatst had.
Ze reageerde en we spraken twee weken later iets af. Ik had een paar keer met d'r gechat maar ik verwachtte d'r eigenlijk nix van, ik had er geen bepaalde voorgevoelens bij ofzo...

Pas toen we hadden ontmoet en het heel erg leuk bleek te klikken begon ik d'r leuk te vinden...

Het is dus ontstaan via internet maar ik vinnet geen internet-relatie. Dat komt omdat ik d'r nu zeer zelden nog online spreek, eigenlijk alleen maar in real life...
__________________
[ http://www.cu2.nl/Thutshui ] - [*Having A Major Crush On Hukkie*]
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 09:32
Lydia16
Lydia16 is offline
nou ik vind dat internet liefde wel bestaat omdat ik heb nou al bijna 5 maanden een vriend van internet we begonnen elkaar te spreken vanaf september over msn we leerde elkaar beter kennen enzo toen ging er ineens iets mis hij kreeg vriendin en ik kreeg vriend in dec. ging het met zijn vriendin uit en met mijn vriend dus begonnen we weer te msnen toen bleek dat we elkaar toch best leuk vonden en ook al had ik hem nog nooit gezien alleen op foto vraagde ik toch verkering omdat ik bang was dat die anders weer een ander zou krijgen paar weken daarna hadden we elkaar gezien en bleek dat we elkaar toch hardstikke leuk vinden en die liefde is ontstaan door het internet als we elkaar nou zien en afschijt moeten nemen wat ik gister heb moeten doen is het janken geblazen maarja ik vind dus dat het wel bestaat
__________________
http://www.go.to/rkcwaalwijk god sprak Sta Op En Zing
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 10:02
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
ik geloof er wel in.
als je al heel erg aan elkaar gaat hechten via internet, door lange msn/icq gesprekken en als je elkaar daarna IRL gaat ontmoeten en de ander valt dan niet opeens heel erg tegen dan kan dat gewoon.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 11:16
Verwijderd
liefde over inet kan op 3 manieren

1. je kent ekaar gewoon in het echt, maar woont ver van elkaar af en communiceert regelmatig via inet

2. je kent elkaar via inet, en besluit elkaar te meeten als vrienden, na een tidje bloeit er wat

3. je hebt al iets met elkaar voordat je elkaar al hebt gezien irl

mijn mening, 1 en 2 kunnen..
3 loopt fout af
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 11:26
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Ik denk dat liefde via internet onderhouden niet blijft werken, maar een liefde op internet ontdekken wel.
Je merkt dat het klikt & je gaat elkaar bijv. een xje ontmoeten en zo groeit het verder.

Maar een relatie over internet zonder dat je de persoon in RL ziet, geloof ik niet in.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 11:36
de
de is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:


Maar een relatie over internet zonder dat je de persoon in RL ziet, geloof ik niet in.


(sorry, flauw )
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 11:44
Uncle_Sam
Avatar van Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Citaat:
de schreef:




(sorry, flauw )
Haha, kakker!
__________________
Sig heil.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 12:13
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Tofke_H schreef:


Op zoek gaan naar de liefde doe je toch niet, ook niet IRL. Je komt die gewoon toevallig tegen.

Maar iemand vinden via internet kan perfect. Ik zou niet weten waarom niet. Of je nu iemand voor het eerste spreekt op MSN, ICQ, forum, chat, ... of je spreekt die voor de eerste keer aan de telefoon, ik zie het verschil niet echt.





Voordat je een relatie begint dan heb je elkaar toch minstens een keer gezien? Dus dan heb je die ontmoeting in het echt gehad, maar dan blijft het nog een internetliefde in mijn ogen.
Hier ben ik het in het geheel mee eens. Ik heb nu ook iemand leren kennen via internet, die zal ik deze vakantie gaan ontmoeten en heb eigenlijk best wel een goed gevoel daarover... betekend nog niet meteen dat ik nu al verliefd ben, maar dat internet dus wel een manier kan zijn om erachter te komen of iemand iets voor je is... vooral als je niet op uiterlijk afgaat maar echt voor het innerlijk.
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 12:36
GeNeVa
Avatar van GeNeVa
GeNeVa is offline
Citaat:
Eaglewing schreef:
Ik denk dat liefde via internet onderhouden niet blijft werken, maar een liefde op internet ontdekken wel.
Is natuurlijk helemaal waar.

Je kan ook iemand in RealLife eerst ontmoet hebben, 1 keer ofzo. Daarna via internet elkaar beter leren kennen door de gesprekken etc. En daarna weer afspreken... om te kijken of je die persoon nog wel leuk vind in RealLife...

Klinkt ingewikkeld.. maar zo kan het ook !
__________________
***life is...... being a prisoner in your own body***
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 12:48
Verwijderd
Jah, dat ligt eraan hoe je het bedoeld..

Kan verliefd worden op iemand via internet? Dan zeg ik ja..
Kan verkering hebben via internet? misschien nog wel, maar dr zal dan uiteindelijk toch een meet komen waarin blijkt of het dan owk werkt.
Kan een serieuze relatie via internet? Dat denk ik niet, daarbij hoort het goed bij elkaar voelen irl toch teveel denk ik enzow..

Ik ben iig wel verliefd geweest op een jongen via internet, we hebben nooit echt serieus wat gehad, maar wel op een lollige manier, totdat ik een vriend kreeg enzow, en contact was toen verwaterd (nu weer trug btw )

Maar goed, ik heb iig wel echt heeeeel veel foto's gezien van die jongen (hij is ZO mooi) en heb em ook vaak via de telefoon gesproken enzo. Voelt nu gwoon als een goede vriend, ookal zit ie mijlen ver weg. Kga em owk vast nog wel es ontmoeten.

Maar een echte relatie met hem had ik niet gekund, zoveel missen zou ik echt niet aankunnen.. daarom ben ik dus van mening dat een serieuze relatie puur via internet niet werkt
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 14:17
Verwijderd
Ja, dat is mijns inziens zelfs beter dan zoeken IRL...daar zijn zoveel redenen voor te bedenken
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 15:33
miss Elise
Avatar van miss Elise
miss Elise is offline
liefde over internet neem ikke eigenlijk nooit serieus. ik vind dat als je verliefd ben, je diegene eerst ontmoet moet hebben . maar je kan natuurlijk altijd doen alsof (moet je wel ff zeker weten dat die ander t ook nie serieus neemt, anders is t zo zielig)
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 16:36
¤ LunaBelle ¤
Avatar van ¤ LunaBelle ¤
¤ LunaBelle ¤ is offline
Ik vind wel dat het kan.
Ik heb mijn vriend ook over internet leren kennen. En na 4 maanden kregen we iets ( toen we elkaar nog niet ontmoet hadden). Een paar dagen later hebben we wat afgesproken (we wouden het eerder doen, maar dat mocht niet).
En het is erg goed afgelopen. In oktober hebben we 3 jaar verkering.
__________________
+ Ik ben niet dom, ik ben gewoon een beetje langzaam van begrip +
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 18:20
miss x
Avatar van miss x
miss x is offline
ik heb mijn vriend via internet leren kennen , we zijn al anderhalf jaar bij elkaar en zoals t er nu uitziet wil ik em nooit meer kwijt. dusse dat kan best
liefs miss x
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-06-2002, 18:24
*supahgirlie*
Avatar van *supahgirlie*
*supahgirlie* is offline
ik geloof daar zeker in
k heb me ex ook via t internet leren kennen
helaas woonde hij wel een paar uur van me vandaan ofzow..maaar toch...hij iwas en isz wel erg leuk
en k ken nog meer jongens van msn en cu2...en daar zitte opzich best wel erg lekkere dingen tussen lol...
__________________
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 18:43
Verwijderd
Vind ook dat het kan. Ik ken m'n ex ook van internet. was net als bij supergirlie een aantal uur reizen met bus en trein. Tging niet uit door de afstand, maar door iets anders..
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 18:44
KrizzZzZZzzjE :P
Avatar van KrizzZzZZzzjE :P
KrizzZzZZzzjE :P is offline
ja, je kunt je liefde wel via het internet vinden... maar zolang je mekaar niet echt heb meegemaakt wordt je misschien wel verliefd op dat gemaakte beeld in je hoofd, maar soms ook, is dat beeld overeenkomstig met de werkelijke persoon dus je weet maar nooit maar het is dan wel een logische stap...
verliefd via internett-->mekaar echt zien...en dan kijke of ut echt was zeg maar haha okeej

Sjantal en ik trouwes, gingen eerst een half jaar sjetten en bellen en fotoos opsture naar mekaar, en toen ontmoetten en dat was leuk en nu hebben we bijna een half jaar verkering en we wonen 3 uur van mekaar af met de trein
maar echte liefde kent geen grenzen
__________________
Estilapo coge la dretticos !!

Laatst gewijzigd op 14-06-2002 om 18:46.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 23:41
Dilana
Dilana is offline
Well, ik gebruik het alleen om een vent te zoeken om mee te sexen en dat lukt vij aardig, he Skrewdriver?
__________________
Let it rock BON JOVI style
Met citaat reageren
Oud 14-06-2002, 23:48
Skewdr1ver
Skewdr1ver is offline
Ja echt wel... ik ge je echt helemaal uitwonen in alle 3 de gaten
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 00:07
Dilana
Dilana is offline
Ga je gang hoor, lekker ff
__________________
Let it rock BON JOVI style
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 00:08
Skrewdriver
Skrewdriver is offline
eerst ff zo opwarmen

en dan

en dan hard ertegenaan .... beentjes in je nek
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-06-2002, 09:42
Verwijderd
@ skrewdriver en dilana: snullen begot


ontopic:
ik heb mijn vriend ook over internet leren kennen, hij had mijn adres via ne maat van ons allebei en zo zijn we beginnne msn'en. na twee weken veel chatten hadden we allebei best al een heel goed gevoel over elkaar, maar dat wisten we toen nog niet van elkaar
toen hebben we afgesproken in een café, ik zat daar te wachten, en ineens komt ie binnen... whaah da was echt cool, de zon scheen juist door die deur, dus ge ziet zo een donkere gestalte met van die lichtstralen errond, zo gelijk als er in de films nen engel uit de hemel neerdaalt en dieje engel kwam op mij af, en dieje vroeg of ik elke was *zwijmel*
't was echt liefde op het eerste zich...
ondertussen bijna veertien maanden samen...

*blue*
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 10:07
Verwijderd
Internetliefde bestaat wel degelijk, maar je kunt er niet naar op zoek gaan. De waarheid is dat het jou moet vinden.

Heb 't zelf een keer heel erg gehad. Was echt liefde op het eerste woord. De vonk sprong direct over en ongelooflijk intens.
Eerste chat duurde 5 uur en daarna hebben we beiden nog uren in ons bed naar het plafond liggen staren.
Vervolgens enorm veel chats en mails en brieven en na anderhalve maand ontmoeten en dat was (nog steeds) de heerlijkste dag ooit. En vervolgens ging het weer verder...elk weekend bij elkaar overnachten, want we woonden 100 kilometer van elkaar. Na 1 jaar ben ik daarheen verhuisd, maar nog niet samenwonen. En na 3 heeeeeeerlijke jaren is het dan toch mis gegaan, maar gelukkig heb ik de herinneringen nog.

Internet vind ik eigenlijk wel ideaal. Je word verliefd op iemands innerlijk (of een van beiden moet oneerlijk zijn, maar dat was bij ons niet het geval) en als later dan ook het uiterlijk ideaal blijkt te zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 10:49
me-myself&anne
me-myself&anne is offline
Ik denk dat je best iemand 'leuks' kunt ontmoeten via internet, maar het is wel heel toevallig dat er dan 'in t echt' ook een vonk overspringt, moet je maar net geluk mee hebben. K denk wel dat je vriendschappen kunt hebben over internet, maar écht je ware vinden komt niet erg veel voor denk ik.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 14:28
Eaglewing
Avatar van Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
de schreef:




(sorry, flauw )
Inderdaad DE, flauw
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 15:46
MissKiss1985
Avatar van MissKiss1985
MissKiss1985 is offline
Iemand leren kennen via internet en er dan gevoelens voor krijgen kan. Maar iets nemen met die gene zonder diegene te zien irl kan niet. Het kan nog zo goed klikken over internet maar dat hoeft niet te betekenen dat dat irl ook zo is.

Overigens hebik ook een ex die ik via internet heb leren kennen. Gewoon mailen en een keer ontmoet toen zagen we elkaar vaker en vaker en vaker en toen is het wat geworden. maar dat is puur doordat we elkaar in het echt ook leerde kennen en dat dat ook klikte
Met citaat reageren
Oud 15-06-2002, 16:57
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Het kan denk ik wel...

Bij mij is het alleen steeds op niets uit gelopen, maar het zal vast wel kunnen..
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 15:28
Verwijderd
2 jaar terug ofzo chatte ik altijd met janna,
ze gaf me gewoon kriebels in mijn buik zo goed waren
onze gesprekken..... als we dicht bij elkaar hadden gewoond..
tsja...

het kan echt wel denk ik
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 16:25
Verwijderd
Het kan zelfs zo ver gaan dat je iemand echt 'aantrekkelijk' begint te vinden op MSN...dwz dat je echt fijn vindt om met die persoon te praten, op de 'fijne' manier waarop je het leuk zou vinden om met degene waar je gek op bent IRL te praten. Het kan zover gaan dat de waardering die je voor die persoon's innerlijk hebt gekregen, eventuele 'tekortkomingen' in uiterlijk IRL wegpoetst.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 16:34
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
ik chatte met een meisje, wel lache maar ik wordt niet verlieft op een beeld en een paar mailtjes van internet. Zei ze dat ze me wiode ontmoeten, ik zeg oke, Zij zegt, ik neem een vriendin mee, neem jij ook maar een vriend mee dan. oke dan!

Ontmoette ik haar en d'r vriendin, ik haad met er vriendin gechat en vond het niks speciaals, maar nu toch wel, ik werd helemaal gek op haar die dag, echt fucking vette shit.
__________________
detach_yourself@hotmail.com
Met citaat reageren
Oud 16-06-2002, 22:10
Lydia16
Lydia16 is offline
ik heb vriend via internet eerst geen chatten heel goed.
maar nu lukt het niet meer omdat we dan alleen maar ruzie krijgen.
Dus je kan wel je liefde vinden via internet enzo. maar niet stand houden via internet..
Dan heb je ook niet bapaalt een leuke relatie
__________________
http://www.go.to/rkcwaalwijk god sprak Sta Op En Zing
Met citaat reageren
Oud 17-06-2002, 20:02
Linda
Avatar van Linda
Linda is offline
Jazeker, daar heb ik een heel bijzonder iemand ontmoet, die heel veel voor mij betekent.
__________________
It’s the end of the tour as we know it and I feel fine. - Michaels Stipe, 16-07-2005, Hyde Park
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-06-2002, 22:55
Squall
Avatar van Squall
Squall is offline
Ik wil met Miss_virus daten en nee ze is dus niet me zusje
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 15:47
casey
casey is offline
Citaat:
McLaren schreef:
liefde over inet kan op 3 manieren

1. je kent ekaar gewoon in het echt, maar woont ver van elkaar af en communiceert regelmatig via inet

2. je kent elkaar via inet, en besluit elkaar te meeten als vrienden, na een tidje bloeit er wat

3. je hebt al iets met elkaar voordat je elkaar al hebt gezien irl

mijn mening, 1 en 2 kunnen..
3 loopt fout af
Ik ben't hier zo ongeveer mee eens.

Ik heb m'n vriend ook ontmoet op't net. Aan de praat geraakt, afgesproken (hadden wel al een foto gehad), en tja.. weinige tijd later was't zover. En nu is't toch al 1 jaar en 4 maanden (kop). Dus da kan! We zien elkaar elk weekend (soms es in de week, maar da's uitzondering) en spreken elkaar elke dag (ofwel op icq, e-mail of gsm).

Ik ken 2 mensen die veeer uit elkaar wonen en die hun relatie zo in stand houden af en toe komt ze dan es af enzo.. ik zou't nie kunnen, maar zij kunnen het wel! Dus, da lukt ook.
__________________
Greetz & kisses
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 15:50
casey
casey is offline
Wil er nog aan toevoegen: internet is een handige optie als je een eindje uit elkaar woont.. goedkoper dan bellen (met kabel toch), heb je meer tijd voor elkaar.. af en toe de stem horen is natuurlijker wel fijn
Maar er moet toch genoeg contact zijn?!
Man, ik ben een veel te aanhankelijk persoon, weet ik, maar 'k denk dat als je elkaar maar eens in de maand ziet dat het ferm lastig moet zijn, 'k vind 't logischer elkaar toch minstens eens in de week te zien.
__________________
Greetz & kisses
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 16:31
Sciza
Avatar van Sciza
Sciza is offline
Ik heb mijn vriend op het internet 'ontmoet' zeg maar... We hebben onwijs lang gechat, gemaild en nog meer gechat en gemaild, ongeveer anderhalf jaar lang. We waren echt onwijs goede vrienden over internet, en we hadden er allebei nog niet echt aan gedacht dat het misschien wel meer dan vriendschap aan het worden was. Een maandje voor we besloten elkaar te ontmoeten, wíst ik dat ik verliefd op hem aan het worden was. Ik heb het dat toen gezegd en stond erop dat we elkaar zouden ontmoeten (stel je voor dat we allebei leuk schrijven enzo, maar IRL elkaar helemaal niet liggen, niet zo grappig/adrem/leuk zijn). Hij kwam me een dagje opzoeken en ik zweer je... wat ben ik daar blij mee geweest

Internet is een goed medium om iemand op te ontmoeten, een goede basis voor kennismaking, maar IRL moet er ook veel gebeuren. Na die anderhalf jaar chatten en mailen moesten mijn vriend en ik echt wennen aan dat we elkaar gewoon zagen... in het begin was het dan ook aanlokkelijker om een mailtje te sturen, want dat was wat we gewend waren te doen, makkelijker op dat moment. We hebben echt soms mail en chat af moeten zweren, anders lukte het IRL niet.

Nu zit alles echt helemaal goed, IRL wonen we samen (na een relatie van nu iets minder dan 3 jaar)
__________________
- * - Deze sig is voor mijn allerliefste vriend - * -
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 16:34
Sciza
Avatar van Sciza
Sciza is offline
Citaat:
KontraDix schreef:

Internet vind ik eigenlijk wel ideaal. Je word verliefd op iemands innerlijk (of een van beiden moet oneerlijk zijn, maar dat was bij ons niet het geval) en als later dan ook het uiterlijk ideaal blijkt te zijn.
*eens*

Je leert elkaar eerst kennen, voordat je elkaar gaat beoordelen op uiterlijk!

(ik zag na ongeveer een jaar pas een foto van mijn vriend, hij zag mij pas bij onze ontmoeting...)
__________________
- * - Deze sig is voor mijn allerliefste vriend - * -
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 18:21
yvonnaah
Avatar van yvonnaah
yvonnaah is offline
ja het zou wel kunnen maar dan moet je eerst nog afspreken enzo en elkaar zo ook nog leren kennen! want je weet nooit hoe ze in het echt zijn enzo! en in het echt reageren ze veel anders en zou een gesprek heel anders gaan lopen (teminste in de meeste gevallen denk ik) dus tjahh... kan wel maar toch beter van nie!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 19:05
Li
Avatar van Li
Li is offline
ja het kan zeker wel.
Ik ken een jongen irl en ben via internet weer met hem in contact gekomen (nadat ik hem een paar maanden neit gezien had) en zo bloeide er uiteindelijk iets op

Ik denk ook dat je via internet zowiezo een leuk iemand kan ontmoeten
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 20:44
Meliss@17
Meliss@17 is offline
ik heb mn eerste vriend ook via internet ontmoet
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 21:28
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
IK haat het MIJN MOEDER GAAT BIJ ONS WEG VANWEGE EEN I-NET VRIEND
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 21:34
Verwijderd
ja 'k heb nu bijna 13 maandjes (over 2 dagen) met mijn liefje.... via het inet ontmoet



dus kan zekers wel
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 22:51
Squall
Avatar van Squall
Squall is offline
Citaat:
Oen schreef:
IK haat het MIJN MOEDER GAAT BIJ ONS WEG VANWEGE EEN I-NET VRIEND
WHAHAHAH dikke lol
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 23:00
Verwijderd
ik weet eigenlijk niks anders dus ik geloof erin als iemand mij 6 maanden lang zegt dat ze van me houd ook al is het via inet dan geloof ik haar je gaat niet 6 maanden je tijd verspillen aan iemand.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 07:38
Juliah
Avatar van Juliah
Juliah is offline
Citaat:
Sciza schreef:
Nu zit alles echt helemaal goed, IRL wonen we samen (na een relatie van nu iets minder dan 3 jaar)
Ik ken mijn vriend via inet. We hebben eerst iets van een jaar gemaild en gechat, daarna hebben we elkaar zowat een jaar lang elke week 1 of 2 keer gezien. En toen opeens kregen we wat. En nu wonen we al bijna een half jaar samen. En het gaat onwijs goed.
__________________
Het is groen en het zit op een hekje.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 09:14
Verwijderd
Tsja, zoals iemand al schreef: het moet jou vinden.

Eigenlijk zoek ik al een jaartje .. maar helaas
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Liefde en vriendschap via het forum
Verwijderd
51 24-05-2007 07:10
Liefde & Relatie internetliefde
annemarte
63 09-02-2005 10:12
Liefde & Relatie Liefde door het internet?
JJ13
51 06-08-2004 18:55
Liefde & Relatie Internetrelatie????
jewel4life
47 25-06-2004 10:56
Liefde & Relatie internetLUUVVV
SkAnOuK
77 07-04-2003 10:45
Liefde & Relatie internet liefde...
Verwijderd
26 18-11-2002 21:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:11.