Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2003, 19:05
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
hmmm... ik heb heel lang, bijna 2 jaar verkering gehad met een jongen. In het begin ging het heel goed en waren we heel verliefd, maar na een jaar ongeveer ging het steeds slechter. Ik kwam erachter dat hij over allerlei dingen had gelogen, en hij vertrouwde me totaal niet meer... hij heeft al va zo'n 10 jongens gedacht dat ik ermee vreemd ging. En hij had ook best wel agressieve buien. ik werd eigenlijk steeds ongelukkiger zonder het zelf te merken. En 1 keer had ik het uitgemaakt maar toen deed hij weer ineens zo lief en toen miste ik hem weer zo dat het toch weer wat is geworden. maar uiteindelijk waren we zo uit elkaar gegroeid.... maar het vervelende is dus dat ik een jaar geleden ongeveer een andere jongen tegenkwam, waarmee ik eerst alleen maar soms mee omging, maar later steeds beter bevriend werd. totdat we de afgelopen weken zulke diepe gesprekken gingen voeren, toen realiseerde ik me dat ik verleifd op hem was. Ik heb het toen uitgemaakt met die vriend waar ik twee jaar lang iets mee had, omdat ik hem niet zou kunnen voorliegen over zoiets en omdat ik eigenlijk best wel ongelukkig was.
Dit voelt voor mij aan als een goede keuze.. . alleen mijn gevoelens voor die andere jongen blijken nu dus wederzijds te zijn... maar nou weet ik dus echt niet wat ik moet doen... aan de ene kant heb ik zoiets van ik ga ervoor, want het voelt goed tussen ons.... maar aan de andere kant voek ik me ook schuldig tegenover mijn oude vriend.. het is nog maar 5 dage uit... en het gaat allemaal best wel snel.. dus ik weet nu totaal niet meer wat ik moet doen... kan iemand me advies geven?
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2003, 19:07
fruitvliegje
Avatar van fruitvliegje
fruitvliegje is offline
Je kan er even mee wachten... als dat niet lukt,mss gewoon eerst even geheimhouden? ik zou het ook niet echt weten, veel succes iig
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 19:18
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Wacht gewoon tot jij het tijd vind om weer een relatie te hebben. Vertel het hém (die vriend) ook dat je het nog niet wilt omdat het te snel gaat. Maar dat je nog wel gewoon met em uit wilt gaan, of weet ik veel wat jullie allemaal uitspoken.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 19:27
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
neem gewoon ff lekker tijd voor jezelf en als je het echt niet meer uithoudt....dan ga je gewoon lekker je gang. Jij kunt er toch nix aan doen dat je verliefd bent op een ander? En je hoeft echt geen verantwoodring aan je ex-vriend af te leggen hoor!
__________________
sometimes I get so weird I even freak myself out
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 19:28
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
hmm ja voor mijn gevoel is het ook beter om te wachten... maar het voelt zo goed, je kent het wel, als je verliefd ben wil je het liefst alles zo snel mogelijk... tenminste ik... dat gevoel heb ik nu ook, dat maakt het allemaal zo moeilijk...
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 19:31
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
meisje, doe dan toch lekker waar je zin in hebt! Je leeft maar 1x hoor!

(zie mn signature...)
__________________
sometimes I get so weird I even freak myself out
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 20:01
Last Resort
Avatar van Last Resort
Last Resort is offline
Als je voelt dat je even rust wil, neem dan rust. Maar vertel die jongen wel hoe de vork in de steel zit! Anders krijgt hij misschien geen hoogte van je, denkt dat je hem niet leuk vind etc, met alle gevolgen van dien.
__________________
I Dont Want To Talk To You Anymore, I'm Afraid Of What I Might Say
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 20:07
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
dank jullie.. ik had zelf ook wel zo'n idee..

nou ja.. ik ga zometeen mijn haar verfen.. extra veel aandacht aan mezelf besteden.. en dan ga ik uit... en kijken hoe ik me dan voel... het vreemde is.. het lijkt gewoon al alsof ik al helemaal over mij ex heen ben...
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 24-01-2003, 21:11
Angel Of Faith
Avatar van Angel Of Faith
Angel Of Faith is offline
Zoveel te beter dat je het gevoel hebt over je ex heen te zijn , ik vind het eigenlijk niet zo raar, je was toch niet echt gelukkig de laatste tijd bij hem en nou wil je waarschijnlijk wel de slechte momenten vergeten . Dus als je echt verliefd bent op die andere jongen dan moet je er gewoon voor gaan en wil je nog wat wachten dan wacht je gewoon .

xxx
Faith
__________________
<~ Ik ben van niemand, alleen van mezelf!~>; no hope, no love, no glory... no happy ending; I should have kicked your ass instead!
Met citaat reageren
Oud 25-01-2003, 15:58
U-NiQ
Avatar van U-NiQ
U-NiQ is offline
Wow Die verhaal is gewoon helemaal erg herkenbaar voor mij, bijna alles komt overeen.

Ik heb ruim 2 jaar verkering gehad met J. Net zoals bij jou was het op het begin allemaal heel leuk, en was ik hardstikke verliefd.
Toen we ongeveer een jaar verkering hadden, begon dat ook te veranderen. J. kreeg veel problemen thuis, werd agressief. Ga zo maar door.
Toen we anderhalfjaar verkering hadden, heb ik het uitgemaakt.
En in die tijd dat het uit was leerde ik S. kennen via internet (16 maart heb ik hem voor het eerst gezien, dus dat is bijna een jaar geleden), en we werden hele goeie vrienden.

Ik miste J. en verzoende me weer met hem.

In die tijd zag ik S. wat minder, omdat J. nog steeds erg jaloers was enz.
Maar als ik hem zag, was het altijd erg gezellig en vertrouwd.
Ik sprak hem wel regelmatig op MSN.
Ook ik had bepaalde gevoelens voor hem, maar kon het niet helemaal thuis brengen.. En wilde er eigelijk ook niet aan denken.

Tussen J. en mij ging het niet meer, en ik heb het na 25 maanden verkering uitgemaakt.

Dus ik was vrijgezel, en ging nadenken over mijn gevoelens voor S., en werd uiteindelijk hardstikke verliefd op hem.
Het was wederzijds..
Ik heb hem na wat heen & weer gedraai verteld wat ik voor hem voelde (We hadden 2 weken daarvoor tijdens een avondje stappen al gezoend, en daarna ook nog verschillende keren).
S. en ik kregen verkering, J. had daar veel moeite mee en heeft dit ook verschillende keren op een ongal agressiefe manier laten blijken.

Maar.. het is allemaal goed gekomen..

Maar goed, nu eindelijk mijn advies:
Volg je hart!
Laat die jongen niet lopen uit schuldgevoelens voor jou ex, want het gaat er alleen om dat jij gelukkig bent.
Ik heb ook mijn hart gevolgd, en ben nu bijna 2 maanden het gelukkigste meisje van de wereld..

Dus: Als het ECHT goed voelt, ga er dan voor!
__________________
Dat is de kracht van onafhankelijkheid!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie
Jongen_22
32 17-03-2009 14:54
Liefde & Relatie Vraag, advies gevraagd.
Afwezig
61 15-09-2006 18:49
De Kantine Advies.
Briseïs
9 09-03-2005 08:04
Liefde & Relatie advies gevraagd
niempje..
14 02-03-2005 19:28
Liefde & Relatie Wie kan ik met een privebericht om advies vragen?
l00k At Me
29 15-06-2003 19:27
Algemene schoolzaken Studie advies gevraagd
Johnny_S
4 16-12-2002 11:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:50.