Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-10-2005, 13:58
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik erger me nooit aan domme opmerkingen, ik ga dan meestal gewoon zitten lachen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-10-2005, 14:27
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 30-10-2005 @ 16:40 :
Is ergeren wederkerend?

Nouja, tussen Den Haag Centraal en Eindhoven/Venlo weet je niet of je ICK krijgt of VIRM. Ik wil materieel zekerheid, dan kan ik kiezen welke trein ik neem.

Weet iemand dit? 's Ochtends tot een bepaalde tijd is het altijd ICK en daarna VIRM, maar vanaf hoelaat in de middag is het dan weer ICK?
De eerste drie, vier treinen zijn meestal ICK.
__________________
Boe.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 15:37
Project 50
Project 50 is offline
Citaat:
MTpower schreef op 31-10-2005 @ 14:01 :
Dat doe ik meestal ook
Ik tref het altijd met treinen dat ik mijn poten nergens kwijt kan, die dingen zijn echt niet gemaakt voor iets langere mensen...
Als je dan gewoon vraagt of je mag zitten maak ik best ruimte hoor
Dat bedoel ik ook niet. Als je gewoon aan de kant gaat zodat ik kan zitten is het geen probleem. Maar van die semi-gangsters die dan zo: "tsssss" gaan zitten doen. Dan kan ik me meestal wel extreem ergeren en heb ik zin om dingen kapot te maken Maar ga ik bijna nooit met de trein. Brommer. Het is maar goed ook want anders zou ik een stuk gestressder zijn.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 15:47
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
mensen die hun muziek te hard hebben staan
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 15:57
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 30-10-2005 @ 16:40 :
Weet iemand dit? 's Ochtends tot een bepaalde tijd is het altijd ICK en daarna VIRM, maar vanaf hoelaat in de middag is het dan weer ICK?
Meld je aan op www.somda.nl . Ga naar Uitvoer > Doorkomststaat. Kies waar je op die trein stapt, kies een dag, en voer een tijdsbestek in waartussen je ongeveer in die trein stapt. Achter elke trein zie je nu de materieelvoorspelling

Als je vaak in bijvoorbeeld vaak in trein 2542 zit, is het ook handig om bij Uitvoer > Dienstregeling ve trein te kijken. Voer het nummer in en voila.

L[cijfer] met wat geratel erachter betekent ICK; HA en HB IRM-materieel. Je kan het ook gespecificeerd krijgen door je muis op de mat-code te houden.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 16:22
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
IdioLogic schreef op 31-10-2005 @ 16:37 :
Maar ga ik bijna nooit met de trein. Brommer. Het is maar goed ook want anders zou ik een stuk gestressder zijn.
Inderdaad
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 16:41
Psychedelic
Avatar van Psychedelic
Psychedelic is offline
Ik erger me dood aan die coureurs van de GVU, dat gas pendaal van hun kent echt maar twee standen: gas vol hopen, gas helemaal dicht.
Verder erger ik me aan al die proleten met hun bijstandsabonnementjes.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 17:26
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
- Vertragingen
- Te drukke treinen zodat je zelf geen plaats meer hebt
- Drukke kinderen die om de 30 seconden door het gangpad lopen te schreeuwen
- Mensen (vooral vrouwen) die lang zitten te telefoneren en dan ook nog hard erbij praten
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 17:43
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 30-10-2005 @ 16:40 :
Is ergeren wederkerend?
ja lief, irriteren is dat niet
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 18:40
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Die KLOTE NS die 8 van de 10 keer op tijd rijdt, en net als je tentamen hebt treinen laat uitvallen omdat ze al teveel vertraging hebben of met een halfuur vertraging laat rijden

Oftewel vanochtend vroeg ruim een uur op het station gestaan terwijl ik exact op tijd was voor de trein.
Was op tijd voor mijn tentamen maar op de terugweg gingen de deuren van de trein precies voor mijn neus dicht, dus wéér een halfuur wachten!
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2005, 19:32
Libertine
Avatar van Libertine
Libertine is offline
De hele sfeer rondom het openbaar vervoer
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 18:27
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Libertine schreef op 31-10-2005 @ 20:32 :
De hele sfeer rondom het openbaar vervoer
Wat vandaag nog eens bestempeld wordt op Amsterdam Centraal.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 20:24
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 01-11-2005 @ 19:27 :
Wat vandaag nog eens bestempeld wordt op Amsterdam Centraal.
Mwoah, de sfeer op zich was goed moet ik zeggen
Met citaat reageren
Oud 01-11-2005, 21:58
Project 50
Project 50 is offline
gratis koffie
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 14:18
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Radio in de bus + dat de favoriete zender van de meeste chauffeurs rtlfm of radiolimburg is
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 14:46
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
IdioLogic schreef op 01-11-2005 @ 22:58 :
gratis koffie
Daar erger je je aan?
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 15:13
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Oooh, die mensen die hun tas op de stoel naast zich zetten. En als je er dan bij gaat staan en vragend kijkt negeren ze je gewoon, als je hen vriendelijk aanspreekt schijnen ze je niet te horen omdat hun mp3 speler te hard staat en je moet ze zowat overeind sjorren voor je mag zitten.

Leuk.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 15:27
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 02-11-2005 @ 16:13 :
Oooh, die mensen die hun tas op de stoel naast zich zetten. En als je er dan bij gaat staan en vragend kijkt negeren ze je gewoon, als je hen vriendelijk aanspreekt schijnen ze je niet te horen omdat hun mp3 speler te hard staat en je moet ze zowat overeind sjorren voor je mag zitten.

Leuk.
Die mensen zijn echt asociaal.
Je moet meer tussen Rotterdam - Breda reizen.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 15:44
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 02-11-2005 @ 15:46 :
Daar erger je je aan?
Ja, weet je hoe ongelooflijk irritant die koffie is!


Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 15:56
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Sketch schreef op 02-11-2005 @ 16:44 :
Ja, weet je hoe ongelooflijk irritant die koffie is!


Nee, want die heb ik nog nooit gehad.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 16:53
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 02-11-2005 @ 16:13 :
Oooh, die mensen die hun tas op de stoel naast zich zetten. En als je er dan bij gaat staan en vragend kijkt negeren ze je gewoon, als je hen vriendelijk aanspreekt schijnen ze je niet te horen omdat hun mp3 speler te hard staat en je moet ze zowat overeind sjorren voor je mag zitten.

Leuk.
Ik zet m'n rugzak ook altijd op de stoel naast me als het even kan. Maar ik haal hem wel altijd weg als het drukker wordt.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 17:35
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 02-11-2005 @ 15:46 :
Daar erger je je aan?
het ging er om dat er bij het oponthoud rond Amsterdam gisteravond, gratis kofie werd uitgedeeld bij de Kiosken.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 17:45
Syzygy
Avatar van Syzygy
Syzygy is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 02-11-2005 @ 16:13 :
Oooh, die mensen die hun tas op de stoel naast zich zetten. En als je er dan bij gaat staan en vragend kijkt negeren ze je gewoon, als je hen vriendelijk aanspreekt schijnen ze je niet te horen omdat hun mp3 speler te hard staat en je moet ze zowat overeind sjorren voor je mag zitten.

Leuk.
Ja dat inderdaad, is het superdruk in de bus, bijna geen plek meer vrij en dan zitten er nog mensen die hun tas op de stoel naast zich gezet hebben. Je ziet dan toch dat er mensen aankomen en dat die hoogstwaarschijnlijk liever willen zitten dan staan, lijkt me

Luidruchtige mensen zijn ook irritant, vooral als ze aan het bellen zijn.

Oude mensen die naar poep stinken zijn ook niet leuk.
__________________
Ha ! I laugh at danger and drop ice cubes down the vest of fear.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 17:46
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 02-11-2005 @ 17:53 :
Ik zet m'n rugzak ook altijd op de stoel naast me als het even kan. Maar ik haal hem wel altijd weg als het drukker wordt.
Ja, ik ook. Maar wat mijn "probleem" dan is: ik studeer wel eens in de trein en dan heb ik dingen die in mijn tas zitten nodig, dus dan is het handig als je dat makkelijk kunt pakken, maar als je tas dan ergens in het rek boven je ligt of onder je stoel ligt met al die mensen, dan wordt het moeilijk je spullen eruit te pakken.
Das wel minder, maja mensen die willen zitten gaan gewoon voor, die hebben daar meer recht op dan een tas.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 20:27
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 02-11-2005 @ 18:46 :
Ja, ik ook. Maar wat mijn "probleem" dan is: ik studeer wel eens in de trein en dan heb ik dingen die in mijn tas zitten nodig, dus dan is het handig als je dat makkelijk kunt pakken, maar als je tas dan ergens in het rek boven je ligt of onder je stoel ligt met al die mensen, dan wordt het moeilijk je spullen eruit te pakken.
Das wel minder, maja mensen die willen zitten gaan gewoon voor, die hebben daar meer recht op dan een tas.
Jep, al heb ik als het druk is altijd m'n "wastas" tussen m'n benen onder m'n stoel en zet ik daar m'n rugzak op, dan kan ik ook gewoon bij m'n studeerspullen. Maar ik zeul dus altijd met die grote tas met was en ik ben al eens mijn halve garderobe kwijtgeraakt doordat ik hem in het rek legde en vergat, dus die zet ik nooit meer in het rek. Dan maar onder m'n stoel ofzo of op de stoel naast me.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 20:50
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 02-11-2005 @ 18:35 :
het ging er om dat er bij het oponthoud rond Amsterdam gisteravond, gratis kofie werd uitgedeeld bij de Kiosken.
Kijk, dat is nou typisch KS, tenminste een helder antwoord.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 22:10
June bug
June bug is offline
Ik erger me aan bussen die altijd te laat zijn zodat ik mijn aansluiting bijna mis
Aan de BBA die blijkbaar niet snapt dat ze op drukke tijden de lange bussen in moeten zetten en op minder drukke tijden de kortere, wat ze dus altijd precies omgedraaid doen
Aan mensen die met enorme vaart het gangpad van de bus doorlopen met een reuzegrote tas en die tas dan keihard tegen je aanknallen als je bij t gangpad zit
Mensen die je de hele tijd gaan aanstaren als je tegenover ze zit
Luidruchtige mensen
Mensen die ongepaste mededelingen door de bus schreeuwen ("He! je raadt nooit wat ik gister gedaan heb, ik heb mijn vriend gepijpt!!!)
Nuffige oude mensen die geen dankjewel zeggen als je voor ze opstaat
Nuffige oude mensen die omvallen in je bus en je vervolgens afkeurend aankijken als je ze overeind wil helpen
Buschauffeurs die niet kunnen rijden en keihard optrekken/remmen zodat iedereen de bus doorvliegt.
Buschauffeurs die heel hard optrekken terwijl jij nog in de bus aan t lopen bent
Buschauffeurs die niet hun achterdeuren opendoen als er een enorme groep bij de halte staat
Mensen die enorm breed gaan zitten naast je

En eigenlijk nog wel veel meer, maar het is wel duidelijk dat ik me regelmatig dooderger in t openbaar vervoer
__________________
Shake your body like the dance//
Met citaat reageren
Oud 02-11-2005, 22:16
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
ik erger me aan mensen die mee gaan lezen, of gaan kijken wat ik aan het lezen ben
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 11:12
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
* mensen met harde muziek
* mensen die hard lopen te bellen/ met elkaar praten
* mensen die hun telefoon niet opnemen om te laten horen hoe populair ze zijn
* mensen die naast me komen zitten als er heel veel plek is
* mensen die stinken
* mensen die mijn krantje inpikken
* geen zitplaatsen
* ov wat te laat komt als je haast hebt
* ov wat nooit vertraging heeft op het moment dat jij 2 min. te laat bent voor je trein oid
* slechte aansluitingen/veel overstappen
* mensen die elkaar verdringen voor de ingang terwijl er nog mensen uit moeten stappen
* defecte deuren
* kauwgum/spuug op de vloer/stoel


ik geloof dat dit het wel is...
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 11:55
paco
Avatar van paco
paco is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 02-11-2005 @ 23:16 :
ik erger me aan mensen die mee gaan lezen, of gaan kijken wat ik aan het lezen ben
ik vind het echt een plezier om te kijken wat iedereen leest
__________________
"and the bass go Dark"
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 13:02
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Citaat:
paco schreef op 03-11-2005 @ 12:55 :
ik vind het echt een plezier om te kijken wat iedereen leest
ga dan maar niet naast mij zitten
__________________
Bij het denken aan de liefde heb ik de liefde lief en 't is de liefde tot u, geliefde die mij tot die liefde hief
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 14:50
Zeenimf
Avatar van Zeenimf
Zeenimf is offline
ik erger me aan mensen die hun verhaal bijna door de metro gillen, ik hoef je levensverhaal niet te weten hoor.
en mensen die zowat tegen je aangaan staan terwijl er ruimte genoeg is.
__________________
psssttt <3<3
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 15:17
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Citaat:
ikke-eva schreef op 30-10-2005 @ 12:22 :
ik erger me aan al het bovengenoemde

maar het meest erger ik me aan mensen die niet fatsoenlijk kunnen wachten totdat alle mensen zijn uitgestapt en zich tussen de mensen die proberen uit te stappen wringen en/of pal voor de uitgang(ingang) gaan staan

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh
Zeer herkenbaar.
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 15:36
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
ik reis tegenwoordig vooral met de bus dus:

*Chagerijnige buschauffeurs
*Mensen die hun tas naast hun neerzetten, of meteen al bij het gangpad gaan zitten zodat je er niet bij kunt zitten.
*mensen die nog aan komen rennen als de bus al bij de halte staat waardoor de buschauffeur toch maar weer besluit even te wachten.
*Bussen die te laat vertrekken/ te vroeg vertrekken.
*busroosters die niet kloppen. Het komt hier nogal eens voor dat men het rooster pas een paar dagen nadat het ingegaan is ophangt bij de haltes.
*Mensen die naast je in de bus gaan zitten slapen, en dan naar je kant toe gaan hangen zegmaar.
* Buschauffeurs die een bekende zien, stoppen, uitstappen en minstens 7 min met die persoon gaan staan praten. Ja hallo ik heb haast
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 17:14
Bell
Avatar van Bell
Bell is offline
Citaat:
MTpower schreef op 30-10-2005 @ 18:38 :
Op rotterdam centraal had ik daar ook last van ja
rotterdam centraal vind ik eng...

maar ik heb een hekel aan mensen die gaan zitten op de plek waar ik altijd zit

ik erger me aan vertragingen

ik erger me aan sommige mensen die bij de bushalte bij mijn huis staan... maar die mensen zijn gewoon irritant
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 20:49
T-i-n-e-z
Avatar van T-i-n-e-z
T-i-n-e-z is offline
Citaat:
Zeenimf schreef op 03-11-2005 @ 15:50 :
ik erger me aan mensen die hun verhaal bijna door de metro gillen, ik hoef je levensverhaal niet te weten hoor.
en mensen die zowat tegen je aangaan staan terwijl er ruimte genoeg is.
Precies! Zo zat ooit een vrouw in de coupé waarin ik zat aan haar buurman allerlei smerige verhalen over haar baarmoeder te vertellen...
__________________
Hier spreekt het kind in mezelf... simpel en echt niets te verbergen
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 21:22
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Ohja, en ik ergerde me gisteren aan een vrouw die in een stampvolle bus gigantisch heen en weer liep te zwieren en telkens keihard tegen me aan beukte. Op een gegeven moment duwde ze mijn tas van mijn schouder. Die heb ik teruggeduwd en ik heb er totaal geen acht op geslagen dat zij daar ook nog stond. Ging ze me aan staan kijken alsof het heel vreemd was dat ik haar aanstootte, terwijl zij echt heen en weer rende om tegen zo veel mogelijk mensen aan te vallen.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 22:01
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Ik erger mij aan het feit dat het meisje van de AKO 3/2 week niet werkt. En dat is op een station en dat hoort dus bij het openbaar vervoer.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 22:19
Project 50
Project 50 is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 02-11-2005 @ 21:50 :
Kijk, dat is nou typisch KS, tenminste een helder antwoord.
Het leek me al redelijk duidelijk zoals het er stond. Met de en alles. Maar ja, volgende keer zal ik speciaal voor jou de post die er boven staat quoten.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2005, 22:32
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Sjonge, wat ergert iedereen zich aan te harde muziek/luidruchtige praters/bellers Ik heb daar echt geen moeite mee, hoor. Vind het wel leuk om mee te luisteren

Ik erger me alleen als ik niet kan zitten
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 13:21
Never gone
Avatar van Never gone
Never gone is offline
Trein

Met stip op 1: gore geur (zweet, regen, koffie, etc.) in het treincoupé, gatver.

2: jongens die naar je glimlachen om 7 uur 's morgens.

3: stoelen met zeilbedekking zeg maar, in plaats van stofbedekking.

4: verschrikkelijk aso volk en afschuwelijk lelijke mensen.

Bus

1: wederom gore geurtjes.
Ik ben nou eenmaal erg gevoelig daarvoor

2: bussen die niet op komen dagen volgens de dienstregeling, waardoor ik een sprintje moet trekken om mijn trein te halen.

3: mensen die hun kaartje niet gereed hebben bij het instappen.

4: mensen die je menen te kennen omdat je toevallig een paar keer dezelfde bus neemt.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 21:05
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
evil_angel schreef op 03-11-2005 @ 16:36 :
*Chagerijnige buschauffeurs
Haha inderdaad, erger ik me ook aan. Zeker als ze hun chagrijnig gedrag ontrecht uiten. Een aantal jaar geleden stapte ik met mijn discman op de bus in. Slechts een halte verder stopte hij, kwam hij uit zijn stoel en liep hij naar mijn stoel toe. "En nu zet je dat ding uit of je kunt de bus verlaten." Ik heb je al net een keer gewaarschuwd." Terwijl ik dus net was ingestapt (dus hij had het eerst tegen iemand anders gezegd) en ik hem niet zo hard had staan dat hij het had kunnen horen. Omdat ik een nogal verbaasd gezicht trok zei hij ook nog terwijl hij weer naar zijn stoel liep: "Ja, en je hoeft niet zo te kijken, je weet heus wel dat ik het eerst ook tegen jou had." Nou, niet dus, daar was ik niet bij.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 21:51
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
lol @ Oizo.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Oud 04-11-2005, 21:56
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Never gone schreef op 04-11-2005 @ 14:21 :
Trein

(...)

2: jongens die naar je glimlachen om 7 uur 's morgens.

3: stoelen met zeilbedekking zeg maar, in plaats van stofbedekking.

(...)
2. Sorry, ik zal het niet meer doen.

3. Dat is leer?
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 07:27
Never gone
Avatar van Never gone
Never gone is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 04-11-2005 @ 22:56 :
2. Sorry, ik zal het niet meer doen.

3. Dat is leer?
's Middags mag het wel natuurlijk

Inderdaad, leer
Ik kon gister niet op het woord komen.
Maar goed, die stoelen vind ik dus niet echt comfortabel.
De trein van Breda naar Den Bosch heeft deze stoelen trouwens vaak.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 17:35
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Never gone schreef op 05-11-2005 @ 08:27 :
's Middags mag het wel natuurlijk

Inderdaad, leer
Ik kon gister niet op het woord komen.
Maar goed, die stoelen vind ik dus niet echt comfortabel.
De trein van Breda naar Den Bosch heeft deze stoelen trouwens vaak.
Ahh, ok, 's middags wel, nou woensdag reis ik 's middags weer tussen Breda en Zutphen, wel teruglachen hè?

Nee? Dat is een VIRM ('nieuwe dubbeldekker'), die heeft geen leren banken?

Leren stoelen in de ICE zijn trouwens perfect.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Oud 05-11-2005, 17:39
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Bell schreef op 03-11-2005 @ 18:14 :
rotterdam centraal vind ik eng...
Ik vond het wel grappig, had expres een lonsdale pet opgezet.. had heel wat bekijks
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 09:40
Never gone
Avatar van Never gone
Never gone is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 05-11-2005 @ 18:35 :
Nee? Dat is een VIRM ('nieuwe dubbeldekker'), die heeft geen leren banken?

Leren stoelen in de ICE zijn trouwens perfect.
Zeker weten van niet!

Ik zit zeer regelmatig in die trein en vaak zijn de stoelen bekleed met paars leer (dus niet oranje leer zoals je weleens ziet in Intercities)
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 12:49
Maharani
Maharani is offline
Als ik nergens kan zitten.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2005, 14:22
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Never gone schreef op 07-11-2005 @ 10:40 :
Zeker weten van niet!

Ik zit zeer regelmatig in die trein en vaak zijn de stoelen bekleed met paars leer (dus niet oranje leer zoals je weleens ziet in Intercities)
Dat materieel wordt ook op Intercity trajecten ingezet. *flauw*

Ik weet wat voor materieel je bedoelt (VIRM), maar die hebben pluche bekleding òf nepleren bekleding. Het rood/bruine (bekend van de oude ICR en ICM) is echt leer.

Btw, ooit wel eens paars leer gezien.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [Tweewekelijks] Op welke partij ga jij stemmen bij de Tweede Kamerverkiezingen? #2
Axel11
99 24-06-2012 11:02
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nederlands zorg- en pensioenstelsel
Mark52
60 22-06-2012 14:25
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Welke punten wil jij zien bij een nieuwe partij?
Verwijderd
95 31-03-2012 16:22
De Kantine Waar erger jij je aan op straat?
timmms
54 03-06-2009 23:11
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Op wie ga je stemmen? #4
Mark Almighty
411 23-11-2006 14:56
Flora & Fauna Overtuig mij es van het nut van vissen? (de sport dan he?)
Eend
301 06-01-2005 10:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:08.