Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-04-2002, 18:50
PCBOY
PCBOY is offline
De vraag is duidelijk. Je mag ook website-building talen opnoemen zoals html ofzo.
Ik ken HTML, javascript, CSS, XML, en ben bezig met basic.

Greetz,
PCBOY.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2002, 18:55
Verwijderd
Java
Javascript
HTML + CSS
Colfd Fusion
PHP
Perl
ASP
Basic
Turbo Pascal
Delphi
C++
Visual FoxPro 6/7
Assembly

[edit]
Oh ja... ook nog DOS batch (op reactie hieronder...)
[/edit]

[edit 2]
Natuurlijk ook SQL
[/edit 2]

Maar wat is 'kennen'???

Laatst gewijzigd op 07-04-2002 om 19:50.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 18:59
Verwijderd
HTML, javascript, CSS, van GW- tot quick- tot visualbasic, asic, dos batch, C++, Perl, java, haskell, dat was het wel zo'n beetje. "kennen" ligt inderdaad wat moeilijk, ik heb ook wel eens wat in Pascal en PHP geprogrammeerd maar dat noem ik nog geen "kennen".

Edit: oh ja, ook nog wat PHP (op reactie hierboven )

Laatst gewijzigd op 07-04-2002 om 19:02.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 19:05
PCBOY
PCBOY is offline
Citaat:
Chip Zero schreef:
HTML, javascript, CSS, van GW- tot quick- tot visualbasic, asic, dos batch, C++, Perl, java, haskell, dat was het wel zo'n beetje. "kennen" ligt inderdaad wat moeilijk, ik heb ook wel eens wat in Pascal en PHP geprogrammeerd maar dat noem ik nog geen "kennen".

Edit: oh ja, ook nog wat PHP (op reactie hierboven )
Wat is kennen? In dit geval: de code begrijpen, er iets maken. Niet alle codes uit je hoofd weten ofzo.

Greetz,
PCBOY
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 19:09
Verwijderd
Citaat:
PCBOY schreef:

Wat is kennen? In dit geval: de code begrijpen, er iets maken. Niet alle codes uit je hoofd weten ofzo.

Greetz,
PCBOY


Dan kan ik volgens mij alles wel, behalve Assembly (begrijp ik nog niet, ook al heb ik The Art Of Assembly (AOA) uitgeprint in de kast liggen)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 19:10
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
mijn 'kennis' is hier niks bij, maar iig 'ken' ik:

html
javascript
qbasic
rekenmachinetaal (=ook qbasic)

dat was het... en ik moet vaak nog nazoeken ook als ik iets niet weet. nep, hoor.

iig wil ik nog sowieso php gaan leren. maar ik heb niet zo heel veel tijd .

ohja, als ik dingen inkijk kan ik ze vaak wel min of meer begrijpen, maar zelf niet maken.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 19:13
PCBOY
PCBOY is offline
Wat kent iedereen er veel! Ben ook maar 12.
Waar kan je QBasic leren?

Greetz,
PCBOY
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 19:18
1024
1024 is offline
Commodore 64 Basic
QBasic
QuickBasic
Batch (niet echt een progtaal...)
Asic
C
TurboPascal
Delphi (gebruik ik nog dagelijks)
Klein beetje assembler
__________________
http://thomas.endoria.net
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 19:29
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
PCBOY schreef:
Wat kent iedereen er veel! Ben ook maar 12.
Waar kan je QBasic leren?

Greetz,
PCBOY
QBasic is oud (=bestaat niet meer).
nouja, moet je win98 hebben en dan in de windowsold map op de cd kijken ofzo.

iig heb ik destijds een boek van de bieb geleend. niet dat ik veel kon, maar toch wel wat.
ik heb heel wat muziekjes gecomponeerd: het klonk vies, maar was wel leuk om te doen. niet dat dat nou serieus programmeren is, maar het is toch wat .
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 19:30
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
1024 schreef:

QBasic
QuickBasic
Wat is het verschil?
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 19:33
Verwijderd
Ik kom niet verder dan programmeren in m'n GR
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 19:34
Dark_neptunes
Avatar van Dark_neptunes
Dark_neptunes is offline
Wat kan ik allemaal ?
UHH ff denken

HTML, JAVA(script) , dhtml , php , msql , heel klein beetje basic, CSS
__________________
Ik weet iets wat jij niet weet en dat kan jij ook niet weten want ik weet het alleen :D
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 19:49
Verwijderd
Opmaaktalen:
HTML, CSS, DCL (voor LISP)

Programmeertalen:
PowerBASIC, Visual Basic, ANSI C, C++ en een beetje Delphi (alleen voor VCL objecten).

Scripttalen:
PHP, BASH en AutoCAD LISP.

API's:
VCL en een beetje (= te weinig) MFC (beide WinAPI abstracties), MySQL, GTK (X GUI toolkit)..

Dit zijn de talen waarin ik actief geprogrammeerd heb. Ik kan er nog wel een stuk of 20 opnoemen, maar in deze heb ik weinig tot geen ervaring.

[edit]
Linux GUI moet X zijn voordat ik daar weer opmerkingen over krijg

Laatst gewijzigd op 07-04-2002 om 19:53.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 19:51
chatfreak2002
Avatar van chatfreak2002
chatfreak2002 is offline
HTML
beetje javascript
Qbasic
DOS (is nie programmeren)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 19:58
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef:
QBasic is oud (=bestaat niet meer).
Het bestaat nog wel hoor

Voornamelijk oude programmatuur die erop gebaseerd is, wordt nog steeds daarin onderhouden. Aangezien voor sommige toepassingen het aansturen van een GUI moeilijker is dan simpele tekstconsoles, waar je de gebruiker 'sturen' kunt.

Ik heb pas 2 jaar geleden nog een programma'tje geschreven in PowerBASIC 3.0 voor het bijhouden van dartscores op onze oude 386 laptop
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 20:00
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
******** schreef:
Het bestaat nog wel hoor

Voornamelijk oude programmatuur die erop gebaseerd is, wordt nog steeds daarin onderhouden. Aangezien voor sommige toepassingen het aansturen van een GUI moeilijker is dan simpele tekstconsoles, waar je de gebruiker 'sturen' kunt.

Ik heb pas 2 jaar geleden nog een programma'tje geschreven in PowerBASIC 3.0 voor het bijhouden van dartscores op onze oude 386 laptop
ok, maar het is wel oud.

maar programmeren op de casio komt eigenlijk min of meer op hetzelfde neer. ? is geen print, maar de rest komt wel een beetje overeen.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 20:03
Verwijderd
Citaat:
PCBOY schreef:
Wat kent iedereen er veel! Ben ook maar 12.
Waar kan je QBasic leren?

Greetz,
PCBOY
Toen ik 12 was kon ik nog niet eens programeren. Wist niet eens wat het was.

Ik heb HTML geleerd vanaf 14.
Vanaf m'n 15e Techinische Informatica gedaan op MBO. Daar veel geleerd.

En natuurlijk veel geleerd op de stage
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 20:04
Verwijderd
Citaat:
PCBOY schreef:
Wat kent iedereen er veel! Ben ook maar 12.
Waar kan je QBasic leren?
Je hebt een help functie met een mooie command reference

Dat was alles wat ik nodig had om mezelf BASIC te leren .. gewoon uitproberen, BASIC is vanuit de basis toch geschreven voor een interpreter, dus Quick and Dirty programmeren maakt daarbij niet zoveel uit
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-04-2002, 20:06
Verwijderd
Citaat:
eddie schreef:
Toen ik 12 was kon ik nog niet eens programeren. Wist niet eens wat het was.
Dus?

Ik begon met BASIC toen ik 10 was, op mijn 12e beheerste ik het al. Op mijn 15e / 16e begon ik me op Windows programmatuur te richten met Visual Basic 4.0 toendertijd.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 20:11
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef:
ok, maar het is wel oud.

maar programmeren op de casio komt eigenlijk min of meer op hetzelfde neer. ? is geen print, maar de rest komt wel een beetje overeen.
Euhh, denk het niet

Ben niet zo bekend met die nieuwe rekenmachines, waren in mijn schooltijd nog te duur

Maar het oude BASIC (dat regelgebonden was) kun je niet vergelijken met QBASIC en PowerBASIC.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 21:05
Verwijderd
van iemand geloof ik het dus echt allemaal niet, maar goed..

Van de talen + scripts ken ik:

HTML
PHP
CSS
basis van Javascript
mIRC script [leet ]
batch [nah, net genoeg dan]

geweldig veel, en geweldig nuttig allemaal
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 21:45
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Java
C++
Batch
PHP
SQL
CSS
XML
HTML
XHTML
JavaScript
mIRC (beetjuh)

Manuzhai
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 22:26
JJzD
JJzD is offline
HTML
CSS
javascript
Qbasic (vroeger)
(telt flash mee??)
Dhtml (heb je erg weinig aan maar goed, wou dat ik me tijd ergens anders in had gestoken)

klein beetje PHP, Mysql, XML

binnenkort ga ik ook wat aan perl voor de Cgi doen
__________________
-|-

Laatst gewijzigd op 07-04-2002 om 22:31.
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 22:53
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
- HTML
- GWBasic
- QBasic
- Visual Basic

Nahja, alhoewel dat Visual Basic ook wel zwaar tegenvalt, geloof niet dat ik er nu nog veel van zou brouwen...vond het vorig jaar tijdens mn project op school al zwaar vaag
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 22:55
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
ik doe soms wat met
HTML
javascript
php
SQL
basic

ik DOE er wat mee.. maar dat betekent niet dat ik het goed begrijp en beheers ofzo...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-04-2002, 22:59
pietje63
Avatar van pietje63
pietje63 is offline
engels
duits
nederlands
frans
oud grieks
latijn

LOL
__________________
whatever u want, whatever u do, don't forget me :)
Met citaat reageren
Oud 07-04-2002, 23:16
Wasp
Avatar van Wasp
Wasp is offline
Dos batch beheers ik..
Verder de standaard HTML dingetjes.
En ik kan ook goed mIRC scripten, maarja.. Da's niet echt een 'computertaal'.
__________________
Ex fb-er van Drugs & Alcohol. Dajjetffweet!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 07:52
Verwijderd
Citaat:
McLaren schreef:
van iemand geloof ik het dus echt allemaal niet, maar goed..
Van wie geloof je het niet dan?

En voor degene is MySQL zeggen: dit is geen (programmeer)taal. Dit is een DBMS (net zoals Oracle). Zeg dan SQL ofzo.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 08:36
Verwijderd
Citaat:
eddie schreef:
En voor degene is MySQL zeggen: dit is geen (programmeer)taal. Dit is een DBMS (net zoals Oracle). Zeg dan SQL ofzo.
Wat denk je waarom ik het onder API's heb gezet? voor mij is het namelijk niet meer dan een set van functies die ik gebruik om een SQL interface te benaderen

SQL kan ik btw ook wel de basis van, maar als je met joins enzo begint, wordt het moeilijk voor me

Moet ik me nog verder in verdiepen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 08:40
Verwijderd
Citaat:
Boeing 747-400 schreef:
Nahja, alhoewel dat Visual Basic ook wel zwaar tegenvalt, geloof niet dat ik er nu nog veel van zou brouwen...vond het vorig jaar tijdens mn project op school al zwaar vaag


Wat vind je er vaag aan dan? Heb je misschien problemen met het werken op events?

Dat vond ik in het begin een beetje lastig, toen ik een jaar of 16 was onder DOS bepaalde altijd jij zelf de rode draad van het programma als het ware. Je wist altijd waar de gebruiker zich bevond en wat er als volgende komt. Onder Windows heb je te maken met een messageloop voor elk object en op basis van die messages schrijf jij code die daar adequaat op reageert.

Eigenlijk best eenvoudig als je het een keer doorhebt
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 08:42
Da King
Da King is offline
HTML
PHP
SQL
MswLogo (lol)
mIRC
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 08:47
Verwijderd
Citaat:
Boeing 747-400 schreef:

Nahja, alhoewel dat Visual Basic ook wel zwaar tegenvalt, geloof niet dat ik er nu nog veel van zou brouwen...vond het vorig jaar tijdens mn project op school al zwaar vaag
Uuuhmm... VB is toch OO?

En OO is simpel!
Wat snap(te) je niet dan?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 08:50
Verwijderd
Citaat:
eddie schreef:
Uuuhmm... VB is toch OO?

En OO is simpel!
Wat snap(te) je niet dan?
Hehe, er zijn hier wel genoeg mensen die het wel "even" voor je willen uitleggen
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 09:03
Geile Conjo
Geile Conjo is offline
Citaat:
eddie schreef:

Uuuhmm... VB is toch OO?
MS zegt dat VB OO is, maar het is veel te moeilijk fatsoenlijk OO te programmeren in VB. Het is dan ook gebaseerd op een taal die ongeveer afhankelijk was van GOTOs.
__________________
Conjo de Ronjo!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Geile Conjo schreef:

MS zegt dat VB OO is, maar het is veel te moeilijk fatsoenlijk OO te programmeren in VB. Het is dan ook gebaseerd op een taal die ongeveer afhankelijk was van GOTOs.
Ow, ok!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 09:15
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
eddie schreef:

Uuuhmm... VB is toch OO?

En OO is simpel!
Wat snap(te) je niet dan?
Uhm, wat ik niet snapte? Nou es ff mijn boek erbij pakken hoor...

Ik zal eerst ff uitleggen wat de bedoeling was. Het project ging over de Spijkerboor departure op Schiphol (=vertrek route over spijkerboor baken, ergens in Noord-Holland). We moesten uitrekenen hoeveel geluidsoverlast een 737-300 (ja, ik weet het, zwaar verouderd type, maar daar wordt nog wel mee gevlogen) veroorzaakt.

Voor de berekening was het oppervlak rond de route in allemaal vakjes verdeeld (matrix), per hokje moest de geluidsoverlast berekend worden.

Probleem 1: Ik snap niets van die Arrays in VB

Verder moest er een grafiekje van de vlucht getekend worden.

Probleem 2: Die formules voor een bocht van een vliegtuig zijn zo ingewikkeld dat het bijna onmogelijk is om ze goed in te voeren --> Gevolg: toen het vliegtuig een bocht moest maken, simuleerde ons programma een spiraalvlucht naar beneden

Nou ja, gelukkig had ik het simpelste deel van de vlucht (de start, tot 250 m hoogte) daar gebeurde niet zo veel bijzonders. Maar ik blijf het vaag vinden, en snap niet dat het me gelukt is het programma goed te schrijven...

Misschien het meest frustrerende van alles was dat mijn broertje (die 4 jaar jonger is) het WEL snapte, en ik niet!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-04-2002, 09:18
Verwijderd
Citaat:
Geile Conjo schreef:
MS zegt dat VB OO is, maar het is veel te moeilijk fatsoenlijk OO te programmeren in VB. Het is dan ook gebaseerd op een taal die ongeveer afhankelijk was van GOTOs.
Dat zijn twee nogal verschillende dingen...

In de tijd van GWBasic was 't echt afhankelijk van GOTO's, daarna is het hooguit iets wat meer gedaan wordt door Basic programmeurs. GOTO heb je niet méér nodig dan in andere talen, er zijn genoeg andere manieren om uit loops te komen en functies te starten e.d.

Bovendien is Visual Basic echt wel object-georienteerd, en daar écht niet moeilijker in dan andere talen. Het gemak waarmee je meerdere instanties van een Winsock object/control maakt om op meerdere poorten te luisteren is bijna vergelijkbaar met dat van Java. Visual Basic is over het algemeen een erg makkelijke en snel te programmeren taal, al mis je functionaliteit als pointers (wel mogelijk via API's maar in de praktijk erg lastig) en regular expressions.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 09:25
MmmaartennN
Avatar van MmmaartennN
MmmaartennN is offline
HTML
VbScript
Visual Basic
ASP
andere Basic soortjes
Ben bezig met Delphi..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 09:51
Verwijderd
Citaat:
Chip Zero schreef:
GOTO heb je niet méér nodig dan in andere talen, er zijn genoeg andere manieren om uit loops te komen en functies te starten e.d.
Bijna alles is met while/wend en for loop constructies te regelen. Ook het gebruik van functies is sterk verbeterd in VB

Citaat:
Bovendien is Visual Basic echt wel object-georienteerd, en daar écht niet moeilijker in dan andere talen.
Je kunt idd classes aanmaken, al zijn er niet zulke uitgebreide mogelijkheden tot overerving als in C++ ..

Citaat:
Al mis je functionaliteit als pointers (wel mogelijk via API's maar in de praktijk erg lastig) en regular expressions.
Uhuh, het gebruik van pointers in ANSI-C en reference passing in C++ vind ik wel fijn alles wat doorgegeven wordt, is een adres van het gegeven, niet de gehele structuur zelf .. waardoor je met C/C++ veel snellere programma's kunt schrijven

Visual Basic is leuk voor de beginner, net zoals Delphi. Maar het doet echt onder voor C/C++ IMHO

Laatst gewijzigd op 08-04-2002 om 09:56.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Boeing 747-400 schreef:
Misschien het meest frustrerende van alles was dat mijn broertje (die 4 jaar jonger is) het WEL snapte, en ik niet!
Ow, ok

Het ligt dus aan jou
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Boeing 747-400 schreef:

Probleem 1: Ik snap niets van die Arrays in VB

Verder moest er een grafiekje van de vlucht getekend worden.

Als het goed is worden array's uitgelegd in het boek dat je zou moeten hebben.
En grafiek is idd btje moeilijk.

Citaat:
Boeing 747-400 schreef:

Probleem 2: Die formules voor een bocht van een vliegtuig zijn zo ingewikkeld dat het bijna onmogelijk is om ze goed in te voeren
Formules zijn imo altijd makkelijk. Je moet even weten hoe je ze moet gebruiken, maar daarna.... sim-pel

Citaat:
Boeing 747-400 schreef:

Misschien het meest frustrerende van alles was dat mijn broertje (die 4 jaar jonger is) het WEL snapte, en ik niet!
Waarom heb je het niet aan je broertje gevraagd hoe het moest dan?
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 10:15
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
******** schreef:


Maar het oude BASIC (dat regelgebonden was) kun je niet vergelijken met QBASIC en PowerBASIC.
'k heb het ook over qbasic, die andere dingen die regelgebonden waren heb ik nooit gesnapt .
en de rekenmachine komt daarmee echt veel overeen. is 'gewoon' basictaal, maar niet regelgebonden.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 12:29
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
eddie schreef:
Formules zijn imo altijd makkelijk. Je moet even weten hoe je ze moet gebruiken, maar daarna.... sim-pel
Ik stel voor dat je es een keer een paar formules ziet van vliegtuigbanen... Het gaat hier dus om een nummerieke benadering, omdat precies bepalen onmogelijk is. Het probleem is dat je eigenlijk altijd 1 variabele teveel hebt..het probleem lijkt dus onoplosbaar. Maar ja, in any-way, het is superlastig om de formules goed te vertalen in VB. Vooral de lift, dat is een matrix, Aij, en dan reken je een Aij uit, maar die moet je dan vergelijken met een vorige waarde, is het verschil te groot, dan ga je opnieuw met de nieuwe Aij weer alles doorreken (nahja, dat doet de PC dan natuurlijk he.. ) en zoiets kan ik dus zeer moeilijk in VB krijgen, met al die loopjes en weet ik veel wat...

Citaat:
Waarom heb je het niet aan je broertje gevraagd hoe het moest dan?
Omdat het een project op school was, en ik daar 20 uur in de week mee bezig was à 7 weken...En aangezien mijn broertje ook school heeft, kan hij dus niet ff 20 uur vrije tijd vrij maken En anders had ik er waarschijnlijk ook nog minder van gesnapt dan ik nu al doe
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 12:56
Verwijderd
Citaat:
Boeing 747-400 schreef:


Ik stel voor dat je es een keer een paar formules ziet van vliegtuigbanen... Het gaat hier dus om een nummerieke benadering, omdat precies bepalen onmogelijk is. Het probleem is dat je eigenlijk altijd 1 variabele teveel hebt..het probleem lijkt dus onoplosbaar. Maar ja, in any-way, het is superlastig om de formules goed te vertalen in VB. Vooral de lift, dat is een matrix, Aij, en dan reken je een Aij uit, maar die moet je dan vergelijken met een vorige waarde, is het verschil te groot, dan ga je opnieuw met de nieuwe Aij weer alles doorreken (nahja, dat doet de PC dan natuurlijk he.. ) en zoiets kan ik dus zeer moeilijk in VB krijgen, met al die loopjes en weet ik veel wat...



Omdat het een project op school was, en ik daar 20 uur in de week mee bezig was à 7 weken...En aangezien mijn broertje ook school heeft, kan hij dus niet ff 20 uur vrije tijd vrij maken En anders had ik er waarschijnlijk ook nog minder van gesnapt dan ik nu al doe


Zo lang mee bezeg geweest?
*is nu toch wel nieuwsgierig*
Kun je die opdracht eens posten ofzo? Lijkt me wel interessant
Maar dit is offtopic natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 13:25
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
eddie schreef:



Zo lang mee bezeg geweest?
*is nu toch wel nieuwsgierig*
Kun je die opdracht eens posten ofzo? Lijkt me wel interessant
Maar dit is offtopic natuurlijk
Ik wil hem wel posten, maar dan moet ik van het weekend ff kijken of ik de opdracht nog heb liggen (als ik hem heb, ligt ie namelijk bij mn ouders).

Moet er wel bij zeggen dat de eerste 2 weken introductie waren, maar de andere 5 weken hebben we aan het project gewerkt (waarbij ook het schrijven van een verslag hoort...). Magoe, zal van het weekend eens zoeken naar die opdracht!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 13:29
Verwijderd
Die benadering wil ik ook wel eens zien!
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 13:38
Verwijderd
Html,
Javascript.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 15:13
PCBOY
PCBOY is offline
Thnx voor jullie reacties ben heel wat wijzer geworden ondanks ik niet weet hoeveel geluidsoverlast een boeing veroorzaakt, maar dat hoor ik wel (hoop ik).
Nog 1 vraag: welke taal is dus nu echt up-to-date om programmaatjes te schrijven voor een grafische rekenmachine?

Greetz,
PCBOY
Met citaat reageren
Oud 08-04-2002, 16:47
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
PCBOY schreef:

Nog 1 vraag: welke taal is dus nu echt up-to-date om programmaatjes te schrijven voor een grafische rekenmachine?
bij de casio kan dat alleen in basic (kijk maar in rekenmachine), bij ti weet ik niet
ken ik niet.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 18:25
Sylvain Altherian
Avatar van Sylvain Altherian
Sylvain Altherian is offline
Citaat:
ekki schreef:


bij de casio kan dat alleen in basic (kijk maar in rekenmachine), bij ti weet ik niet
ken ik niet.
Hmmm... TI-83 werkt ook prima met assembly, heb ik me laten vertellen...
Jammer dat ik alleen een beetje TI-basic ken
__________________
If people are good only because they fear punishment, and hope for reward, then we are a sorry lot indeed. - Albert Einstein
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:33.